Partyflock

Forumonderwerp · 831991

waarom zijn er van diejj lozers die GHB in een drankje van het meisje stoppen..om er vervolgens te misbruiken..?

zijn er meiden die hier ook mee te maken hebben gehad..

ik had het geluk dat er veel vrienden om me heen waren..diej me in de gaten konden houden dus bij mij is er gelukkig niks gebeurt..alleen ik was super wazig aan het doen ..en kots misselijk de dag er na..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 17:07:
teqilia heb je in een slok op eh..

bij mij zit me glaasje altijd tot de rand vol...
past er niet eens meer wat bij :(
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 26 januari 2006 om 12:55:
dus jij bent aangerand ergens met ghb

Dat zeg ik toch niet? Er is niets gebeurd behalve dat ik out ben gegaan. Lees mn verhaal nog eens even!
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 26 januari 2006 om 12:59:
waarom reageert ze zo lomp dan

Ik reageer niet lomp. Ik zet gewoon mn verhaal neer. Wat is daar lomp aan? :vaag:
Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 26 januari 2006 om 13:29:
Er is niets gebeurd behalve dat ik out ben gegaan

ok misverstand, dacht ff dat t ontopic was, misbruikt onder invloed van shit door je glas
ik haal ook uit naar meisjes die "misbruikt" zijn als ze wat door hun glas hebben "gekregen" door een derde, snappie

die lopen te neppen

snappie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 13:06:
Ik vind het ook maar vreemd dat mensen niet kunnen proeven dat er GHB in hun drankje zit. Die ranzige smaak, dat merk je toch gewoon

Idd
Uitspraak van neohippie op donderdag 26 januari 2006 om 13:11:
na een avond doorhalen en de nodige chemicalen en het juist mixdrankje heb ik ook nog wel is moeite de G erdoorheen te proeven hoor..

Misschien verschilt het dan van persoon topt persoon, maar zelfs na een nacht feesten en de rest ;) proef ik het nog in een klein slokje terwijl dr niet veel inzit.

Maar goed, misschien dat je als je weet hoe het proeft er wat alerter op bent?
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 26 januari 2006 om 13:32:
ok misverstand, dacht ff dat t ontopic was, misbruikt onder invloed van shit door je glas

Vind dat je eerst goed moet lezen voordat je zo tekeer gaat. Je scheld maar raak, maakt iedereen die zn verhaal doet hier uit voor leugenaar. Je maakt geen goede beurt op deze manier.
Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 26 januari 2006 om 13:36:
Je maakt geen goede beurt op deze manier.

ik hoef ook geen vrienden hier te maken

maar dank je
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 26 januari 2006 om 13:35:
Misschien verschilt het dan van persoon topt persoon, maar zelfs na een nacht feesten en de rest proef ik het nog in een klein slokje terwijl dr niet veel inzit.

Maar goed, misschien dat je als je weet hoe het proeft er wat alerter op bent?

Ik proefde meteen dat er wat in zat na die slok. Heb de rest (was trouwens niet veel maar goed) niet opgedronken.
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 26 januari 2006 om 13:37:
ik hoef ook geen vrienden hier te maken

Dat hoeft ook niet. Niemand is hier vrienden aan het zoeken. Maar je moet wel redelijk blijven en eerst lezen voordat je je mening geeft.
Nou ja goed, we weten het toch niet. Feit is dat het gebeurt maar dat het oom als smoes wordt gebruikt. Met hen die het als smoes gebruiken heb ik geen medelijden, als het je wordt aangedaan wel.

dat is gewoon een teringstreek. En idd, voorzichtig zijn met je drinken, altijd en overal :jaja:

Er hoeft maar zo'n misbaksel bij te zitten en je bent de lul :jaja:
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 26 januari 2006 om 13:42:
En idd, voorzichtig zijn met je drinken, altijd en overal

Idd! helemaal mee eens. Dat was voor mij een wijze les.
Uitspraak van JaapieB12 op donderdag 26 januari 2006 om 13:39:
Maar je moet wel redelijk blijven en eerst lezen voordat je je mening geeft

ik lees de topic, en ik reageer, lees nooit de bullshit van een ander, toptdat ze gaan reageren op mijn bullshit
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 26 januari 2006 om 13:47:
ik lees de topic, en ik reageer, lees nooit de bullshit van een ander, toptdat ze gaan reageren op mijn bullshit

Je scheert met je uitspraken alles en iedereen over 1 kam.

Maar laten we er maar over ophouden. :flower:
Hoi, ik ben een meisje van 16 en ben inwendig onderzocht nadat aliëns GHB in mn drinken hebben gegooid. Ze zaten met stokjes in mn behaarde poesje te prikken en nu ben ik geen maagd meer. Wat moet ik nu doen?

;-P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 16:38:
waarom zijn er van diejj lozers die GHB in een drankje van het meisje stoppen..om er vervolgens te misbruiken..?

