Partyflock

Forumonderwerp · 830797

Waarschuw beheerder
Tja.., ik moest er dus uit op Awakenings. Beetje GHB en pillen. Rocco moet zich wel beseffen dat zijn feestjes zo leuk zijn, juist vanwege de dope! Waar moet het heen met de wereld?!
Waarschuw beheerder
donateur
Regels zijn regels en stom dat je gepakt bent (y)
Waarschuw beheerder
donateur
regels zijn regels idd
maar als je weet dat meer dan de helft het gebruikt
waarom iemand eruit zetten omdat je het toevallig ziet :S

Waarschuw beheerder
tja...stom dat je gepakt word he:D

Waarschuw beheerder
nie zeiken,
je weet van de risico's van wat je doet, zo niet ben je nog stommer.
je mag blij zijn DAT het je zovaak goed gaat ;)

ik ben er wel eens uitgezet omdat ze DACHTEN datik iets deed
2x zelfs ... 1x zei ik nog: LAAT ME DAN TENMINSTE ME ZAKKEN LEEGHALEN OM TE BEWIJZEN DAT IK NIX HEB!! (ik was nuchter!)

maar nee ... hop eruit :S
laatste aanpassing

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 04:52:
tja...stom dat je gepakt word he

Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 27 november 2005 om 04:49:
Regels zijn regels en stom dat je gepakt bent

tsja snatsen doen we toch op de plee :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net thuis :D :cheer:
Wat een geweldige nacht weer! Heb me super vermaakt :D
Vanaf Adem Beyer werd het leuk :D :D
Lasers heeeeeeeeeeeeeerlijk..
Enige min punt vond ik de drukte :frusty:
Vreselijk :(
Maar uber vermaakt verder :D :D
Waarschuw beheerder
Zijn vanacht behoorlijk veel mensen eruit gezet :| Je zag het overal om je heen :s

Hoe dan ook.... het was geweldig! :d :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Echt een super feest! Geweldig gewoon. Nog nooit zo'n goede sfeer meegemaakt. Geluid was ook super goed en werd erg sterk gedraaid. En dan nog de lasers erbij pfff. Nog nooit zo mooi gezien! Deze locatie is voor mij heilig verklaard!

Waarschuw beheerder
Wat een nacht! Mijn beste Awakenings Indoor ooit in ieder geval. Het geluid stond naar mijn idee goed afgesteld.
Muziek was goed..Vanaf halverwege Adam Beyer was het echt knallen. een nadeel was dat het wel iets te druk was...
Nu ga ik eerst ff douchen en dan een paar uur pitten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 04:40:
ik moest er dus uit op Awakenings

ik ook, dus je bent in goed gezelschap.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 07:26:
Enige min punt vond ik de drukte
Vreselijk

vergeleken met de vorige keer dat ik in de Westergas was (april) vond ik t zelfs nog onwijs méévallen ;)

maar ik heb een zwaar gezellig feestje gehad met allemaal leuke & gezellige bekenden, hoop gedanst, hoop gebabbeld, kortom, LEUK :yes: (ben trwns erg benieuwd of de foto met Smoothy een beetje leuk geworden is)

dus Nick & Marina: bedankt voor t aandringen ;) en ik heb echt helemaal geen spijt dat ik door jullie schuld toch nog gegaan ben :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer een heerlijk avondje :yes:
Nu ff nog lekker aant afteren 8)

Waarschuw beheerder
Hoe was Awakenings Drumcode

(y)

Beyer :respect:

Grindvik (y)
Waarschuw beheerder
SUPER!!!!!!!!!!!!

Stukje van Dahlbäck meegekregen, vond ik niet heel boeiend.
Adam Beyer als vanouds retegoed!!! Echt van genoten!
Hardcell en Grindvik ratelden lekker door..

Cari Lekebusch vond ik wat minder, werd me even te hard.. Rond 5 uur ben ik in de chill out gaan chillen, daar lekker mensen in de zeik zitten nemen. Naa een uurtje vond ik t wel weer genoeg en was ik opgeladen voor het laatste uurtje Skoog!

Damn dat was echt goed!!! Hele zaal ging los (L)
Toen de lichten aangingen, was ik diep teleurgesteld. Wilde nog helemaal niet naar huis. De lichten gingen weer uit en er werden nog even 2 dikke platen opgezet... KIPPEVEL!!!! Ik zag iedereen terug rennen naar de zaal en losgaan :D Prachtig!!!
Skoog was echt de man van mijn avond, godsamme zeg (L)

Sfeer was ook supergoed, nieuwe lasers waren prachtig, de mensen waren gezellig...

Heb me supergoed vermaakt, geweldige nacht gehad!!(L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 09:55:
Marina

:bloos:
Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik hardcell&grinvik verward met Lekebusch? T zal wel, ik weet t niet meer :D Wordt tijd voor wat slaap :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 09:55:
dus Nick & Marina: bedankt voor t aandringen en ik heb echt helemaal geen spijt dat ik door jullie schuld toch nog gegaan ben

Ik heb ook geen spijt dat ik je erop aandwong :p Was echt gezellig met je man, was te lang geleden alweer ;)

Verder top nacht gehad, lekkere muziek, leuk publiek op enkele uitzonderingen na, veel vrouwelijk schoon :k en vette lasershow :respect:

Alleen die godvergeten KUT drukte :frusty: Heb er vannacht keertje half uur over gedaan alleen al om de zaal door te gaan en naar de wc :s:s

Enigste minpunt op een lekker feest verder :jaja: Nu lekker aan het afteren :d :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flirt op zondag 27 november 2005 om 10:19:
Toen de lichten aangingen, was ik diep teleurgesteld. Wilde nog helemaal niet naar huis.

t had van mij ook best nog wel een uurtje of 2 door mogen gaan eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op zondag 27 november 2005 om 10:30:
Was echt gezellig met je man

vooral toen we Tink ff gingen opzoeken in de chill ;)
Waarschuw beheerder
n werelds avondje met geniale hoogtepunten van Adam ,Cari H&G knalde m lekker door en Patrik sloot meer dan (Y) op de eerst 2 platen van m na...duidelijk de verassing vd avond..
Cari en Adam deden wat ze moesten doen en deden dit ook (Y)

Lasershow was ook te gruwelijk voor woorden... en de sfeer was overal top..
jammer dat de security zo kinderachtig moes optreden weer..maar wat n nacht..nu nog lkkr aan t afteren..

Voor iedereen: tot de volgende gas-editie..en nog n fijne after
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het kan aan mij liggen, maar ik vond de sfeer echt super! Heerlijke rollende technobeats! Veel mooie vrouwen!

Pfft... heb nu al overal spierpijn.. Niet te vergeten de enorme pijnscheuten die ik ondervind door de kramp in mijn benen. Uiteraard was dit het waard! Heb gedanst/gefreakt/gezweet/geshuffled/gefunked voor 10!!

Cari 4 president!
Waarschuw beheerder
echt, wat een enorm vet feest was dit zeg... denk haast wel mijn vetste feestje tot nu toe (y)
ik denk dat ik maar weer eens een leuk verslagje ga typen :)

Waarschuw beheerder
donateur
zo te zien is iedereen t nogal eens over de sfeer? ;)

Waarschuw beheerder
damn dit feest was geweldig! heerlijke techno, vette lasers en een geweldige sfeer!
Waarschuw beheerder
Tja.., ik moest er dus uit op Awakenings.

:/ Was idd een btje jammer!

Maar kep echt een SUPER nacht gehad, gister had ik eindelijk het gevoel weer op een Awakenings te staan; iedereen ging helemaal los (Y) happiness gevoel met veel bekenden :lief: gewoon een :respect:

Ook als de vergelijking gemaakt wordt met de vrijdageditie :| Wat een verschil zeg.. Merk wel dat ik schranz techno echt helemaal nix meer vind, geef mij maar house of funky techno :lief: Is meer mn ding geworden...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een rete vette avond!!
Adam en Cari hebben hun ding meer dan ok gedaan, super!
Ontzettende goed sfeer, leuke mensen!

Waarschuw beheerder
donateur
Vond het helemaal GE-WEL-DIG !!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi feest :cheer:

Hoop leuke mensen gesprokken (Y)

Er werdt heerlijk gedraait (Y) superrrrrrrr

Was wel een btje an de drukke kant :/ mocht wel minder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 27 november 2005 om 04:57:
Je hebt gebruikers en je hebt dealers ;) dat weet jij ook wel marcel :P

Ik ben geen dealer. Het was een razzia man. Ik had alleen sjit voor mezelf bij me. Ik pakte een pilletje uit mn zakje, en dat zagen die flippo's. Jammer want het feestje was da bomb!
Waarschuw beheerder
Hmm had toch niet het idee dat iedereen goed los ging... Leek af en toe net een staande receptie. Maar toch wel weer een super goed feestje gehad :D
Drumcode... vet label
Waarschuw beheerder
. Beetje GHB en pillen

ook boete gehad?
Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer (l)

alleen een beetje heel erg aanwezige vuurwerklucht waar ik niet goed van werd. Heb zeker een half uur bij kluisjes rondgehangen daardoor.

Waarschuw beheerder
Enige wat ik kan zeggen is "Gruwelijk"
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaa!!!!!! (l)

Shit ik had echt mn twijfels in het begin zeg. Denk, weer die drukte....maar net als DSW kwam ik er al snel achter dat dat in vergelijking met april echt erg meeviel juist.

Wel kut dat achterin het geluid zo vervormde...maar stond wel net op de tribune toen de lasers begonnen! (l) Shitttttt wat vet zijn die nieuwe dingen zeg, echt geweldig! Toen zat ik erin ja! :D

Daar na ene superplek rechtsvoorin gevonden, je was zo bij de bar, wandelingetje naar de plee was ook goed te doen en nergens lang hoeven wachten. Het bier was weer bocht :D maar de baco's smaakten prima.

Muzikaal mocht het van mij betreft met vlagen nog wel ietsje steviger, jammer dat het een paar jaar geleden in de NDSM toch harder erop ging met Beyer en Liebing...maar goed, toch erg, ERG tof gehad.

Lekebush was echt de dikke vette rockende held zeg, DAT is mijn techno, roffelroffelbonkbonkgeillllllll!

Beyer met vlagen ook erg vetjes. Verder weet ik niet eens meer wie er wanneer gedraaid heeft. :D Deed er ook niet toe, het ging mij meer om de sfeer en wat was die tof zeg. Iedereen was gewoon vrolijk. En vet van de kaart :D maar ik was toch zat. Geweldig gehad, de raarste dingen meegemaakt weer :D

Ik vond deze Awake misschien wel de allervetste waar ik ooit geweest ben. En in de NDSM was die Drumcode night toen ook al helemaal geweldig.

verdorie heb een paar uur geslapen, ben zo brak als een hond, maar ik wil terug!!! :D En dat wil wat zeggen!!!!

Hou www.phono.nl in de gaten rond maandag/dinsdag, ik meld 't wel effe hier maar er komt een reportje van me aan! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zondag 27 november 2005 om 14:10:
alleen een beetje heel erg aanwezige vuurwerklucht waar ik niet goed van werd. Heb zeker een half uur bij kluisjes rondgehangen daardoor.

:D Schei uit zeg! Ik was toen al zo lam dat ik niet eens doorhad dat er vuurwerk voorbij kwam :D, ik dacht steeds maar "wat is dat voor meurlucht hier man" en het kwartje viel dan ook na een half uur ofzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
weet je nog dat je me gezien hebt aan het einde? Toen je zo'n kartonnen dienblad op je kop had staan? :9
Waarschuw beheerder
donateur
pffff, wat een avond :lief:

Mn arme voetjes, maar me zo vermaakt (Y)

De muziek, de mensen, de lasers, het vuurwerk, de sfeer, alles :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heel lekker feessie! Goede sfeer en heerlijke techno:)
Waarschuw beheerder
Cari VS Adam

Toen begon het los te gaan.

Drumcoooooode
Waarschuw beheerder
Ik vond het leuk! Leuke mensen... prima muziek. Al met al een top avondje, en een waardig afscheidsfeest... ik ga het missen :(
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij Awakenings en Drumcode is de beste combinatie.Niet te hard of lomp, maar gewoon heerlijke techno waarop iedereen losgaat. Prima vermaakt vannacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 27 november 2005 om 15:50:
Ik blijf erbij Awakenings en Drumcode is de beste combinatie.Niet te hard of lomp, maar gewoon heerlijke techno waarop iedereen losgaat. Prima vermaakt vannacht.

Vind ik ook, niet TE hard, maar gewoon lekker.
Waarschuw beheerder
Geweldig feest! Niet meer stil gestaan nadat Beyer was begonnen volgens mij. Sfeer was ook prima en het was mss wel een beetje druk maar als je de goeie plekjes opzocht viel dat allemaal wel mee.

Drumcode (L)
Waarschuw beheerder
Was mn eerste Awakenings en vond het erg leuk, vet feest (y)

Muziek was niet helemaal mijn ding, maar vond de sfeer, locatie, productie en de vrouwen wel (y)

Is wel voor herhaling vatbaar :yes:

Waarschuw beheerder
:cry:

ik was er niet bij... GVD

als ik de reacties zo lees heb ik heel wat gemist
:-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op zondag 27 november 2005 om 16:14:
Muziek was niet helemaal mijn ding

minimal,minimal,minimal...a little bit of good techno sound...minimal :x :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmi op zondag 27 november 2005 om 12:13:
Ook als de vergelijking gemaakt wordt met de vrijdageditie Wat een verschil zeg.. Merk wel dat ik schranz techno echt helemaal nix meer vind, geef mij maar house of funky techno Is meer mn ding geworden...

Muahaha je haalt de woorden uit me mond.. Zit precies in hetzelfde stadium.. Alhoewel Pet Duo voor mij nog steeds boven aan de top blijven staan..

Verder was deze editie voor mij ook misschien wel de beste indoor geweest.. Vanaf DE GROTE CLIMAX in de set van Beyer, het moment waar de lasers voor het eerst aangingen, het moment dat de zaal los barste op de eerste 'harde' techno beat wat gelijk meer uptempo lag dan eerdere nrs, begon het feest pas echt! Een meesterlijke set van Beyer!

Daarna lekker door raggen op Beyer & Lekebusch.. was ook zwaar top! Lekebusch solo was uiteraard perfect!
Hardcell en Grindvik heb ik niet heel veel van mee gekregen, maar dat had ook zijn redenen :). Herinner me nog wel dat het aardig beuken was!

Skoog vond ik ook wel relaxt maar had wel iets harder mogen draaien als afsluiter.. weet niet of het aan mij lag hoor maar het tempo leek iets te zijn gezakt!

Verder was de sfeer helemaal geweldig, heb niets anders gezien dan blije mensen.. allemaal lach op het gezicht. Vond de drukte ook mee vallen.. voorin was het vaak wel goed te doen bij de hekken..

Kijk alweer uit naar de februari editie..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AWuitK op zondag 27 november 2005 om 15:36:
Cari VS Adam

:kwijl:

Weer een top sfeer, iedereen was er, veel leuke mensen, lekker veel ruimte, koud bier deze keer..
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook weinig anders te zeggen dan dat t geweldig was:respect:

heerlijke muziek,genoeg plaats om te housen,lekker bier en allemaal gezellige mensjes

Waarschuw beheerder
Was weer een heerlijk feestje :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
op een gegeven moment was Beyer gewoon maximale minimal aan het draaien... Zo geil (l)
Waarschuw beheerder
Beyer :respect: Die nieuwe sound van hem
Uitspraak van Tom™ op zondag 27 november 2005 om 17:16:
maximale minimal

is zooo fucking geweldig gewoon...heb heel wat 'Hawtin' plaatjes voorbij horen komen :kwijl:

kheb geen zin om meer te typen behalve dan dat ik het GEWELDIG vond :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een meeeeeega vette avond :respect:
Onwijs toffe sfeer, leuke mensen, geen gezeur, geen gezeik, allemaal volop los, in een groepje of alleen, behulpzaam, snel geholpen... ja, het was echt super gaaf :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een meeeeeega vette avond
Onwijs toffe sfeer, leuke mensen, geen gezeur, geen gezeik, allemaal volop los, in een groepje of alleen, behulpzaam, snel geholpen... ja, het was echt super gaaf

*staat nog steeds op de linkertrap van de tribune te wachten* :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 27 november 2005 om 14:10:
ook boete gehad?

Nee dat niet, maar wel als een crimineel behandeld man! Ik kreeg gewoon een hond achter me aan, en geloof me, ik was echt heel reeel. Ik heb die gasten echt niet uitgedaagd. Het was echt tamelijk bizar. Er lopen daar toch behoorlijk wat mensen op enige vorm van verdovende middelen. Maar goed, het is niet anders.
Waarschuw beheerder
adam en cari waren lekker bezig mijn lichaam is weer eens helemaal kapot gestampt het was heerlijk!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Geweldig feestje, heb me goed vermaakt, leuke mensen en goede sfeer...

En de muziek was ook weer top!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw wat een super avond, overal blije gezichten en ooooooh Adam Beyer wat een set!! Heel heftig en intens en dan dat vuurwerk erbij en de lasers waar ik altijd zo naar uit kijk!

Geluid was heel goed, drukte vond ik meevallen, het duurt gewoon even tot een uur of 1 totdat iedereen zijn plekje heeft gevonden, maar in tegenstelling tot andere keren viel het reuze mee :)

Het was zo mooi...

*zwijmel

Skoog vond ik ook wel relaxt maar had wel iets harder mogen draaien als afsluiter.. weet niet of het aan mij lag hoor maar het tempo leek iets te zijn gezakt!

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen..dat vond ik ook, kakte een beetje in aan het einde..

en Pascalle was er niet :/

en Milos :(

Jullie hebben wat gemist!!

Waarschuw beheerder
wat een knaller zeg!

echt geen spijt dat ik gegaan ben, het was de beste awakenings in tijden :D
Waarschuw beheerder
die lasers.... pffff :bounce:
Waarschuw beheerder
IK had wel erwacht dat het de beste editie van 2005 zou zijn. Jammer dat ik het niet mee mocht maken!!
Waarschuw beheerder
Hmmm...vond het toch een beetje een raar feestje...

Beyer echt superstrak bij binnekomst...dikke platen die hij erop gooide.
Battle van Adam en Cari was "oke".
Lekebush zelf kon me ook niet boeien, weet niet wat het was...maar ik vond het een beetje 'plat' allemaal wat ie deed...
Hardcell & Grindvik sprongen van de hak op de tak...ene keer zware pomp-plaat en daarna weer een duistere plaat...kon geen goeie lijn in hun set ontdekken...
"Square" hoorde ik nog wel toen ik wegging, maar toen had ik het al gehad...

Het was zeker wel gezellig,veel bekenden....voorin ging het af en toe zekers goed los (y), maar muzikaal had ik er veel meer van verwacht...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wauwie! what a night en wat is techno toch weer lekkere muziek om op uit je dak te gaan zeg! Jemig de pemig!!!

vond alles gaafjes gisteravond! leuke sfeer, mensen, muziek, vuurwerk; kortom alles!!!

een van de beter Awakes ooit voor mij!
Waarschuw beheerder
Topnachtje!!!

Heerlijke setjes, en voor het vrouwelijk schoon geef ik een dikke 9!!! :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KNG op zondag 27 november 2005 om 18:22:
Topnachtje!!!

Heerlijke setjes, en voor het vrouwelijk schoon geef ik een dikke 9!!!

was u er ook? :o

helemaal niet gezien :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loussie op zondag 27 november 2005 om 18:26:
was u er ook?

helemaal niet gezien

Yes... op Awake ben ik altijd te vinden! ;-)

Jammer dat ik je niet gezien heb, 23 dec herkansing? :-D
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Dan ben ik er weer bij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op zondag 27 november 2005 om 18:30:
Yes... op Awake ben ik altijd te vinden!

:( :( :( :( :(

Da's dan gelijk het grootste nadeel van deze topnacht...had je graag weer eens gezien mop!

En jou ook Loeszie! En Nick, en de andere gabbertjes :D...waar hingen jullie uit man? heb de hele nacht rechtsvoor bij de box gestaan, was een topplekkie daar (l)
Waarschuw beheerder
Adam en Cari (L)

Toch had ik af en toe het idee dat het de editie hiervoor, 8 oktober, meer losging dan gisteren. Ik zag veel mensen stilstaan, zelfs vooraan :S Niet relaxt, maarja, doe je weinig aan..
Waarschuw beheerder
ik heb Arjan lekker wel gezien! nanana.....

ik had trouwens ook wel last van de rook van het vuurwerk.. sloeg flink op me strotje... maar goed mocht de leuke techno pret nie drukken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 27 november 2005 om 18:55:
Da's dan gelijk het grootste nadeel van deze topnacht...had je graag weer eens gezien mop!

Helaas ja!!

En zie tot m'n spijt dat we ook niet echt een zelfde feestje in de planning hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EL-G op zondag 27 november 2005 om 19:01:
ik heb Arjan lekker wel gezien! nanana.....

:-D:-D:-D
Waarschuw beheerder
donateur
juist vanwege de dope!

:gaap:

Heb alleen maar gezopen en ging net zo goed los/ :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zin om vanavond weer te gaan 8-) o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 27 november 2005 om 15:10:
Shit ik had echt mn twijfels in het begin zeg. Denk, weer die drukte....

Wel kut dat achterin het geluid zo vervormde...

Shitttttt wat vet zijn die nieuwe dingen zeg, echt geweldig! Toen zat ik erin ja!

superplek rechtsvoorin gevonden, je was zo bij de bar, wandelingetje naar de plee was ook goed te doen en nergens lang hoeven wachten. Het bier was weer bocht maar de baco's smaakten prima.

Lekebush was echt de dikke vette rockende held zeg, DAT is mijn techno, roffelroffelbonkbonkgeillllllll!

Muzikaal mocht het van mij betreft met vlagen nog wel ietsje steviger, jammer dat het een paar jaar geleden in de NDSM toch harder erop ging

het ging mij meer om de sfeer en wat was die tof zeg. Iedereen was gewoon vrolijk.

de raarste dingen meegemaakt weer

En in de NDSM was die Drumcode night toen ook al helemaal geweldig.

ik wil terug!!!

ik lig hier in een deuk... EXACT net zoals bij Awake in april zijn ons allebei WEER precies dezelfde dingen opgevallen hahahaha

t enige verschil is dat ik een paar andere superplekjes had, maar verder had ik dit geschreven kunnen hebben :D

zijn wij stiekum familie ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk feestje was dit zeg! Vanaf Adam Beyer ging het dan ook echt los! :yes: En die laser en vuurwerkshow!!! :kwijl:

Sfeer was ook prima al vond ik wel dat er soms wat meer gedanst mocht worden. En rechts voor bij de boxen was idd een prima plekje.

Eerste keer Awakenings, eerste keer Westergas, errug van genoten. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 19:26:
dat ik een paar ander superplekjes had

We hebben blijkbaar ons eigen plekje in de Westergas..
Elke keer de groep weer compleet.. rond de 30 man :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anouk op zondag 27 november 2005 om 18:57:
Ik zag veel mensen stilstaan, zelfs vooraan

Uitspraak van Cubic op zondag 27 november 2005 om 19:39:
al vond ik wel dat er soms wat meer gedanst mocht worden.

ik had t idee dat er heel vaak mensen gewoon stonden te luisteren... ik had t zelf ook een paar keer dat ik zó stond te luisteren dat ik ff vergat om te dansen

kennelijk was t nogal interessant wat ze draaiden :P
Waarschuw beheerder
Tja.., ik moest er dus uit op Awakenings

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 09:41:

8)

Dat kan de beste overkomen ;)
Waarschuw beheerder
Was egt geweldig. Eerste x gashouder voor mij, super locatie.

Alleen jammer dat er maar op 1 plek toiletten waren, klote eind lopen steeds

Adam Beyer was egt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cubic op zondag 27 november 2005 om 19:39:

Rechts voor!!

