Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 19:19:
dit was bij de makro?? toch in Hengelo (daar was toch 1 hoogspanningskabel geknapt!
Ondere ander daar was een hoog spanningskabel geknapt. En in Haaksbergen en in Haarlo.
Op dat moment zat ik in Brone bij een kennis van me. Ik moest van Enschede naar Groenlo maar kon niet verder komen dan Borne. In totaal 13 uur bezig geweest..
Onder tussen kon ik dus terecht bij die kennis van me, een politie agent en alle agenten werden opgeroepen die nog niet aan het werk waren om te komen helpen. Hij moest toen per direct naar Hengelo ivm die hoogspanningskabel..
Op zich was het wel grappig om zo mee te maken maar liever niet voor herhalingvatbaar. Wat een ellende, het niet thuis kunnen komen, zo koud, het zonder stroom zitten, al die auto's langs de weg zien zonder benzine of gewoon vol met deuken. Dan wil je een aantal mensen helpen door een aantal auto's te drukken en je ziet er uit!! Zo nat pfff, in de trein had ik echt blauw tenen!
Vond het eng om zo door het donkere haaksbergen te rijden! Totaal niet herkenbaar, alles was donker en de helft was afgezet.. Was zo blij toen ik thuis was!!!!