| Betreft: | evenement: Heroes of Techno, zaterdag 28 januari 2006 om 22:00 |
ben benieuwd!!!
Nieuwe line up is bekend van de volgende Heroes en die is weer heerlijk!
Speedy J (dj set), Cristian Varela en Dimi Angelis.
Cristian was zooo goed een jaar geleden op Heroes!
Zin in!
Doegggggg 10 dec
als een vriend van mij niet voor het eerst in de bovenzaal zou mogen openen 10 dec.
En Kvitta en Amok ga je erg vaak zien nog
Lees net hier mooi even dat Speedy J op de lijst staat voor de eerste editie van H.O.T. in 2006! De rest moet nog bekend gemaakt worden...ben benieuwd!!!
Uitspraak van M10 op donderdag 1 december 2005 om 19:40:
Alsof Speedy J en Varela niet al 100 keer langs zijn gekomen...
Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...
Je had natuurlijk nog geen hardcore feesten in je agenda staan?
Nee hoor, als je wilt gaan hakken moet je gaan hakken. Pandemonium kreeg prima reacties de vorige keer en goed beschouwd is het toch ook wel heel iets anders... veel plezier!
Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...laatste aanpassing 6 december 2005 10:08
dit is een topic wat over Heroes gaat en zeg met een knipoogje dat Amok en Kvitta ook later/eerder te zien zijn tegen een vaste bezoeker van Heroes
Neemt niet weg dat ik Varela ook best een keer op The Chaos Theory zie staan
mensen uit A'dam gaan niet snel naar R'dam en vice versa
nouw lekker dan ik werk dus bij P60 en ze hebben nu een verplichting ingesteld dat je 1 keer in de 2 maanden MOET werken bij een dancefeest en dat betekent dus dat ik OF as editie moet missen OF die van januari...stelletje ******
en de keuze was makkelijker gemaakt als een vriend van mij niet voor het eerst in de bovenzaal zou mogen openen 10 dec.
Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...laatste aanpassing 6 december 2005 10:08
Je moet niet zo zeuren...
ik zeur wanneer ik daar zin in heb en dit vond ik een goede reden om te zeuren!!
weg met remus, dit zijn de line ups
*snik* willen jullie me nooit meer daar alleen laten mede hotters...
ik wou dat het januaari wass!!
Waar is de Pasta?
heroes of techno in maart: verse pasta met napolitaanse tomatensaus
ik moet zeggen, tjeerd heeft nu wel zijn feest goed in de H.O.T. topic ge-promote!! Click me click me!
de italianse HOT editie is coming!
can't we all just get along, one techno love guys hahahahahha
Ik heb een paar edities gemist, maar deze moet ik zeker bij zijn
Uitspraak van Little Miss op vrijdag 13 januari 2006 om 19:28:
Ik heb ziiiin! Joepie!!!!
OMG wat zie ik voor foto op je profiel van Sven Wittekind...wat een fout boxershort
Uitspraak van Johannez op woensdag 14 december 2005 om 14:16:
ook foto's op www.thepartyfotograaf.nl
Mooie boxer heeft Wittekind aan
Het wordt komend weekend een keuze maken uit HOT en Techno Vision met Alexander Kowalski in het patronaat in Haarlem.
hmmmmmzz
Techno Vision is toch vrijdag? En heb je Kowalski niet al >5 keer gezien hier in NL?
wel irritant dat ik zaterdag overdag moet werken (lees, 7 uur opstaan)..vrees dat ik na mn werk nog ff ga slapen laatste aanpassing 26 januari 2006 22:01
't is niet zo heel groot, ik gok dat er rond de 500-700 man in de P60 kunnen?
iig tof als je komt!!laatste aanpassing 27 januari 2006 13:27
Speedy J zal vast wel knallen: maar zal die zoals Collabs met Liebing draaien, met af en toe rustige platen(wat ik toch wel erg waardeer)? Of zal die de hele tent doorzagen en opblazen?
Erg nieuwsgierig!
Hey Anouk, moet jij niet werken
Daar is een DJ set ook wel geschikt voor. Maar Electric Deluxe vind ik ook leuk, en Something for your mind en Krick en ...
Ik heb niks meer van Varela gehoord de laatste maanden dus ben benieuwd wat voor stijl hij draait. Vast wel zwaar uptempo mixen maar wellicht ook beetje off beat erbij?
Je bedoelt Krekc
ik doe vanavond mn offbeat shirt aan
Het is semi live volgens mij....
Ik zat te denken om een jurk (jaja) aan te trekken, t is extra feest Vraag me alleen af of dat wel zo handig is...
zozo
Ik heb altijd spijkerbroekje aan want ik neem nooit tasjes e.d. mee dus al mn spulletjes in mn broekzak..
en nu ga ik ff een powernap nemen
tot vanavond mensen!
ik heb er zin in
Ik zat te denken om een jurk (jaja) aan te trekken, t is extra feest Vraag me alleen af of dat wel zo handig is...
Doen doen doen!!!!!
Tot zo meid en daarna, op naar HOT!!!!
peedy J, geen plaat gezien, maar ook erg leuk! Vooral het einde van zijn set was echt heerlijk. Die geluiden! Daar werd je helemaal in meegezogen. En toch nog Electric Deluxe gehoordHet 'het is 5 uur, hij is al beneden' grapje vond ik ook erg leuk! Ook mooi om te zien hoe hij zelf helemaal in de muziek opgaat, en van het feest geniet
Heerlijke ouderwets Heroes sfeertje hing er!!
de ffoto;s op www.thepartyfotograaf.nl zijn echt super