Echt geweldig genoten gisterr, alles was relaxt, iedereen was aardig en lieve mooie vrouwen..Ben nog steeds niet helemaal op de wereld
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zooooo wat een super dik feest was het zeg!!!
Heb echt genoten van een heerlijk nachtje Awakenings :D
Adam Beyer vond ik toch wel de man :respect:
De lasers en het vuurwerk waren weer super mooi :jaja:
Alleen maar lieve, leuke, gezellige, vriendelijke mensen gezien daarzo (y) Kon me zelfs niet irriteren aan de drukte!
Waarschuw beheerder
Mijn westergasontmaagding was zeer zeker geslaagd! Heel de avond staan swingen! Bij binnenkomst lekkere diepe duistere acidtechno :respect:

Qua drukte lag het een beetje aan waar je stond! Op een gegeven moment had ik wel een lekker plekkie waar ik zeer goed mijn ei kwijt kon :jaja:

volgende keer denk weer!

Waarschuw beheerder
Was weer top!!!
Beyer!!!

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Waarschuw beheerder
3 filmpjes van technolusion

http://beatsandshit.blogspot.com/2005/11/awakenings_27.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 23:13:
3 filmpjes van technolusion

Thanx voor het vermelden. Zou je er ook een linkje naar Technolusion.com bij willen zeten a.u.b.? Tx....

Waarschuw beheerder
done!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 23:13:

Ik zie er maar 2 ;) (edit: nu wel 3)

Filmpje van dat vuurwerk en die plaat die er dan op volgt..echt te vet! Weet iemand die plaat? Was echt HEERLIJK!! (L)

Ik wil terug! (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb de filmpjes gekeken :(

had ik niet moeten doen :(

nou heb ik heimwee :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 00:32:
nou heb ik heimwee :(

Me 2...EN HOE! :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 27 november 2005 om 19:10:
:gaap:

Heb alleen maar gezopen en ging net zo goed los/ :d

Drank is geen dope natuurlijk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anouk op maandag 28 november 2005 om 00:40:
Me 2...EN HOE!

:aai:

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 28 november 2005 om 00:28:
Filmpje van dat vuurwerk en die plaat die er dan op volgt..echt te vet! Weet iemand die plaat? Was echt HEERLIJK!!

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af... TOP plaat!! Wel een bekend nummer, maar ben de naam kwijt! :-D

Wie O Wie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 28 november 2005 om 00:43:
Drank is geen dope natuurlijk

In mijn ogen is drank net zulke troep

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
alles is dope
Waarschuw beheerder
vaak zat kippevel momentjes, alleen ook een paar keer dat het inkakte... maar al met al een hele leuke avond gehad :D

n&w sla ik over, tot febr. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut feest! Ik vond er echt niks aan, heb de hele avond maar 1 plaat gehoord :)

En dat volk wat er loopt dat is ook maar apart (lijken wel beetje op hardfstyle mensen), kvoel me er echt niet thuis.

Ik kom niet meer op techno feesten :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond er bar weinig aan, niet mijn soort techno die nieuwe sound van die gasten! Bij drumcode verwacht ik funken, rollen en pompen, maar deze chaotische herrie vond ik echt niks!
Erg jammer, de eerste Awakenings die ik minder vond... Wel weer erg gezellig gehad, alleen muzikaal een dikke onvoldoende!

Volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
Gewoon een lekker avond waar bij ik niet heb stilgestaan!!

Adam Beyer, Cari and Hardcell gewoon gruwelijk!!

Op de sound Dahlback kwam ik binnen en die sound drong ook mn lichaam in!! lekker begin stuk dat zeker...

En zoals meerdere zeiden de sfeeer was DAMN OK OK!
Waarschuw beheerder
Wat een nacht. Het was weer legendarisch. Van 12 tot 7 bijna non-stop staan dansen.

Het is zo mooi om te zien hoe iedereen met een big 8) staat te housen!!!

Echt fabeltastsisch!!!

btw. met de drukte vond ik het echt vet meevallen. Vond de zaterdag editie in oktober veel drukker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JP op maandag 28 november 2005 om 09:39:
En dat volk wat er loopt dat is ook maar apart (lijken wel beetje op hardfstyle mensen), kvoel me er echt niet thuis.

Ik kom niet meer op techno feesten

lol :x
Waarschuw beheerder
we gaan hier verder kletesen hoorde ik 8)

maar ik had dat idd ook
dat ik zo stond te luisteren.. dat ik gewoon vergat te dansen..
Waarschuw beheerder
GEWELDIG!!! Mijn beste editie ooit!
Alleen maar lachende gezichten, vriendelijke mensen en zag deze keer ook eens mensen die uit hun dak gingen, tenminste vooraan.
Cari Lekebusch was voor mij de hoogtepunt, Beyer en Dahlbeck ook super. Daarnaar kakte het een beetje in voor mijn gevoel maar bleef alsnog uit mijn dak gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik geef eerlijk toe, van te voren zei ik lasers niet boeiend. Maar het was een mooie show,eerlijk is eerlijk.

Waarschuw beheerder
Mijn eerste Awakenings feest......en echt te GRUWELIJK gewoon :kwijl: Knalharde Techno en mooi publiek....(y) Ik vond het persoonlijk wel errug galmen in deze Hal.....op elke plek waar je stond vervormde de muziek. Maar goed...ik ben in elk geval dik tevreden over deze avond :P

Wel errug veel controle binnen.....*oeps* ;)

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Zo hoort een Awakenings te zijn... Beyer is de master!!!!! Wat een platen en wat een techniek!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op maandag 28 november 2005 om 10:17:
het was een mooie show

:yes: heb echt van de lasers genoten! Even achteraan gestaan en op tribune gezeten om de mooie lasers te bekijken :)
Waarschuw beheerder
donateur

En jou ook Loeszie!

Ik was overal en nergens :bloos:

Maar het is een feit dat ik je nooit zie op de awakenings! Jammer anders hadden we even kunnen knuffelen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Germanpagi op maandag 28 november 2005 om 10:57:
Even achteraan gestaan en op tribune gezeten om de mooie lasers te bekijken

vanaf de tribunes waren ze het mooiste ja,, keek je er recht in :D
maarja was wel zo slim me kaartje van de 23e december mee te nemen,vroeg ie of ik me kaartje kon gaan halen, hadden maar 3 uur heen gereden.. gelukkig mocht ik binnen :cheer: het was zo vet :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kut feest! Ik vond er echt niks aan, heb de hele avond maar 1 plaat gehoord

apart 8)
Waarschuw beheerder
Ik had meer variatie in de muziek verwacht.

Vond het ook veel van hetzelfde, heb wel eens technosetjes gehoord waarbij dat anders was.

Maar buiten de muziek om vond ik alles erg (y)

Onwijs mooie locatie, mooie vrouwen, leuke tribune (beetje krap, maar goed), leuke lasershow en vond het geluid wel meevallen, zo slecht vond ik t niet.

En een hele goede sfeer!

Wil er best nog een keer heen, ff afwachten of ik wat vrienden zo ver krijg.
Waarschuw beheerder
brute filmpjes!! 2e filmpje een lekkere dikke bass!!
Waarschuw beheerder
wat ook ontzettend chill was, dat als je voor de ingang van de chill stond er een heerlijk briesje was.

Als ik het af en toe een beetje te warm kreeg, dan was het daar goed vertoeven :yes:

Kheb wel meer mensen gezien die op hetzelfde idee kwamen en echt stonden te genieten.
Waarschuw beheerder
donateur
enige minpunt was dat t geluid weer aardig galmden,maar verder was t een dope feestje weer:respect:
Waarschuw beheerder
Weet iemand nou idd hoe die plaat heet die na dat vuurwerk begon? Hele mooie plaat, bouwde heel erg op naar ene climax, stond echt helemaal los te gaan toen...die plaat wil ik! :D

Zeg eens technohelden, hoe heet 'ie, je hoort het begin ervan in dat tweede filmpje :)
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Ik vond hem weer vet!!!
Tot nu toe toch wel de vetste voor mij!
Dahlbäck wilde ik persé zien, en ik kreeg wat ik verwachte!
Veel Electro/tech-house acid invloeden!:kwijl:
Heerlijk!
Daarna Beyer!
Zo vet...pas de 2e keer dat ik die gast live hoor...:S
Maar goed, vind hem echt super draaien!
Op een gegeven moment bij die climax met al dat vuurwerk....:respect: echt maximaal moment!
Daarna Cari...op dat moment klonk het vet, ook een paar keer gaan chillen even.
Maar als ik nu zijn set probeer terug te halen...?geen idee meer!:(
Ineens werd ie ook afgekondigd en was ie klaar...:S
H&G...wel oké, maar een beetje er door heen.
En Skoog ging wel, draaide met ups en downs.
Algemeen wel een superdikke avond gehad!Veel bekende ook!(y)
Waarschuw beheerder
Heeft na het zien van de foto's en filmpjes ook weer heimwee :(
Fuck ik heb me echt te goed vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op maandag 28 november 2005 om 12:48:
Op een gegeven moment bij die climax met al dat vuurwerk.... echt maximaal moment!

Jaaaa en ik probeer er al vanaf dat moment achter te komen welke plaat dat was maar niemand geeft echt uitsluitsel...help help help! :(
Waarschuw beheerder
Dave Angel - Airborne (Carl Craig Remix)

Je bedoelt met die gillende wijfie toch?
Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk vond deze Awake muzikaal erg mager, leek wel trance af en toe teveel breaks, weinig roffe pompende beats gehoord, in de Gas hoort het te knallen en te pompen niet te zweven, muziek was erg veilig en braaf, liever hoor ik een Surgeon of een Jeff Mills daar klappen, Beyer en Lekebush kunnen zeker wel draaien, maar er gebeurde weinig, mixen waren erg makkelijk, ik hoor liever steeds minstens 2 platen door elkaar en dat het elke keer weer opbouwt en als je denkt dat het niet erger meer kan dat het ineens nog zieker wordt, dat mistte ik wel, maar was wel lekker uit me dak, dus heb me wel prima vermaakt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 09:41:

Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op zondag 27 november 2005 om 20:26:
Dat kan de beste overkomen

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 23:24:
juh weet tog

Das waar maar toch wel tragisch dat het bij mij al voor 2.00 gebeurde. Crack heeft nog tot een uur of 6 kunnen staan spacen. Maar goed ik heb nog een goed gesprek in dé 'Jezus-bus' gehad! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op maandag 28 november 2005 om 02:13:
Uitspraak van Anoukforza op maandag 28 november 2005 om 00:28:
Filmpje van dat vuurwerk en die plaat die er dan op volgt..echt te vet! Weet iemand die plaat? Was echt HEERLIJK!!

Dat vroeg ik me inderdaad ook al af... TOP plaat!! Wel een bekend nummer, maar ben de naam kwijt!

Wie O Wie?

Als ik het me goed herriner was dat Dave Angel - Airborne.

Moet zeggen wanneer ik het nummer thuis luister niet heel erg super vind maar in de Westergas kwam hij echt goed tot zijn recht, al helemaal na het vuurwerk. Wat een kippenvel!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op maandag 28 november 2005 om 13:06:

Je bedoelt met die gillende wijfie toch?

Juist, dat is hem.

Vond het gillen van die vuurpijlen trouwens wel goed overgaan in het nummer....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 28 november 2005 om 13:12:

Moet zeggen wanneer ik het nummer thuis luister niet heel erg super vind maar in de Westergas kwam hij echt goed tot zijn recht, al helemaal na het vuurwerk. Wat een kippenvel!!

haha ja zo denk ik er dus ook over

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 28 november 2005 om 00:43:
Drank is geen dope natuurlijk

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 09:02:
alles is dope

Drugs zijn Dope ;)

Uitspraak van technowaus op maandag 28 november 2005 om 12:35:
enige minpunt was dat t geluid weer aardig galmden,maar verder was t een dope feestje weer

Maar wel een feestje zonder 'Drugs zijn Dope' na 2 uur!:)
Waarschuw beheerder
En wat ik alleen niet snap, waarom liepen er zoveel gasten met een sjaaltje om? Als er iets gay is... :X
Waarschuw beheerder
ik vind die sjaaltjes ook echt ghey
Waarschuw beheerder
sjaaltjes

[img width=41 height=46 cacheid=0000960100011770e92ed76e1a011af144]http://www.horrordvds.com/vb3forum/images/smilies/Gay.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Had overigens ook niet veel gescheeld of ik had er ook uit gelegen. Kwam een oude bekende tegen op weg naar de wc, even een praatje meegemaakt. Kwam de security naar me toe of ik even mijn zakken leeg wilde maken. (Bleek later dat de jongen waarmee ik stond te praten een kwartier eerder betrapt was tijdens het innemen van een pil, ze verdachten mij er dus van dat ik het hem had gegeven.)

