Partyflock

Forumonderwerp · 831998

Aangezien ik voor één of andere reden niet meer in het bestaande topic ( https://partyflock.nl/topic/721700 ) kan posten (?!) begin ik er maar een nieuw topic over.

Dus, post je 3D creaties hier :p

Zal ik maar beginnen met men recentste werk in opdracht van Tanzoo Networks...
laatste aanpassing

Selfthought

Uitspraak van .Morbid. op zondag 26 februari 2006 om 01:32:
Heb nu de opleiding International Game Architecture and Design in Breda op het oog.

Die ziet er idd erg intressant uit :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van Da Vulture op vrijdag 20 januari 2006 om 17:05:
3D studio Max 8

How to get it:P??

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 22:35:
www.3dstudio.nl

Vielen dank:respect:

Uitspraak van Tonkez op zaterdag 11 februari 2006 om 09:44:
ik heb ook eens een 3d filmpje gemaakt voor school

http://www.cmd.tech.nhl.nl/mai ... D=29&SHOWCASE_CATEGORY=3d

made in max...

1 woord voor.. "geweldig" :yes:

*BuMP* o:)

Heb het momenteel een beetje druk met een aantal persoonlijke projecten waar ik liefst nog nix van post ;)
maar af en toe kan er wel een vluggertje vanaf voor wat afwisseling o:)

Beetje inspiratieloos, I know (standaard teapot in max), maar vond het wel een leuke render...
wat je zegt, standaard theepot.. maar daar gaat het hier ook niet om: Je belichting is echt top! Mooie textures, kleurgebruik.. die focus blur.. photoshop, of camera in Max?

Top.. ik zou een walk trough waarderen (of tutorial) :D

Uitspraak van Mr.J! op donderdag 6 juli 2006 om 12:35:
die focus blur.. photoshop, of camera in Max?

Deze DoF ga je jammergenoeg niet in photoshop kunnen doen (let vooral hoe hij rechts over die sphere valt en hoe hij op andere plekken zo netjes reageert op fel belichte delen), is dus gerendert. Jammer want dof in post bespaart je enorm veel tijd!

Heb wel in ps de schaduwen ietsjes blauwer gemaakt en de lichtere plekken wat geler. Thats it, de rest is puur render

Uitspraak van Mr.J! op donderdag 6 juli 2006 om 12:35:
Top.. ik zou een walk trough waarderen (of tutorial)

Hmz, misschien als ik nog eens wat meer tijd heb.
Heb het echt wel druk druk druk met zowel externe opdrachten als met een persoonlijk project...
laatste aanpassing
was wel benieuwd hoe jij je textures maakt.. dus handige links naar prima tutorials?

Welke texture bedoel je? Want er zitten eigelijk geen textures in? 8)

Of bedoel je de shaders? (met al die termen ook, lol)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 14:00:
Want er zitten eigelijk geen textures in?

Oh jawel, toch sorry, was het bijna vergeten. Die lichtbuizen: die kleuren derop heb ik gewoon met vertex paint derop geschildert en dan natuurlijk gewoon een vertex color map toepassen in het diffuse slot (of eender welk slot waar je die kleuren dus wil toepassen) van je materiaal :D
laatste aanpassing
owke.. eigenlijk vrij logisch allemaal.. heb weer zin om even wat te apen in Max :P

gebruiken jullie een tablet ervoor ???

Heb wel eentablet, maar gebruik het niet voor 3D-shit. Vind ik maar onhandig. Gebruik het enkel in PS en Illustrator.
Die vertexpaint die ik hier heb toegepast is echt te simpel voor woorden, heb je met een paar muisklikjes klaargespeeld ;)

*BuMP* o:)

Stilleven in progressss...

Yup, weeral die f*cking theepot... is wel de bedoeling dat ik deze achteraf vervang door wat intressanters. Is namelijk nog een work in progress en die theepotten zijn echt de ideale objecten om snelle licht- en materiaaltesten te doen (samen met mijn andere favoriete object; de torus knot).
(ff in de adresbalk slepen voor volledige versie/niet gekarteld)
laatste aanpassing