Partyflock

Forumonderwerp · 830155

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
Night Of Total Darkness · Part VII

[img cacheid=000ad781001f74e7c745b06f1a0119532f]https://vip.partyflock.nl/images/upload/39578_regular.jpg[/img]

georganiseerd door BSHVN Underground Events

vrijdag 13 januari 2006
21:00 - 05:00
Carte Blanche
Weert

Muziekstijlen
breakbeat, early hardcore, hardcore, oldschool

Prijs
Deurprijs: € 13,-

Dresscode
Black

Line-up
Area 1 1

Adrenalin
Dennis The Menace
Freeze
Nitronik
Ogre
Pita
Reza
The Unforgiven
Vok
MC: Alpha Mc
MC: B.I.G.
Area 2 2

Gijs
Lars
Nitronik
Red Alert
Rob Fabrie (Holy Noise)
Sneaky-D
Stanton
Taa
MC: Villain

Eindelijk weer es een goede line-up in de Carte! Wat een dik oldskool line-upske!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat sowiso...

mah limburgers zijn net een graadje erger :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 15:51:
die zin wordt ook alleen gezegd door mensen die zich altijd oud voelen! Er zijn natuurlijk ook heel veel jonge mensen die dat waarderen.. maar nie iedereen kan van etzelfde hokje houden!

Maarja ik snap hem opzich wel.
Want de nieuwe garde (en daarmee bedoel ik dus de angerfist terror pogo NL kist wazi figuren) heeft ook nergens meer respect voor, en zorgen voor 't negatieve hardcore beeld.

Maar ik ben best breed georiënteerd en het zal vast en zeker een goed feest worden maar gewoon niet voor mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen in Limburg zijn te verwend en meerendeel zijn idd pogo-relkutjes enz enz.. Maar zo blijft er wel heel weinig echte liefhebbers over. Wat nadelig kan zijn voor de organisator..

ja idd dat merkte ik laatst met kickin' hard was ik aant draaien en kreeg ik stiekem toch wel wat middelvingers :cry: 8) mjah hardtechno is vrij onbekend hier dus das weer een ander verhaal :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: HardTechno :respect:

Die muziek beukt inderdaad veel meer dan de gemiddelde Angerfist-plaat...maar omdat er weinig melodie inzit kan maar een klein deel van de bezoekers het waarderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ogre op vrijdag 2 december 2005 om 19:22:
omdat er weinig melodie inzit kan maar een klein deel van de bezoekers het waarderen.

dat, en het geluid in de carte is ook niet waarvan je zegt :respect: vooral met techno vind ik dat je echt goed geluid nodig hebt:yes:
laatste aanpassing

Artiest Red Alert
Waarschuw beheerder
donateur
kortom: iedereen heeft 13 euro over voor een leuke avond met dj's van zijn of haar smaak! ;)

Ook verbaast me dat ze niks met JUMP doen.

Na veler verzoek zal er ook zeker JUMP verwerkt worden in Area 1.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 22:36:
kortom: iedereen heeft 13 euro over voor een leuke avond met dj's van zijn of haar smaak!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Flyers en posters zijn binnen Remco, hou je even genoeg ruimte apart voor de DOTF posse? ;) Ben even plakken geweest voor je!

Artiest Alpha Mc
Waarschuw beheerder
er zijn natuurlijk ook organisaties die de artiesten ook graag uit betalen!!!ook als de bezoekersaantal laag is, dus die 13euro die je als entree betaald is echt niet om de zakken te vullen!d'r komt gewoon veel meer bij kijken maar dat snappen de meeste niet!

NOTD is meer waard dan €13,- dus is t eigenlijk best goed koop ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook weer aanwezig waarschijnlijk :jaja:
Waarschuw beheerder
Gart :respect: jij snapt ut!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
freeze heeft n clown .. eh .. kloon op de poster staan :o :9

hopelijk wordt t n goed feestje en zal r genoeg animo zijn v.d. doelgroep :yes:

Waarschuw beheerder
Nee zkr niet aanwezig!!! 13 euro toch net iets te veel voor zon line up

Waarschuw beheerder
2e zaal heeft een mooie lijn omhoog :jaja:

de eerste zaal vindt ik geen 13 euro waard. Dan maar proberen om gastenlijst te krijgen :P
Waarschuw beheerder
ik zal dit feestje 100 procent zeker weten niet missen haha

te facking uber haha:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
Mwha... nu ik dit zo zie, valt me toch redelijk tegen ! Ben het echt zeker eens met Roy ! ;)

De line-up valt tegen, maar hij is nou ook weer niet BAR slecht, we weten allemaal dat Freeze, Red Alert etc. er een flink feestje van kunnen bouwen. Ik denk dat ik wel even langskom. Denk aan Van God Los, of de Kickin Hard feestjes ! :worship:

Op deze editie van NOTD wordt er geen keiharde ragge hardcore gedraaid. Meer de gezellige ouwere hardcore platen die qua BPM wat lager liggen, maar garant staan voor een gezellige stampavond.

Dat is nog de enige belemmering... Ik ben nou juist zo iemand die absoluut NIET houd van Oldskool / Early Rave... Met alle respect voor de liefhebbers, maar ik vind het gewoon BAGGER ik hou van een stevige bass, flinke dreunen en melodietjes waar ik kippenvel van krijg.

Jammer dat sommige mensen geen respect voor de oorsprong van house hebben.. of het gewoon niet snappen !!

Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten ;) Sommige houden van de wat softere zooi, andere houden van de gruwelijkste terror ;)

Dat mensen DJ's als Lars, Gijs, Rob Fabrie, Stanton etc niet op waarde schatten is ook prima

Tjah, sommige stellen de kwaliteiten van Catscan, Hellfish, Producer, Slavefriese etc. ook niet op prijs, terwijl dat gewoon top producers zijn !! :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc.P op zondag 11 december 2005 om 21:27:
Tjah, sommige stellen de kwaliteiten van Catscan, Hellfish, Producer, Slavefriese etc. ook niet op prijs, terwijl dat gewoon top producers zijn

Ja en sommige vinden Angerfist en offensive goed :).
Terwijl dat ook kut is.
Waarschuw beheerder
ik ben voor mezelf (L) my attitude ;)

rob is een skkl :yes: :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolul :/ op maandag 12 december 2005 om 17:17:
rob is een skkl

Rens is pas 16 :).
Waarschuw beheerder
maakt dat wat uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bacolul :/ op maandag 12 december 2005 om 17:40:
maakt dat wat uit?

Als je naar Noize Suppressor wilde gaan wel 8).

Waarschuw beheerder
relaxe line-up!
ik zie trouwens liever bijv. andries of bartje draaie dan bijv. dj paul en nog veeeeel andere.
dus niet janke want let maar op dat t een vet feestje word!
Waarschuw beheerder
donateur
NOpe.. ik schrap m toch uit mn agendaatje.
Zowiezo al weinig geld.. sparen voor de vakantie. ff rustig aan doen opt moment.

Dus helaas pindakaas.. volgende keer zal ik er zkr weer bij zijn (Y)(Y)

Trouwens BSHVN.. hoe zit het nog met het HardLand verhaal?
Is daar al iets meer van bekend??
Waarschuw beheerder
Angerfist? :no:

Heeft U nog niet gepist? Doe het dan op Angerfist :jaja:

(y)
Waarschuw beheerder
[img width=150 height=147 cacheid=00139d31001fff6a0d1b8cc11a01227a76]http://mohradio.com/images/news/djangerfist.jpg[/img]

Vanaf 1 januari gaat de populairste live act van Nederland een nieuwe weg inslaan, vanaf dan zal het hardcore publiek kennis maken met DJ Angerfist! Na jaren te hebben opgetreden door Nederland en Europa met de live act is het tijd voor iets nieuws volgens Angerfist.

Op 18 februari 2006 zal het grote publiek voor het eerst kennis maken met DJ Angerfist tijdens Masters of Hardcore in de Brabanthallen.

We vroegen aan de grote man achter Angerfist, Danny Masseling, wat we kunnen verwachten tijdens zijn optredens als DJ: “Fresh mainstream party hits, maar ook dark uplifting high tempo beats”. Een goede mix met "the best of both worlds"dus.

Naast het draaien, blijft Angerfist natuurlijk nog actief met zijn live-optredens. Daar komt de specifieke Angerfist sound immers het best tot zijn recht.

Bron: mastersofhardcore.com

;) ik ben gelukkig bij het feest dus het zal mij eens benieuwen, misschien is het eindelijk wel eens afgelopen met het bandjes draaien :worship:

Angerfist? :no:

Heeft U nog niet gepist? Doe het dan op Angerfist :yes:

Aaa kom op, je kunt niet zeggen dat tracks zoals "Raise Your Fist" & "Ultra Rebel" geen toppers waren ! en ik vind ze qua liveacht ook wel goed... Hardcore United was (Y) En MOH 10 Jaar was al helemaal (Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
Waarschuw beheerder
mmmmmmmmmmjah :S
Waarschuw beheerder
donateur
Whaaaaaaa.. KUT ANGERFIST !!!
12/14 jarige vinden het allemaal supervet..

En live act.. wat is er zo live aan. 1 kneus staat achter de draaitafel gewoon plaatjes te draaien.. 1 kneus is mc en dan staat er nog een derde kneus bij die wat rond staat te springen. Jaaaa vet live !!!

Uitspraak van Marc.P op maandag 12 december 2005 om 22:31:
Angerfist?

Heeft U nog niet gepist? Doe het dan op Angerfist

hahaha.. wedde !!
Kut angerfist. Ik zeg nie da 'raise your fist' en een paar andere nummers nie vet zijn, want da zjin ze wel. Maar het hele angerfist is gewoon kut.

En kijk eens voor de aardigheid op www.mohradio.com dan weet je ook gelijk wat de gemiddelde leeftijd is die daar naartoe luistert. 6 nummers van die kutkoppen in de top 10.

Waarschuw beheerder
ehmmm angerfist die echt cd's afspeelt is zwaar (N)

maar op MOH in de thialf 04' was wel een vette live act
met boxers enzo cker chill (Y)

mjah kvind zelf angerfist gewoon zwaar klote geworden

Waarschuw beheerder
Ik ben gevlucht toen die zaterdag moesten draaien.. wankerfist
Waarschuw beheerder
wel relax dat k geen entree hoef te betalen:P:P
oh ja daarom moet ik er wel werken:P
ff vergeten haha
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, de nieuwe tracks van angerfist zijn inderdaad een grote shitzooi... Maar de oude klassiekers zoals "Maniac Killer" en "Cannibal" zullen gewoon vet blijven ! :)
Waarschuw beheerder
Necroslave is mijn favorietje, ook de enige plaat van hen die ik heb en af en toe draai...

Waarschuw beheerder
little elfs (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha ja klassiekers zijn t idd ook weer niet nee ;)
Waarschuw beheerder
Pfff... voor mij zijn het wel klassiekers :D Ik vind ze echt gruwelijk en zet z enog regelmatig aan... dus ik vind ze lekker klassiek ;)

Lost in music.­.­.­.­ citeer 13 december 2005 14:33
Uitspraak van # Petteflet :coke: op dinsdag 13 december 2005 om 14:03:
oude klassiekers

:frusty:

Ga jij maar lekker wat HipHop draaien... [img width=20 height=22]http://members.lycos.nl/fistraiser/Pictures/PARTYFLOCK/SMILIES/21.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:41:
haha ja klassiekers zijn t idd ook weer niet nee

miss als je pas een paar jaar hardcore luisterd wel :p
Waarschuw beheerder
Oooo gaan we nu weer zo beginnen, ik ben zeker een kleuter die nog niks afweet van hardcore etc. !? Haha stumper

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc.P op dinsdag 13 december 2005 om 16:10:
ik ben zeker een kleuter die nog niks afweet van hardcore etc. !?

omg nerd dat zijn je eigen woorden :x er staat toch als leer lezen ffs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc.P op dinsdag 13 december 2005 om 16:10:
ik ben zeker een kleuter die nog niks afweet van hardcore

Als je Angerfist waardeert dan weet je idd niets van hardcore nee 8).

Uitspraak van Marc.P op dinsdag 13 december 2005 om 16:05:
Ga jij maar lekker wat HipHop draaien...

Jongeeeeeeeeeeeeee!

Waarschuw beheerder

haha kneusje (y) als je niet van hiphop houd je kop er gewoon over :s veel van de beste hardcore dj's van nu zijn met hiphop begonnen :yes:

kansloze opmerking van iemand net 17 :x grow up kerel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben jij trouwens niet die jongen die doet alsof hij naar al die feesten gaat maar stiekem nergens heen gaat?

Zo ook bij Noize Suppressor? 8)

JONGEEEEEEE

Waarschuw beheerder
donateur

Hahahaha jij bent echt de grootste kokosnoot die ik ken :D

Ohja en please regel ontopic nu weer :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ ROB :nocheer: : Waar bemoei je je mee gast.. Ik heb btw enkele feesten nodig voor iets anders. Meest eben ik echt naartoe geweest en NS heb ik nodig voor iets anders, commenteer geef ik aan de hand van livesets die ik download. Dus bemoei je daar gewoon niet mee.

@ Lost In Music: Kokosnoot :no: Wat een stumpertje ben je toch...
Waarschuw beheerder
@ Jeriche :nocheer: : wat een vooroordelen over mensen van jongere leeftijd tegenwoordig. Wat een kansloze acties. Ik ben er zeker van dat ik meer van Hardcore afweet dan sommige van 20 hier. Leeftijd maakt geen verschil. En als je je zo volwassen voelt waarom ga je dan mee in deze discussie !?

Waarschuw beheerder
wat is er eigenlijk mis met hip hop?
Waarschuw beheerder
Nog iemand geneukt? :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 19:37:

Dat vraag ik me dus ook af :/

Waarschuw beheerder
Ben jij trouwens niet die jongen die doet alsof hij naar al die feesten gaat maar stiekem nergens heen gaat?

lol

niks want t is chille shit (Y)

Nog iemand geneukt?

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc.P op dinsdag 13 december 2005 om 18:47:
Ik ben er zeker van dat ik meer van Hardcore afweet dan sommige van 20 hier.

Wat valt er van hardcore af te weten dan?

En hiphop is gewoon chilllll :bier: