Partyflock

Forumonderwerp · 831521
8886x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga zeker voor de Volkswagen, zijn voor mij gewoon de mooiste auto`s. Leuk om uit te bouwen en ze lopen altijd goed. (mijn ervaring)

Heb niet echt iets tegen slopel ma volkswagen is NR:1

Waar gaat jullie voorkeur naar uit??
Waarschuw beheerder
OPEL ASTRA COUPE RULEZZ! ;-)
sorry moest ik even kwijt ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 11:27:
OPEL ASTRA COUPE RULEZZ!
sorry moest ik even kwijt

:aai: Kan jij ook niks aan doen ;p
Waarschuw beheerder
hihih lol...
krijg je he als je opel rijd ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 11:27:
OPEL ASTRA COUPE RULEZZ!
sorry moest ik even kwijt

en het is ook nog zo:D
Waarschuw beheerder
haha lol, jij ook hier magnix ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 13:23:
haha lol, jij ook hier magnix ;-)

Ja als je niks beters gewend bent dan opel, denk je idd. dat het roeleert:lol:
Waarschuw beheerder
hmmzz neem aan dat je het niet tegen mij hebt ... ik heb in een honda civic, vw golf, nissan 100 nx, volvo S60, audi A3 gereden... Maar ik wil niet zeggen dat Opel het enigste merk wat lekker rijd is hoor. Honda nissan volvo en audi rijden lekker... en heb een tijd in een golf autorij les gekregen en die rijdt ook goed. Ben niet zo 1 merkerig....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ja Opel is goed en rijd lekker dat is waarom wij een Opel hebben... maakt me geen hol uit wat jij er van vindt... ieder zo zijn eigen smaak toch? Sommige hebben geen smaak..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op donderdag 4 januari 2007 om 13:27:
haha lol, jij ook hier magnix

Ja als je niks beters gewend bent dan opel, denk je idd. dat het roeleert

ik neem die opmerking ook maar niet al te serieus:lol: heb met nogal wat auto's gereden. maar doet er ook nie toe verder.:)

ben ook zeker niet van 1 merk. het is ook kortzichtig om te zeggen dat opel helemaal fantastisch is en de rest kut. maar ben nou eenmaal errug blij met me autotje:D

Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 13:23:
haha lol, jij ook hier magnix

jaah ik ook hier:P ben redelijk actief hier op PFO:):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 13:51:
ik neem die opmerking ook maar niet al te serieus:lol: heb met nogal wat auto's gereden. maar doet er ook nie toe verder.:)

ben ook zeker niet van 1 merk. het is ook kortzichtig om te zeggen dat opel helemaal fantastisch is en de rest kut. maar ben nou eenmaal errug blij met me autotje:D

je moet mij niet altijd even serieus nemen:P haha ik kan wel serieus zijn, maar niet altijd. Als iemand Opel de lucht in gaat prijzen, begin ik nogal zenuwachtig te worden.:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 13:43:
Maar ja Opel is goed en rijd lekker dat is waarom wij een Opel hebben... maakt me geen hol uit wat jij er van vindt... ieder zo zijn eigen smaak toch?

(Y)(Y)(Y)

Ik rij als vw-liefhebber al 4 jaar Opel en heb totaal geen klagen, maar mijn hart blijft bij VW liggen, en dan vooral de Corrado...
Waarschuw beheerder
ja die is wel vet!
ik vindt uitgebouwde vw golfies ook wel gaaf hoor!
maar de mooiste auto van nu is: de nieuwste opel astra coupe!!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
laat de mensen lekker in hun waarde als ze opel de lucht in willen prijsen toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 15:29:
de nieuwste opel astra coupe!!!!

sorry, maar dat vindt ik juist nu een überlelijke Opel, had je beter een Astra GTC kunnen hebben, die zien er nog leuk uit. Dat oude type coupe slaat volledig de plank mis, NAAR MIJN MENING....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 15:31:
laat de mensen lekker in hun waarde als ze opel de lucht in willen prijsen toch!

vergeet niet dat je hier op PF zit he....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 15:37:
Uitspraak van Arschnase mit Analantrieb op donderdag 4 januari 2007 om 15:33:
oude type coupe

Uitspraak van Wendeladelidelee op donderdag 4 januari 2007 om 15:29:
nieuwste opel astra coupe

:)

Waarschuw beheerder
Onderwerp starter z'n status: verbannen (voor altijd)

Tja dat krijg je als je voor Volkswagen kiest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uuhm ik heb de ouwere opel astra coupe uit 2001, maar krijg er alleen maar complimenten over..
En ja jij hebt een station maar dat vindt ik zelf uberlelijk... Voor mij maar de Opel astra GTC en de nieuwste opel astra coupe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 17:13:
uuhm ik heb de ouwere opel astra coupe uit 2001, maar krijg er alleen maar complimenten over..
En ja jij hebt een station maar dat vindt ik zelf uberlelijk... Voor mij maar de Opel astra GTC en de nieuwste opel astra coupe!

Ik heb een Slopel Astrol Coupé 16 Klapper GTD met raceventiel doppen(hoort bij de uitvoering):lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op woensdag 3 januari 2007 om 18:30:
PS dit is ook dikke bullshit, ik ben geen Volkswagen fan, maar ik weet wel dat die 1.8KR blokken goed zijn, beter dan de c20 motoren.

En dat die KR blokken kapot lopen komt niet omdat ze zo slecht zijn, dat ligt eerder aan de bestuurder die het gas in trapt. die opel blokken lopen daarin tegen wel zomaar kapot(en ze zijn nog traag ook nog).

hoe lang een motor mee kan ligt grotendeels aan de bestuurder en aan het onderhoud... als ik zie hoeveel gti's en gsi's er nog rond rijden ben ik van mening dat ze allebij goed blokken hebben...

maaaarrr een 16 klepper kadett naast een 16 klepper gti dan gaat dus echt de kadett winnen.... 8 klepper gsi's zijn traag ( wel oersterk )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op donderdag 4 januari 2007 om 23:06:
8 klepper gsi's zijn traag

mhaw....vind 9.5 sec naar de 100 voor een 2.0 8v astra niet slecht. (115 pk)

als vergelijking>>

Golf 3 gti 2.0 8v = 115 pk 10,4 naar de 100
Peugeot 306 XSI 2.0 8v = 122 pk 10.4 naar de 100

in de kadett gsi van 89 zat zelfs een 2.0 8v die 129 pk had en in 8,5 naar de 100 ging. dat is dus 0,2 seconde slomer als de golf 2 G60.

ok ok het komt van autoweek dus 0,1 seconde verschil kan:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pluisman op donderdag 4 januari 2007 om 23:06:
maaaarrr een 16 klepper kadett naast een 16 klepper gti dan gaat dus echt de kadett winnen..

Jup, maarja dat zijn 2 liter motoren tegen 1.8'jes :)
Waarschuw beheerder
Uuhm Sonny Crocket, citroen rij je toch :loser:? hahahha .. en nee het is geen 16 klepper... de volgende keer maar eerst even beter kijken he met die "ooggies" van jou! en ja het is een ouwe foto die op mijn profiel staat van de auto.. altijd leuk als je een standaard auto koopt waar je zelf aan kan klussen toch?! ... maar goed ik ben blij dat iemand met zo'n mooie auto als die van jou wat slechts over onze auto durft te zeggen! :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 5 januari 2007 om 07:21:
maar goed ik ben blij dat iemand met zo'n mooie auto als die van jou wat slechts over onze auto durft te zeggen!

:x:x:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 5 januari 2007 om 11:41:
idd

was niet positief bedoeld hoor....
voor iemand van 23 ben je zelf behoorlijk een :loser:, jammer dat je net een stukje tekst hierin gewijzigd hebt, want dat sloeg echt alles...
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 5 januari 2007 om 07:21:
Uuhm Sonny Crocket, citroen rij je toch ? hahahha .. en nee het is geen 16 klepper... de volgende keer maar eerst even beter kijken he met die "ooggies" van jou! en ja het is een ouwe foto die op mijn profiel staat van de auto.. altijd leuk als je een standaard auto koopt waar je zelf aan kan klussen toch?! ... maar goed ik ben blij dat iemand met zo'n mooie auto als die van jou wat slechts over onze auto durft te zeggen!

Uitspraak van Wendy (L) Jaro op donderdag 4 januari 2007 om 17:13:
En ja jij hebt een station maar dat vindt ik zelf uberlelijk...

Speciaal voor de kleine aangeschaft, als die er niet was geweest, was er zeker een GTC gekomen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 januari 2007 om 23:22:
mhaw....vind 9.5 sec naar de 100 voor een 2.0 8v astra niet slecht. (115 pk)

als vergelijking>>

Golf 3 gti 2.0 8v = 115 pk 10,4 naar de 100
Peugeot 306 XSI 2.0 8v = 122 pk 10.4 naar de 100

in de kadett gsi van 89 zat zelfs een 2.0 8v die 129 pk had en in 8,5 naar de 100 ging. dat is dus 0,2 seconde slomer als de golf 2 G60.

ok ok het komt van autoweek dus 0,1 seconde verschil kanlaatste aanpassing 4 januari 2007 23:24

BX 1.9 16v Phase 1 0-100 7,6 sec en top van 218kmpu:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
astra op winterschoenen
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/4034610.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zeg ik dan dat je dat positief bedoeld?? nee toch?
Voor een man van 30 ben je trouwens wel erg kinderachtig vindt je niet :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar goed lekker belangrijk blablabla....
Wat voor banden heeft iedereen onder zijn auto?
Mijn 1e keuze zijn toyo banden.. hebben we er nu ook onder zitten en die zijn super... je kan er makkelijk 300 km p/u mee rijden maar goed welke personen auto red dat nou? Het is eigenlijk voor de racescene.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 5 januari 2007 om 12:29:
kinderachtig vindt je niet

nee, verklaar je nader, wat heb ik voor kinderachtigs gezegd dan?

Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 5 januari 2007 om 12:43:

Nu Firestone Winterhawk, in de zomer hangt er volgens mij Bridgestone onder...

je kan er makkelijk 300 km p/u mee

wat voor Toyo's heb je dan in hemelsnaam? de F1-S?

Waarschuw beheerder

Geen idee wat er af fabriek onder zit. Volgens mij bridgestones. (Ford overigens).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op vrijdag 5 januari 2007 om 13:55:
je kan er makkelijk 300 km p/u mee

Zat net te denken idd. Heeeeeeeeeeeele dure banden als ze werkelijk 300 km/u aankunnen. Onder mijn BMW zaten al banden van 220 euro p/stuk welke slechts 220 aan konden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op vrijdag 5 januari 2007 om 12:07:
BX 1.9 16v Phase 1 0-100 7,6 sec en top van 218kmpulaatste aanpassing 5 januari 2007 12:09

ok ik ben ben lichtelijk ingedrukt.

maarja dan heb je een BX:rot: rijd vast lekker maar ziet er nie uit:) 1043 kilo...hmm das best licht vind ik.

autoweek geeft trouwens 0-100 in 7,9 aan. maar dan is het nog snel voor zo een stationding. top 218 idd. 160 pk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 14:05:
0-100 in 7,9 aan. maar dan is het nog snel voor zo een stationding. top 218 idd. 160 pk

7,6 volgens de officiele folder, en het is geen station;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op vrijdag 5 januari 2007 om 13:55:

hahahaha 300kmpu, banden onder een astra... whahahaha moet wel ff lache. zullen wel ZR banden ofzo onder liggen die gaan tot 240 geloof ik
Waarschuw beheerder
ja velgen bij velgenland velgies gekocht en gelijk toyo banden eronder gegooid...T1S staat er op. Goedkoop waren ze niet nee! Maar ja de wegligging is heel erg goed, ook met nat wegdek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kloyo's zijn uitkeringtrekkers....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op vrijdag 5 januari 2007 om 12:07:
BX 1.9 16v Phase 1 0-100 7,6 sec en top van 218kmpu

waren vergelijkingen van 8 klepper sport modelletjes en jij komt weer met een 16 klepper af
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op vrijdag 5 januari 2007 om 18:02:
waren vergelijkingen van 8 klepper sport modelletjes en jij komt weer met een 16 klepper af

ok Bx 8v Sport:D

topsnelheid 195 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,9 s

uit 1986:rot:
Waarschuw beheerder
ligt er dek aan hoe je rijd? Ik hoor nml van veel mensen dat toyo een heel goed merk is.. maar goed we zien het wel toch!
Waarschuw beheerder
Toyo is ook een zeer goede band, alleen hij slijt echt als een gek, ook al rijd je normaal...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sponge roberto pantalones op vrijdag 5 januari 2007 om 18:35:
toyo, slijt alleen als de tering........

De nieuwe niet! ;)

De ouwe band wel...

Goede band Toyo,
alleen ga ik aankomende zomer op Bridgestone Potenza's proberen.
Waarschuw beheerder
ja ik hoorde het net ook ja idd dag ze sneller slijten maar dat het rijden op een natte wegdek veel beter is met toyo banden... maar goed ik zie wel hoe snel ze slijten.. en anders gaan we naar andere banden op zoek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op zaterdag 6 januari 2007 om 12:12:
ligt er dek aan hoe je rijd? Ik hoor nml van veel mensen dat toyo een heel goed merk is.. maar goed we zien het wel toch!

Uitspraak van Wendy (L) Jaro op maandag 8 januari 2007 om 12:41:
natte wegdek veel beter is met toyo banden

Kloyo is een redelijke band, ik vind hem alleen met regenachtig weer slecht presteren en ze slijten super snel, ook de nieuwe Kloyo's.

voor hetzelfde geld heb je een veel betere Michelin, enige nadeel van michelin is dat de 'wang' van de band vrij kwetbaar is. maargoed met lichtmetaaltjes moet je sowieso geen stoeprandjes raken, dus Michelin is voor mij HET Merk!

Potenza's heb ik zelf ook gehad, super band, heel veel grip, maar ook hoge slijtage.
Waarschuw beheerder
uuuhm sonny crocket, vindt je jezelf niet kinderachtig dat je i.p.v toyo, kloyo zegt?