Partyflock

Forumonderwerp · 832323

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Outblast In concert Wat kunnen verwachten
laatste aanpassing
btw zitte we ook bij de vip? krijge we dus gratis drank dan
ik heb ook gastenlijst gewonnen en een vriendin ook :D allemaal bedankmailtje sturen naar aod!!! :P

heb dr suuperveel zin in!!!!

jezus hoeveel hebbe er wel nie gewonne, is da echt allemaal te vertrouwe?
Uitspraak van ReLSMuRF op donderdag 9 maart 2006 om 21:03:
jullie krijgen zaterdag géén gratis drankje want met een gratis kaartje waren jullie ook al niet blij!

de rest wel dan ? :P
Ook gewonnen :D

Omg het is niet ontdankbaar bedoelt maar ik vind het een beetje zonde van hun dat ze maar een gastenplaats voor 1 wegeven en dat 2 dagen van tevoren om 9 uur s,avonds. Want ik denk dat dan een heel groot deel die een gastenplaats heeft toch niet komt.

ps. ,k ben ook wel benieuwd hoeveel gastplaatsen ze hebben want iedereen lijkt haast wel een gewonnen te hebben op ong 2 na ofzo

owjah en iedereen ff mailen naar art of dance die er net zo over denkt als mij (die hebben gewonnen natuurlijk). :P
laatste aanpassing
Uitspraak van HC-Eindhoven op donderdag 9 maart 2006 om 21:10:
btw zitte we ook bij de vip? krijge we dus gratis drank dan

Jullie zitten gewoon GEEN vip hoor.. ;P
Live optredens allemaal een half uur.
Hoor het net ook ja... :)

ja ik vertrouw het eigenlijk ook nie echt, vind het maar raar..

Aanstaande donderdag worden er 100 winnaars geloot uit de ingezonden mails. De winnaars krijgen een bevestiging.
hier ook een gastenplaats, tja t boeit me allemaal niet, ik ga iniedergeval knallen!

bevestiging had ik geloof niet...?
ja vertrouw het ook niet man!!!!!!!!
Blij dat er zoveel een gastenlijst plaats hebben, hoeft de rest tenminste niet zo lang in de rij te staan :d
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:23:
Aanstaande donderdag worden er 100 winnaars geloot uit de ingezonden mails. De winnaars krijgen een bevestiging.

valt volgens mij niets uit te loten
denk niet dat ze 100 deelnemers hebben gehad;
ik ken niemand die niets heeft gewonnen, die mee deed.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
zou het ? :)
zouden ze te weinig kaartjes hebben verkocht? ;)

ja je kunt ze ook ff bellen om te vragen
Uitspraak van Simonhaha op donderdag 9 maart 2006 om 21:35:
valt volgens mij niets uit te loten
denk niet dat ze 100 deelnemers hebben gehad;
ik ken niemand die niets heeft gewonnen, die mee deed.

dan kunnen ze ook wel 2 gastenplaatsen aan de winnaars geven :P als ze toch nog gastenplaatsen over hebben
laatste aanpassing

he ik snap er nix van dynamike.. wa bedoele ze op die site?
logisch nadenken ;)
een maat van mij baalt anders aardig dat ie nie het gewonnen;)
Werkzaam bij PFSquad
Artiest PFSquad MC
Zou je op die manier kaarten kennen winnen denk je echt

zal maar is proberen :P
Artiest Eviate
zulle we een Gastenlijstplaats meeting houde? :D
wete we gelijk hoeveel gestenlijstplaatsen er weggegeven zijn ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van ErikE op donderdag 9 maart 2006 om 21:50:
zulle we een Gastenlijstplaats meeting houde? :D
wete we gelijk hoeveel gestenlijstplaatsen er weggegeven zijn

idd ik begin wel {<<<<<<<<< 1 >>>>>>>>} :D lol
laatste aanpassing
kan overigens best dat t wat anders is maar de link viel snel te maken :p
Marc Out, stuur het naar studio@mohradio.com voor een plaats :)

De vraag was dus wat Outblast zijn echte naam was... ;)
laatste aanpassing
ik heb net ook ineens nog een mailtje gekregen over de gastenlijst :P beetje later dan de rest haha.

maar er staat gewoon:

Beste Art of Dance member

hoe kan ik dan zeker weten dat mijn naam op de gastenlijst staat :/
Is wel goed geregeld hoor, heb wel eens eerder iets gewonnen bij hun... :)
Uitspraak van K.aj - 180 BPM MainStream op donderdag 9 maart 2006 om 21:52:
Uitspraak van Bombing Eardrums op donderdag 9 maart 2006 om 21:50:
zulle we een Gastenlijstplaats meeting houde?
wete we gelijk hoeveel gestenlijstplaatsen er weggegeven zijn

idd ik begin wel {<<<<<<<<< 1 >>>>>>>>}

Wil je die dan ook ff aanmake die meeting? :P ik snap nie hoe da werkt en ik zoek het nie :$

ik ben iig aanwezig ;)
laatste aanpassing

zo kaartje net verkocht:), t ziet er idd naar uit da er te weinig kaartjes verkocht zijn;)
een maat deed van me ook mee, maar die heeft niks gewonnen, dus niet iedereen heeft gewonnen denk ;)
Uitspraak van K.aj - 180 BPM MainStream op donderdag 9 maart 2006 om 21:17:
Ook gewonnen

Omg het is niet ontdankbaar bedoelt maar ik vind het een beetje zonde van hun dat ze maar een gastenplaats voor 1 wegeven en dat 2 dagen van tevoren om 9 uur s,avonds. Want ik denk dat dan een heel groot deel die een gastenplaats heeft toch niet komt.

ps. ,k ben ook wel benieuwd hoeveel gastplaatsen ze hebben want iedereen lijkt haast wel een gewonnen te hebben op ong 2 na ofzo

owjah en iedereen ff mailen naar art of dance die er net zo over denkt als mij (die hebben gewonnen natuurlijk).

jaah daarom doen ze t juist denk ik, omdat dan toch niet iedereen komt en t wel een beetje vol moet lijken. t geld voor t feest is toch al uitgegeven, ze kunnen dus alleen maar winst maken op die gratis gastenlijstplaatsen
Uitspraak van Dynamike op donderdag 9 maart 2006 om 21:35:
zou het ?

Het zijn bij ons beslist geen kaartjes voor Outblast in Concert zoals een aantal mensen hebben gezegd. De winnaars van onze prijsvraag (Outblast in Concert) zijn vorige week netjes bekend gemaakt, dus dit gaat om een totaal andere actie, die alleen voor onze vaste forumleden is.
laatste aanpassing
Ik kreeg dit net ook binnen, ERG dubbelop dus... :vaag: Hoop dat ik er niet veel gelazer door krijg... :\

Beste Art of Dance member,

Bij dezen ben je uitgeloot voor de "Redbull invites Art of Dance members" actie.

Jouw naam staat op de gastenlijst voor Outblast 2006 - Hardcore in Concert. De gastenlijst betreft voor 1 persoon.

Hoe nu verder?

- Neem legitimatie mee.

- Meld je bij hoofdingang van het Beursgebouw. Na gefouilleerd te zijn, neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst.

Art of Dance en Red Bull wensen je veel plezier aankomende zaterdag!

ja die heb ik ook..
Ja, maar ik heb hier niks aan, heb al een mail teruggestuurd ook... :)
Sommige hebben ook al het geluk zoveel dat ze er niks mee kunnne :P
Uitspraak van PFSquad MC op donderdag 9 maart 2006 om 22:57:
Sommige hebben ook al het geluk zoveel dat ze er niks mee kunnne

Idd, maarjaaaaaaaaa... :p

ik heb dat ook alleen niet die van dat voor 1 persoon is, alleen zo beste art of member bij dezen ben je uitgeloot voor de redbull invites art of members actie
jou naam staat op de gastenlijst voor outblast 2006 hardcore in concert. hoe nu verder?
neem legitimatie mee meld je bij hoofingang van beursgebouw na gefouileert te zijn neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst
en dna veel plezier bla bla
hoeveel ingangen heeft die toko eigenlijk? ik ben altijd door dezelfde ingang naar binnen gegaan :p

ja maar hoe wete ze nou wie ik ben :S ik heb me hele gegevens nie in me hotmail staan ofzo :/
Uitspraak van actief op donderdag 9 maart 2006 om 23:16:
ik heb dat ook alleen niet die van dat voor 1 persoon is, alleen zo beste art of member bij dezen ben je uitgeloot voor de redbull invites art of members actie
jou naam staat op de gastenlijst voor outblast 2006 hardcore in concert. hoe nu verder?
neem legitimatie mee meld je bij hoofingang van beursgebouw na gefouileert te zijn neem je de meest rechtse ingang voor de gastenlijst
en dna veel plezier bla bla

Maar het gaat waarschijnlijk om dezelfde, maar omdat mensen gingen vragen of het voor 1 persoon was etc. Daarom hebben ze hem nu aangepast denk...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:22:
ja maar hoe wete ze nou wie ik ben ik heb me hele gegevens nie in me hotmail staan ofzo

Als het goed is ben je ArtOfDance-member, dus hebben ze je gegevens wel. Zo nee, jammer dan...
Uitspraak van Lawa op donderdag 9 maart 2006 om 23:23:
Als het goed is ben je ArtOfDance-member, dus hebben ze je gegevens wel. Zo nee, jammer dan...

daar staat als het goed is alleen maar mijn voornaam :/ maar ik heb bij de aanmelding wel adresgegevens ingevuld en daar staat als het goed is wel mijn hele naam op.

o dat weet ik echt niet meer wat ik heb ingevuld hoor :O ken je da nog ergens leze dan..?

maarja der staat wel

Beste Art of Dance member,

Bij dezen ben je uitgeloot voor de "Redbull invites Art of Dance members" actie.

dus zal k wel lid zijn :/
Uitspraak van Ivanhooo op donderdag 9 maart 2006 om 23:25:
daar staat als het goed is alleen maar mijn voornaam maar ik heb bij de aanmelding wel adresgegevens ingevuld en daar staat als het goed is wel mijn hele naam op.

Komt vast wel goed... :) Heb je ook al promotie-material thuisgestuurd gekregen?
Niks gehoord over tweede persoon mee nemen bij gastenlijst!

zaterdag vol los gaan in carte :bounce: