maar k ben ook van mening dat het echt niet boeit wat iedreen doet en iedereen moet gewoon lekker zn gang gaan.
Laat elkaar in zijn of haar waarde.
Ik geloof ook dat veel meiden zeggen dat ze bi zijn of dit als modeverschijnsel zien.Sommige meiden zeggen maar dat ze bi zijn omdat ze denken dat gasten het geil vinden
k ben ok bi maar loop der niet 'mee te koop'
K denk dat als je het gewoon een keer heb geprobeerd met iemadn van hetzelfde geslacht je geen bi bent maar gewoon iemand die openminded is
Denk wel dat een hoop meisjes die voor de foto met elkaar zoenen niet bi zijn. Je kunt met elkaar zoenen zonder dat je er opgewonden van wordt. Het kan gespeeld zijn, een act. Dat is zeker vaak het geval als de fotograaf langskomt
Maar ik vind niet dat je verliefd moet zijn op een meisje wil je bi zijn. Genoeg meiden/vrouwen die gewoon seks willen met een andere vrouw zonder verliefd te zijn op elkaar.
Slaat nergens op. Het telt al vanaf zoenen en kroelen.
Vergelijk het maar met mannen.
k heb me eige geaardigheid whaha Heteroflexibel vond k wel n goeie
hokjes wordt geplaatst,
Bij mij begint het bij tongzoenen en knuffelen, aangezien ik dat mannen niet zo snel zie doen. Zelfs bij een doelpunt denk ik achteraf: Hey wat heb ik eigenlijk aangeraakt?
Voor mij ben je pas echt bi als je verliefd bent geweest of zou kunnen worden op iemand van hetzelfde geslacht.
je bent pas bi als je "all the way" gaat met hetzelfde geslacht!
welke meiden zijn er hier op flock echt BI,
dus alleen zoenen telt niet!
ben benieuwd...