Partyflock

Forumonderwerp · 831693
633x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Kamer wil blowverbod in openbare ruimten" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
woensdag 30 november 2005 08:12

Kamer wil blowen op straat verbieden
De Tweede Kamer is voor een verbod op het gebruiken van softdrugs in de openbare ruimte. Een voorstel hiertoe van VVD en ChristenUnie krijgt steun van de rest van de Kamer.

Op dit moment kunnen gemeenten lokaal al een blowverbod afkondigen via een plaatselijke politieverordening. De Kamer wil nu een landelijk verbod.

De partijen hopen met het blowverbod op straat de verloedering van de openbare ruimte tegen te gaan en het veiligheidsgevoel van de burgers te vergroten.

Wist dus echt niet dat daar geen verbod op stond...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 15:02:
moest ik alleen beloven dat ik hem thuis verder op zou roken.

en dat heb je natuurlijk ook braaf gedaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 30 november 2005 om 15:25:
en dat heb je natuurlijk ook braaf gedaan

hahah O:)

Waarschuw beheerder
Verloedering door het bowen in het openbaar, ze verzinnen het weer hoor... en dan die vvd knurft: een belangrijk argument is dat het stinkt ...

wahahahahaha .. kan je nog zinlozere dingen bedenken, ga godverdomme eens zaken aanpakken die er toe doen!

Waarschuw beheerder
belangrijk argument is dat het stinkt ...

dus als ik het goed begrijp krijg je in de toekomst ook een boete als je een scheet op straat laat O:)

whehehehe ;)

Dat stinkt ook :/. En dan worden honden ook verboden :yes:, want die schij... en dat stinkt ook, en auto's mogen dan vast ook niet meer, want uitlaatgassen stinken ook.

Ja DAAAAAGGGG, als we zo gaan beginnen... van alles stinkt, ja leer er maar mee leven hoor :S

Waarschuw beheerder
ik had het gelezen in de spits
maar beter doen ze het gewoon niet.
het gebeurd voorlopig ook niet lijkt me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 16:03:
Ja DAAAAAGGGG, als we zo gaan beginnen... van alles stinkt, ja leer er maar mee leven hoor

Kom op HeavenLeigh , pak ze maar aan !

Waarschuw beheerder
Tja ik weet niet welke oetlul zoiets zegt, van dat stinken, maar met zo iemand ga ik die discussie graag aan hoor.

Whahaha :D ik had gewoon de politiek in moeten gaan.
Lekker blowen in de tweede kamer O:)

zijn ze wat losser, ik wed dat er dan nog goede besluiten worden genomen :devil: whahahaha 8)

;)

Waarschuw beheerder
Wat een kutpolitie dan:S
Ik mag nu ook niet op straat blowen hoor:S
Waarschuw beheerder
Ach, het overmatig gebruik van alcohol in het openbaar is toch ook verboden? De intentie is om met zo'n verbod samenscholing van probleemjongeren beter aan te kunnen pakken. Daar valt opzich wel iets voor te zeggen vind ik. Ik kan me ook niet voorstellen dat volwassen mensen nou echt nodig in het openbaar een jointje moeten opsteken. Van die lui die bijvoorbeeld op een dinsdagmiddag een jointje staan te roken op het station kan ik niet serieus nemen.
Waarschuw beheerder
Is wel zwaar klote want er is niks gezelligers dan met je maten een lekker joint te roke. Heerlijk wat lulle over ut een en ander.
En nog iets een joint stinkt niet een joint ruikt.
Eu de white widdow (me nieuwe parfum) HMMMMM;):P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 16:48:
ik wed dat er dan nog goede besluiten worden genomen whahahaha

Zie die JP al met een dikke toeter in zn mond :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nee nee ik wil gewoon in de zomer ff een jointje kunnen roken als ik zit te vissen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThoMaZ :P op woensdag 30 november 2005 om 13:52:
Kamer wil blowen op straat verbieden

(Y)
laatste aanpassing