| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 22:38:wat een kutfeest dan
je komt pas kijken
je weet niet hoe de GROTE feesten in elkaar zitten
te jong he
Uitspraak van GabberMenkeje komt pas kijkenop dinsdag 20 december 2005 om 12:23:
je weet niet hoe de GROTE feesten in elkaar zitten en hoe vet die kunnen zijn
te jong he
jij bent ook jong, 2 dagen jonger dan de echte mannen
Uitspraak van Foltergeist op woensdag 21 december 2005 om 00:58:Jullie kunnen beter allemaal een nummertje trekken geloof ik
what make's you think like that
nou zeg
ik moest snel handelen, want ik merkte dat er genoeg aasgieren waren
Tja sorry....
Uitspraak van GabberMenkenou als wij elkaar op een feestje treffen zal ik het zo romantisch mogelijk makenop woensdag 21 december 2005 om 23:36:
heheh probeer me maar eens te vinden
Uitspraak van GabberMenkenou ooit moet er toch een feestje komen dat ik je zie heheop donderdag 22 december 2005 om 10:49:
en dan is het moment daar
Foutblast en Korsakoff sucks
whahaha
Uitspraak van [WBS] Joker.one op donderdag 22 december 2005 om 10:48:en voor de echte underground mannen:
- angerfist
- nosferatu
whahaha
Uitspraak van GabberMenkeop het gebied van aankleding en ect.op donderdag 22 december 2005 om 22:25:
maar kwa muziek vond ik het afgelopen keer ook ma bagger
dennis je moet ook weer alles verpeste he
Uitspraak van GabberMenkehoud het maar tussen haakjes jaop donderdag 22 december 2005 om 23:10:
mja als ik kijk na de dj's van het jaar daarvoor vond ik die van dit jaar stuk minder
had die van 2004 veel liever willen meemaken
promo darkraver
ja ok maarja heb me geweldig vermaakt
mare.... t gaat hier verdomme over OUTBLAST 2005 en niet over SENSATION!
laatste aanpassing
ja ok maarja heb me geweldig vermaakt
ja voor het geen wat ik meekreeg wel ja
mare.... t gaat hier verdomme over OUTBLAST 2005 en niet over SENSATION!
het ging ook nog steeds over outblast

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)