Partyflock

Forumonderwerp · 831521
9128x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga zeker voor de Volkswagen, zijn voor mij gewoon de mooiste auto`s. Leuk om uit te bouwen en ze lopen altijd goed. (mijn ervaring)

Heb niet echt iets tegen slopel ma volkswagen is NR:1

Waar gaat jullie voorkeur naar uit??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja een gewone AX heeft maar 3 velgbouten toch ? echt mooi om te zien :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op maandag 13 november 2006 om 23:08:
r 3 velgbouten toch ? echt mooi om te zien

nee man 1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 18:46:
Ik kom net terug van m'n werk zweetsok

Het leven is hard in de sociale werkplaats...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op maandag 13 november 2006 om 23:08:
Ja een gewone AX heeft maar 3 velgbouten toch ? echt mooi om te zien

jep klopt alleen de GTI heeft 4-gats onderstel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op maandag 13 november 2006 om 13:56:
1. 318i is ook traag

Waar haal je vandaan dat het een 318i is? :/

Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op maandag 13 november 2006 om 13:56:
2. nee maar het lijkt erop dat je wel een poging tot doet

Er zit geen enkel M artikel op. Dus een poging tot???
Waarschuw beheerder
320D Uitvoering: Plastic Fantastic:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op dinsdag 14 november 2006 om 09:22:
320D Uitvoering: Plastic Fantastic:rot:

De auto blijft meer waard dan je axje...

Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op maandag 13 november 2006 om 17:04:
Een BMW zonder 6 cilinder is NEP!!!

Sigh, weer zon onzin uitspraak, blijft luxer/mooier en een stuk comfortabeler dan een axje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 10:44:
blijft luxer/mooier en een stuk comfortabeler dan een axje.

mooi toch? daar heb ik hem ook niet voor? als ik wil gaan wil ik ook hard gaan, ps de stoelen van me ax zitten beter dan van een BMW. Ik heb zelf ook een bmw gehad (E36 325i.24 Cabrio) en vond het niet fijn rijden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 10:44:
De auto blijft meer waard dan je axje...

zullen we de waarde van die E46 en mijn auto over 10 jaar nog een vergelijken? Dan weet ik wel welke er meer waard is...

Waarschuw beheerder
We leven nu, en niet over 10 jaar,....

In de tussentijd is je ax volledig weg gerot en je blok al 5x in de soep gelopen..

Tegen die tijd kijken we wel weer verder,..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:09:

In de tussentijd is je ax volledig weg gerot en je blok al 5x in de soep gelopen..

Tegen die tijd kijken we wel weer verder

Nou als ik een bmw zou rijden.. Moet ik op ze'n minst een 6cylinder hebben.. Dat geef ik doe, maargoed ben geen bmw liefhebber...:D axje is wel sneller:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:09:

Tegen die tijd kijken we wel weer verder,..laatste aanpassing 14 november 2006 14:10

dat zeg jij, motoren van een ax houden het langer vol dan de gemiddelde BMW motor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:21:
Waar gaat jullie voorkeur naar uit??

Volkswagen, maar om financiële redenen rij ik Slopel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op dinsdag 14 november 2006 om 14:20:
dat zeg jij, motoren van een ax houden het langer vol dan de gemiddelde BMW motor

Sonny je bent er weer:D

Waarschuw beheerder
motoren van een ax houden het langer vol dan de gemiddelde BMW motor

Dat vraag ik me af. Als je een BMW motor goed warm rijdt, kun je er enorm lang mee doen. ;)
Waarschuw beheerder
320d? vraag het me af had er laatst nog eentje staan 100dkm motor kapot (auto is van een BMW liefhebber)

Waarschuw beheerder
Ook BMW-liefhebbers gaan er niet altijd goed mee om. Hoorde er laatst 1 die vertelde dat hij nooit overschakelde onder de 3500 toeren. Ook met koude motor :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:41:
Ook BMW-liefhebbers gaan er niet altijd goed mee om. Hoorde er laatst 1 die vertelde dat hij nooit overschakelde onder de 3500 toeren. Ook met koude motor

BMW-rijders zijn toch altijd die lui die em tot irritant aan toe in de begrenzer trappen op meetings?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 14 november 2006 om 14:45:
BMW-rijders zijn toch altijd die lui die em tot irritant aan toe in de begrenzer trappen op meetings?

Dat zijn al helemaal geen liefhebbers. Dat zijn gewoon sjappies :lol:

Waarschuw beheerder

Ik rijd geen bmw....

Mgoed

Waarschuw beheerder
Ik ook niet meer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:59:
Ik rijd geen bmw....

ik af en toe, soms een corrado, maar meestal mijn eigen slopel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 14 november 2006 om 15:46:
soms een corrado

Dat is een hele mooie auto, teminste als hij origineel is.. En in goede staat:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
teminste als hij origineel is

issie nog wel...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 15:50:
En in goede staat

issie niet, bak ziet er niet uit nu, wordt hooooog tijd dat ie aangepakt gaat worden.
Begin volgend jaar gaat ie uit elkaar en daarna weer netjes in elkaar, opnieuw gepoten en wel...
Is van m'n zwager, heeft net een nieuw huis, dus de heropbouw van de corrado is ff uitgesteld. Heeft er als daily een bmw touring diesel bij genomen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 14 november 2006 om 16:00:
issie niet, bak ziet er niet uit nu, wordt hooooog tijd dat ie aangepakt gaat worden.
Begin volgend jaar gaat ie uit elkaar en daarna weer netjes in elkaar, opnieuw gepoten en wel...
Is van m'n zwager, heeft net een nieuw huis, dus de heropbouw van de corrado is ff uitgesteld. Heeft er als daily een bmw touring diesel bij genomen...

Ik vind het mooie auto's die moet je in originele staat houden, met een paar mooie bbs, en verlagen.. Meer niet.. Succes dan:D
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 14 november 2006 om 16:00:
issie nog wel...

dat is goed ja:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:04:
originele staat houden

hij blijft redelijk origineel is de bedoeling...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 16:04:
met een paar mooie bbs

hij staat nu op zeer verotte bbs-jes omdat z'n fatsoenlijke velgen nu onder de polo van z'n vriendin hangen...
Die verrotte bbs-jes zijn trouwens wel leuk voor een polijst-projectje:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 14 november 2006 om 16:07:
hij staat nu op zeer verotte bbs-jes omdat z'n fatsoenlijke velgen nu onder de polo van z'n vriendin hangen...
Die verrotte bbs-jes zijn trouwens wel leuk voor een polijst-projectje

Daarom, 17 3delige bbs, 9j is super.. :D Soms zie ik hier zo'n gare verneukte corrado's rondrijden.. Met sjonnies erin, die hem hebben gekocht voor 2ruggen.. 80% rot en gaar:D
Waarschuw beheerder

grappen maker dat je ben... en rij in een 320d omdat ik 60.000 km per jaar maak... rij al 3 jaar in deze auto staat nu bijna 260dkm op en nog nooit ook maar 1 probleempje gehad

en als jij zo gelukkig ben met je ax-je (Y) houden zo en als jij in de waan ben dat jou ax-je gti het top model van de ax, over 10 jaar meer waard is als een e46.... en dan natuurlijk geeeeen 316 of 318 want die zijn zo traaaaaaaag... ook houden zo (Y)

en als jij een ax meer comfort vind hebben als een 325 cabrio.... dan vraag ik me af onder welke steen je die 325 vandaan heb gekrauwd....

mooie ax trouwens heb nog een boodschappen wagen staan die ik er nog niet op in zou ruilen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op dinsdag 14 november 2006 om 19:03:
grappen maker dat je ben... en rij in een 320d omdat ik 60.000 km per jaar maak... rij al 3 jaar in deze auto staat nu bijna 260dkm op en nog nooit ook maar 1 probleempje gehad

en als jij zo gelukkig ben met je ax-je houden zo en als jij in de waan ben dat jou ax-je gti het top model van de ax, over 10 jaar meer waard is als een e46.... en dan natuurlijk geeeeen 316 of 318 want die zijn zo traaaaaaaag... ook houden zo

en als jij een ax meer comfort vind hebben als een 325 cabrio.... dan vraag ik me af onder welke steen je die 325 vandaan heb gekrauwd....

mooie ax trouwens heb nog een boodschappen wagen staan die ik er nog niet op in zou ruilen

Nu ga je het krijgen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 19:15:
Nu ga je het krijgen

hoor wie klopt daar kinderen :)
Waarschuw beheerder
diesel motoren zijn wel goed tog van bmw ? tenminste wij hebben een 318 gehad diesel endie had over de 3 ton gelopen maar nooit geen gezeik mee gehad :)
Waarschuw beheerder
ik heb er in ieder geval niks over te klagen... snel zuinig geruisloos en duurzaam :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op dinsdag 14 november 2006 om 19:25:
hoor wie klopt daar kinderen

:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pluisman op dinsdag 14 november 2006 om 19:34:
ik heb er in ieder geval niks over te klagen... snel zuinig geruisloos en duurzaam

had ik ook met mijn vorige tdi 170pk +/- :D idd zuinig:D
Waarschuw beheerder

[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QVOFXRV3[/img]
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=AC8WQ4LG[/img]

ziet er slecht uit ofniet die BMW:rot:

fijn he die korte stoeltjes van BMW me pa kon er niet eens normaal inzitten, me pa weegt ongeveer 100kg, in m'n ax kan die prima inzitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op dinsdag 14 november 2006 om 21:51:
fijn he die korte stoeltjes van BMW me pa kon er niet eens normaal inzitten, me pa weegt ongeveer 100kg, in m'n ax kan die prima inzitten.

Ghehe, moet ie eens proberen in een Lambo te kruipen. Wat een ramp zijn die dingen... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 14:41:
Ook BMW-liefhebbers gaan er niet altijd goed mee om. Hoorde er laatst 1 die vertelde dat hij nooit overschakelde onder de 3500 toeren. Ook met koude motor

man van 50, nou ik heb hem weleens op de snelweg zien rijden, die rijdt als een oud lijk die vent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 42 op dinsdag 14 november 2006 om 21:53:
Ghehe, moet ie eens proberen in een Lambo te kruipen. Wat een ramp zijn die dingen...

hallo tis een BMW geen lambo niet dat ie er niet in kon komen maar hij zit met z'n armen vast tegen de deuren aan:S
Waarschuw beheerder
en als jij zo gelukkig ben met je ax-je houden zo en als jij in de waan ben dat jou ax-je gti het top model van de ax, over 10 jaar meer waard is als een e46.... en dan natuurlijk geeeeen 316 of 318 want die zijn zo traaaaaaaag... ook houden zo

PS waarde van jou auto? schatting 10-12.000 euro? de waarde van die van mij zit al over de helft van die van jou. en dat voor een auto van 14 jaar oud(1992)
Waarschuw beheerder

ps je hebt vast wel eens wat gehad met die auto, bijv Fuseekogels bijna elke APK zitten die dingen er aan te komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op dinsdag 14 november 2006 om 21:55:
hallo tis een BMW geen lambo niet dat ie er niet in kon komen maar hij zit met z'n armen vast tegen de deuren aan

Een lambo is een ramp met instappen, zeker als je een beetje stevig bent. Tis heel mooi hoor die deuren, maar absoluut niet handig. Ik begrijp dan ook niet waarom al die "tuning"tjappies zo nodig die dingen op hun Daewoo of zo willen zetten...
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000d286e0025cfb15ead43dc1a01a7a7b3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3GISP83P[/img]

Diesel van mij geen spatje olieverbruik en een gemiddel brandstof gebruik van 1 op 25
:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op dinsdag 14 november 2006 om 21:54:
man van 50, nou ik heb hem weleens op de snelweg zien rijden, die rijdt als een oud lijk die vent

Dan zal ie ongetwijfeld iets verkeerd hebben gedaan. Motorisch zijn BMW's ijzersterk. Nogmaals, mits ze warm gereden worden.
Ken voorbeelden van ONgereviseerde benzine blokken met 5/6 ton erop. (Ook nog icm ongereviseerde automaatbak!)
Waarschuw beheerder
jep, en toen er een nieuwe motor werd besteld, hadden we het gevraagd, toen zeiden ze dat het niet abnormaal was dat ze kapot liepen. Wel vreemd dat het bij z'n voorgaande BMW 318tds (3 stuks van gehad) wel goed ging maar bij deze niet. die auto's die hij gehad heeft rijden nog, het schijnt gewoon een mindere motor te zijn.

Waarschuw beheerder
Welk type was het dan? E46?