Partyflock
 
Forumonderwerp · 831427
 
Dit gaat een rel opleveren vrees ik.. maar laten we het toch een kans geven.

Er zijn enkele topics hier waar de vrouwen heel duidelijk aangeven dat je met een kleine piemel echt niet meedoet en meteen richting de deur mag. Niet zo leuk voor mannen met een minder stevig geslachtsdeel. (inkopper: zoals mij)

Maar hoe zit het dan met kleine borsten? Waarom moeten mannen dat wel accepteren? Waarom mag daar niets over gezegd worden? Je krijgt dan standaard te horen dat we jullie maar moeten accepteren zoals jullie zijn. Een beetje krom toch? Vrouwelijke vormen zijn namelijk niet echt onprettig in bed, net zoals een redelijk formaat penis.

Gaarne opheldering

(f)
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 22:14:
met een mooi figuur..iemand die er wel een beetje uitziet. Maar das mijn mening/smaak

Daar ben ik het ook zeker mee eens, maar was weer te snel met toevoegen.
 
Uitspraak van *Willy* op zondag 11 december 2005 om 22:19:
Daar ben ik het ook zeker mee eens, maar was weer te snel met toevoegen

;) ben ook zo snel
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:01:
Maar hoe zit het dan met kleine borsten? Waarom moeten mannen dat wel accepteren? Waarom mag daar niets over gezegd worden?

er word wel degelijk veel gezeikt over kleine tieten/grote tieten...
bijna elke dag is er op tv wel een programma over hoe de "perfecte" vrouw eruit hoort te zien, kortom allemaal een kleine maat, strakke buik, lange benen, strakke billen en vooral GROTE TIETEN...

en dan val je er zogenaamd "buiten" omdat je een kleine cup maat heb??? nou nee hoor, tuurlijk iedereen heeft wel iets aan te merken over zijn of haar lichaam en niemand is "perfect" maar ik moet het er mee doen en ben tevreden met mijn "te kleine" tietjes:P
 
Wat ik ermee zou moeten..?? Nou wat dacht je van heerlijk met ijsblokjes, slagroom, tong, en andere genotsmiddelen bewerken tot de overburen wakker worden van het gegil!!!
 
er wordt zoveel afgezeken op figuur, kleine borsten, grote borsten, platte kont, dikke kont....
je hebt het of je hebt het niet, als je het niet of juist wel hebt kan je er soms wat aan doen en soms niet, zonder plastisch chirurg...
hetzelfde geldt voor de mannen die nu de grootste mond hebben, kleine of een grote.. dik of dun, graatmager of breed... als je echt wat voor iemand voelt handel je toch anders! Dat is sowieso meestal in de realiteit zo.. dus lief zijn tegen elkaar :[
 
het ermee doen...
 
Helemaal mee eens poppetje. (en da's nie om te slijmen).
het gaat er volgens mij niet om wat je "in je handen hebt" maar... wat je er mee kunt!! En DÁT ligt alleen aan jezelf..
 
is ook gewoon zo.... niemand is perfect :D
 
Pcies!! Alhoewel die blauwe kijkers en donker haar toch wel aardig in de buurt komen!! ;) Maar dat heeft dan weer niets met cup b te maken... :)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 12:15:
Iemand met grote borsten-> iemand met een grote piemel
Iemand met kleine borsten-> iemand met een kleine piemel

k denk dat menigen daar over verschillen :respect:
 
tis wat..die dingen haha
ik heb ze laten verkleinen&een vriendin van me heeft ze vergroot!
het gaat er niet om wat de mannen er van vinden,,als we er zelf maar blij en tevreden mee zijn!
:cheer:

kus
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 23:49:
Pcies!! Alhoewel die blauwe kijkers en donker haar toch wel aardig in de buurt komen!! Maar dat heeft dan weer niets met cup b te maken...

:$:$:$
en idd, Snuffie.. dat is echt zo :yes:
als je er zelf maar lekker bij voelt!!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 23:51:
tis wat..die dingen haha
ik heb ze laten verkleinen&een vriendin van me heeft ze vergroot!
het gaat er niet om wat de mannen er van vinden,,als we er zelf maar blij en tevreden mee zijn!


kus

Dames, met de juiste aanraking en voorzichtigheid is de grote niet interessant!! toch?
Ik zal ook even mijn mening geven.. ten eerste kan een vrouw er natuurlijk nix aan doen hoe haar tieten er uit komen te zien ;) Dat gebeurt nou eenmaal... Ten tweede vind ik het eigenlijk weinig uitmaken hoe ze eruit zien, laat eerst maaris zorgen dat je vrouwtje een leuk karakter heeft ;) ... en dan ja als extratje en alles is perfect heb ik het eerder op kleine als grote tieten ...
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 23:52:
en idd, Snuffie.. dat is echt zo
als je er zelf maar lekker bij voelt!!