Ik blijf dat soort verhalen toch best wel sterk vinden.

Ten eerste; Om iemand met GHB onder zeil te helpen heb je wel wat meer nodig dan 5ml.

5ml goeie G in een drankje proef je gewoon, tenzij je gewoon al ladderzat bent.

Om iemand met GHB tegen het bewusteloze aan wilt krijgen, zul je dr al gauw 7-8 ml in het drinken moeten flikkeren.

Iemand die DAT niet proeft moet zich imo ff goed na laten kijken!

Rohypnol schijnt veel effectiever te zijn......

Maar ben zeker met je eens dat het kutstreken zijn om iemand uberhaupt iets in het drinken te gooien.

Een ouwe maat heeft me ooit eens n pil in mn eten gedouwd, en dat vertelde ie pas toen ik mn vreten ophad.

Resultaat was dat ik goed verkeerd ging.....
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:52:
Rohypnol schijnt veel effectiever te zijn......

Tja is ook goed spul ja. Gebruikte het zelf wel eens om na een nachtdienst goed te slapen. Maar ook daar heb je toch wel meer dan 2mg van nodig om onderuit te gaan. Ik ten minste.... :S
5ml goeie G in een drankje proef je gewoon

als je het door een mix drankje (vodka redbull bijvoorbeeld) proef je echt niks !! echt niks!!

Artiest Bladezzz
GHB onder zeil te helpen heb je wel wat meer nodig dan 5ml

Ik kan 2 verschillende soorten krijgen..3.0 en 7.0

Van die laatste ga je met 5ml wel slapen hoor....:yes:

ik heb ook wel eens G geprobeerd,maar proef je dat niet in je drankje?want tis echt te goor voor woorden....volgens mij proef je G in elk soort drinken....

tja dat van het niet smaken kan wel kloppen hoor.
Wij hadden eens dropping met ons werk en er moesten ook proeven afgelegd worden waaronder geblindeerd smaken herkennen.
Het is echt bizar welke antwoorden er soms gezegd werden.
Blijkbaar is je smaakvermogen enorm hard verbonden aan het visuele.
Als iemand denkt dat ie cola gaat drinken gaat ie ook cola proeven. Mocht het dan toch gemixed zijn met iets anders gaan je hersenen in conflict met vreemde conclusies van tijd.
Na een avondje zuipen en roken zie ik het wel gebeuren dat je het niet doorhebt...
Dat gezegd zijnde blijf ik best sceptisch tov dit soort beweringen. In mijn ervaring zijn het meestal dezelfde soort mensen die met zo'n ervaringen afkomen. Mensen die constant praatjes liggen verkopen en alles zwaar overdrijven en het zijn toch altijd hun die zoiets overkomt :s.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 19:04:
ik heb ook wel eens G geprobeerd,maar proef je dat niet in je drankje?want tis echt te goor voor woorden....volgens mij proef je G in elk soort drinken....

Bitterlemon en andere bittere dranken proef je het bijna niet maar als jij een glas water van iemand krijgt zou ik me geen zorgen maken.

Bitter maskkert wel smaak, maar als je er een narcotise dosis in gooit proef je dat echt wel. En je zou het ook nog door moeten roeren anders is het laatste slok zo ranzig lijkt me.

Denk dat de meeste verhalen hieromtrent toch meer weg hebben van het broodje aap verhaal. Rohypnol is veel waarschijnlijker.

Al zijn er altijd sukkels die het uitproberen maar denk toch echt wel dat je het proeft.

Uitspraak van King of Pain op donderdag 26 januari 2006 om 19:27:
Bitterlemon en andere bittere dranken

Ik heb wel eens wat GHB met grapefruitsap weggegorgeld, maar je proeft de G zeker wel.

leuke foto!

:yes:

ik had het geluk dat er veel vrienden om me heen waren..diej me in de gaten konden houden dus bij mij is er gelukkig niks gebeurt..alleen ik was super wazig aan het doen ..en kots misselijk de dag er na..

meiden zie zo zeuren verdienen het ook.....andersom gebeurt het ook dusssssssss

Een ouwe maat heeft me ooit eens n pil in mn eten gedouwd, en dat vertelde ie pas toen ik mn vreten ophad.

