| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 17:41:Uitspraak van paulesss op woensdag 8 maart 2006 om 17:33:
he ik hoorde dat er een nieuwe airco systeem inzit weet iemand hier wat meer over?? zou wel relaxt zijn zonder die zweetdruppels van het plavond
ja dat is waar ja de laaste keer dat ik daar was was zeer relaxt. was goed te toefen daar.
beter
Uitspraak van TechNation op donderdag 9 maart 2006 om 13:58:Art of Dance is bezig met een weggeefactie!
Ik ben een van de gelukkige...
Me2
Bij deze wil ik jou feliciteren met het winnen van de contest!
Jij en een vriend of vriendin mogen zaterdag a.s. de VIP/Gasten ingang betreden en gaan genieten van Outblast 2006 "Hardcore in Concert".
Gedurende de avond/nacht krijg je kans even een kijkje achter de schermen te nemen en hebben jullie toegang tot het VIP-Deck.
Jij en een vriend of vriendin mogen zaterdag a.s. de VIP/Gasten ingang betreden en gaan genieten van Outblast 2006 "Hardcore in Concert".
Gedurende de avond/nacht krijg je kans even een kijkje achter de schermen te nemen en hebben jullie toegang tot het VIP-Deck.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:17:Ik sta ook op de gastenlijst
goh, ik ook en waarschijnlijk nog 98 anderen!!!
Ben al in het bezit van een kaartje, dus kon een vriend gelukkig maken om mee te gaan
Uitspraak van DJ sinaK-E op donderdag 9 maart 2006 om 15:12:goh, ik ook en waarschijnlijk nog 98 anderen!!!
en ik niet
Bij deze wil ik jou feliciteren met het winnen van de contest!
hehe.voor jauw begint het al goed vrijdag.
Ik dacht dat je iemand mee mocht nemen, dat is normaal iig wel zo, maar nu dus niet, het is maar 1 gastenlijstplaats.
Vind t n beetje jammer, zullen er mischien daardoor wel veel niet heen gaan, ik woon in Den Helder, en om nou alleen heen te gaan vanaf hier?
Dus kom op organisatie, geef iedereen er +1 bij!!
Vind t n beetje jammer, zullen er mischien daardoor wel veel niet heen gaan, ik woon in Den Helder, en om nou alleen heen te gaan vanaf hier?
Dus kom op organisatie, geef iedereen er +1 bij!!
Uitspraak van TechNation op donderdag 9 maart 2006 om 13:58:Art of Dance is bezig met een weggeefactie!
Ik ben een van de gelukkige...
Mag je iemand meenemen als je op de gastenlijst staat?
zal wel niet zeker
Uitspraak van inactief op donderdag 9 maart 2006 om 16:16:Wel logisch toch dat ze maar 1 kaartje geven.. te weinig kaarten verkocht en dan hopen ze dat wij nog vriendjes en vriendinnetjes overhalen om een kaartje te kopen omdat wij 'zo graag' erheen willen omdat we op de gastenlijst staan..
maja ik vind t ook wel minder hoor
og nie zeiken gewoon gaan wordt wel leuk hoor in eindhoven is altijd leuk
Ik heb ze gemaild, dat ik t raar vind dat t maar 1 kaart is, normaal sta je op de gastenlijst +1.
Wie weet helpt het!
Iedereen mailen naar:info@artofdance.nl
Wie weet helpt het!
Iedereen mailen naar:info@artofdance.nl
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 16:55:wel beter dat het nie is uitverkocht toch, anders ist weer wat té druk.. nu zal het gewoon goed vol zitte
beter ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 16:55:Ik heb ze gemaild, dat ik t raar vind dat t maar 1 kaart is, normaal sta je op de gastenlijst +1.
Wie weet helpt het!
Ja beetje jammer! denk dat ik ze ook ga mailen!
Uitspraak van inactief op donderdag 9 maart 2006 om 14:35:ga wel ff alleen rondkijken
Ook als je uit Flevoland komt!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:06:Dan m ag je ze wel eens vertellen dat t normaal gesproken echt zo is, dat als je een gastenlijstplaats wint, dat er dan +1 bijstaat.
Ik blijf er bij, dat dit nergens op slaat!
Me 2!!! laten ze dan 50 x 2 doen... belachelijk mja dan niet..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:06:Dan m ag je ze wel eens vertellen dat t normaal gesproken echt zo is, dat als je een gastenlijstplaats wint, dat er dan +1 bijstaat.
Ik blijf er bij, dat dit nergens op slaat
ge moet blij zijn als de wint loopen ze nog te zeiken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:10:Me 2!!! laten ze dan 50 x 2 doen... belachelijk mja dan niet..
Mail jij ze ook ff dan, er zijn er al meerdere die t gedaan hebben namelijk!!
ja ik sta ook op de gastenlijst.. 1 persoon.
haha 1 is genoeg voor mij..
vast wel iemand te vinden die nog een kaartje wil kopen
haha 1 is genoeg voor mij..
vast wel iemand te vinden die nog een kaartje wil kopen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:38:er woord nooit goed gecontroleerd man al die dreigementen ben nog nooit gecontroleerd bij geen 1 feest
hier wel let maar op was eerst ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 16:43:waar is Maloutjuh nauw
hier ben ik
jah ik durf nog wel wat te zeggen na gister hoor
wat een wedstrijd zeg