Partyflock

Forumonderwerp · 830232
16887x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 10 februari 2006 om 22:00
evenement: Awakenings, zaterdag 11 februari 2006 om 22:00

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Vrijdag 10-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Metroline
00:00 - 01:30 Dylan Drazen
01:30 - 02:45 Go Hiyama
02:45 - 04:00 Oscar Mulero
04:00 - 05:00 Pounding Grooves
05:00 - 06:00 PET Duo
06:00 - 07:00 Rude Awakening

Zaterdag 11-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Remy
00:00 - 01:00 Paul Kalkbrenner
01:00 - 02:30 Mark Broom & Bart Skils
02:30 - 03:45 Preach
03:45 - 05:30 Umek & Valentino Kanzyani
05:30 - 07:00 Jay Denham
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
veel first-timers.

kan jullie nu al zeggen, je bent al gehooked!
Waarschuw beheerder
heb echt zin in 10 februari :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 31 januari 2006 om 21:20:
vooral die eerste 5 meter de zaal in..industriele omgeving en dat dak..ziek er zoo duister uit

Dat dak (L) (L) (L)

Waarschuw beheerder
Heb er zin in de 10e. Ben al jaren niet meer naar Awakenings geweest. Toch maar weer es naar n hardtechno feest. Ben benieuwd wat er gedraaid wordt tot 4 uur? Na Pounding Grooves flink ragge heb ik vernomen.. Wie ken me dit vertelle??
Waarschuw beheerder
donateur
Tis idd een dope lokatie, maar ik vind het niet echt superbijzonder ofzo, zeker niet na al die verhalen! :(

Bovendien vind ik het geluid nogal bagger achterin, maar dat was ook wel te voorzien. Voordeel is wel dat je achterin een schitterend schouwspel kut bekijken (die lasers! :kwijl: )
Majah, dat mag ik vrijwel nooit aanschouwen aangezien ik vrijwel de gehele nacht vooraan sta! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 31 januari 2006 om 19:45:
Dit is echt zo kansloos.

hoezo?? altijd handig..
Waarschuw beheerder
donateur
zeker benieuwd wat ze er nu weer van gemaakt hebben

teveel zin in de 10de

Waarschuw beheerder
net gisteren me kaartje gehaald voor de vrijdags
donders veel zin aan :D
Waarschuw beheerder
ja de locatie is niet heeeeeeeeeeel speciaal! had ook wel wat meer verwacht na al die verhalen. geluid is doordat het rond niet optimaal maja gewoon vooraan staan dan merk je er niks van :D
lasers zijn zwaar mooi (ookal let ik nooit echt zoveel op )
maja ik ken eigenlijk geen ander feest met zon duistere,industriele locatie (wat bij techno hoort vind ik)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op dinsdag 31 januari 2006 om 22:33:
Bovendien vind ik het geluid nogal bagger achterin, maar dat was ook wel te voorzien. Voordeel is wel dat je achterin een schitterend schouwspel kut bekijken (die lasers! :kwijl: )
Majah, dat mag ik vrijwel nooit aanschouwen aangezien ik vrijwel de gehele nacht vooraan sta!

Rechts achterin heb je uitstekend geluid. Dat is het beste plekje qua geluid in de gas.
Waarschuw beheerder
**Frannie** citeer top end 31 januari 2006 22:36 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[**Frannie**]
Uitspraak van Gekke Gijs op dinsdag 31 januari 2006 om 19:45:
Dit is echt zo kansloos.

hoezo?? altijd handig..

Ben je nou serieus of niet?Maargoed ik vind het kansloos dat iemand die geen infiniteit(volgens mij gebruik ik het woord goed)heeft met de muziek en het feest een slaatje uit probeert te slaan.De liefhebbers die nog steeds erg graag willen moeten dan gewoon bijna het dubbele betalen.Ik vind dat niet correct.Ook erg zielig als je zo je medepartygangers naait.Dat zegt ieniedergeval wel heel veel over je als persoon.:)
Waarschuw beheerder
nog 1,5 week en dan lekker naar Awakenings de 10de heb er echt super veel zin in.
Gaat echt leuk worden.
:)

Waarschuw beheerder
Ja ja... het aftellen is begonnen!!! Ik heb er echt super veel zin in. De dagen kunnen niet snel genoeg voorbij gaan...
Ik wou dat het nu al 10 febr. was....

Waarschuw beheerder
gvd! ik heb er ook erg veel zin in!!!! alweer de 3e keer westergas voor mij, maar het blijf ge-wel-dig! grrwaauw!
Waarschuw beheerder
donateur
NOG MAAR 10 DAGEN!!!!!!! :CHEER: (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kaartje voor de vrijdag is binnen, Pet Duo :kwijl:!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op woensdag 1 februari 2006 om 09:25:
ja de locatie is niet heeeeeeeeeeel speciaal! had ook wel wat meer verwacht na al die verhalen. geluid is doordat het rond niet optimaal maja gewoon vooraan staan dan merk je er niks van

Uitspraak van Mils' op woensdag 1 februari 2006 om 09:54:
Rechts achterin heb je uitstekend geluid. Dat is het beste plekje qua geluid in de gas.

1e keer gas was 16 -4-2005 en heb toen rechts achterin gestaan waar ik t geluid toen erg tegen vond vallen
daaren tegen met de drumcode editie alleen maar vooraan geweest en daar was t geluid perfect:yes:

dus de 11e staat waus weer gewoon vooraan :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 1 februari 2006 om 10:58:
Ben je nou serieus of niet?Maargoed ik vind het kansloos dat iemand die geen infiniteit(volgens mij gebruik ik het woord goed)heeft met de muziek en het feest een slaatje uit probeert te slaan.De liefhebbers die nog steeds erg graag willen moeten dan gewoon bijna het dubbele betalen.Ik vind dat niet correct.Ook erg zielig als je zo je medepartygangers naait.Dat zegt ieniedergeval wel heel veel over je als persoon.

ja echt ben het helemaal met je eens! wees gewoon op tijd me je kaartje kopen ipv dit soort tieste uitspraken!
Uitspraak van technowaus op woensdag 1 februari 2006 om 12:03:
dus de 11e staat waus weer gewoon vooraan

zie je daar :bounce:
Waarschuw beheerder
hahahaha laten we dat dan maar op het begin van de avond doen :D
Waarschuw beheerder
donateur
:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LOOR op woensdag 1 februari 2006 om 09:25:
ja de locatie is niet heeeeeeeeeeel speciaal! had ook wel wat meer verwacht na al die verhalen. geluid is doordat het rond niet optimaal maja gewoon vooraan staan dan merk je er niks van

STFU LOOR :p Lijkt me ernstig stug dat 1 van de oudgedienden ooit heeft gezegd dat t geluid daar perfect is... T gaat om t totaalplaatje... ;)
Juist dat terugklapperen van de bas werkt mee aan dat plaatje ;) (y)

Enneuh... blowen doen we gewoon de hele nacht he! O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yessss eindelijk LOORtje weer eens zien want die is de laatste tijd veel te veel aan het aftaaien ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 1 februari 2006 om 13:12:
Enneuh... blowen doen we gewoon de hele nacht he!

mits dat ding niet weer uit elkaar flikkert:vaag:

he loor;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha amateurs!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 1 februari 2006 om 13:12:
STFU LOOR Lijkt me ernstig stug dat 1 van de oudgedienden ooit heeft gezegd dat t geluid daar perfect is... T gaat om t totaalplaatje...
Juist dat terugklapperen van de bas werkt mee aan dat plaatje

hey mij hoor je niet klagen. Ik vind het wle wat hebben die gare bassen.
Uitspraak van * Kirsten * op woensdag 1 februari 2006 om 13:18:
Yessss eindelijk LOORtje weer eens zien want die is de laatste tijd veel te veel aan het aftaaien

ja druk met school, en ook af en toe wat andere vrienden weer zien. Die heb ik daarvoor weer weinig gezien.

Uitspraak van technowaus op woensdag 1 februari 2006 om 13:19:
mits dat ding niet weer uit elkaar flikkert

he loorlaatste aanpassing 1 februari 2006 13:19

hahahaha wat ene ramp was dat. kon me ook hele niet meer herinneren dat technojunk hem toen uiteindelijk gedraaid heeft :D
Waarschuw beheerder
donateur
mits dat ding niet weer uit elkaar flikkert :vaag:

:D voorgedraaide meenemen? ;)

hey mij hoor je niet klagen. Ik vind het wle wat hebben die gare bassen.

Ok, nothing said ;) dan heb ik 'had meer verwacht' anders opgevat dan bedoeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maja ik ken eigenlijk geen ander feest met zon duistere,industriele locatie (wat bij techno hoort vind ik)

gezien het aantal mensen wat erin passen is het idd de enige nog enigzins technowaardige locatie ja:D....twas elemaal gruwelijk geweest als ze het HMH geluid erin hadden....(Y)

kmoet nog even een kaartje ergens opscharrelen..maar zal wel weer iets van de laatste daagjes worden gheghe

hmmm kan me echt niet meer herrinneren dat ik voor het laatst door en door bezweet geweest ben....word echt weer is tijd:D

Waarschuw beheerder
voorgedraaide meenemen?

:o :nee:
juist het heerlijke van een jointje is even na een uur keihard alles geven en tieren en rausen...even in je eentje dat moment van rust te nemen....dat warme bezwete lijf even te laten afkoelen..
ergens een mooi plekje op de tribune te zoeken....beetje waus om je heen wat bekenden te groeten, even die oogjes dicht te laten gaan....
in alle rust je smokegerei klaar te leggen....ondertussen een peuk roken....em langzaam met je natte handjes dicht te draaien...

en dan die eerste hijs....klappert er wat vuurwerk....tstijgt meteen naar je hoofd...lekker...:smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 14:07:
gezien het aantal mensen wat erin passen is het idd de enige nog enigzins technowaardige locatie ja....twas elemaal gruwelijk geweest als ze het HMH geluid erin hadden....

dat geluid is te mooi voor de gas. past daar niet echt! ik vind het goed zoals het is

Waarschuw beheerder
zulke bullshit:)
ik vind het goed zoals het is

nee...je vind het goed zoals je kent dat het is...

HMH is het meest gruwelijke geluid wat er is.....alleen worden er alleen maar kutfeesten gegeven omdat het huren gruwelijk duur is en dat alleen mogelijk is voor commerciele organisaties..

maar stel je voor zo'n zuiver en hard geluid in de gas......dan vergeet ik echt alles en iedereen om me heen...:D
Waarschuw beheerder
ja ben maar 1x in HMH geweest met teqnology..gaar kanker feest. geluid was goed maar eerlijk gezegd kan ik het me niet echt goed herinneren. alweer jaartje of 2 geleden

Waarschuw beheerder
klopt...
teQ zuigt idd...
kwas er graag met prodigy geweest.....maargoed...wilde toen de prodigySMSgedachte aanhouden...

was er wel op afgelopen HouseQlassics...offcourse commercieel feest...maar kkon gratis en heb echt een TOPfeest gehad...heerlijke ouwe nu mmertjes en voor HClijnen ook goed publiek...en tsja...die bass he...niet pijn aan je oren...el tot diep ik je buik en borst doordringende...tsja...deaar kan je niet omheen gewoon±!
Waarschuw beheerder
donateur
De opstelling v/d speakers is daar (Y) Akoestiek in de HMH is werkelijk geweldig! :respect:
Heb er (helaas?) maar 1 feestje bezocht.. (Teq Maart '04)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 1 februari 2006 om 10:58:
Dat zegt in iedergeval wel heel veel over je als persoon.

gelukkig ken jij mij niet :[
Waarschuw beheerder
eerste x westergas voor mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 14:25:
HMH is het meest gruwelijke geluid wat er is.....alleen worden er alleen maar kutfeesten gegeven omdat het huren gruwelijk duur is en dat alleen mogelijk is voor commerciele organisaties..

Welke organisatie is er niet commercieel? (buiten DG ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op woensdag 1 februari 2006 om 16:11:
Welke organisatie is er niet commercieel?

het Schranz Kollektiv die gaat het niet om geld maar om het gevoel en respect naar elkaar

Waarschuw beheerder
AWAKENINGS oeh-lala heb zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anouk op dinsdag 31 januari 2006 om 22:07:
Uitspraak van LOOR op dinsdag 31 januari 2006 om 21:20:
vooral die eerste 5 meter de zaal in..industriele omgeving en dat dak..ziek er zoo duister uit

Dat dak

AAAHHHH... te lekker he...

Heb vandaag de allerlaatste 3 zaterdagkaarten in Den Bosch gehaald, hielden ze voor me achter..
Voor de ongeveer 75 mensen die vandaag daar zijn geweest, SORRY, ik was degene voor wie ze werden vastgehouden...GELUKKIG niet de eerste awake van het jaar missen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zin dr in!

:D

Waarschuw beheerder
Het word wir egt Toppiej :bounce:

:P
Waarschuw beheerder
donateur
botje in me enkel afgescheurd :/

waarschijnlijk geen awake :/ :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toek! op woensdag 1 februari 2006 om 21:09:
waarschijnlijk geen awake

das mooi KUT dan...zag in je profiel dat je dan ook Teq mist.... ook mooi KUT dan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op woensdag 1 februari 2006 om 18:50:
Heb vandaag de allerlaatste 3 zaterdagkaarten in Den Bosch gehaald, hielden ze voor me achter..
Voor de ongeveer 75 mensen die vandaag daar zijn geweest, SORRY, ik was degene voor wie ze werden vastgehouden...GELUKKIG niet de eerste awake van het jaar missen

goede geregelt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 1 februari 2006 om 12:03:
daaren tegen met de drumcode editie alleen maar vooraan geweest en daar was t geluid perfect

dus de 11e staat waus weer gewoon vooraan

Ik sta naast je! En als je me de 10 e zoekt.... haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op woensdag 1 februari 2006 om 13:23:
ja druk met school, en ook af en toe wat andere vrienden weer zien. Die heb ik daarvoor weer weinig gezien.

:p
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 1 februari 2006 om 17:17:
het Schranz Kollektiv die gaat het niet om geld maar om het gevoel en respect naar elkaar

:respect: voor de generaal
Uitspraak van Toek! op woensdag 1 februari 2006 om 21:09:
botje in me enkel afgescheurd :/

waarschijnlijk geen awake :/ :/

GVD Toekie, jij komt echt wel :yes:
Ik duw je rolstoel wel O:)
Waarschuw beheerder
gelukkig heb ik Oscar Mulero al gezien laatst in de Poema... echt jammer dat deze topper maar 1 1/2 uur de tijd krijgt... precies hetzelfde voor Dylan Drazen; heb hem helaas nog nooit gezien op een feest maar de sets die ik van hem heb zijn helemaal top... en het is vooral zijn stijl techno die op een feest nog veel beter tot z'n recht komt

nee, van mij part mogen er best wat DJ's uit zodat de DJ's die wel komen echt de kans krijgen een heerlijk eigen set neer te zetten... minimaal 2 uur per DJ zou ik zeggen

neemt trouwens niet weg dat ik volgende week gewoon beide avonden met een big smile weer heerlijk vooraan sta te housen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 14:11:
juist het heerlijke van een jointje is even na een uur keihard alles geven en tieren en rausen...even in je eentje dat moment van rust te nemen....dat warme bezwete lijf even te laten afkoelen..
ergens een mooi plekje op de tribune te zoeken....beetje waus om je heen wat bekenden te groeten, even die oogjes dicht te laten gaan....
in alle rust je smokegerei klaar te leggen....ondertussen een peuk roken....em langzaam met je natte handjes dicht te draaien...

en dan die eerste hijs....klappert er wat vuurwerk....tstijgt meteen naar je hoofd...lekker...

Je haalt de woorden uit mn mond ouwe....

Maar goed ik ben dan ook een Fel-tegenstander van voorgedraaide jointjes (N)