Partyflock

Forumonderwerp · 831881
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 1 juli 2006 om 10:30

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ten eerste wil ik even kwijtdat het eigenlijk belachelijk is dat ik rond deze datum dit topic open maar....

ik heb vanacht gedroomd van Awakenings festival 2006
en op een of andere vage manier was het wel Awakenings festival maar in een totaal andere omgeving
en het was me toch een oorlog de Schranz werd nu gepompt in de Open Air area(wat een goed plan)

ook al mensen waarvan hun hele geest wordt over genomen door Awakenings:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zaterdag 17 december 2005 om 11:51:
gewoon relexe techno op main!

ja idd overdag tot een uur of 17:00
en daarna de Schranzers onder ons ook een mooi plekje in het gras gunnen om lekker compleet los te gaan:bounce:

dat gun je ons toch wel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teq reob op zaterdag 17 december 2005 om 09:56:
Beter dan afsluiten met Wittekind op de Main!!

wittekind op de main als afsluiter zal wel echt :kwijl: zijn maar doe mij dan maar liever jackhamma
Waarschuw beheerder
Waarom nu weer utzelfde als vorig jaar???
Vond Cinema relax afsluiten vorig jaar hoor, maar dit jaar zie ik toch liever een ander der staan

Cinema hoeft van mij ook niet af te sluiten. Hel vet zou Hawtin als afsluiter zijn!! Verder dj'z als agoria, vath of bartz als afsluiter is ook chill!!
Waarschuw beheerder
ja idd overdag tot een uur of 17:00
en daarna de Schranzers onder ons ook een mooi plekje in het gras gunnen om lekker compleet los te gaan

dat gun je ons toch wel

Ik misgun jullie niks, maar vindt schranz totaal niet bij openlucht passen!! Een schranz festival zal donker, rauw moetebn zijn. Bij openlucht voel ik meer iets met funky techno!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teq reob op maandag 19 december 2005 om 10:38:
Ik misgun jullie niks, maar vindt schranz totaal niet bij openlucht passen!! Een schranz festival zal donker, rauw moetebn zijn. Bij openlucht voel ik meer iets met funky techno!!

daar zit zeker een kern van waarheid in en het zal vast ook wel meer gewaardeerd worden door de meeste
ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit Schranz in de openlucht heb gehoord dus dat is voor mij weer een nieuwe ervaring
Waarschuw beheerder
Project Omeaga (hardtechno set) zou ook wel vet zijn

:yes: Zou wel leuk zijn idd, Project Omeaga - We knew you'd fade up :kwijl:

Verder zou ik graag Rush zien, Robert Natus of Unknown Forces maar ik weet niet of die laatste uberhaupt wel draaien.....
Waarschuw beheerder
geen schranz of snoeiharde techno op de main:nee:
doe daar maar een hele aparte area voor:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. ePhil op dinsdag 20 december 2005 om 13:05:
doe daar maar een hele aparte area voor

een keertje 2 open air stages een voor de funky en voor de Schranz zou dat wat zijn dan lijkt mij helemaal geweldig

Waarschuw beheerder
^ :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 20 december 2005 om 15:39:
een keertje 2 open air stages een voor de funky en voor de Schranz zou dat wat zijn dan lijkt mij helemaal geweldig

:yes:
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Ga toch weg man.. met je hokjes. Gewoon een lekkere opbouwende dag van maken. Beginnen met funky techno en langzaam opbouwen tot het hardere technogeweld :D
Waarschuw beheerder
Niet mekkeren, doorzagen :jaja:
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op zondag 25 december 2005 om 14:54:
Beginnen met funky techno en langzaam opbouwen tot het hardere technogeweld

Ik wil niet eerst Funky:neenee:
Ik wil knallen van begin tot eind!

Waarschuw beheerder
donateur
Veel schranz anders ga ik niet.
Waarschuw beheerder
blijf dan maar weg :)

ik heb alweer zin in de hele dag lekker op het gras te space en te funken met allemaal blije mensen om me heen. heerlijk
Waarschuw beheerder
Dit wordt de 6e awakenings al weer.. heb ze tot nu toe allemaal meegemaakt en vondt ze stuk voor stuk super!!! Op 3 feb 2005 keek ik alweer uit naar awake 2006! Het is voor mij echt uitgegroeid tot het feest van het jaar!! :respect:

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op zondag 25 december 2005 om 14:54:
Ga toch weg man.. met je hokjes. Gewoon een lekkere opbouwende dag van maken. Beginnen met funky techno en langzaam opbouwen tot het hardere technogeweld

Juist je spreekt mijn taal! Overdag lekker relaxed met een lekker weertje op het gras chillen.. Af en toe de hardtechno tent in en f helemaal los gaan.. weer f chillen op de main en hoe later het wordt steeds hardere techno op de main met als ideale afsluiter dj Rush!!!! IMO

ps. en die brandweerwagens mogen van mij ook wel weer eens uitrukken!! ;) Samen met dat kinderbadje..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon 2 open airstages

eentje met opbouwende techno

eentje met Schranz waartegen je oiejoeijoei zegt :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Als er maar Schranzzz komt op awakening dan ben ik al blij genoeg... Niet dat ik net zoals bij ILoveTechno alleen maar stil sta..
Waarschuw beheerder
donateur
Wittekind en Amok ben ik blij, Remus en Djax zijn al te zacht doe die maar op main ofzo:P
Waarschuw beheerder
ey gijs, ff voor de duidelijkheid

op awakenings wordt techno gedraait, geen hardstyle :P

en als je op ilt stil heb gestaan ken je beter gewoon weg blijven op awfs!
Waarschuw beheerder
doe mij maar

killswitch & reset
seema
mahatma
dj ocram
weichentechnikk & waldhaus
matt m maddox
marco remus
frank kvitta & torsten kanzler(hebben zichelf bewezen als perfecte B@B de 25ste november)
sven wittekind & viperxxl(was erg lekker de 23ste)

en dat op de 2de open air stage:kwijl:

en die brandweer auto's lijken me ook een geweldig idee

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat AWFS al genoeg hardtechno en schranz heeft in die ene tent, wat ik graag wil zien de volgende keer is een flinke portie DETROIT:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 15:21:
Ik vind dat AWFS al genoeg hardtechno en schranz heeft in die ene tent, wat ik graag wil zien de volgende keer is een flinke portie DETROIT

Kijk daar ben ik het ook mee eens! Heb Jeff Mills ook alweer te lang niet gehoord en dat is toch wel 1 van mn eerste techno helden!

Wie is er trouwens in de 'oude' westergasfabriek geweest (feb 2000) met de detroit special, met o.a. kevin saunderson, rolando, kenny larkin en jay denham?? Dat was mn eerste awake en die was ook echt super!! dus laat die detroit tent maar komen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BaZZeHH op donderdag 19 januari 2006 om 19:34:
Wie is er trouwens in de 'oude' westergasfabriek geweest (feb 2000) met de detroit special, met o.a. kevin saunderson, rolando, kenny larkin en jay denham?? Dat was mn eerste awake en die was ook echt super!! dus laat die detroit tent maar komen!!laatste aanpassing 19 januari 2006 19:35

ik was toen ook geweest:D ook een van mijn eerste awakenings, ik vond het geweldig, zoiets moet nog en keer komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BaZZeHH op donderdag 19 januari 2006 om 19:34:
Wie is er trouwens in de 'oude' westergasfabriek geweest (feb 2000) met de detroit special, met o.a. kevin saunderson, rolando, kenny larkin en jay denham?? Dat was mn eerste awake en die was ook echt super!! dus laat die detroit tent maar komen!!laatste aanpassing 19 januari 2006 19:35

Was geweldig idd. Een van de meest meesterlijke techno-edities in de westergas. Alhoewel ik eerdere editie's ook wel heel erg speciaal vond hoor. Echt super!!

iedere keer Jerome, Remy, Rachmad, Denham, Pullen heerlijk :D

Maar toch vond ik de laatste drumcode editie het mooiste tot nu toe. Dat was voor mij het eerste feest in de westergas waarbij ik weer eens het 'echte' westergas gevoel terug had. Geweldig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op zondag 11 december 2005 om 21:59:
Kay-Dee Smith
Amok

Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 18 januari 2006 om 21:20:
weichentechnikk & waldhaus
matt m maddox
marco remus
frank kvitta & torsten kanzler
sven wittekind & viperxxl

:bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
oooooeeeeee jaaaaaa DETROIT!!!! Een detroit tent zou wel helemaal super zijn, met dikke namen van toen techno voor mij begon als Jeff Mills en Saunderson! (stilstaan bij 4 uur Collabs en een schitterende set van Dave Clarke en May op ILT vind ik trouwens erg knap!!!)
Waarschuw beheerder
heeftu alsjeblieft mooie gedetaileerde verhalen over feesten in de Gas :o--->:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 23:53:
Maar toch vond ik de laatste drumcode editie het mooiste tot nu toe. Dat was voor mij het eerste feest in de westergas waarbij ik weer eens het 'echte' westergas gevoel terug had. Geweldig

Jah en dat had ik met de kne deep.. is misschien dan wel schranz i.p.v. 'gewone' techno, maar wel met het bekende vuurwerk en die vlammen naast de dj samen met dat lekkere sfeertje.. Toen kreeg ik echt kippenvel en moest ik weer aan de oude gas denken.. Weet nog wel in de oude gas stonden die boxen gewoon op de grond en kon je er ook echt in een straal van een paar meter niet voor staan anders werd je gewoon weggeblazen.. :D ohh goede ouwe tijd.. hehe
Waarschuw beheerder
Ik vond 't vorig jaar echt helemaal geweldig! Hm 't is idd nog erg ver weg.. maar ik kijk er al weer naar uit! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:57:
Jeff Mills en Saunderson

juist

Waarschuw beheerder
donateur
van mij mag secret cinema wel weer afsluiten wat een heerlijke set was dat zeg op awake festival 2005! :kwijl:

en joris voorn weer op main :yes:
zeker geen schranz of industrial op main :no:

Waarschuw beheerder
elk jaar is helemaal geweldig :lief:
Waarschuw beheerder
Wat is de datum dit jaar v.h. festival..? 1 juli? Meestal 1e zaterdag van Juli, toch?!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van justin q op zondag 22 januari 2006 om 16:54:
Meestal 1e zaterdag van Juli, toch?!

:yes: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 15:56:
zeker geen schranz of industrial

idd
gewoon een aparte open air stage met Schranz ik zei het al eerder wij Schranzers willen ook graag eens in het zonnetje Schranzen en altijd genoeg ruimte hebben:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 22 januari 2006 om 21:50:
ik zei het al eerder wij Schranzers willen ook graag eens in het zonnetje Schranzen en altijd genoeg ruimte hebben

haha :D (Y)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er vrees ik ook weer bij dit jaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op maandag 23 januari 2006 om 09:14:
ik ben er vrees ik ook weer bij dit jaar!

vrees???
gewoon zeker aanwezig zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 10:51:
gewoon zeker aanwezig zijn

als het met mijn werk lukt ben ik er!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franzelare op maandag 23 januari 2006 om 10:54:
als het met mijn werk lukt ben ik er!

had ook nie anders verwacht :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dhr. Rauwe op zondag 22 januari 2006 om 21:50:
gewoon een aparte open air stage met Schranz

hoeft niet eens hoor voor mij ;-)
awake gewoon zo houden hoe het al jaren is :-)
Waarschuw beheerder
Dit jaar maar eens proberen te regelen dat ik weer vrij ben. Afegelopen jaar niet geweest maar die 2 edities daarvoor wel en heb me toch n partij kippenvel waardige herinneringen daaraan :lief:
Marco Carola @ AWFS2003 :kwijl: :bounce: :lief: :D :cheer:
Kowalski @ AWFS2004 :lief: :kwijl: (l) :smoke: :bier: :woop:
Ga deze week maar eens tegen mn baas zeggen dat ik op 01-07-2006 vrij MOET zijn :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben sowieso al elke zaterdag vrij O:) :D
Waarschuw beheerder
Is er nog n plekkie vrij dan waar jij werkt :p
Waarschuw beheerder
Er zijn zo van die vaste dagen in een jaar... Kerst, Nieuw jaar, Pasen en Awakenings festival dan ben je gewoon vrij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op maandag 23 januari 2006 om 21:41:
Ga deze week maar eens tegen mn baas zeggen dat ik op 01-07-2006 vrij MOET zijn

vergeet 2,3 en 4 niet ;)

:X
Waarschuw beheerder
donateur
Openlucht Schranz..... Ben nou al verliefd (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op dinsdag 24 januari 2006 om 20:16:
Is er nog n plekkie vrij dan waar jij werkt

werkdagen van half 8 tot half 4 dus beter kan niet toch?! :P