Ik heb wat met wakker worden zoals je misschien gemerkt hebt maar het lijkt me de hemel op a... als je smorreges als eerste in die ogen van jou kijkt poppetje...
Poppetje-> ogen --> poppetjes van je ogen aaah nu valtie!! hihi
 
juist!!!
 
:$
valt wel mee hoor, sochtens duurt het allemaal wat langer, heb een uur nodig om er weer een beetje levend uit te zien :P
 
Zie je wel, mannen en vrouwen zitten soms echt wel op dezelfde golflengte!!! Ze kunnen best samen door één deur!! Slaapkamerdeur ??? :woep:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 00:07:
valt wel mee hoor, sochtens duurt het allemaal wat langer, heb een uur nodig om er weer een beetje levend uit te zien

Ik weet zeker dat het na een zachte zoen op je voorhoofd allemaal wat vrolijker wordt!!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 00:08:
Ik weet zeker dat het na een zachte zoen op je voorhoofd allemaal wat vrolijker wordt!!

wat ben je toch een chameurrrrrr
Morgen mirretje :P
«It's not a dream. armond is real!»


With a name like armond, it has to be good.»


eigen dunk stinkt maar die van ruikt wel lekker vind ik :P

kope
 
Werkzaam bij Rage-Online
zoals ik al zei

een mooie B is niet lelijk :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 18:43:
waarom snappen mensen nou niet hoe dat de cup geen fuck uitmaakt! ik noem effe een 80B....dat is dus mooi wel ff hetzelfde als 75c! of 70D of zelfs 65e!!

Het gaat om je omtrek....snap dat toch eens een keer.

:respect:

Ergste is nog dat het vooral vrouwen zelf zijn die er niets van snappen....


Uitspraak van *Willy* op zondag 11 december 2005 om 22:11:
Zoals al eerder gezegt het maakt mij niet zo uit als het maar een aardig meisie is.

Wat moet je nou met een aardig meissie in bed. Ik ken genoeg aardige mensen, maar :no:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:01:
Maar hoe zit het dan met kleine borsten? Waarom moeten mannen dat wel accepteren? Waarom mag daar niets over gezegd worden? Je krijgt dan standaard te horen dat we jullie maar moeten accepteren zoals jullie zijn. Een beetje krom toch? Vrouwelijke vormen zijn namelijk niet echt onprettig in bed, net zoals een redelijk formaat penis.

Ik stond ook achteraan toen ze uit aan het delen waren...kwam als laatste aan de beurt en moet het doen met kleine borsten :( maar mij hoor je niet zeiken over mannen en hun (for)maat....zolang die het maar doet en wat er aan vast zit, tenminste lief voor me is...en dat ie natuurlijk accepteert, dat de Buste-Houder bij mij wat minder gevuld is :/ en accepteert ie dat niet, dan is het toch ook gewoon opzouten!!

De kwaliteiten van een vrouw hangen niet in haar BH!!

en voor de man

De kwaliteiten van een man...
is niet "hoe groot", maar wat ie ermee kan!!
:d
laatste aanpassing
sprakeloos n dat komt nie vaak voor :s
ach ja...alsof alle vrouwen een grote piemel willen :no: en er zijn zat mannen die geilen op kleine borstjes.

en waar praten we eigenlijk over..een paar tieten? als je ze laat vergroten hou je de mannen toch voor de gek, want dan zitten ze in een plastick laag te kneden en te sabbelen, kunnen ze eigenlijk net zo goed gewoon een opblaaspop geven :p
Uitspraak van stardust (k) op maandag 12 december 2005 om 17:05:
ach ja...alsof alle vrouwen een grote piemel willen en er zijn zat mannen die geilen op kleine borstjes.

en waar praten we eigenlijk over..een paar tieten? als je ze laat vergroten hou je de mannen toch voor de gek, want dan zitten ze in een plastick laag te kneden en te sabbelen, kunnen ze eigenlijk net zo goed gewoon een opblaaspop geven

..


kwijl
 
Uitspraak van Armond op maandag 12 december 2005 om 16:08:
Morgen mirretje

morgen? geloof dat jij niet spoort!!

maar ach .. dat wist ik al! :kwijl:
je hebt me niet voor de kat te voeren
 
Uitspraak van Armond op maandag 12 december 2005 om 17:23:
je hebt me niet voor de kat te voeren

ik heb geen kat maar een poes!
gege geen tover grot
 
Uitspraak van Armond op maandag 12 december 2005 om 17:38:
gege geen tover grot

uhm........... ik hou wijselijk mijn mond maar!
mm is niet veel tegen te beginne maar ik hrb je wel forum netjes gehouden van nacht


dislectie ik vergeet veel woorden , als ik het nalees doe ik er te lang over om 1000 forum post te krijgen
laatste aanpassing
 
wat zeg je nu allemaal?
 
het viel me op dat op Qlimax dit jaar een meerderheid met wat kleinere maat rondliep, waar ik helemaal geen problemen mee heb hoor.. bloedmooie dames zaten erbij! :D
Inderdaad, als het op het uiterlijk van vrouwen aankomt staan tieten bij mij helemaal niet bovenaan het lijstje.

Klein kan heel vaak erg fijn zijn. Ik ben er wel achter gekomen dat dat niet voor het grootste deel van de jongen geldt.
 
Ik ben van cup 75 aa naar cup 75 B gegaan en maar ik wilde het zelf en mijn vriend vondt het niet nodig, hij neemt mij zoals ik ben !!!
Het zou fijn zijn als elk levend wezen op deze aardkloot elk ander wezen neemt zoals ie is !!!!

Tegenwoordig kunnen mannen ook wat aan hun kleine piemeltje doen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:02:
Tegenwoordig kunnen mannen ook wat aan hun kleine piemeltje doen.

woooooo ja vertel eindelijk whoooohoooooooo
interesse lool
personelijk hou ik niet zo van die grote vlees gevallen. vind b of c een hele mooie maat.

ik heb zelf 80 a of 75 b en het had wel iets groter gemogen maar zeker niet meer dan een c.

wie weet als ik 20 jaar ouder ben ofzo en het kleine beedje wat ik heb ook nog eens gaat hangen dat ik er een maatje meer in laat stoppen :P
 
Uitspraak van My Pride - 18+ op maandag 12 december 2005 om 19:12:
dat ik er een maatje meer in laat stoppen

dure grap hoor :| en eng..doktoren..hlg
ach ja moet maar he :p heb dan nog 20 jaar om moed te verzamelen :9
 
Ik vind dat de topicopener wel gelijk heeft :) Het is onzin dat vrouwen meer naar een maat kijken dan mannen naar een maat bij borsten..
Toch blijft het zo (vind ik) dat mannen met een langere lul lekker neuken :p en dat vrouwen met grote borsten mooier kunnen zijn.
Alleen heeft dat ook wel allebei grenzen, de lul moet niet te lang zijn, en de borsten moeten bij haar lichaam passen en ook weer niet te groot zijn.
Ik heb toch het liefst lang bij een man :9 en dat zeg ik eerlijk :yes: Maar bij een vrouw kan het alle2 mooi zijn, het ligt er ook aan wat voor lichaam ze heeft bijv.
Tevens is het nog steeds altijd zo, en dat is jammer, dat je word uitgelachen als je een kleine lul of borsten hebt, terwijl het steeds meer word geaccepteerd.. maar dan heb je het wel over stomme sukkeltjes of domme kutjes.
Maar goed, om er even op terug te komen.. als je een one night stand hebt of een persoon hebt waar je alleen maar mee wilt neuken, kan de zin "size matters" de waarheid zijn, maar wanneer je geliefd bent op iemand hoeft de maat niks uit te hebben, maar gaat het meer om het geheel..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:50:
maar wanneer je geliefd bent op iemand hoeft de maat niks uit te hebben, maar gaat het meer om het geheel..laatste aanpassing 12 december 2005 19:52

idd:)
 
Uitspraak van b.o.b.b.y. op maandag 12 december 2005 om 19:08:
Tegenwoordig kunnen mannen ook wat aan hun kleine piemeltje doen

Uitspraak van b.o.b.b.y. op maandag 12 december 2005 om 19:08:
woooooo ja vertel eindelijk whoooohoooooooo

Ik heb op yorin dit jaar een progamma wat elke dag op tv was om 23:00"uur wat je allemaal wel niet aan je lichaam kan laten doen maar ook wat er fout kan gaan.

Er waren een aantal mannen die hun penis hadden vergroot in de lengte maar ook in de dikkte, whoooooo denken de boys die dit nu lezen wil ik ook !!! :D
Maar met die mannen die hun penis hadden vergroot waren er toch niet blij mee, shit denken de boys die dit nu zitten te lezen :(

Hoezo waren die mannen niet tevreden ???

Hij was krom en had allemaal rare bobels gekregen.....
Zijn de boys al bang die dit nu zitten te lezen ??? :P

Dus was er een arts die heeft het probleem opgelost :D
Door vet uit het mannen lichaam te halen en het dus in zijn piemel te spuiten en toen waren de mannen heel erg gelukkig want hij was 4 tot 6 cm langer en 3 cm dikker, JEHHHHHH

Maar mannen laat je eerst goed informeren voordat je aan zoiets begint !!!
Je wil tenslote een langere piemel en een dikkere !!!
En geen KROME OF MET RARE BOBELS dat vinden de vrouwen zeker niet leuk als je daar mee aan komt.

Het is geen bullshit verhaal je kan echt je piemel laten vergroten.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 15:48:
wat ben je toch een chameurrrrrr

:bloos:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 00:30:
Uitspraak van bengeltjemir op maandag 12 december 2005 om 15:48:
wat ben je toch een chameurrrrrr

ohohohoh
 
Uitspraak van Armond op dinsdag 13 december 2005 om 05:31:
ohohohoh

hohohoooo