| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ook gewonnen 
Omg het is niet ontdankbaar bedoelt maar ik vind het een beetje zonde van hun dat ze maar een gastenplaats voor 1 wegeven en dat 2 dagen van tevoren om 9 uur s,avonds. Want ik denk dat dan een heel groot deel die een gastenplaats heeft toch niet komt.
ps. ,k ben ook wel benieuwd hoeveel gastplaatsen ze hebben want iedereen lijkt haast wel een gewonnen te hebben op ong 2 na ofzo
owjah en iedereen ff mailen naar art of dance die er net zo over denkt als mij (die hebben gewonnen natuurlijk).
Omg het is niet ontdankbaar bedoelt maar ik vind het een beetje zonde van hun dat ze maar een gastenplaats voor 1 wegeven en dat 2 dagen van tevoren om 9 uur s,avonds. Want ik denk dat dan een heel groot deel die een gastenplaats heeft toch niet komt.
ps. ,k ben ook wel benieuwd hoeveel gastplaatsen ze hebben want iedereen lijkt haast wel een gewonnen te hebben op ong 2 na ofzo
owjah en iedereen ff mailen naar art of dance die er net zo over denkt als mij (die hebben gewonnen natuurlijk).
laatste aanpassing
Uitspraak van HC-Eindhoven op donderdag 9 maart 2006 om 21:10:btw zitte we ook bij de vip? krijge we dus gratis drank dan
Jullie zitten gewoon GEEN vip hoor..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:23:Aanstaande donderdag worden er 100 winnaars geloot uit de ingezonden mails. De winnaars krijgen een bevestiging.
valt volgens mij niets uit te loten
denk niet dat ze 100 deelnemers hebben gehad;
ik ken niemand die niets heeft gewonnen, die mee deed.
valt volgens mij niets uit te loten
denk niet dat ze 100 deelnemers hebben gehad;
ik ken niemand die niets heeft gewonnen, die mee deed.
dan kunnen ze ook wel 2 gastenplaatsen aan de winnaars geven
laatste aanpassing
Marc Out, stuur het naar studio@mohradio.com voor een plaats 
De vraag was dus wat Outblast zijn echte naam was...
De vraag was dus wat Outblast zijn echte naam was...
laatste aanpassing
Uitspraak van K.aj - 180 BPM MainStream op donderdag 9 maart 2006 om 21:52:Uitspraak van Bombing Eardrums op donderdag 9 maart 2006 om 21:50:
zulle we een Gastenlijstplaats meeting houde?
wete we gelijk hoeveel gestenlijstplaatsen er weggegeven zijn
idd ik begin wel {<<<<<<<<< 1 >>>>>>>>}
Wil je die dan ook ff aanmake die meeting?
ik ben iig aanwezig
laatste aanpassing
Uitspraak van K.aj - 180 BPM MainStream op donderdag 9 maart 2006 om 21:17:Ook gewonnen
jaah daarom doen ze t juist denk ik, omdat dan toch niet iedereen komt en t wel een beetje vol moet lijken. t geld voor t feest is toch al uitgegeven, ze kunnen dus alleen maar winst maken op die gratis gastenlijstplaatsen
zou het ?
Het zijn bij ons beslist geen kaartjes voor Outblast in Concert zoals een aantal mensen hebben gezegd. De winnaars van onze prijsvraag (Outblast in Concert) zijn vorige week netjes bekend gemaakt, dus dit gaat om een totaal andere actie, die alleen voor onze vaste forumleden is.
laatste aanpassing
Ik kreeg dit net ook binnen, ERG dubbelop dus...
Hoop dat ik er niet veel gelazer door krijg... 
Beste Art of Dance member,
Bij dezen ben je uitgeloot voor de "Redbull invites Art of Dance members" actie.
Jouw naam staat op de gastenlijst voor Outblast 2006 - Hardcore in Concert. De gastenlijst betreft voor 1 persoon.
Hoe nu verder?
- Neem legitimatie mee.
- Meld je bij hoofdingang van het Beursgebouw. Na gefouilleerd te zijn, neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst.
Art of Dance en Red Bull wensen je veel plezier aankomende zaterdag!
Beste Art of Dance member,
Bij dezen ben je uitgeloot voor de "Redbull invites Art of Dance members" actie.
Jouw naam staat op de gastenlijst voor Outblast 2006 - Hardcore in Concert. De gastenlijst betreft voor 1 persoon.
Hoe nu verder?
- Neem legitimatie mee.
- Meld je bij hoofdingang van het Beursgebouw. Na gefouilleerd te zijn, neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst.
Art of Dance en Red Bull wensen je veel plezier aankomende zaterdag!
Uitspraak van PFSquad MC op donderdag 9 maart 2006 om 22:57:Sommige hebben ook al het geluk zoveel dat ze er niks mee kunnne
Idd, maarjaaaaaaaaa...
laatste aanpassing
ik heb dat ook alleen niet die van dat voor 1 persoon is, alleen zo beste art of member bij dezen ben je uitgeloot voor de redbull invites art of members actie
jou naam staat op de gastenlijst voor outblast 2006 hardcore in concert. hoe nu verder?
neem legitimatie mee meld je bij hoofingang van beursgebouw na gefouileert te zijn neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst
en dna veel plezier bla bla
jou naam staat op de gastenlijst voor outblast 2006 hardcore in concert. hoe nu verder?
neem legitimatie mee meld je bij hoofingang van beursgebouw na gefouileert te zijn neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst
Uitspraak van actief op donderdag 9 maart 2006 om 23:16:ik heb dat ook alleen niet die van dat voor 1 persoon is, alleen zo beste art of member bij dezen ben je uitgeloot voor de redbull invites art of members actie
Maar het gaat waarschijnlijk om dezelfde, maar omdat mensen gingen vragen of het voor 1 persoon was etc. Daarom hebben ze hem nu aangepast denk...
Als het goed is ben je ArtOfDance-member, dus hebben ze je gegevens wel. Zo nee, jammer dan...
daar staat als het goed is alleen maar mijn voornaam