Partyflock

Forumonderwerp · 830787
Betreft: evenement: Heroes of Techno, zaterdag 28 januari 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Lees net hier mooi even dat Speedy J op de lijst staat voor de eerste editie van H.O.T. in 2006! De rest moet nog bekend gemaakt worden...ben benieuwd!!!

:woepwoep:
Waarschuw beheerder
aanwezig!!!!!!!!!

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
bleeeh speedy J is neit meer wat het geweest is vind ik..
Waarschuw beheerder
hij heeft toch nog wel z'n momenten, maar ja t blijft een experimenteel mannetje! je weet nooit wat je kunt verwachten...
eerst de rest vd lineup afwachten, zegt vaak ook wel iets meer over wat voor avond/nacht t gaat worden!

Waarschuw beheerder
Collabs wordt het niet :nee: En volgens mij wordt het een DJ set van Speedy J. Weer eens iets anders. Speedy J vind ik toch altijd wel erg goed. De rest wordt zeker weten ook heel erg leuk!! ;)

Ik ben hier iig weer bij aanwezig, en vier gelijk mijn verjaardag maar :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Speedy J(y)
nu de rest nog...

Speedy J zie trouwens ik liever weer eens in zijn eentje in plaats van weer een collabs sessie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kl*te datum om dit feest te geven :S ....er is ook al een Chaos Theory, n XQ en Partyraiser :p :S
Ik kan mezelf nie door 3-en delen :[ :no:
Waarschuw beheerder
nouw lekker dan ik werk dus bij P60 en ze hebben nu een verplichting ingesteld dat je 1 keer in de 2 maanden MOET werken bij een dancefeest en dat betekent dus dat ik OF as editie moet missen OF die van januari...stelletje ******
en de keuze was makkelijker gemaakt als een vriend van mij niet voor het eerst in de bovenzaal zou mogen openen 10 dec.

Waarschuw beheerder
:woepwoep: mijn held Varela erbij!! Wordt een leuk verjaardagsfeestje!

Uitspraak van *CH3-21* op dinsdag 29 november 2005 om 21:11:
Wat een kl*te datum om dit feest te geven ....er is ook al een Chaos Theory, n XQ en Partyraiser
Ik kan mezelf nie door 3-en delen

Naomi, keuze moet nu makkelijk zijn ;)
Waarschuw beheerder
En Kvitta en Amok ga je erg vaak zien nog ;-P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op donderdag 1 december 2005 om 19:40:
Nieuwe line up is bekend van de volgende Heroes en die is weer heerlijk!

Speedy J (dj set), Cristian Varela en Dimi Angelis.
Cristian was zooo goed een jaar geleden op Heroes!
Zin in!

:woepwoep: :woepwoep: :woepwoep:

Vette line up!

Cristian was toen zeker goed, en Speedy J dj set, ook erg leuk erbij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vergeet Dimi niet!! Kan ook een aardig potje draaien!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op donderdag 1 december 2005 om 13:58:
Doegggggg 10 dec

ik heb mijn keuze nog makkelijker gemaakt...alleen wordt het ws idd doegg 10 december maar in eerste instantie om dit volgende keer te voorkomen was het voor mij Doeegggg p60 ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dimi inderdaad ook niet te vergeten!
Waarschuw beheerder
Bout.... vlieg net die dag naar zuid afrika!
Maar ff zwaaien dan vanuit het vliegtuig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technokippie :woep: op donderdag 1 december 2005 om 13:11:
als een vriend van mij niet voor het eerst in de bovenzaal zou mogen openen 10 dec.

Jouk heeft toch eens eerder al geopenden in de grote zaal dacht ik:/

Goede lineup, hier ben ik zeker aanwezig:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:29:
Naomi, keuze moet nu makkelijk zijn

Tja, thuiswedstrijden zijn altijd het beste....:yes: HMH is meer thuis dan P60 en toch ga ik naar R'dam :X
Is gratis feestje met mn 2 helden: Luna en Kvitta :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 15:10:
Jouk heeft toch eens eerder al geopenden in de grote zaal dacht ik

oohw oke zou best kunnen hoor hihi maar voor zover ik wist en ik ken hem ook nog niet zo heeel erg lang :)

Waarschuw beheerder
donateur
Varela :respect: duidelijk aanwezig in de P60:jaja:
Waarschuw beheerder
Dit gaat zeker weer een editie worden die je niet kan missen :yes:
Waarschuw beheerder
jaaaa vette shit ik ga ook HEROES OF TECHNO HERE I COME
Waarschuw beheerder
En Kvitta en Amok ga je erg vaak zien nog

:z

Alsof Speedy J en Varela niet al 100 keer langs zijn gekomen... :s

Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 27 november 2005 om 02:56:
Lees net hier mooi even dat Speedy J op de lijst staat voor de eerste editie van H.O.T. in 2006! De rest moet nog bekend gemaakt worden...ben benieuwd!!!

Damn! Met Christian Varela :kwijl:

*herinnert zich de battle van Bailey en Varela vorige keer in P60 :D *

Ik kijk er nu al naar uit (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 6 december 2005 om 09:53:
En Kvitta en Amok ga je erg vaak zien nog

Alsof Speedy J en Varela niet al 100 keer langs zijn gekomen...

Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...

Dus met deze reply te schrijven bewijs jìj dat je wel 'goed gebruik' hebt... :S In andermans topic iemand zo te woord staan, heel goed gebruik hoor...

Ten eerste vergeet je de ' ;p smiley' te citeren. Een knipoog is meestal een hint, ik maak hierop uit dat hij het niet over jouw feest heeft.

En buiten dat, je mag best op een nette manier je eigen feest promoten in een topic dat over jouw feest gaat. En als het over iets gaat wat hier niks mee te maken heeft, dan schrijf je dat maar in een privebericht, en niet in een topic! Veel professioneler.

Ik heb niks tegen jouw feest Tjeerd, ik kom zeker nog een keer een kijkje nemen, maar nu gaat Heroes of Techno toch zeker voor bij mij. Tegen Speedy J en Cristian Varela kunnen Amok en Frank Kvitta niet op!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat mag je vinden Nikita, ik vind het gewoon niet netjes...

Knipoog of niet, ik vind het een zwaktebod... iets waar ik me ook mateloos aan irriteer bij veel bezoekers die in een nieuwsbericht van een feest gaan verkondigen dat ze lekker naar iets anders gaan wat veel leuker is. Zooo kinderachtig!

Als een potentiele bezoeker aangeeft voor iets anders te kiezen kan je daar ook gewoon respect voor hebben. Dat doe ik wel in elk geval... O:)

https://partyflock.nl/news/5501 reply van 26 september 22.33

Waarschuw beheerder
Dat wat jij niet netjes vind, vind ik ook niet netjes. Maar in dit topic wordt jouw feest niet genoemd.

En Kvitta en Amok ga je erg vaak zien nog ;p

Uitspraak van Tjeerdo op maandag 26 september 2005 om 22:33:
Je had natuurlijk nog geen hardcore feesten in je agenda staan?

Nee hoor, als je wilt gaan hakken moet je gaan hakken. Pandemonium kreeg prima reacties de vorige keer en goed beschouwd is het toch ook wel heel iets anders... veel plezier!

Deze twee citaties vind ik ongeveer beide even ´onschuldig´. Want zeg nou zelf Tjeerd, in dat zinnetje van jou zit ook een bepaalde ondertoon. En dat mag ook. Dat is een nieuwsbericht van jouw feest, en zoals je het daar schrijft, noem ik dat goed gebruik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 6 december 2005 om 10:46:
Knipoog of niet, ik vind het een zwaktebod

Ik noem het eerder concurreren...
Waarschuw beheerder
Ja en nee... concurreren doe je op een andere manier vind ik... ;)

Dat zit hem meer in zorgen dat je het beste artwork hebt of de beste line-up. Of het op een andere manier aantrekkelijker zien te maken van je eigen feest ten opzichte van dat van een ander...

Er is een verschil tussen een bakker die zegt 'mijn brood is lekkerder dan dat van de bakker aan de overkant' of een bakker die zijn brood aanprijst door te zeggen 'mijn brood wordt gebakken in de meest hoogwaardige oven en dat proef je'...

Uiteraard staat het de bakker zelf vrij om te bepalen op wat voor een manier dat gebeurt maar kijk dan ook niet vreemd op als die andere bakker er iets van zegt. Overigens zonder het brood van de andere bakker als minder lekker te bestempelen... :P
Waarschuw beheerder

Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...laatste aanpassing 6 december 2005 10:08

Ach is 1 geintje en een knipoog...niet zo miepen! En ga nou niet zeggen dat ik het niet snap. Ik schrijf bijna nooit slechte dingen over een ander feest in betreffende topic..en helemaal niet om mijn eigen feest te promoten daarmee...dit is een topic wat over Heroes gaat en zeg met een knipoogje dat Amok en Kvitta ook later/eerder te zien zijn tegen een vaste bezoeker van Heroes. Ik zeg niet dat Chaos Theory een waardeloos feest is waar je absoluut niet heen moet...integendeel...als je van harde techno houdt, raad ik dat iedereen zelfs aan...Zeg je dit terwijl ik er voor gezorg hebt dat je flyers (apart) goed werden uitgedeeld bij r_AW :S
Tjeerd niet zo kleinzerig doen als ik probeer Heroes te promoten in een topic die over Heroes gaat!! Waar ben je nou bang voor..dat ze nu niet komen om 1 zinnetje :-)

einde discussie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aaanweziggg!

Waarschuw beheerder
True. Maar er staat niet Cristian Varela en Speedy J zijn beter dan Amok en Frank Kvitta... Er wordt niemand afgevallen.

Ik begrijp je helemaal, het is ook vervelend, en iedereen zal zich er wel een keer schuldig aan maken. Ik geloof ook niet dat jij dat nooit gedaan hebt in een verleden...
Maar daar heb je waarschijnlijk van geleerd en dan hoef je nu niet zo met je vinger te gaan wijzen in een topic van een ander, die jouw naam van het feest niet eens in de mond heeft genomen, of neerhaalt.

Waarschuw beheerder
Oke einde discussie, we begrijpen elkaar allemaal denk ik :)

The Chaos Theory is een leuk hardtechnofeestje.

En ik ga naar Heroes of Techno met Dimi, Speedy J en mijn held :woepwoep: Cristian Varela :woepwoep: !! :D Kan niet wachten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op dinsdag 6 december 2005 om 11:15:
dit is een topic wat over Heroes gaat en zeg met een knipoogje dat Amok en Kvitta ook later/eerder te zien zijn tegen een vaste bezoeker van Heroes

Nou ja, zo kwam het niet over. Het kwam over alsof je iemand die twijfelde over welk van de drie feesten ze wilde bezoeken wilde overhalen door te verkondigen dat de line-up van een van de feesten waar ze heen wil niet echt bijzonder is...

En normaal zou ik daar ook niet zo'n punt van maken maar het is gewoon belangrijk dat komende editie goed bezocht wordt en dan is elke bezoeker er eentje... O:)
Waarschuw beheerder
snap ik...alleen reageer je iets te 'emotioneel'. Diegene zei al dat hij/zij naar zijn/haar held Kvitta gaat!
Maar Speedy J is natuurlijk veeeeeel vetter haha ;-).....geintje (nu niet boos worden he)

En geloof me die editie gaat wel goed bezocht worden..echt keiharde concurrentie zijn we nou ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is waar, mensen uit A'dam gaan niet snel naar R'dam en vice versa...

Neemt niet weg dat ik Speedy J of Varela ook best een keer op The Chaos Theory zie staan, met enkel en alleen pure hardtechno vul je geen Nighttown...

Anyway, topic is all yours... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 6 december 2005 om 12:03:
Neemt niet weg dat ik Varela ook best een keer op The Chaos Theory zie staan

Dan ben ik ook te vinden op The Chaos Theory! ;p Wil ook wel een keer komen met hardtechno, maar zoals je zelf al zei...

Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 6 december 2005 om 12:03:
mensen uit A'dam gaan niet snel naar R'dam en vice versa

Rotterdam vind ik toch een beetje uit de buurt liggen... Maar het zijn wel allemaal mijn 'hardtechno.nl vrienden'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Komt allemaal wel goed!

Waarschuw beheerder
Sjonge jonge..... :S

Ik ga naar HOT en vele met mij :yes:!!! Heb er nu al zin in!!!:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technokippie :woep: op donderdag 1 december 2005 om 13:11:
nouw lekker dan ik werk dus bij P60 en ze hebben nu een verplichting ingesteld dat je 1 keer in de 2 maanden MOET werken bij een dancefeest en dat betekent dus dat ik OF as editie moet missen OF die van januari...stelletje ******
en de keuze was makkelijker gemaakt als een vriend van mij niet voor het eerst in de bovenzaal zou mogen openen 10 dec.

Je moet niet zo zeuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er niet :(

Waarschuw beheerder

Je snapt het nog niet echt Maarten. Als je twee concurrerende feesten op dezelfde dag hebt hou je gewoon je mond over het feest van een ander... goed gebruik noemen we dat...laatste aanpassing 6 december 2005 10:08

muwhahha heerlijk altijd dat organisators onder elkaar in de HOT topics...8)

vorige chaos theory beviel me goed..

maar de MBelectronics editie was zo gadverdamme vet vorige keer......dat laatste uurtje toen werd ik helemaal gek...echt een fuckin hoogtepunt...de ene naar de andere te vette plaat werd erop geknalt...ik ben hier zeker bij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 10:54:

ik zeur wanneer ik daar zin in heb en dit vond ik een goede reden om te zeuren!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op woensdag 7 december 2005 om 13:02:

ik zeur wanneer ik daar zin in heb en dit vond ik een goede reden om te zeuren!!

niet zo'n tactische plek om te doen, zeker niet geziene het verleden :-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blijven we er nou over doorgaan?ik baalde er gewoon van klaar het is nu toch opgelost..!

Waarschuw beheerder
donateur
Haha... Je snapt t niet...

Waarschuw beheerder
Ik ben er niet

Belachelijk....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:01:
Ik ben er niet

:cheer:
;p

Waarschuw beheerder
donateur
Matt.... Grrr :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global-Connection op vrijdag 9 december 2005 om 09:23:
weg met remus, dit zijn de line ups

haha..;-)

Ben benieuwd wanneer de italiaanse editie komt..hoor geruchten dat deze in maart gaat komen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M10 op vrijdag 9 december 2005 om 13:30:
Ben benieuwd wanneer de italiaanse editie komt..hoor geruchten dat deze in maart gaat komen!

een italiaanse editie klinkt wel goed(y)

Waarschuw beheerder
Mee eens :yes:!

Waarschuw beheerder

:o:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op woensdag 7 december 2005 om 13:12:
niet zo'n tactische plek om te doen, zeker niet geziene het verleden

die snap ik niet nee...
Waarschuw beheerder
maakt het ook uit ben er lekker al om 10 uur vanavond :D:D:D
Waarschuw beheerder
*snik* willen jullie me nooit meer daar alleen laten mede hotters...

ik wou dat het januaari wass!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op zondag 11 december 2005 om 15:03:

ik wou dat het januaari wass!!

onzin!!! Dit publiek was superrrrrrrrr
Ben alleen met je eens dat ik nog meer zin heb in januari na deze supereditie!

Waarschuw beheerder

Waar heb je het over???

onzin!!! Dit publiek was superrrrrrrrr

Ik heb idd nog nooit zo'n vet publiek mee gemaakt! Joelen, juichen, fluiten, echt kippenvel!!!! Dat vind je nog maar weinig op feesten in NL.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wil net zeggen, zo los heb ik het nog nooit zien gaan in een club! Kijken of Januari het gaat overtreffen :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Hopelijk wel! Vvk is volgens mij al begonnen!

Waarschuw beheerder
pffff na eindelijk bijgekomen te zij van de supereditie van afgelopen keer...zo'n zin in deze! Cristian :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens...4 februari in BukBuk heiloo een speciale editie hoorde ik met Remus!!
Waarschuw beheerder
haha..

Waar is de Pasta? ;)

heroes of techno in maart: verse pasta met napolitaanse tomatensaus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global-Connection op vrijdag 16 december 2005 om 01:57:
Waar is de Pasta?

heroes of techno in maart: verse pasta met napolitaanse tomatensaus

ahhh klinkt lekker in de mond..maar ook in de oren?
Napolitaanse pasta zal heel erg lekker zijn! haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammie!!! ;)
Waarschuw beheerder
ik ben drbij ik ben drbij :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:35:
Trouwens...4 februari in BukBuk heiloo een speciale editie hoorde ik met Remus!!

klopt speciale mini editie ofzo hingen ook posters van bij laatst h.o.t.
Hoe is het vervoer naar en van Heiloo richting Amstelveen weet iemand dat?
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Mag je met de trein via Sloterdijk of Schiphol kippie.. ik denk dat ik zelf met de auto ga iig want Heiloo is best een takken eind weg
Waarschuw beheerder
ja heen kan ik ook nog wel vindem maar uhh terug rond t tijstip van afgelopen zijn...5 uur? 6 uur? :( wordt nixie denk ik

reneetje ben je dr wel weer bij in p60?? nog minimALIzen beneden of alleen maar weer dekrullenbol en jouk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maaarr eerst deze editie!! Speedy J :jaja:
Waarschuw beheerder
Geenidee kippie, ik ben er sowieso wel bij, maar of ik weer mag in de suite weet ik nog niet.. het zou zomaar kunnen..

Vorige keer was erg gaaf in ieder geval :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op donderdag 22 december 2005 om 14:06:
Maaarr eerst deze editie!! Speedy J :jaja:

Je vergeet Varela :woepwoep: En natuurlijk Dimi.
Waarschuw beheerder
Varela zeker niet te vergeten :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op donderdag 22 december 2005 om 14:06:
Maaarr eerst deze editie!! Speedy J

jajajaja gaat zeeeker weer een goed feestje worden..maar hoe kan het ook anders :)

Waarschuw beheerder
Zag de flyer bij awake ja! Super zin in!
M'n eerste feestje in 2006 gaat het worden!
Waarschuw beheerder
ik moet zeggen, tjeerd heeft nu wel zijn feest goed in de H.O.T. topic ge-promote!! Click me click me!

de italianse HOT editie is coming!

can't we all just get along, one techno love guys hahahahahha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Global-Connection op woensdag 28 december 2005 om 09:29:
ik moet zeggen, tjeerd heeft nu wel zijn feest goed in de H.O.T. topic ge-promote!! Click me click me!

de italianse HOT editie is coming!

can't we all just get along, one techno love guys hahahahahha

haha! Eerste deze editie, maar ben erg benieuwd wat de volgende ons gaat brengen 4 maart. Wie zullen de Italianen zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm out of inspiration? als het net zo goed kan zijn als editie met secret cinema oeiii dan gaat t helemaal goed komen...maar dan ben jij toch de expert voor :)
Waarschuw beheerder

Als jij die geruchten hoort zal het wel aardig kloppen denk ik zo :D ;)

Ik heb al zin in aankomende editie :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ook, t komt steeds dichterbij:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op donderdag 12 januari 2006 om 19:50:
Als jij die geruchten hoort zal het wel aardig kloppen denk ik zo

Ik heb al zin in aankomende editie

haha..mischien wel! Begin er steeds meer zin in te krijgen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg ook al zin:D

Ik heb een paar edities gemist, maar deze moet ik zeker bij zijn:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 januari 2006 om 21:17:
Ik heb een paar edities gemist, maar deze moet ik zeker bij zijn

me 2, die 2 harde edities :) Ik had toen net ff geen zin in harde techno..nu wel :woepwoep:
Nu is Varela ook weer niet zo hard als Pet DUO enzo maar je begrijpt me wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begrijp je wel...maar je maakt het wel lastig ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb ziiiin! Joepie!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 19:28:
Ik heb ziiiin! Joepie!!!!

OMG wat zie ik voor foto op je profiel van Sven Wittekind...wat een fout boxershort :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op vrijdag 13 januari 2006 om 20:55:
Uitspraak van Little Miss op vrijdag 13 januari 2006 om 19:28:
Ik heb ziiiin! Joepie!!!!

OMG wat zie ik voor foto op je profiel van Sven Wittekind...wat een fout boxershort

Haha, ja mooi is ie he :lief:

Pet Duo, Wittekind, Varela, ik vind het allemaal leuk!! Maar Varela vind ik toch nog wel de leukste:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 januari 2006 om 21:10:
Haha, ja mooi is ie he

ehm nou, niet echt mijn type boxershort to be honest :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op vrijdag 13 januari 2006 om 21:18:
ehm nou, niet echt mijn type boxershort to be honest

Nou niet zo serieus gaan doen hoor Anouk:D Ik vind m mooi!
Waarschuw beheerder
dan zal ik maar echt heel eerlijk zijn..ik vind hem vreselijk :D Gelukkig heeft mijn vriend niet zulke, de jouwe wel? :D

Waarschuw beheerder
Wat denk je zelf:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 19:26:
Uitspraak van Johannez op woensdag 14 december 2005 om 14:16:
ook foto's op www.thepartyfotograaf.nl

Mooie boxer heeft Wittekind aan 8)

Een reply van mij in een ouder Heroes of Techno topic.

Maar goed, back on topic!
Waarschuw beheerder
joewhoe nog 2 weeekjes... :D :jajä:
Waarschuw beheerder
haha..de dames moet weer kletsen over de schoonheden van de dj's :D
Waarschuw beheerder
zo dan! die foto's van thepartyfotograaf had ik nog niet gezien, ziet er goed uit!

Waarschuw beheerder
Hahaha, er staan nog meer mooie foto's van HOT op die website...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn inderdaad hele vette foto's!
Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Gaan of niet gaan? dat is de Shakespeariaanse vraag van vandaag....en de rest van de week
Waarschuw beheerder
is een vrij retorische vraag, lijkt mij :yes:

Waarschuw beheerder
GAAN!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op zondag 22 januari 2006 om 14:08:
is een vrij retorische vraag, lijkt mij

gaan met die banaan ;)
Waarschuw beheerder
zag er bijna naar uit dat het mijn eerste hot was waar ik nie aanwezig zou zijn sinds oktober 2004 maar nee gelukkig ben ik er toch bij :)
Waarschuw beheerder
Het wordt komend weekend een keuze maken uit HOT en Techno Vision met Alexander Kowalski in het patronaat in Haarlem.
hmmmmmzz
Patronaat is dichterbij...HOT lineup is wel beter... Patronaat is 7€ goedkoper... HOT waarschijnlijk meer chill technovolk... Patronaat waarsch meer bekenden....

Lastig, maar gelukkig nog een week de tijd om te beslissen

Waarschuw beheerder
denk ook aanwezig :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op zondag 22 januari 2006 om 20:52:
Het wordt komend weekend een keuze maken uit HOT en Techno Vision met Alexander Kowalski in het patronaat in Haarlem.
hmmmmmzz

Techno Vision is toch vrijdag? En heb je Kowalski niet al >5 keer gezien hier in NL? ;)

maw, HOT dus ;)
Waarschuw beheerder
HoT it is!

Waarschuw beheerder
HoT it is!

YEAH BABY!!!
Waarschuw beheerder
aanwezig, alleen wel klote dat we op het OV moeten gaan wachten:)

Waarschuw beheerder
ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martijn op maandag 23 januari 2006 om 14:35:
aanwezig, alleen wel klote dat we op het OV moeten gaan wachten

Hoe lang moet je wachten?

sfeerfoto vorige keer Varela
[img width=500 height=375]http://img462.imageshack.us/img462/7490/foto1mo.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm kzie nu dat er gewoon bijna de hele nacht treinen rijden naar utrecht, alleen moeten we ook nog met de tram of metro van p60 naar amsterdam. die zullen om 5 uur niet rijden denk ik?

en dan moeten we ook nog vanaf utrecht naar tiel, de eerste trein naar tiel gaat om 7:23

maar maakt niets uit, hebben we hier wel voor over:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op maandag 23 januari 2006 om 10:23:
Techno Vision is toch vrijdag? En heb je Kowalski niet al >5 keer gezien hier in NL?

Heb sowieso geen geld om allebei te gaan. Had dat anders wel gedaan natuurlijk :D

Heb Kowalski pas 1 keer zelf zien draaien.

Maar de kans dat het HOT wordt is wel groter dan TechnoVision hoor O:)
Waarschuw beheerder
kijk eens aan:) bussen rijden al best vroeg!
Waarschuw beheerder
rijden ook vrij vroeg (vanaf 04.30)...naar Amsterdam centraal of Schiphol kan je het best de bus 300 pakken naar Schiphol! Ben je in adam centraal binnen 30/40 min!

Waarschuw beheerder
Jullie doen (y) wel je best zeg om het keuzeproces te vergemakkelijken....;)

vooral de foto die Anoukforza plaatste....dat was wel :yes: leuk avondje!
Zit al meer in de richting maar ben dr nog niet helemaal uit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 18:29:
Jullie doen wel je best zeg om het keuzeproces te vergemakkelijken....

:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 18:29:
Jullie doen wel je best zeg om het keuzeproces te vergemakkelijken

Keuze vind ik sowieso wel makkelijk;p

HOT :D Varela :D Speedy J :D :woepwoep:
Waarschuw beheerder
keuze is toch makelijk jongens,HOT wordt het zeker weer dit keer,speedy j en varela wat wil je nog meer.

Waarschuw beheerder
keuze is toch makelijk jongens,HOT wordt het zeker weer dit keer,speedy j en varela wat wil je nog meer.

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ 2-FIK op dinsdag 24 januari 2006 om 22:48:

Dimi Angelis ;)

Waarschuw beheerder
kan hier helaas niet bij zijn, ga naar the chaos theory:P

in maart ben ik er misschien wel bij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ook! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kaartje binnen!

naja niet bij mij maar goed..:p

ik ben er :)

Waarschuw beheerder
Overmorgen is het zover!! :D
Waarschuw beheerder
wel irritant dat ik zaterdag overdag moet werken (lees, 7 uur opstaan)..vrees dat ik na mn werk nog ff ga slapen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op donderdag 26 januari 2006 om 21:51:
wel irritant dat ik zaterdag overdag moet werken (lees, 7 uur opstaan)..

Beter dan zondag werken (lees, 7 uur opstaan).. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op donderdag 26 januari 2006 om 21:51:
wel irritant dat ik zaterdag overdag moet werken (lees, 7 uur opstaan)..vrees dat ik na mn werk nog ff ga slapen laatste aanpassing 26 januari 2006 22:01

haha heel verstandig..
ben je tenminste beetj fit!
is het trouwens beetj groot die P60? ben van plan te gaan, maar weet nog niet zeker..
Waarschuw beheerder
't is niet zo heel groot, ik gok dat er rond de 500-700 man in de P60 kunnen?
iig tof als je komt!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op vrijdag 27 januari 2006 om 13:26:
't is niet zo heel groot, ik gok dat er rond de 500-700 man in de P60 kunnen?
iig tof als je komt!!laatste aanpassing 27 januari 2006 13:27

oow groot zat..
denk dat ik wel aanwezig ben ja! weer eens wat anders dan utrecht! en mooi avondje volgens mij (Y)

Waarschuw beheerder
wel een beetje op tijd komen, anders sta je een uur in de kou te wachten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Long ed op vrijdag 27 januari 2006 om 13:50:
oow groot zat..

ja maar als er 600 man binnenstaat is het wel behooorlijk warm en druk enzo..dus liever wat minder ;)
Waarschuw beheerder
we zullen zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 15:14:
wel een beetje op tijd komen, anders sta je een uur in de kou te wachten...

hmm..normaliter was ik er altijd rond 11 uur maar wilde eigenlijk wat later gaan :bloos:
Is er een aparte rij voor gastenlijst, nee he?

Waarschuw beheerder
:yes: Ik ben dr bij! Geen vvk gehaald deze keer maar ga gewoon lekker vroeg....Dimi ff checken en dan om uur of 12 Varela! b)

Waarschuw beheerder
Kzie net dat het ruim 20euro is doorsale :S Dat is wel veel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 18:50:
Kzie net dat het ruim 20euro is doorsale Dat is wel veel!

valt wel mee toch.. loon net gestort dus komt helemaal goed (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 18:46:
Geen vvk gehaald deze keer maar ga gewoon lekker vroeg....Dimi ff checken en dan om uur of 12 Varela!

die begint toch om 1 uur?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op vrijdag 27 januari 2006 om 19:42:
die begint toch om 1 uur?

In-site information ;) (www.heroesoftechno.nl)

02.30 Speedy J
00.00 Cristian Varela
22.00 Dimi Angélis

Waarschuw beheerder
hmm..normaliter was ik er altijd rond 11 uur maar wilde eigenlijk wat later gaan
Is er een aparte rij voor gastenlijst, nee he?

Als je niet lang wilt wachten is het het verstandigst om gewoon vroeg te komen. Geen idee of er een aparte gastenlijst ingang is...
Waarschuw beheerder
Zien we wel op de avond zelf of er een lijst is....meestal is de rij wel te doen!
zin in!!!
Waarschuw beheerder
Joepie! het is 28 januari :cheer:

Waarschuw beheerder
Heb zo'n zin!!!!! :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gister niet naar patronaat gegaan, dus dat betekent:
Vanavond HOT!!! :bounce:

Hoop dat meneer J een goede set gaat neerzetten, heb hem nog nooit in zijn 1tje een dj set horen draaien dus ben benieuwd
Waarschuw beheerder
ik wel, op FYM en dat vond ik niet zo heel erg leuk.. dus mn zinnen gezet op Varela ;)
Waarschuw beheerder
:woep: :woep: :woep: :woep:

by the wayy nice dat j ook gaat Anouk :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop stiekem op Pullover...weet niet of hij daarvoor te porren is

Waarschuw beheerder
Hey Anouk, moet jij niet werken;)

Ik heb hem volgens mij nog nooit een DJ set horen draaien. Op FYM moest ik werken in een andere tent. Ik ben heel benieuwd. Hij moet nu ook afsluiten, en op FYM niet. Zal ook wel uitmaken denk ik.

Pullover zal wel heel leuk zijn om van meneer zelf te horen. Daar is een DJ set ook wel geschikt voor. Maar Electric Deluxe vind ik ook leuk, en Something for your mind en Krick en ... zo kan ik nog wel even doorgaan:D
En in Varela heb ik natuurlijk ook heeeeel veeeeel zin!!

Ik heb gewoon zin in vanavond! :woepwoep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HE hallo mede feestvierders! Ik ga ook s een kijkje nemen bij HOT....zo te horen kan ik beter maar op tijd zijn, want ik heb n hekel aan in de rij staan! Zeker als het koud is!
Enneh, als er nog mensen met vervoer zitten op de terugweg (las dat er mensen vanuit Tiel komen), je kunt wel meerijden tot Den Bosch hoor!
Heb er iig zin in vanavond! (eerste keer op stap sinds oud en nieuw!)

(k)
Waarschuw beheerder
Zeg, tot hoelaat duurt die deurverkoop meestal?
Heb geen zin nu nog naar de FRS te lopen.... -_-
Waarschuw beheerder
zolang er kaarten zijn, kan je tot 03.00 kaarten kopen aan de deur.

Waarschuw beheerder
heel de maand januari btje rustig aan gedaan.. maar nu gaat t weer beginnen :D tot vnvnd!

Waarschuw beheerder
Dit wordt mij het nachtje wel...

Lekker op tijd daar om Dimi te checken! :D

Ik heb niks meer van Varela gehoord de laatste maanden dus ben benieuwd wat voor stijl hij draait. Vast wel zwaar uptempo mixen maar wellicht ook beetje off beat erbij? Kom maar op! b)

Speedy J zal vast wel knallen: maar zal die zoals Collabs met Liebing draaien, met af en toe rustige platen(wat ik toch wel erg waardeer)? Of zal die de hele tent doorzagen en opblazen?
Erg nieuwsgierig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:08:
Speedy J zal vast wel knallen: maar zal die zoals Collabs met Liebing draaien, met af en toe rustige platen(wat ik toch wel erg waardeer)? Of zal die de hele tent doorzagen en opblazen?
Erg nieuwsgierig!

Dat denk ik sowieso niet, dat is een live set. Hij doet nu een DJ set. Ik hoop op de hele tent doorzagen en opblazen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 14:12:
Hey Anouk, moet jij niet werken

Ja, maar ik heb internet, msn e.d. op werk en het was vrij rustig :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 14:12:
Daar is een DJ set ook wel geschikt voor. Maar Electric Deluxe vind ik ook leuk, en Something for your mind en Krick en ...

Je bedoelt Krekc? :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:08:
Ik heb niks meer van Varela gehoord de laatste maanden dus ben benieuwd wat voor stijl hij draait. Vast wel zwaar uptempo mixen maar wellicht ook beetje off beat erbij?

ik doe vanavond mn offbeat shirt aan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:36:
Dat denk ik sowieso niet, dat is een live set

Het is semi live volgens mij....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op zaterdag 28 januari 2006 om 18:41:
Je bedoelt Krekc

Nee, ik bedoel Krikc ;) (wel per ongeluk verkeerd geschreven) Maar Krekc is ook errug lekker!

Uitspraak van Anouk op zaterdag 28 januari 2006 om 18:41:
ik doe vanavond mn offbeat shirt aan

Ik zat te denken om een jurk (jaja) aan te trekken, t is extra feest;) Vraag me alleen af of dat wel zo handig is...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:49:
Het is semi live volgens mij....

Niet dat ik weet, maar ik kan me vergissen natuurlijk! We zullen vanavond zien. Dan horen we ook gelijk wat voor set het wordt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 19:02:
Ik zat te denken om een jurk (jaja) aan te trekken, t is extra feest Vraag me alleen af of dat wel zo handig is...

zozo B)

Ik heb altijd spijkerbroekje aan want ik neem nooit tasjes e.d. mee dus al mn spulletjes in mn broekzak..

en nu ga ik ff een powernap nemen :gaap:

tot vanavond mensen! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anouk op zaterdag 28 januari 2006 om 19:30:
en nu ga ik ff een powernap nemen

:gaap: ik ben net wakker van mijn nap:)

ik heb er zin in:woepwoep:

Waarschuw beheerder
zozo

Ik heb altijd spijkerbroekje aan want ik neem nooit tasjes e.d. mee dus al mn spulletjes in mn broekzak..

tot vanavond mensen!

Ik heb ook altijd broeken aan hoor! Daarom vraag ik me ook af of het wel handig is, ik ga geen tas meeslepen. En ben ook niet zo dol op panty's... Maar ik heb wel een vriend bij me met broekzakken ;p

Nou slaaplekker zou ik zeggen! En tot vanavond!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 19:34:
ik heb er zin in

Ik heb er ook zin in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jaja definitief besloten wel te gaan.. :cheer:
ben benieuwd naar de P60! zal wel gezellige avond worden!!
Waarschuw beheerder
Mn Benen tintelen bij de gedachte dat ik straks sta te genieten van de kunsten van varela op de decks....DAMN vanavond gaat te dope worden (Y)

Waarschuw beheerder
Ik zat te denken om een jurk (jaja) aan te trekken, t is extra feest Vraag me alleen af of dat wel zo handig is...

Doen doen doen!!!!! :yes:

Tot zo meid en daarna, op naar HOT!!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 20:28:

Doen doen doen!!!!!

Tot zo meid en daarna, op naar HOT!!!!

Haha! Ik heb m aan hoor;) Zie je zo, even borrelen en dan naar HOT! :woepwoep: :cheer:
Waarschuw beheerder
Hebben we er zin in :P... wordt echt knallen vanavond...

Nu eerst mijn konijn wassen en buiten het gras kammen.. dan in mijn vrachtwagen naar HOT..

Komt helemaal goed vanavond :vaag:

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Speedy J :respect:
Waarschuw beheerder
zozo

tot vanavond mensen! laatste aanpassing 28 januari 2006 19:31

tot vanvond! ;)
Waarschuw beheerder
was leuik, dimi was goed, varelaa was kut maar jochem paap maakte het weer goed! B)

Waarschuw beheerder
ik vond varela niet kut, vond m op awakenings 'kutter' .. hij heeft wel wat goed gemaakt :P
speedy j was de bom.. de hele avond was geweldig! lekker sfeertje (L)

Waarschuw beheerder
het begin was niet mijn soort techno maar vanaf varela lekker los:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb een heerlijk feestje gehad!

Dimi, niet mijn smaak.

Ik vond Varela ook zeker niet kut. Integendeel, al was het niet zijn beste set. Hij blijft toch mijn favo DJ!

Speedy J, geen plaat gezien, maar ook erg leuk! Vooral het einde van zijn set was echt heerlijk. Die geluiden! Daar werd je helemaal in meegezogen. En toch nog Electric Deluxe gehoord:D Het 'het is 5 uur, hij is al beneden' grapje vond ik ook erg leuk! Ook mooi om te zien hoe hij zelf helemaal in de muziek opgaat, en van het feest geniet.

Iedereen bedankt die mij een mooi verjaardagsfeestje gegeven heeft! :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Relaxte avond. Leuke mensen! :D

Dimi was een partij slap, daar werd je gek van! Alleen laatste 2 tracks waren te doen....

Varela had vrij veel goede stukken dr in zitten: heel erg strak gemixt!

Speedy J was ook niet onaardig! b) Maar al met al was dit niet mijn favo-techno...

Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een top avond. Gezellige mensen om me heen (L)

Heb echt zin in volgende week, HOT in de Buk Buk en dan op naar 4 Maart, Italian Edition!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 13:31:
peedy J, geen plaat gezien, maar ook erg leuk! Vooral het einde van zijn set was echt heerlijk. Die geluiden! Daar werd je helemaal in meegezogen. En toch nog Electric Deluxe gehoord:D Het 'het is 5 uur, hij is al beneden' grapje vond ik ook erg leuk! Ook mooi om te zien hoe hij zelf helemaal in de muziek opgaat, en van het feest geniet

:yes: !

Kon er bij Dimi en het begin van Varela niet echt inkomen maar na ongeveer 1 uur ging het helemaal goed en was het heel erg gezellig :cheer: !
Waarschuw beheerder
heb het weer eens heeeerlijk naar mijn zin geha..leuke mensen lekkere muziek Dimi inderdaad wat nja 'opwarmend' zoals ze het zelf al steeds noemden en vervolgens Varela die er meteen ff wat tempo tegenaan gooide wat wat lekker werd na een halfuurtje :) Toen Speedy J, ik wist niet precies wat ik kon verwachten maar dit was zeker niet verkeerd! Leuk feestje!! :woep:
Waarschuw beheerder
Sheena! Ik dacht, die kom ik nog wel weer tegen op de dansvloer maar nee hoor :(
Waarschuw beheerder
tóch was ik daar constant bezig hoor..heb jou ook niet meer gezien.. :(
Waarschuw beheerder
hmmm gezellig feestje :jaja:
Waarschuw beheerder
relax publiek, super muziek. dimi heb ik niks van meegekregen maar Valera en Speedy J waren Uber!! :D
Waarschuw beheerder
Zeker relax publiek.. Was ook gelukkig niet zo megadruk.. Varela was echt relax, Speedy J vond ik iets minder..

Chill avondje was t!
Waarschuw beheerder
varela was goed bezig.. maar speedy j vond ik erg tegevallen.

Waarschuw beheerder
donateur
echt een lekkere sfeertje gister:) varela en speedy waren allebei goed bezig, dimi heb ik helaas gemist, wel vet om te zien hoe speedy aan het genieten was:D vooral de laatste half uur was gruwelijk:devil:
Waarschuw beheerder
publiek was idd relaxt, veel relaxte mensen om me heen gehad! tog denk ik dat het nog losser had kunnen gaan!
4maart misschien weer HOT
Waarschuw beheerder
Heerlijke ouderwets Heroes sfeertje hing er!! Dimi begon lekker vaag, Varela ging heerlijk los en superstrakke mixen en Speedy J ging van experimenteel tot ouderwets gebeuk alla Jochem...ben blij dat hij het tempo van varela eruit haalde en zo heerlijk de avond compleet afmaakte!

Jochem had er ook duidelijk zin in.
4 maart zeker weer van de party!! Italiano editione!
Ciao :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M10 op maandag 30 januari 2006 om 13:34:
Heerlijke ouderwets Heroes sfeertje hing er!!

Dat is idd precies de juiste omschrijving....

de laatste keer dat ik er was met gayle san was het publiek niet echt hot achtig en ik had er een hard hoofd in dat de relaxte "hotsfeer" niet meer terug zou komen maar gelukkig was dit toch wel het geval :D

4 maart zeker weer van de partij B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet iemand wie er foto's heeft gemaakt op HoT???

Waarschuw beheerder
www.phono.nl
www.thepartyfotograaf.nl

Dit is wat ik weet, maar misschien zijn het er wel meer gemaakt.
laatste aanpassing

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
NIKITA:

zag van bovenaf je op de foto gaan met die HOTTIE :D i'm so jealous :P
Waarschuw beheerder
Gave foto's allemaal..!