Ik voelde de bui al hangen want had wel wat bij voor eigen gebruik. Al enigszins voorbereid op het feit dat ik eruit gezet zou gaan worden wilde ik mijn zakje pakken om het aan hun te geven. Ze letten echter een seconde niet op dus heb ik echt in een fractie van een seconde het zakje in mijn boxershort geschoven. Stond er zelf echt van te kijken hoe snel ik dit voor elkaar kreeg (Angst brengt blijkbaar bovenmenselijke krachten bij mensen los..:P). Heel mijn zakken werden leeg gehaald maar ze konden niets vinden. Om het verhaal maar helemaal geloofwaardig over te laten komen heb ik extra heel verontwaardigd en boos tegenover de security gedaan waarom ze op het belachelijke idee waren gekomen me uit de menigte te halen (Als antwoord kreeg ik dus dat die jongen waar ik mee stond te praten eerder op de avond gepakt was.)

Met mijn hart in mijn keel uiteindelijk weer weg gegaan bij de security. Wat een opluchting hey, scheelde vrij weinig of ik was eruit gezet. Moet zeggen dat ik door deze gebeurtenis 3 keer zoveel van het feest heb genoten omdat ik er toch nog bij kon blijven...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op maandag 28 november 2005 om 13:20:
En wat ik alleen niet snap, waarom liepen er zoveel gasten met een sjaaltje om? Als er iets gay is...

Jaaaa zodat je kunt zien dat ze allemaal een jolie jolie happy minimal familie zijn! %)

:D D'r liepen d'r weer genoeg ja, nagenoeg allemaal dezelfde outfitjes...petje op, legerbroek aan, sjaaltje om...maar goed, ieder z'n ding. Het scheelt alleen niet veel meer met die Lonsdalertjes :D, "everyone is an original" is er niet meer bij tegenwoordig. dat vond ik juist zo grappig die keertjes dat ik in de Gas kwam voor 'ie sloot, dat er zoveel mafgekleden mensen rondliepen.

Maar dat zie je overal hoor, het wordt steeds meer eenheidsworst, best jammer eigenlijk :(
Waarschuw beheerder
De dames zagen er :kwijl: uit. Is dat altijd zo op Awakenings of was deze keer uitzonderlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 november 2005 om 13:35:
De dames zagen er uit. Is dat altijd zo op Awakenings of was deze keer uitzonderlijk?

dat is uitzonderelijk, die kwamen alleen maar voor jou. om je feestje zo leuk te maken dat je de volgende keer weer komt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Meister op maandag 28 november 2005 om 13:37:
dat is uitzonderelijk, die kwamen alleen maar voor jou. om je feestje zo leuk te maken dat je de volgende keer weer komt

Denk wel dat ze dat gelukt is :yes:
Waarschuw beheerder
D'r liepen d'r weer genoeg ja, nagenoeg allemaal dezelfde outfitjes...petje op, legerbroek aan, sjaaltje om...maar goed, ieder z'n ding.

Viel mij ook op ja, no offence natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
WOW!! :respect:

mijn 1e keer westergas en woeiiiiii!! wat een locatie!!

Ziet er echt vet uit.!! en ook nog is de drumcode versie wat voor een sterk staaltje techno zorgde met een bere goed geluid!!

Die lasers waren helemaal t einde!! Wat is die silo in mooie kleuren te zetten zeg.. heb mijn ogen uitgekeken!!

Awakenings wederom bedankt.. Jullie overtreffen jezelf weer echt GEWELDIG!! :respect: :bounce:

Till februari want die line-up ooned de pan weer uit!!

ciao!
Waarschuw beheerder
Jaaaaa!!!!!

Het is die Dave Angel!!!!

Kolere wat was dat vet zeg, met dat vuurwerk erbij, helemaal top! Kende die plaat wel maar ik weet lang niet altijd de namen. Tnx guys! (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechniXX op maandag 28 november 2005 om 13:29:
Om het verhaal maar helemaal geloofwaardig over te laten komen heb ik extra heel verontwaardigd en boos tegenover de security gedaan waarom ze op het belachelijke idee waren gekomen me uit de menigte te halen

hahahaha wat een verhaal.. goed opgelost(Y) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 november 2005 om 13:35:
De dames zagen er uit. Is dat altijd zo op Awakenings of was deze keer uitzonderlijk

qua vrouwen zit het altijd goed bij awakenings..

Waarschuw beheerder
Ben nu bij een aantal awakenings geweest! Maar voor het eerst de chill gevonden! :P Ik was een beetje de weg kwijt en opeens stond ik daarzo! Ik vroeg me altijd al af waar die pf-meetings waren! :P

Broodje shoarma heeft mij de avond doorgeholpen! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het geluid galmden idd, dat merk je vooral als je vooraan of achteraan staat. Mss moeten ze ook boxen aan de "zijkanten" (midden) hangen?

Ik vond Skoog persoonlijk een prima afsluiter, niks snoeihard ragge, gewoon relaxed stevige diepe techno. Goed dansbaar. Hij mag van mij wel vaker geboekt worden. (Y)
Waarschuw beheerder
Geluid achterin links (voor de dj) liet te wensen over.
Voor de rest vond ik het prima,vooral vooraan en in het midden op de tribune was het geluid gewoon goed.
Voor het eerst sinds lange tijd ging het publiek weer eens volledig los(leek het wel).

Waarschuw beheerder
Heel mijn zakken werden leeg gehaald maar ze konden niets vinden. Om het verhaal maar helemaal geloofwaardig over te laten komen heb ik extra heel verontwaardigd en boos tegenover de security gedaan waarom ze op het belachelijke idee waren gekomen me uit de menigte te halen (Als antwoord kreeg ik dus dat die jongen waar ik mee stond te praten eerder op de avond gepakt was.)

Bizar toch dat ze zo vreselijk streng aan het controleren zijn. Er is trouwens een richtlijn bij de politie dat er bij bezit van minder dan 3 pillen niet vervolgd wordt!
Waarschuw beheerder
En jou ook Loeszie! En Nick, en de andere gabbertjes

midden vooraan aan de techno shuffle b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:49:
Bizar toch dat ze zo vreselijk streng aan het controleren zijn.

Zal vast met de gemeente Amsterdam te maken hebben... zolang de gemeente de vergunning maar niet intrekt vanwege teveel drugsgevallen vind ik alles prima :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 28 november 2005 om 14:52:
midden vooraan aan de techno shuffle

:jaja: :woop: 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kamikazi op maandag 28 november 2005 om 14:53:
gemeente Amsterdam

= WACK

Waarschuw beheerder
zo heb het echt super naar me zin gehad
ik heb van beide avonden genoten.

in februari ga ik weer 2 dagen(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Default op maandag 28 november 2005 om 14:30:
Het geluid galmden idd, dat merk je vooral als je vooraan of achteraan staat. Mss moeten ze ook boxen aan de "zijkanten" (midden) hangen?

ik heb bewust een hele tijd gestaan op plekjes waar het geluid van alle kanten mooi gelijkliep (gewoon ff zoeken, want die plekjes waren er voldoende)

Waarschuw beheerder
donateur
Kut feest! Ik vond er echt niks aan, heb de hele avond maar 1 plaat gehoord

Ik kom niet meer op techno feesten

Zo tering hey, ben jij niet goed wijs ofzo...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechniXX op maandag 28 november 2005 om 13:12:

`
Thanks mate!! Ga 'm snel even binnenhalen... :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KNG op maandag 28 november 2005 om 15:51:
Thanks mate!! Ga 'm snel even binnenhalen...

Ik heb 'm al keihard gedraaid net :D

Het is 'm inderdaad! (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:38:
ik heb bewust een hele tijd gestaan op plekjes waar het geluid van alle kanten mooi gelijkliep (gewoon ff zoeken, want die plekjes waren er voldoende)

Pcies!
Waarschuw beheerder
Die plaat moet ik ook maar eens even op gaan zoeken denk ik. Was echt een vet kippenvel moment met die plaat in de Westergas! :D

Ik wil terug!!!! :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:46:
Zo tering hey, ben jij niet goed wijs ofzo...

tja... ik denk dat hij van te voren wel had kunnen verwachten dat t niet echt zijn smaak zou zijn...

Favoriete muziekgenres: hardcore, trance

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:18:
tja... ik denk dat hij van te voren wel had kunnen verwachten dat t niet echt zijn smaak zou zijn...

En alsnog, techno is ook niet mijn favoriete muziekstijl :p Maar ik heb wel een super gezellige nacht gehad :jaja:
JP kan het blijkbaar niet gezellig maken voor zichzelf :x Wat heeft hij überhaupt op feesten te zoeken dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
It's all music!!!
The whole thing is based on respect...
Respect 2 the music, respect 2 the DJ's.
Respect 2 the crowd and respect 2 one another.
We have 2 remain in constant contact but look around yourself,
we got every kind of person in this room.
And they're not kicking fucking attitude, It's about Music!!
Music never separated people.
No one's style of music is better than the other
and no one's style is truer than the other.

It's all music. It's all music. It's all music!!!

I rest my case. :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het erg leuk!! Zeer goede locatie, goede muziek, mooie lasers, leuke mensen, gezellige boel, kortom: Top!

Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje voor 11 feb is iig ook weer binnen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:49:
Bizar toch dat ze zo vreselijk streng aan het controleren zijn. Er is trouwens een richtlijn bij de politie dat er bij bezit van minder dan 3 pillen niet vervolgd wordt!

Ze hadden mij ook te pakken, helaas had ik meer dan 3 bij mij, het werd dus bureau meer en vaart voor mij, flink spacen in de cel! ik ben absoluut geen dealer maar de politie heeft blijkbaar andere vermoedens:/ ik wacht nu op hun brief.

Maar ik had tenminste nog Beyer en Lekebusch meegemaakt gelukkig, en voor dat onzin met de security en de politie had ik het prima naar mijn zin!
Waarschuw beheerder
Apart dat er zo streng werd gecontroleerd.
Nooit eerder meegemaakt op Awakenings.
Was dat tijdens de vorige gasedities ook?
Aan de ene kant misschien goed aan de andere kant lichtelijk overdreven en niet echt relaxed naar je duurbetalende klanten toe.
Goed het is jou probleem dat je gepakt wordt,
maar wanneer je niks bij je hebt word je ten onrechte
zomaar uit het publiek gepikt.
Dan sta je echt raar te kijken lijkt me.
Heb er niks van meegemaakt, maar heb tientallen mensen
gehoord die gecontroleerd waren.

Waarschuw beheerder
donateur
Vorige edities was het niet zo, ik heb gehoord dat het vrijdag ook niet zo was, tja ik ben gepakt, dat is spijtig, maar ik ga er niet om huilen, wel ik vraag mij af wat voor boete ik kan verwachten. Het is wel krom dat drie kwart van de security op awake net zo hard spaced als hun bezoekers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest:cheer:

en een hoop leuke mensen gesproken.

Adam en Cari :respect:!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er wordt gefeest in de tent, er wordt gespaced in de tent o:)..
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen. Lekebusch laatste plaat was helemaal een dieptepunt, 10 minuten lang geen bass. H&G was helemaal een ramp, die gasten bakte er echt helemaal niks van en Skoog kon mij ook niet echt boeien. Weinig knalplaten.

Maar voor de rest was de sfeer wel top en de locatie super!!!
Waarschuw beheerder
Ik vrees het wel..
Heb alleen maar positieve reacties gehoord,op 1 of 2 mensen na in dit topic.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maartenr op maandag 28 november 2005 om 17:04:
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen

Nee hoor, hier nog een! Maar ik vond juist Beyer geen hol aan en Lekenbusch weer ietsje beter...

Waarschuw beheerder
Dit was mijn eerste Awakenings in de Gashouder, en zeker niet mijn laatste. Drommels, wat een mooie locatie!
Muzikaal gezien vond ik het allemaal wat tegenvallen. Na Beyer vs. Lekebusch begon het mij wat eentonig te worden. Ik verwachtte lekkere stevige, maar swingende techno. Maar dit was een op volle vaart voorbij denderende techno trein. Wel leuk, maar mij ging het uiteindelijk vervelen.

Maar 11 februari ben ik zeker weer van de partij. Umek, Kanzyani en Jay Denham! :P

Waarschuw beheerder
meesterlijk, wat een avond :respect:
van begin tot eind in de 5e versnelling...

(l)awake(l)
Waarschuw beheerder
Vorige edities was het niet zo, ik heb gehoord dat het vrijdag ook niet zo was

:no: Op de vrijdag zag ik ook bij een flink aantal mensen waarbij de dope afgepakt werden..

Maar bij de zaterdag merkte ik wel dat het erger was.. Stond om 4.15 te flyeren en zag een flink aantal mensen mee naar achter genomen en meegenomen worden door de politie :|

Waarschuw beheerder
donateur
Dat extreme controleren... tja, of dat nou zo verstandig is?

Een heeeeeeeele tijd geleden op Impulz hing er een onwijs groot bord met iets van "Alle soorten drugs ten strengste verboden" en vervolgens zag ik de security dus écht alleen op wapens (etc) controleren.

Nou, toch maar ff vragen hoe dat zit dan :)

Antwoord: "Als we iedereen hun pilletje gaan afpakken, gaan ze zuipen en dan hebben we gewoon niet genoeg mensen om de zaak in de hand te houden"

Hier spreekt dus duidelijk een expert :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://home.quicknet.nl/qn/prive/gvjc.bakker/purewhite-laser.mpg

filmpje :D (wel 30mb)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 18:17:
Antwoord: "Als we iedereen hun pilletje gaan afpakken, gaan ze zuipen en dan hebben we gewoon niet genoeg mensen om de zaak in de hand te houden

en dat is ook de reden dat er feesten van 45,000 man gegeven kan worden!

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

ik heb dit soort opmerkingen trwns wel vaker van portiers / security gehoord

bv van een portier van een grote tent hier in de buurt: "Als t aan mij lag, gaf ik ze allemaal bij de ingang een joint en een pil, dan heb *ik* tenminste een rustige avond" :D

maar ja, minder drugs in de tent >> meer drankomzet :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch niet helemaal met je eens..... drugs maakt dorstig, van drank krijg je weer trek in drugs... en valt me op dat er op feesten heel veel (wodka)redbull wordt verkocht. is toch een van de drankjes waar ze het geld uithalen :)
Waarschuw beheerder
Wat een feest weer.
De beste editie van dit jaar wat mij betreft!

Cari Lekebusch de man van de avond!

Weet iemand toevallig hoe die allerlaatste plaat heet die Skoog draaide? Vond hem erg vet namelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 28 november 2005 om 18:33:
Weet iemand toevallig hoe die allerlaatste plaat heet die Skoog draaide

soooo die was idd vet zeg!! vette plaat om een vet feest mee af te sluiten

Waarschuw beheerder
Taksi - Regenschauer (guido schneider remix)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op maandag 28 november 2005 om 18:28:
drugs maakt dorstig, van drank krijg je weer trek in drugs...

de meeste mensen die ik ken die iets gebruiken lopen eigenlijk de hele tijd alleen maar naar de waterkraan om hun glas bij te vullen :D

daar heb je dan idd geen omzet aan ;)
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen. Lekebusch laatste plaat was helemaal een dieptepunt, 10 minuten lang geen bass. H&G was helemaal een ramp, die gasten bakte er echt helemaal niks van en Skoog kon mij ook niet echt boeien. Weinig knalplaten.

Maar voor de rest was de sfeer wel top en de locatie super!!!

Ik vond de Drumcode Night in de NDSM muzikaal gezien zeker vetter ja.

Nu was het maar met vlagen geniaal, verder mag het inderdaad gewoon wel wat steviger. dat werkt gewoon in die Gas. En dan doel ik niet op dat loze gebeuk, maar er is toch ook een middenweg?

Maar goed, ik vond het eigenlijk wel prima zoals het was. Af en toe effe chillen. :D heb iig amper spierpijn, het was niet echt de hele nacht doordansen voor mijn gevoel. Maar de sfeer en de gezelligheid maakten alles helemaal goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Speedy Nick citeer 28 november 2005 16:25

donateur! Uitspraak van DarkSkywise op maandag 28 november 2005 om 16:18:

En alsnog, techno is ook niet mijn favoriete muziekstijl Maar ik heb wel een super gezellige nacht gehad
JP kan het blijkbaar niet gezellig maken voor zichzelf Wat heeft hij überhaupt op feesten te zoeken dan?

Als je de hele avond in een tent loopt waar je eht gevoel heb dat je echt steess dezelfde plaat hoort dan is de lol er snel van af. De muziek heeft in mijn ogen veels te weinig variatie, lijkt echt de hele tijd hetzelfde.

Speedy Nick citeer 28 november 2005 16:25

donateur!
JP kan het blijkbaar niet gezellig maken voor zichzelf Wat heeft hij überhaupt op feesten te zoeken dan?

Je kent me niet eens dus ga niet van die domme uitspraken doen!

Maar goed mij zie je daar ook niet meer, ieder zijn eigen muziek smaak!!!

Drugs zijn Dope citeer 28 november 2005 14:49

Nou ik was vrij nuchter en ik kan toch concluderen dat er op techno feesten net zoveel en mischien wel meer drugs word gebruikt dan op HC feesten, er waren echt een hoop mensen naar de klote :)

Maar kon wel zien dat veel mensen het naar hun zin hadden dus het zal voor de liefhebber wel een vet feestje zijn geweest :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was ook voor mij de eerste keer maar wat een vet feest was dat zeg! Bleef maar gaan op de muziek! En die sfeer was fantastisch! In feb wil ik er echt weer bij zijn!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 28 november 2005 om 18:46:
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen

nope, ik vond het muzikaal ook tegenvallen, had me ook echt verheugd op de drumcode-editie. toen beyer weg was vond ik het steeds minder worden. kon dr niet echt veel mee :/
Maar goed, ik vond het eigenlijk wel prima zoals het was. Af en toe effe chillen. heb iig amper spierpijn, het was niet echt de hele nacht doordansen voor mijn gevoel. Maar de sfeer en de gezelligheid maakten alles helemaal goed.

daar ben ik het mee eens, het was een mooie nacht, maar heb liever de hele avond muziek waarop je gewoon wilt blijven dansen en knallen :jaja: daarom vond ik het niet een ‘’geweldig’’ waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BartjeK op maandag 28 november 2005 om 19:03:
Was ook voor mij de eerste keer maar wat een vet feest was dat zeg! Bleef maar gaan op de muziek! En die sfeer was fantastisch! In feb wil ik er echt weer bij zijn!

Had ik ook wel gewild, maar het valt tegelijk met Trance Energy.

Ik ga een leuk feest in Utrecht (trance energy is 1 keer per jaar) echt niet overslaan voor een leuk feest in Amsterdam.

En er zullen vast nog genoeg Awakeningsfeesten komen in 2006
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JP op maandag 28 november 2005 om 18:52:
Als je de hele avond in een tent loopt waar je eht gevoel heb dat je echt steess dezelfde plaat hoort dan is de lol er snel van af. De muziek heeft in mijn ogen veels te weinig variatie, lijkt echt de hele tijd hetzelfde.

learn to listen t e c h n o
Waarschuw beheerder
Nu was het maar met vlagen geniaal, verder mag het inderdaad gewoon wel wat steviger. dat werkt gewoon in die Gas. En dan doel ik niet op dat loze gebeuk, maar er is toch ook een middenweg?

Heb ook wel wat betere techno gehoord. Toch wat meer gebeuk ja, bij de vorige awakenings gingen de armen vaker omhoog.

[quote element=message id=18553284]{element is niet toegankelijk}Muzikaal gezien vond ik het allemaal wat tegenvallen. Na Beyer vs. Lekebusch begon het mij wat eentonig te worden. Ik verwachtte lekkere stevige, maar swingende techno. Maar dit was een op volle vaart voorbij denderende techno trein. Wel leuk, maar mij ging het uiteindelijk vervelen.

Helemaal mee eens. Na beyer vs. lekebusch was het zeer eentonig. Ben blij dat iemand het met me eens is. Had ook zin in swingende techno met een hoog tempo, maar viel zwaar tegen.

Begreep de timetable ook niet!! Had dhalback liever later gehad, die vond ik de beste van de avond!! ( Iemand mee eens )
Waarschuw beheerder
Opening Adam Beyer & Cari LekeBusch... 7 minuten lang, geen dank ;)
http://www.megaupload.com/nl/?d=9A2L91QL
Waarschuw beheerder
R-K citeer top bottom 28 november 2005 18:37[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[R-K] Taksi - Regenschauer (guido schneider remix)

De allerlaatste was er toch 1 van green velvet??? of ben ik nou helemaal gek geworden en was ik echt te bezopen. :D

Waarschuw beheerder
dahlback draait beetje electro variant van techno met acid invloeden, die had totaal niet na een beyer of lekebusch gepast. En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt. Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 28 november 2005 om 19:25:
De allerlaatste was er toch 1 van green velvet??? of ben ik nou helemaal gek geworden en was ik echt te bezopen.

uhh welke dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 19:27:
En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt

Je moet er alleen van houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 19:29:
Je moet er alleen van houden

nou dat deed 95% van de gas! :D;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maartenr op maandag 28 november 2005 om 19:20:
Had dhalback liever later gehad, die vond ik de beste van de avond!! ( Iemand mee eens )

Zoals hij draaide vond ik hem wel aan het begin van de avond passen..Ik vond hem overigens wel goed draaien , zonde voor hem dat er dan altijd nog zo weinig mensen zijn..

Wat dat betreft zie ik Chris Liebing graag weer eens terug op Awake (de editie in febr. heb ik gemist). Gewoon lekker hard en pompend, maar voor mij in ieder geval niet over de top hard. Voor sommige mensen misschien een beetje standaard naam, maar ik ga er wel altijd helemaal op uit mijn dak :D
Waarschuw beheerder
R-K citeer top bottom 28 november 2005 19:27[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[R-K]
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 28 november 2005 om 19:25:
De allerlaatste was er toch 1 van green velvet??? of ben ik nou helemaal gek geworden en was ik echt te bezopen.

uhh welke dan?

Ik bedoel trouwens de toegift he.......maar ik weet ff niet welke het is van green velvet.:)
Waarschuw beheerder
R-K citeer top bottom 28 november 2005 19:27[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[R-K] dahlback draait beetje electro variant van techno met acid invloeden, die had totaal niet na een beyer of lekebusch gepast. En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt. Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!

Inderdaad lekebusch was gewoon zwaar vet! Mensen die hem niets vonden weten niet joe techno hoort te zijn.;)
Waarschuw beheerder
Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!

Staat hij om bekend,Advent live zou trouwens ook niet mistaan in de Gas :kwijl:

Maar eerst Dylan Drazen :woepwoep:
Waarschuw beheerder
advent zou leuk zijn jah....laatste keer dat ik hem gehoord was alweer 4,5 jaar geleden op dance vally 2001

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 19:27:
En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt. Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!

niemand is toch negatief over beyer?
Uitspraak van Gijssie! op maandag 28 november 2005 om 19:34:
Inderdaad lekebusch was gewoon zwaar vet! Mensen die hem niets vonden weten niet joe techno hoort te zijn.

okey!
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal goed dit feest (L)

Goede sfeer, leuke mensen, ouderwets uit me dak gegaan :)
Voor de verandering tussendoor ook nog effe laten masseren :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik vond H&G niet echt boeiend en vond patrik skoog niet slecht, maar had liever iets meer beukends gehad...
hij draaide met ups en downs
Waarschuw beheerder
Ik bedoel trouwens de toegift he.......maar ik weet ff niet welke het is van green velvet

Destination Unknown....;)

ik vond H&G niet echt boeiend en vond patrik skoog niet slecht, maar had liever iets meer beukends gehad...

Helemaal mee eens!

dahlback draait beetje electro variant van techno met acid invloeden, die had totaal niet na een beyer of lekebusch gepast. En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt. Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!

Ook helemaal mee eens!
Dahlbäck is echt mijn ding...tja en Adam Beyer was gewoon in één woord super!
Ga die man echt vaker proberen te bezoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 28 november 2005 om 20:12:

Me 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 28 november 2005 om 20:12:

Dat vond ik eigenlk de hele avond wel iig na Beyer..waren er nog wel hoogtepunten maar ook duidelijk momenten waarop er weer van voren af aan opgebouwd werd en iedereen n beetje duf om zich heen te kijken...k persoonlijk hoor dan na een Beyer liever n dj die wat meer up-tempo draait..noem n Dylan drazen of idd Chris Liebing of gayle San..maar al met al wederom een top avond in de Gas..en Skoog draaiden toch ook heerlijke plaatjes vanaf 6:15
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed verslag..ben het wel met je eens

Waarschuw beheerder
was weer een top feest.
alleen wc's kut geregeld. aan een kant van de zaal maar.
Waarschuw beheerder
leuk verslag Boex... lees de mijne ook gelijk even ;)
https://partyflock.nl/report/7184

ben eigenlijk wel benieuwd; hoe vonden mensen die 'vroeger' ook al naar de Gas gingen deze nacht vergeleken met edities van toen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 november 2005 om 19:05:
Had ik ook wel gewild, maar het valt tegelijk met Trance Energy.

Ik ga een leuk feest in Utrecht (trance energy is 1 keer per jaar) echt niet overslaan voor een leuk feest in Amsterdam.

En er zullen vast nog genoeg Awakeningsfeesten komen in 2006

Dan komen we elkaar daar misschien wel tegen, maatje belde net dat het op de dezelfde datum valt, en bij mij gaat ook trance energy voor awakenings!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BartjeK op maandag 28 november 2005 om 22:01:
Dan komen we elkaar daar misschien wel tegen, maatje belde net dat het op de dezelfde datum valt, en bij mij gaat ook trance energy voor awakenings!

oke deze snap ik niet :)
Waarschuw beheerder
Dit was dus mijn eerste keer in de westergas en ik vind het een superlocatie!

Geslaagd feestje daar!
Waarschuw beheerder
het was een aardig feestje
maar vond het niet super wat ik wel vond van de avond ervoor
zaterdag was het te druk en vond de mensen weinig respect hebben. sorry na een duw of omstoten van drinken kon er bij velen niet af

Adam Beyer viel me wat tegen Cari Lekebusch was beter
maar Hardcell en Grindvik :respect:
en Patrik Skoog (y)

iets minder kaarten verkopen zou het feest beter tot zn recht doen komen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ashaman op maandag 28 november 2005 om 22:36:
het was een aardig feestje
maar vond het niet super wat ik wel vond van de avond ervoor
zaterdag was het te druk en vond de mensen weinig respect hebben. sorry na een duw of omstoten van drinken kon er bij velen niet af

Apart!!, Ik vond de sfeer juist wel relaxed, niet van die gasten die dwars door je heen probeerden te lopen. Meer grappig...kwam een gast naar me toe...en ik dacht dat ie een peuk wou dus gaf er 1..maar hij wou pillen haha...oooooohnee uhh srry die heb ik nie!!!!..hij lachen

Waarschuw beheerder
vond het helemaal geweldig :respect: ,
sfeer lekker, locatie top, show fenomenaal :-P
lekebusch de held! skooq leuk afgesloten!(Y)

vooral het moment dat iedereen loskwam rond uurtje of 1 toen alle lasers erdoorheen werden gegooid!

heb hier btw paar telefoonfilmpjes (geluidskwaliteit niet top, maar van de lasers krijg ik nog steeds kippevel O:) )

http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=3U9EE6KGFQZ591E0IDLUIDNO0Z

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=0D8Z81YE3CULC3EFQZ06MUPQEV

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=34TZ5A254JZII3PCJJYHEOLWVX

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=3Q47JJF6MXWOA1I5QD7VBAMC9L

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=0RS9DFYOQBDXR17Y8CXQ6VJU7F

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=09SHOT5PFTBQ00Q9FM1R6YX1JV
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van justinkees op maandag 28 november 2005 om 13:06:

lekker plaatjet trouwens

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:38:

vond t zowieso al minder galmen dan de vorige keer dat ik er was,maar moet ook zeggen dat je vooraan toch wel aardig goed geluid had vergeleken met de zijkant of achteraan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vet man!

Mn eerste techno feest, vond soms moeilijk omdat ik gewoonlijk sta te hakkuh of te stampuh, en nu toch heel wat mensen stil stonden...

vette show, verantwoord feest, vooral qua muziek, niet zomaar een wauziteite feest met alleen maar dreunen, dit maakte het publiek ook echt af!

Volgens mn maatje Bommel, een echte technoliefhebber, draaide Adam op een geven moment nogal 'diep', minder makkelijk in het gehoorliggend. Das miss ook de rede dat ik Cari helemaaaaaal de bomb vond, en daarna vond ik het weer een beetje doen inzakken. Hardcell & Grindvik was wel leuk, maar Skoog deed mij niet zooo veel. Maar wie weet over een techno-feestje of 5 wel :P

Vond op een gegeven wel druk hoor, pfff!

Hopelijk weer naar de volgende Awake, missc dan es op vrijdag, om het beide een oordeel te kunnen geven. Maar aan de andere kant, Umek en Valentino zou ook wel es heel interessant kunnen worden volgens Bommel...

Wordt Vervolgd,

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :D pollie :D op dinsdag 29 november 2005 om 00:32:
Umek en Valentino zou ook wel es heel interessant kunnen worden volgens Bommel...

dan heeft Bommel er wel verstand van;p
zal een dikke set worden dan:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 29 november 2005 om 00:39:
dan heeft Bommel er wel verstand van

dat heeft hij ook wel ja, meer als ik iig :D

We zien het wel,

hoop gewoon alle 2 de avonden te gaan

;P
Waarschuw beheerder
donateur
de vrijdag laat ik wederom voor wat t is,tot Mulero trek ik goed maar daarna:no:

de zaterdag ben ik denk ik wel weer van de partij

laat het maar net weer zo vet worden als de Drumcode editie

Waarschuw beheerder
:-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 18:37:
Taksi - Regenschauer (guido schneider remix)

wat een plaat ja :respect:
als ik deze plaat weer hoor:lief:
Waarschuw beheerder
Zo, beetje achterlijke tijd :D maar kreeg ineens inspiratie :D

Mijn reportje kun je lezen op:

http://dance.phono.nl/Reviews+index-req-showcontent-id-330.html

Enjoy :)

En truste!
Waarschuw beheerder
Mooi geschreven :) Leuk verslag!
Waarschuw beheerder
donateur
http://miss-tinkerbell.magix.net
Pix van afgelopen weekend!! :)
Waarschuw beheerder
Zo, beetje achterlijke tijd maar kreeg ineens inspiratie

Leuk verslag!(y)
Zo heb ik het ongeveer ook wel ervaren, kwa muziek dan...
Waarschuw beheerder
PF fotos staan online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 29 november 2005 om 04:20:
Enjoy

Heb ik zeker, je hebt echt een leuk verslag geschreven :yes: En sommige dingen kun je niet treffender omschrijven :)
Waarschuw beheerder
http://www.megaupload.com/?d=MV4P26R7

nog maar een filmpje!!! (65MB, bijna 7 mins)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo... ik ben weer bijgekomen... Ik was echt helemaal op na Awakenings :P Ik lag op de achterbank van de auto op de terugweg en er was echt niks van me over :9 Slapen op de achterbank (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 28 november 2005 om 07:57:
In mijn ogen is drank net zulke troep

dat zeg ik toch ook :) check de '';)''
Waarschuw beheerder
donateur
die Cari is trouwens wel echt een aardige gozer,kwam hem 2 keer tegen na Awake 1keer buiten en op de after en die man zit vol grapjes:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 29 november 2005 om 12:03:
die Cari is trouwens wel echt een aardige gozer,kwam hem 2 keer tegen na Awake 1keer buiten en op de after en die man zit vol grapjes

vond ik ook :yes:
nog met hem op de foto geweest :D
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://www.magix-photos.com/mediapool2/6C/90/86/50/5F/0F/11/DA/8D/2B/F2/97/3E/3B/4F/A2/10/5C938FC05F3911DAA364C73B3E3B4CB7.jpg[/img]

Wat jammer dat ie ho is... die schouders!!!! :k

Waarschuw beheerder
donateur
coole foto tink ;)
Uitspraak van Tom™ op dinsdag 29 november 2005 om 11:50:
Ik lag op de achterbank van de auto op de terugweg en er was echt niks van me over Slapen op de achterbank

oef dat was echt zo beter dan treinen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
trein suckt idd,al die oude luitjes die me vaag aankeken toen ik om 11 uur instapte met mijn big king xxl:vaag:

en dan een conducteur die begon te flippen omdat mijn maatje niet wakker wou worden:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 29 november 2005 om 14:14:
trein suckt idd,al die oude luitjes die me vaag aankeken toen ik om 11 uur instapte met mijn big king xxl

Na een feest helemaal verkaast met een Big King XXL..?? Die snap ik niet helemaal.... :S
Waarschuw beheerder
Komt de hardere editie ook wel eens op de zaterdag?
Waarschuw beheerder
donateur
coole foto tink

Thanx :) Heb je de jouwe al gezien? ;)

Komt de hardere editie ook wel eens op de zaterdag?

:no: je hebt 2 dagen nodig om bij te komen van Schranz :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamic Reflection op dinsdag 29 november 2005 om 14:29:
Na een feest helemaal verkaast met een Big King XXL..?? Die snap ik niet helemaal....

er zaten al wat uurtjes tussen ,heb vanaf een uur of 5 geen:xtc: meer genomen en ben vrolijk door gaan zuipen,nadat ik van de after terug kwam had ik toch wel zin in zo'n overheerlijke burger:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat vrijdag om n uur of half 4 op de ehbo met n zak ijs op mn knie... helemaal stuk gedanst ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dacato op maandag 28 november 2005 om 20:21:
Dahlbäck is echt mijn ding...tja en Adam Beyer was gewoon in één woord super!

:yes: Helemaal mee eens !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 00:19:
heb hier btw paar telefoonfilmpjes (geluidskwaliteit niet top, maar van de lasers krijg ik nog steeds kippevel )

je moet meer dansen dan filmen paul :P
de split ijsjes en bananen in de chill waren ook echt heerlijk :jaja:
*denkt nog steeds met een smile aan zaterdag trug
ohja en adam beyer :kwijl::kwijl:
en die laatste plaat :D kwam beyer het even heerlijk afsluiten.. wat een feest (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 29 november 2005 om 14:31:
Heb je de jouwe al gezien

yes, lekker droog die laatste 8)
Waarschuw beheerder
Weet iemand wie allemaal foto`s heeft gemaakt?
Die op Phono, technolusion, beatfreaks en de awakesite heb ik al gezien maar zoek nog meer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 29 november 2005 om 04:20:
Mijn reportje kun je lezen op:

Leuk geschreven en vooral goed verslag! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Germanpagi op dinsdag 29 november 2005 om 16:19:

Love2.party.nl heeft ook foto's gemaakt. ;)
Waarschuw beheerder
Die op Phono, technolusion, beatfreaks en de awakesite heb ik al gezien maar zoek nog meer

www.pulse.demon.nl
Altijd de mooiste foto's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamic Reflection op dinsdag 29 november 2005 om 14:29:
trein suckt idd,al die oude luitjes die me vaag aankeken toen ik om 11 uur instapte met mijn big king xxl

Na een feest helemaal verkaast met een Big King XXL..?? Die snap ik niet helemaal....