Resultaat was dat ik goed verkeerd ging.....

dat zijn wel leuke acties of 1 tot 2 gram speed in cola doen gehgeheghe

Je moet je glas gewoon niet laten staan, maar gewoon in je hand houden en opdrinken!!
Verkrachtingen na GHD in je drankje gekregen te hebben...
Lijkt me gigantisch klote als t je echt overkomen is, maar (maar met alle respect en sorry dat ik t zeg)
t lijkt me vreemd...
Neem zelf ook wel eens GHB en ik ga werkelijk waar elke keer weer écht nét níet over mn nek omdat t zo verschrikkelijk goor is, waar ik t ook mee meng (Gola, Gijsthee, Gitter lemon, Geven-up, etc, etc)
Als je t helemaal niet geproeft hebt dan kan de dosis toch ook niet zo groot zijn geweest...?
Of, als je t wel proeft...come on... één slok?
Er is echt wel wat meer voor nodig om out te gaan of in elk geval zo ver van de wereld te raken dat je niet meer weet wat er met je gebeurt....toch?
Nogmaals, als t echt waar is, dan is t ontzettend klote,zielige gasten zijn t die op die manier aan hun trekken moeten komen...maar ik blijf t een vreemd verhaal vinden en ik denk ook dat er n héleboel meiden zijn die zelf teveel gedronken hebben en achteraf spijt van dronken acties hebben het hier op gooien, sorry...
Blijkbaar heeft ie er niet voldoende ingeflikkerd :@

Beter ga je naar WWW.BLIJF-VAN-MIJN-LIJF-HUIS.NL

..............daar zijn er misschien meer meiden van jou soort.......
(doe gelijk Petra de groeten als je op die site bent)
Gooi het liever in mn eigen drinken:p

Is al duur genoeg dat spul

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 18:47:
dat zijn wel leuke acties of 1 tot 2 gram speed in cola doen gehgeheghe

De eerstvolgende die me zoiets zou flikken heeft geen GHB nodig om knockout te gaan......

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 17:53:
De eerstvolgende die me zoiets zou flikken heeft geen GHB nodig om knockout te gaan...

ik heb ut over snatze hahahahahha isw wel lachen bij je maatje hoor:p
En bovendien: Welke zool geeft er nu zn GHB weg???

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 maart 2006 om 18:06:
ik heb ut over snatze hahahahahha isw wel lachen bij je maatje hoor

In dat geval gaat bij de persoon in kwestie ook het licht ff uit, ongeacht hoeveel speed ie zelf achter de kieze heeft ;)
Je moet je glas gewoon niet laten staan, maar gewoon in je hand houden en opdrinken!!

ik zit er nog steeds op te wachten...laat me drankje vooral overal staan,,,maar ben toch nog nooit ff lekker gaan sausen doordat iemand me wat gratisch drugs verschafte....
gebruik die zooi ech nooit meer..had 1 glaasje op en viel meteen voor de rest van de dag in coma..wat een kutspul man
Uitspraak van Lynn!! op dinsdag 7 maart 2006 om 14:58:
gebruik die zooi ech nooit meer..had 1 glaasje op en viel meteen voor de rest van de dag in coma..wat een kutspul man

1 glaasje:O:O

Heb je wel eens gehoord van dat 1 of 2 dopjes van een flugelflesje al genoeg is...

Als dat jij een glaasje van gup ophebt
Dan ben je echt blond:S

Ten eerste; Om iemand met GHB onder zeil te helpen heb je wel wat meer nodig dan 5ml.

Iedereen reageert er anders op!!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 18:45:
meiden zie zo zeuren verdienen het ook

Niemand verdient om aangerand te worden!!
laatste aanpassing
diejj jongens diej dat doen..zijn slim genoeg om het op het juiste moment te doen en zo..

Had je diejj taalgebrek daarvoor ook al?
En: Zijn die jongens nu zo slim, of ben jij zo dom? Ik bedoel, als je al drank aanneemt van iemand, dan weet je toch voor jezelf ook wel dat dat zuivere koffie is(of heb je geen geld voor een breezer en kom je uit de Bijlmer?)?
Kan natuurlijk zijn dat het je vrienden waren....als mijn vrienden zoiets bij mn vriendin flikken, krijgen ze van mij een o.d. gratis.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 09:21:
Niemand verdient om aangerand te worden!!

Nou ik ben mn hele leven al stout en nog steeds niet aangerand door een 3-tal schaarsgeklede mooie dames! :S
Uitspraak van Dj Spindler op donderdag 9 maart 2006 om 09:12:
1 glaasje

Heb je wel eens gehoord van dat 1 of 2 dopjes van een flugelflesje al genoeg is...

Als dat jij een glaasje van gup ophebt
Dan ben je echt blond

haha ja ik bedoelde een glaasje sinas met een half buisje ofzo:dood: Noooiiittt meer
Uitspraak van Lynn!! op donderdag 9 maart 2006 om 22:12:
haha ja ik bedoelde een glaasje sinas met een half buisje ofzo Noooiiittt meer

Ik wouw net zegge haha

ach ja..je hebt sterke ghb en owk minder sterke he
ja precies maar volgens my is het niet te bedoeling dat je meteen in slaap valt denk:/..me vriend die word er altyd geil van..dus nah ik ook een keer proberen..moest meteen overgeven toen ik het voelde en moest me overal aan vasthouden als ik wilde lopen,leek net alsof ik strontlazerus was,.heb overgegeven en ben meteen in slaap gevallen:vaag: