| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
waarom iemand eruit zetten omdat je het toevallig ziet
tja...stom dat je gepakt word he
Regels zijn regels en stom dat je gepakt bent
Enige min punt vond ik de drukte
Vreselijk
dus Nick & Marina: bedankt voor t aandringen en ik heb echt helemaal geen spijt dat ik door jullie schuld toch nog gegaan ben
Was echt gezellig met je man
Je hebt gebruikers en je hebt dealersdat weet jij ook wel marcel
alleen een beetje heel erg aanwezige vuurwerklucht waar ik niet goed van werd. Heb zeker een half uur bij kluisjes rondgehangen daardoor.
Ook als de vergelijking gemaakt wordt met de vrijdageditie Wat een verschil zeg.. Merk wel dat ik schranz techno echt helemaal nix meer vind, geef mij maar house of funky techno Is meer mn ding geworden...
ook boete gehad?
Yes... op Awake ben ik altijd te vinden!
Da's dan gelijk het grootste nadeel van deze topnacht...had je graag weer eens gezien mop!
Shit ik had echt mn twijfels in het begin zeg. Denk, weer die drukte....
Wel kut dat achterin het geluid zo vervormde...
Shitttttt wat vet zijn die nieuwe dingen zeg, echt geweldig! Toen zat ik erin ja!
superplek rechtsvoorin gevonden, je was zo bij de bar, wandelingetje naar de plee was ook goed te doen en nergens lang hoeven wachten. Het bier was weer bocht maar de baco's smaakten prima.
Lekebush was echt de dikke vette rockende held zeg, DAT is mijn techno, roffelroffelbonkbonkgeillllllll!
Muzikaal mocht het van mij betreft met vlagen nog wel ietsje steviger, jammer dat het een paar jaar geleden in de NDSM toch harder erop ging
het ging mij meer om de sfeer en wat was die tof zeg. Iedereen was gewoon vrolijk.
de raarste dingen meegemaakt weer
En in de NDSM was die Drumcode night toen ook al helemaal geweldig.
ik wil terug!!!
Ik zag veel mensen stilstaan, zelfs vooraan
al vond ik wel dat er soms wat meer gedanst mocht worden.
Dat kan de beste overkomen
http://beatsandshit.blogspot.com/2005/11/awakenings_27.html
Da's dan gelijk het grootste nadeel van deze topnacht...had je graag weer eens gezien mop!
En jou ook Loeszie!
Even achteraan gestaan en op tribune gezeten om de mooie lasers te bekijken
ik ook, dus je bent in goed gezelschap.
Dat kan de beste overkomen
juh weet tog
Uitspraak van Anoukforza op maandag 28 november 2005 om 00:28:
Filmpje van dat vuurwerk en die plaat die er dan op volgt..echt te vet! Weet iemand die plaat? Was echt HEERLIJK!!
Dat vroeg ik me inderdaad ook al af... TOP plaat!! Wel een bekend nummer, maar ben de naam kwijt!
Wie O Wie?
Dave Angel - Airborne (Carl Craig Remix)
Je bedoelt met die gillende wijfie toch?
Als ik het me goed herriner was dat Dave Angel - Airborne.
Moet zeggen wanneer ik het nummer thuis luister niet heel erg super vind maar in de Westergas kwam hij echt goed tot zijn recht, al helemaal na het vuurwerk. Wat een kippenvel!!
Drank is geen dope natuurlijk
alles is dope
enige minpunt was dat t geluid weer aardig galmden,maar verder was t een dope feestje weer
En wat ik alleen niet snap, waarom liepen er zoveel gasten met een sjaaltje om? Als er iets gay is...
Om het verhaal maar helemaal geloofwaardig over te laten komen heb ik extra heel verontwaardigd en boos tegenover de security gedaan waarom ze op het belachelijke idee waren gekomen me uit de menigte te halen
Heel mijn zakken werden leeg gehaald maar ze konden niets vinden. Om het verhaal maar helemaal geloofwaardig over te laten komen heb ik extra heel verontwaardigd en boos tegenover de security gedaan waarom ze op het belachelijke idee waren gekomen me uit de menigte te halen (Als antwoord kreeg ik dus dat die jongen waar ik mee stond te praten eerder op de avond gepakt was.)
En jou ook Loeszie! En Nick, en de andere gabbertjes
midden vooraan aan de techno shuffle
Het geluid galmden idd, dat merk je vooral als je vooraan of achteraan staat. Mss moeten ze ook boxen aan de "zijkanten" (midden) hangen?
Kut feest! Ik vond er echt niks aan, heb de hele avond maar 1 plaat gehoord
En dat volk wat er loopt dat is ook maar apart (lijken wel beetje op hardfstyle mensen), kvoel me er echt niet thuis.
Ik kom niet meer op techno feesten
Als ik het me goed herriner was dat Dave Angel - Airborne.
Moet zeggen wanneer ik het nummer thuis luister niet heel erg super vind maar in de Westergas kwam hij echt goed tot zijn recht, al helemaal na het vuurwerk. Wat een kippenvel!!
tja... ik denk dat hij van te voren wel had kunnen verwachten dat t niet echt zijn smaak zou zijn...
Bizar toch dat ze zo vreselijk streng aan het controleren zijn. Er is trouwens een richtlijn bij de politie dat er bij bezit van minder dan 3 pillen niet vervolgd wordt!
drugs maakt dorstig, van drank krijg je weer trek in drugs...
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen. Lekebusch laatste plaat was helemaal een dieptepunt, 10 minuten lang geen bass. H&G was helemaal een ramp, die gasten bakte er echt helemaal niks van en Skoog kon mij ook niet echt boeien. Weinig knalplaten.
Maar voor de rest was de sfeer wel top en de locatie super!!!
Uitspraak van Maartenr op maandag 28 november 2005 om 17:04:
Ben ik nou de enige die de muziek ( op beyer na ) zwaar tegen vond vallen
Maar goed, ik vond het eigenlijk wel prima zoals het was. Af en toe effe chillen. heb iig amper spierpijn, het was niet echt de hele nacht doordansen voor mijn gevoel. Maar de sfeer en de gezelligheid maakten alles helemaal goed.
Was ook voor mij de eerste keer maar wat een vet feest was dat zeg! Bleef maar gaan op de muziek! En die sfeer was fantastisch! In feb wil ik er echt weer bij zijn!
Als je de hele avond in een tent loopt waar je eht gevoel heb dat je echt steess dezelfde plaat hoort dan is de lol er snel van af. De muziek heeft in mijn ogen veels te weinig variatie, lijkt echt de hele tijd hetzelfde.
Nu was het maar met vlagen geniaal, verder mag het inderdaad gewoon wel wat steviger. dat werkt gewoon in die Gas. En dan doel ik niet op dat loze gebeuk, maar er is toch ook een middenweg?
Heb ook wel wat betere techno gehoord. Toch wat meer gebeuk ja, bij de vorige awakenings gingen de armen vaker omhoog.
[quote element=message id=18553284]{element is niet toegankelijk}Muzikaal gezien vond ik het allemaal wat tegenvallen. Na Beyer vs. Lekebusch begon het mij wat eentonig te worden. Ik verwachtte lekkere stevige, maar swingende techno. Maar dit was een op volle vaart voorbij denderende techno trein. Wel leuk, maar mij ging het uiteindelijk vervelen.
Had dhalback liever later gehad, die vond ik de beste van de avond!! ( Iemand mee eens )
Nu was het maar met vlagen geniaal, verder mag het inderdaad gewoon wel wat steviger. dat werkt gewoon in die Gas. En dan doel ik niet op dat loze gebeuk, maar er is toch ook een middenweg?
En voor de zeikers onder ons die de muziek niks vonden, Beyer was geniaal, draaide platen die bijna geen elke dj draait.. ook nog eens op een supermanier gemixt. Verder draaide Lekebusch alleen maar dikke platen, ouwe hybrids en vette ouwe platen van the advent die je nooit meer hoort, typische gashouder techno!!!!
Inderdaad lekebusch was gewoon zwaar vet! Mensen die hem niets vonden weten niet joe techno hoort te zijn.
hij draaide met ups en downs
Had ik ook wel gewild, maar het valt tegelijk met Trance Energy.
Ik ga een leuk feest in Utrecht (trance energy is 1 keer per jaar) echt niet overslaan voor een leuk feest in Amsterdam.
En er zullen vast nog genoeg Awakeningsfeesten komen in 2006
het was een aardig feestje
maar vond het niet super wat ik wel vond van de avond ervoor
zaterdag was het te druk en vond de mensen weinig respect hebben. sorry na een duw of omstoten van drinken kon er bij velen niet af
Dave Angel - Airborne (Carl Craig Remix)
ik heb bewust een hele tijd gestaan op plekjes waar het geluid van alle kanten mooi gelijkliep (gewoon ff zoeken, want die plekjes waren er voldoende)
dan heeft Bommel er wel verstand van
Enjoy
die Cari is trouwens wel echt een aardige gozer,kwam hem 2 keer tegen na Awake 1keer buiten en op de after en die man zit vol grapjes
trein suckt idd,al die oude luitjes die me vaag aankeken toen ik om 11 uur instapte met mijn big king xxl
Na een feest helemaal verkaast met een Big King XXL..?? Die snap ik niet helemaal....
je hebt 2 dagen nodig om bij te komen van Schranz
heb hier btw paar telefoonfilmpjes (geluidskwaliteit niet top, maar van de lasers krijg ik nog steeds kippevel )
Heb je de jouwe al gezien
Mijn reportje kun je lezen op:
Weet iemand wie allemaal foto`s heeft gemaakt?
trein suckt idd,al die oude luitjes die me vaag aankeken toen ik om 11 uur instapte met mijn big king xxl
Na een feest helemaal verkaast met een Big King XXL..?? Die snap ik niet helemaal....
Weet iemand hoe het nummer heet dat Jesper Dahlbäck op 1 uur en 53 minuten draait in de set die op 3voor12 staat?
et begin van de set van Cari Lekebusch
Kippevel gewoon
Weet iemand hoe het nummer heet dat Jesper Dahlbäck op 1 uur en 53 minuten draait in de set die op 3voor12 staat?
Zo'n vet nummer gewoon.....
p.s. filefront 100kb/s, megaupload 14 kb/slaatste aanpassing 29 november 2005 22:02
Thomas Andersson- Washing up (Tiga Remix)
Thomas Andersson- Washing up (Tiga Remix)
Echt een supergaaf nummer! Was voor mij ook een van de hoogtepunten van de avond toen dat nummer kwam.
vind t wel een plaat die net iets te vaak gedraaid word,maar ieder zijn smaak natuurlijk
Cari Lekebusch @ Awakenings Amsterdam 26-11-2005 Links klikk'n!
http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/
Eindhovense billen de kamer uitswingen
had een legendarisch feest geweest als hij gewoon de hele nacht had gedraaid
Twijfelde je daar van te voren over dan ?
Bij de oude was het eerste half uur nog Dahlback blijkbaar.
Die gaat NU binnengesleurd worden en zodadelijk gaan de Eindhovense billen de kamer uitswingen, dat weet ik wel!
Ik heb wel leuke feesten gehad dit jaar, maar dit is er een die me altijd wel bij zal blijven in ieder geval.
Dit gaat sowieso voor mij de beste indoor van 2005 worden..
van Nederland zeker alleen staat Time Warp met ruime voorsprong op 1 laatste aanpassing 30 november 2005 23:16
Ik heb wel leuke feesten gehad dit jaar, maar dit is er een die me altijd wel bij zal blijven in ieder geval.
Awake was voor mij ook zeker de beste indoor van dit jaar!!
Awake was voor mij ook zeker de beste indoor van dit jaar!!
gaat wel iets goed fout bij 25min30 of ligt dat aan mij
Heb er alleen tijdens het feest niets van gemerkt.....
rippen moet je ze, staan een paar op mijn site...
http://beatsandshit.blogspot.com/
Ik kan de sets zelf ook rippen met Net transport, maar dan heb ik een rm file, weet iemand hoe ik die om kan zetten naar mp3?
zet ze anders even op het net met yousendit.com.
Convert ik ze wel voor je.
(doppie71@gmail.com)
die trommeltjes op 1:13:25
wat een plaat!
kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet?
P@r, heb jij nix nieuw? Dan weet ik wie ik aan moet spreken zo