10085x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "Het Geiltopic :kwijl: leef je uit stort je hart leeg geil even mee :kwijl: o:)" voor eenzelfde onderwerp.
Er is de laatste dagen iemand op pf die mij behoorlijk geil maakt...
Vertel...
Hehe
Nee
HE verdorrieee..!! Denk misschien kank dr ff lenen..!!
Heb jij niemand die jou geil maakt dan?
Nu even niet..!!
Wat is nu?
Op dit moment of de laatste tijd?
Nu!!
nu niet? wat doe je dan op het liefde, sex en realtie forum
just for fun??
IEmand zoeken die mij ff geil kan maken!!
Ow sorry, dan kan ik je niet helpen
Mijn geilertje is er op dit moment helaas ( )ook niet dus dan heeft het voor jou ook geen zin
Heee das mooi klote..!! Hebben we allebei een beetje pech he..!!
Zeker
Ik ga maar slapen
Doei
Slaap lekkerr..!!
Heee geilertje alles goed?
Hoe was je avondje? Wat goed van je met dat werk, ik zie het smsje net pas, kut telefoon
Ja hij gaat al wat beter dan gister iedergeval!!
Maareee ja beter he..!! Maar niet te vroeg
ik zie het smsje net pas, kut telefoon
Echt weer zo'n kutsmoes he..!!
Ja hij gaat al wat beter dan gister iedergeval!! En hoest met jou?! Heb je je lekker misdragen gister?! Vertel hoe was het.!?
Was echt super dagje...
Ikke en misdragen
Maar gepaintbald, waardeloze striptease gezien, toen wallen een stripclub geweest
Dus top avondje
Echt weer zo'n kutsmoes he..!! Je had zeker geen tijd om wat terug te sturen..!! Geintje Schat..!
Te druk op mijn telefoon idd.. Ik heb een siemens SL en die hebben kut accu's die overleven nooit mijn avondje stappen, dus al helemaal niet een hele dag zonder opladen
Was echt super dagje...
Ikke en misdragen Nooit
Hahahaha goed zo Sweet..!! Vond die gast het ook een leuke dag?!
Maar gepaintbald, waardeloze striptease gezien, toen wallen een stripclub geweest , toen naar powerzone geweest, en toen nog ff wallen en toen shoarmaboertje..
Ja ik heb je nog aangeboden om te komen..!! Maar geen sms he..!!
Te druk op mijn telefoon idd.. Ik heb een siemens SL en die hebben kut accu's die overleven nooit mijn avondje stappen, dus al helemaal niet een hele dag zonder opladen
Jajaaaa zal wel weer..!!
Hahahaha goed zo Sweet..!! Vond die gast het ook een leuke dag?!
Ja zeker
Ja ik heb je nog aangeboden om te komen..!! Maar geen sms he..!! Hahahaha Hoezo wast waardeloos?!
Het was een typische vrouw, een zeikerd dus
Damn jij had het echt 100 x beter gedaan
Hmmm waren die walle zo intressant?! Zat er nog wat voor je tussen?! Oooops zegk nou..!! Sorry....
De bachelor die besliste de avond, dus het was zijn idee
Jajaaaa zal wel weer..!!
Ken je siemens SL telefoons?
Ja zeker hij was aardig bezopen.. Heeft in een clown pak over de wallen gelopen dus dat was cool
Hahahaha..!!! Zie je dat jezelf ook doen over een paar jaar?! Whahahahahaha
Het was een typische vrouw, een zeikerd dus
Sjonge jonge..!! Lullig man..!! Maarja is ook wel beetje afgezaagd vin je nie?! Vrijgezellefeest oke dan maar stripper huren..!! Dan moe je er gelijk 10 regelen ofzo!!
Damn jij had het echt 100 x beter gedaan stom stom stom
Tja week wel zeker..!!
Ken je siemens SL telefoons?
Hahahaha..!!! Zie je dat jezelf ook doen over een paar jaar?! Whahahahahaha
ach joh ik wel
Sjonge jonge..!! Lullig man..!! Maarja is ook wel beetje afgezaagd vin je nie?! Vrijgezellefeest oke dan maar stripper huren..!! Dan moe je er gelijk 10 regelen ofzo!!
We hebben het goed gemaakt met hem
Tja week wel zeker..!! Ben zoooo goed!!
Volgens mij heb ik er zelf ook 1!!
Maar heb jij daar geen problemen mee dan?
Hmmzzz limooo is wel me geile schatje
ja maar nimal is dat van iedereen denk ik wel
ik ben iig gewoon GEIL
dan moet ik ff coca cola bellen
ik zal is kijken wat ik kan doen
nimal wil altijd wel bij de meest geile meiden zijn.![]()
it's the truth
always geil
ook met vleugeltjes
ja maar nimal is dat van iedereen denk ik wel
Tja
toen was je goed in de warre op die foto of niet
haha ik had het naar me zin en was ff lijp ant doen ... ik ben igg ANTI-DRUGS!!
Tja
of was ik dat
Goedenavond
voor mij nog Mogguh...heb sinds gister middag niet meer geslapen
lekker spannend topic dit zeg
we kunnen het altijd spannend maken het dat is het mom van dit topic
voor mij nog Mogguh...heb sinds gister middag niet meer geslapen voel me prima heb niks genomen voor de rest behalve veel wodka "neppe"redbull op Thunderdome
Ik heb ook nog niet geslapen, zit sinds vanmiddag pas aan de bacardi cola op kantoor
Hele nacht rond gereden en gerent voor TD
zie je niet veel meer nuchter zo doen
Hoe bedoel je dat??
Ik heb ook nog niet geslapen, zit sinds vanmiddag pas aan de bacardi cola op kantoor
Hele nacht rond gereden en gerent voor TD
dat doe je dan ook lekker
maar wel drukke boel he
dat is wel verstandig zie je niet veel meer nuchter zo doen
ze is niet de eninge...ben zo gek als het spreekwoord...zo gek als een deur maar niet 1 deur maar 4 op zijn minst
en dat zonder drugs of wat dan ook, heb te veel energie van mezelf maar geen adhd
heb je alleen niet gezien man waar TF was je dan
Helft van de avond tussen Hotel Sheraton Schiphol en Jaarbeurs lopen scheuren met artiesten, en de rest van de avond backstage of in het productie hok gezeten of lopen rond rennen om dingen te regelen
ze is niet de eninge...ben zo gek als het spreekwoord...zo gek als een deur maar niet 1 deur maar 4 op zijn minst
en dat zonder drugs of wat dan ook, heb te veel energie van mezelf maar geen adhd sta makkelijk om 9 uur smorgens nog op een feest lekker te stampen met me camera in me rechterhand en drinken in me linkerhand of een peuk
hahah
Helft van de avond tussen Hotel Sheraton Schiphol en Jaarbeurs lopen scheuren met artiesten, en de rest van de avond backstage of in het productie hok gezeten of lopen rond rennen om dingen te regelen
en dat zeg je niet ff ik heb naast het sheraton op schiphol gewerkt
maar dus wel lekker rond rennen dus..voordeel het houd je bezig en op tempo
hahah gelukkig ... ja ik heb soms van die buien dak gewoon zin heb om lekker gek te doen
ja dat heb ik ook wel vaak...althans vaak merendeels wel VEEL
Maar nou ben ik wel GEIL
kon niet vanwege vuurwerk...weer jammer maar ja kan niet alles hebben natuurlijk.
Hahahaha, toen stond ik met het hele groepje buiten de hekken van het podium te wachten