Zelfs 's avonds kan ie er bij mij maar net in he boex!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 29 november 2005 om 16:52:
Altijd de mooiste foto'slaatste aanpassing 29 november 2005 16:52

Wow, dat zijn echt mooie foto`s! Al die mooie lasers, ben er nog steeds van onder de indruk!
Waarschuw beheerder
Goed dat te horen
Waarschuw beheerder
deze fotos staan ook op de awakenings site..
Waarschuw beheerder
Is er al gemeld dat er sets van vrijdag en zaterdag op awakenings.nl te vinden zijn?

o.a.
Dahlback
Skoog
Remus
Bold
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
Awakings was weer super! En zeker een toplocatie! heerlijke sfeer! echt wel vet!

Gr. King smiley!

Waarschuw beheerder
Ben aan het rippen;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 22:17:
oke deze snap ik niet

:) ik ook niet
Waarschuw beheerder
weekender, post die links ff hier plz :D

en skoog:respect:, mensen wat fucking bruut.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 29 november 2005 om 19:38:
weekender, post die links ff hier plz

dat zou wel heeeeeeeeeeel erg lief zijn ! (K) !
Waarschuw beheerder
beyer staat er ook op hoor!! :D
Waarschuw beheerder
weekender 10000 maal dank
Waarschuw beheerder
skoog op 57:40 :respect:
Waarschuw beheerder
ik vond skoog ook echt wle vet draaien alleen op het verkeerde tijdstip!!
Waarschuw beheerder
idd je hebt helemaal gelijk, hoewel die donkere zware techno toch niet echt eerder op de avond had gekunt?
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe het nummer heet dat Jesper Dahlbäck op 1 uur en 53 minuten draait in de set die op 3voor12 staat?

Zo'n vet nummer gewoon.....

Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
Nou mensen zeggen wat ze willen, ik vond Skoog super vet. Ook als afsluiter.
Waarschuw beheerder
ja van mij mogen ze hem wel boeken voor het festival ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 29 november 2005 om 19:55:
weekender 10000 maal dank

Ur the best !

Waarschuw beheerder
30 minuten nog tot de eerste is geupload::
That will be.... Remus

sorry 27 min ;-)

nu maar hopen dat mijn verbinding niet wegvalt zoals vaker de laatste week
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het begin van de set van Cari Lekebusch :respect:

Kippevel gewoon

Waarschuw beheerder
Remus
http://beatsandshit.blogspot.com/2005/11/awakenings-livesets.html

next Skoog....

feel free to leave a message!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Becky Bell op dinsdag 29 november 2005 om 20:13:
Weet iemand hoe het nummer heet dat Jesper Dahlbäck op 1 uur en 53 minuten draait in de set die op 3voor12 staat?

Iemand enig idee?

Waarschuw beheerder
Skoog online
Waarschuw beheerder
ty weekender voor de moeite!

ze gaan mooi op m'n nanotje :D

p.s. filefront 100kb/s, megaupload 14 kb/s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woeiii staan de setjes er al op ja? (l)

Top!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op dinsdag 29 november 2005 om 21:06:
et begin van de set van Cari Lekebusch

Kippevel gewoon

Ow shit zeg, je doelt er gewoon op dat dat vet was...dacht dat dat ook al op 3voor12 stond.

Ik hoop echt HARD dat Cari's set er wel op komt hoor, die moet ik gewoon hebben, magistraal!

Waarschuw beheerder
Beyer heb ik gevonden via livesets.com, staat er nu ook bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op dinsdag 29 november 2005 om 20:13:

Zo'n vet nummer gewoon.....

Thomas Andersson- Washing up (Tiga Remix)

Echt een supergaaf nummer! Was voor mij ook een van de hoogtepunten van de avond toen dat nummer kwam.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 29 november 2005 om 21:59:
p.s. filefront 100kb/s, megaupload 14 kb/slaatste aanpassing 29 november 2005 22:02

:x

filefront 250 kb/s en megaupload toch ook nog 40 kb/s
:respect:
over een half uurtje heel de shit binnen:p

Uitspraak van Germanpagi op dinsdag 29 november 2005 om 23:15:

vind t wel een plaat die net iets te vaak gedraaid word,maar ieder zijn smaak natuurlijk;p
Waarschuw beheerder
Weekender citeer top bottom 29 november 2005 21:50[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[Weekender] Skoog online

Jeps erg fijne platen! :D

Waarschuw beheerder
die plaat op 10:00.. vet!!
Waarschuw beheerder
standbeeld, een vuulkaan naar jou vernoemd! en de nobelprijs voor jou weekender!!!
Waarschuw beheerder
donateur
hmm eigenlijk maar goed dat ik dit keer later op awake was

als ik die set van Dahlback terug luister vind ik t toch niet echt mijn ding en vind t 1e uur Beyer ook ietwat tegen vallen:yes:

trouwens de set van Lekebusch staat ook op 3v12 kan hem alleen niet afspelen:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Echt een supergaaf nummer! Was voor mij ook een van de hoogtepunten van de avond toen dat nummer kwam.

"Vond" hem héél vet!Plaat is indd alleen een beetje verkracht omdat ie zo vaak gedraaid werd!
In Ibiza zaten wij in een appartement naast Bora Bora...die plaat kwam elke dag voorbij!Helemaal super!
Maar in NL terug aangekomen werd ie populair en toen begonnen ze hem hier ook nog eens grijs te draaien.
Hij blijft wel leuk, maar echt te veel gehoord.
Vond dat stukje van Dahlbäck, Hugg&Pepp - Snabeln wel effe een hoogte punt, blijf dat echt een mooie plaat vinden.:)
Waarschuw beheerder
donateur
Meneer Dahlback draaide wel veel hitjes imo! Ach wat zeur ik, zijn setje was heerlijk om in te housen! :woepwoep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Germanpagi op dinsdag 29 november 2005 om 23:15:

sooo daar heb ik me tog een partij op staan springen damn!!
had hem op SMS al vaak gehoord. heb hem nu ook wle vaak gehoord, maar vond het weer heerlijk dat ie zaterdag werd gedraaid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op woensdag 30 november 2005 om 01:29:
vind t wel een plaat die net iets te vaak gedraaid word,maar ieder zijn smaak natuurlijk

Ik zit ook nog niet zo lang in het 'technowereldje', dus voor mij is het nog allemaal vrij nieuw :bloos:
(Ik ga al zo'n 12 jaar naar feesten, maar 7 oktober was mijn eerste technofeest)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit ook nog niet zo lang in het 'technowereldje', dus voor mij is het nog allemaal vrij nieuw
(Ik ga al zo'n 12 jaar naar feesten, maar 7 oktober was mijn eerste technofeest)laatste aanpassing 30 november 2005 12:08

Nou bereid je maar vast voor dan....de verslaving gaat komen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dacato op woensdag 30 november 2005 om 12:18:
Nou bereid je maar vast voor dan....de verslaving gaat komen

Waarschuw beheerder
was erg vet alleen jammer dat ik niemand van me vrienden kon vinden.kwam er later achetr dat een paar eruitgezet waren vandaar dat ik blij ben dat ik toen beyer begon niet verder ging met zoeken
Waarschuw beheerder
maar ben lekker los gegaan tot eind en kwam toen pas 1e vrienden tegen waarmee ik tot zondagavond heb geafterd

Waarschuw beheerder
donateur
filmpie op awakenings.nl is te vet..

k baal er nog steeds van dat ik niet ben geweest...

http://www.awakenings.nl/media/20051126_awakenings.wmv

:-D
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Cari Lekebusch @ Awakenings Amsterdam 26-11-2005 Links klikk'n!

http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/ (y)
Waarschuw beheerder
donateur
*helemaal blij met al die linkjes*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-nus op woensdag 30 november 2005 om 13:52:

http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/

:O :O :O

Jij bent de HelT van de Week!!!

Die gaat NU binnengesleurd worden en zodadelijk gaan de Eindhovense billen de kamer uitswingen, dat weet ik wel! (l)

Tnx tnx major tnx!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 30% en t swingen kan beginnen, ik doe met je mee WJ, maar dan vanuit Amsterdam! :D
Waarschuw beheerder
joepie alleen die battle nog en ik kan het hele feest thuis opnieuw beleven :D thnx mensen voor de linkjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 november 2005 om 14:26:
Eindhovense billen de kamer uitswingen

de haagse billen doen dan ook wel mee!!

Waarschuw beheerder
donateur
grave doet zelfs mee;)

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Een zekere meneer in Ede is al de hele dag door het house aan het housen! ;P

Artiest {SHOWLIST artist 35918, 50714}
Waarschuw beheerder
Omdat we er natuurlijk niet genoeg van krijgen, hier nog twee zeer fijne filmpjes van zaterdag:

http://d01.megashares.com/?d01=f64fa9be6bc6c5d618d061b1c62006ea

http://d01.megashares.com/?d01=ef3c6262f1e5001adeee539ee5933265

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pff...luister die Beyer nu even weer na....

had een legendarisch feest geweest als hij gewoon de hele nacht had gedraaid :D
Waarschuw beheerder
B2B met Cari de hele nacht :woepwoep: :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op woensdag 30 november 2005 om 15:30:
had een legendarisch feest geweest als hij gewoon de hele nacht had gedraaid

Ik vond het nu ook een legendarisch feest :yes:
Ik heb wel leuke feesten gehad dit jaar, maar dit is er een die me altijd wel bij zal blijven in ieder geval.
Dit gaat sowieso voor mij de beste indoor van 2005 worden..Daar gaat Awakenings 23 december echt niet over heen komen..Maar daar gaan we ook gewoon weer het beste van maken natuurlijk :P Heb alleen nog geen kaartje :S Maar dat komt wel goed :)
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dak Skoog ook best lekker vind! jammer dak toen al naar huis was zeg...

hoe heet die plaat die je bij 55.15 hoort ?!?!? supervet echt...

Hawtin draait em de laatste tijd ook altijd...
Waarschuw beheerder
Awakenings 23 december echt niet over heen komen

Twijfelde je daar van te voren over dan :P?
Ik zei op voorkant al dat dit de beste gaseditie zou worden.
En waarom?
Heel simpel : Deze sound is niet te hard en niet te zacht maar perfect voor een locatie als deze én (echt)Awakeningspubliek. *zie NDSMeditie*
Waarschuw beheerder
ja ik vind dit ook echt perfecte techno voor op een party. idd niet te zacht,niet te hard!

ben nu die beyer ff aant luisteren. klinkt heerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op woensdag 30 november 2005 om 15:46:
Twijfelde je daar van te voren over dan ?

Nee, eigenlijk niet :D..Ik zat juist te twijfelen na zaterdag of ik nog wel moest gaan. Aangezien het toch niet beter gaat worden. maar nu heb ik zoiets waarom ook eigenlijk niet, we zien het wel weer hoe het gaat worden...
Waarschuw beheerder
ik ga denk niet naar 23 dec..vind die lineup niet echt boeiend.

Waarschuw beheerder
Staan wel een aantal leuke namen tussen vind ik eigenlijk..
In denk dat het nog wel een leuk feest gaat worden. Ik zou er ook niet ver voor gaan reizen, maar ik zit zo in Rotterdam dus voor de afstand of voor de prijs hoef ik het niet te laten.
Waarschuw beheerder
Ik vind het een duidelijk geval van prijs/kwaliteitverhouding.
Dat wil zeggen minimaal line-upje, voor een zacht prijsje
Ik ga de 10-02 wel weer,Dylan & Oscar
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik de 11e ga ook zou ik oscar en dylan ook graag zien. Maar 2 dagen vind ik wel weer iets te heftig.
Heb er het geld ook waarschijnlijk niet voor
Waarschuw beheerder
Maar 2 dagen vind ik wel weer iets te heftig.
Heb er het geld ook waarschijnlijk niet voor

Duidelijk, ik ook niet hoor.

Die van vrijdag is me te mager af, zla ongetwijfeld qua publiek leuker zijn. Maar ik moet Oscar,Dylan en Go H. zien
Waarschuw beheerder
donateur
T is dit keer 2 kaartjes (voor 2 dagen dus) voor 65 euro he..
Scheelt toch weer :)
Waarschuw beheerder
Begrijp niet dat ze dat doen.
Zal de sfeer nooit ten goed komen, maar het is hun goed recht dat te doen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
ja maar ik ga lekker alleen de zaterdag. Baal er alleen van dat mijn haagse held REMY zo vroeg draait. kerel moet afsluiten man :(
Waarschuw beheerder
Had het liefst de 4 eerste namen van vrijdag door geschoven naar 7.00 en daartussen Remy & Preach.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens :D
Waarschuw beheerder
ik ga 23e wel checken, ben erg benieuwd naar voorn, danilo en natuurlijk miss djaxx.

en 10 feb flyeren en 11 feb feesten.:yes:
Waarschuw beheerder
Was zeker het dikste weekend in de GAS heb me zwaar lekkker vermaakt goeie shit :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-nus op woensdag 30 november 2005 om 13:52:

Neeeeeeeeeeeee de link doet het niet meer :(.

Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik geblocked op 3voor12 ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:07:
Volgens mij ben ik geblocked op 3voor12

Hoe download ik die sets eigenlijk. Kan ze alleen in men firefox kijken nl...
Waarschuw beheerder
als je ript word je geblocked volgens mij

Waarschuw beheerder
blijkbaar;-)

trouwens, Beyer link is vernieuwd.
Bij de oude was het eerste half uur nog Dahlback blijkbaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:22:

Toch wel haha :). Ik dacht al dat het niet klopte :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ok hoe rip ik ze dan.. Neem aan met een tooltje.... Ik wil nl die set van Rush! Heb die nl nog nergens kunnen vinden behalve daaro.

Die set van Lekebush doet het trouwens niet he. Zegt dat de link down is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rippen doe je met bv streambox.
Je kunt ook een opname progje gebruiken als::total recorder of perfect sound recorder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 21:27:
Die set van Lekebush doet het trouwens niet he. Zegt dat de link down is.

fixed ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:36:
fixed ;-)

Relaxed :respect:.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:31:
rippen doe je met bv streambox.
Je kunt ook een opname progje gebruiken als::total recorder of perfect sound recorder.

Ok zal is kijken of ik ze ergens kan vinden... total recoder is wel op mIRC maar 31 slots voor me pfff...

Waarschuw beheerder
Ik heb perfect soundrecorder nog wel liggen....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:22:
Ik heb perfect soundrecorder nog wel liggen....

Ok als je hem ff online kan zetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:22:

ja dat d8 ik dus ook al want ik hoorde een plaat die dahlback zeker had gedraaid en stond op beyer zn set.

bij die lekebusch set hoor je ook nog een stuk beyer want je hoort op een gegeven moment hoor je de plaat waar het vuurwerk kwam enz en dat was toch echt aan het begin van die battle of niet?

Waarschuw beheerder
Euh....ik was er niet helemaal meer bij toen zeg maar....;-)
Waarschuw beheerder
ja ik ook niet:D maar een plaat van een filmpje van technolusion hoor je in cari zijn set, terwijl het het begin van die battle was blijkbaar :S

Waarschuw beheerder
Perfect sound recorder bleek alleen de patch te zijn...dus sorry Bullshit.
Waarschuw beheerder
donateur
Lekebusch's set begint officieel rond de +/- 20ste minuut ergens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 november 2005 om 14:26:
Die gaat NU binnengesleurd worden en zodadelijk gaan de Eindhovense billen de kamer uitswingen, dat weet ik wel!

:d

nog 20 minuutjes en kan ook weer ff lekker flashbacken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 15:35:
Ik heb wel leuke feesten gehad dit jaar, maar dit is er een die me altijd wel bij zal blijven in ieder geval.

was ook gezellig gast(y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 15:35:
Dit gaat sowieso voor mij de beste indoor van 2005 worden..

van Nederland zeker alleen staat Time Warp met ruime voorsprong op 1 :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pff die Lekebusch set:lief:
gaat wel iets goed fout bij 25min30 of ligt dat aan mij:vaag:
maar neem t hem niet kwalijk:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 30 november 2005 om 23:15:
van Nederland zeker alleen staat Time Warp met ruime voorsprong op 1 laatste aanpassing 30 november 2005 23:16

Dan ben ik echt benieuwd wat mij daar volgend jaar te wachten staat :)

Uitspraak van technowaus op woensdag 30 november 2005 om 23:15:

Awake was voor mij ook zeker de beste indoor van dit jaar!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Germanpagi op donderdag 1 december 2005 om 08:19:

Denk het ook wel ja.
Waarschuw beheerder
van Nederland zeker alleen staat Time Warp met ruime voorsprong op 1

Timewarp is één vd dingen die ik nog wel op mn lijstje heb staan naast Summership & Melt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Germanpagi op donderdag 1 december 2005 om 08:19:

Ben ik het ook mee eens :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op woensdag 30 november 2005 om 16:47:
Baal er alleen van dat mijn haagse held REMY zo vroeg draait. kerel moet afsluiten man

:yes: !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technowaus op donderdag 1 december 2005 om 00:34:
gaat wel iets goed fout bij 25min30 of ligt dat aan mij

Ja, inderdaad.
Heb er alleen tijdens het feest niets van gemerkt.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Becky Bell op donderdag 1 december 2005 om 12:07:
Heb er alleen tijdens het feest niets van gemerkt.....

nee totaal niets van gemerkt
als ik die set terug luister merk ik wel dat er vaker iets mis ging
maar ja als ik :vaag: ben merk ik dat toch niet;)
Waarschuw beheerder
Weekender bedankt!!

Ik kan de sets zelf ook rippen met Net transport, maar dan heb ik een rm file, weet iemand hoe ik die om kan zetten naar mp3?
Waarschuw beheerder
donateur
Met dit weer wil ik het liefste lekker heel de dag met een deken op de bank luisteren naar die setjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Huib badkuip op donderdag 1 december 2005 om 13:04:
Ik kan de sets zelf ook rippen met Net transport, maar dan heb ik een rm file, weet iemand hoe ik die om kan zetten naar mp3?

zet ze anders even op het net met yousendit.com.
Convert ik ze wel voor je.
(doppie71@gmail.com)
Waarschuw beheerder
ik zit lekker te chillen met die adam beyer.. wat een heerlijke opbouw zeg
Waarschuw beheerder
Al die goeie sets kan ik zaterdag of zondag pas luisteren cq downloaden. Heb op mijn woonadres nog geen geluidskaart in de computer. :(

Waarschuw beheerder
Set van Lekebusch bevat helaas veel opname-fouten... weet niet of dit aan 't rippen ligt ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 15:35:
Set van Lekebusch bevat helaas veel opname-fouten... weet niet of dit aan 't rippen ligt

hij slaat af en toe over door harde geluid ofzo..
Waarschuw beheerder
Tinkerbell, bedankt het is gelukt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 14:44:
zet ze anders even op het net met yousendit.com.
Convert ik ze wel voor je.
(doppie71@gmail.com)

Ik had de sets van awakenings al, maar weet nu voor de toekomst hoe ik alles van 3 voor 12 kan halen,, maar toch bedankt!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, echt?? Super :D
Wist niet zeker of Switch deze extensie aan kon :)
Waarschuw beheerder
die set van lekebusch is volgens mij stukje adam beyer en daarna adam & cari samen... je hoort op een gegeven moment iig die openingsplaat (21:20)... maakt verder niet uit ofzo hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op donderdag 1 december 2005 om 18:44:
die set van lekebusch is volgens mij stukje adam beyer en daarna adam & cari samen... je hoort op een gegeven moment iig die openingsplaat (21:20)... maakt verder niet uit ofzo hoor

ja dat d8 ik dus ook al..

Waarschuw beheerder
donateur
Woei ook setjes binnen!!
Waarschuw beheerder
Alle setjes binnnen, ook Beyer alleen, zonder Dahlback.
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah, ze staan allemaal op mijn phone! Morgen lekker de hele dag na-genieten!
Waarschuw beheerder
Hm, die opnamefoutjes zijn wel naar :(

Waarschuw beheerder
De set van beyer (2 uur):

die trommeltjes op 1:13:25 (l)
wat een plaat! :respect:

kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet?
Waarschuw beheerder
heeft iemand deel 2 van beyer al geript?!
Waarschuw beheerder
Video van Adam Beyer vs. Cari Lekebusch @ Awakenings 26-11-2005 12MB!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flirt op zondag 27 november 2005 om 10:19:
werden nog even 2 dikke platen opgezet

De laatste plaat was: Destination Unkown van Green Velvet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 12:42:
die trommeltjes op 1:13:25
wat een plaat!

kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet?

A Walking Contadiction (AWC)- Adam Beyer (Plus8 )

Hij heeft deze plaat een keer of 3 in zijn set gedraaid (part 1 en 2). Ook bij 36 min.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DV8 op zaterdag 3 december 2005 om 11:15:

Hij heeft deze plaat een keer of 3 in zijn set gedraaid (part 1 en 2). Ook bij 36 min.

Klopt als een bus!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DV8 op zaterdag 3 december 2005 om 10:45:
De laatste plaat was: Destination Unknown van Green Velvet.

Klopt ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DV8 op zaterdag 3 december 2005 om 11:15:

thanx! (y)
Waarschuw beheerder
heeft iemand nog die drumcode flyer? Ik heb hem niet namelijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik heb m thuis! Meenemen naar de volgende vergadering?
Waarschuw beheerder
ik ben gestopt :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag je al zo weinig de laatste tijd... vandaar dus...

*wat anders verzinnen*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op dinsdag 6 december 2005 om 17:06:
ik ben gestopt

Met roken?
Waarschuw beheerder
We hebben het over vergaderingen, dan zal het niet over roken gaan :D Roken doe ik ook niet.
Ik ben gestopt met voorlichten bij Unity.

Trouwens, je kan de flyer wel meegeven aan Desmond :yes: (Y) Heel graag!

Waarschuw beheerder
Goede zaak, Unity!

Jammer dat je gestopt bent
Waarschuw beheerder
donateur
Goede zaak, Unity!

B) Thanx :)

Jammer dat je gestopt bent

:jaja: :/

Ik geef m aan Des!! Komt goed :) Had je deze trouwens al gezien?

[img width=600 height=400]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAAAKIVQg9jf*ieCh*!xnVFBC51RsynXCO7*4eBaiQFQ55wHNhUiKssb!51weM0DPMKUlNyhVKv44*O9KIGnjyZ3xT!RTENO1SlllGXsi1yCGNXy!BeKw/IMG_4550-1.JPG?dc=4675548963886487262[/img]

Charming toch? :D

Waarschuw beheerder
Ik heb nu meer dan 8 uur aan live setjes van deze avond.

6 setjes in mp3 formaat

1. Jesper Dahlback @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 34 min
2. Adam Beyer @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:59min
3. Adam Beyer & Cari Lekebush @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:07min
4. Cari LekeBusch @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:48min
5 Hardcell & Grindvik op Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:06 min
6. Patrik Skoog @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:21min (inclusief memorabele einde met Destination Unknown van Green Velvet, met Rocco als MC, echt geweldig.)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar staat de link naar Skoog ook weer? :$
Waarschuw beheerder
ik vind dat setje van skoog echt wel lekker. helemaal niet hard maar lekker diep
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 08:59:
Adam Beyer & Cari Lekebush @ Awakenings Drumcode 26-11-2005.mp3 1:07min

die moet ik dus nog hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op donderdag 8 december 2005 om 10:34:
die moet ik dus nog hebben

ik ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op donderdag 8 december 2005 om 10:34:
die moet ik dus nog hebben...

Uitspraak van Lennart! op donderdag 8 december 2005 om 12:03:
ik ook..

Kan hem wel sturen via msn, stuur maar een pb-tje
Waarschuw beheerder
donateur
pb gestuurd(y)
Waarschuw beheerder
Ik wil hem ook! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem binnen:yes:

P@r nog bedankt(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op vrijdag 9 december 2005 om 08:46:
Ik wil hem ook!

Stuur een PB-tje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
P@r, heb jij nix nieuw? Dan weet ik wie ik aan moet spreken zo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 13 december 2005 om 09:27:
P@r, heb jij nix nieuw? Dan weet ik wie ik aan moet spreken zo

We hebben nu wel iets nieuw!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 15:02:
We hebben nu wel iets nieuw!!!

een bedO:)