Partyflock

Forumonderwerp · 829826
19067x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
super ras !! wat vinden jullie ? [img width=500 height=375 cacheid=00000045001f6db94b4a4df21a0118aada]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTRA4JVF.jpg[/img]

[img width=360 height=480 cacheid=00000045001f6dbbb99c489a1a0118aada]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMDGBJ8W.jpg[/img]

mijn hondje half berner sennen:yes:

leeftijd: 2 jaar
naam: shiva
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~joyce~ op donderdag 12 januari 2006 om 23:31:
birt wat een scheetje!

Ja lief he....ze is ook echt te schattig hoor....ouwe moppie wordt doof en als we s'morgens beneden komen dan moeten we haar heel voorzichtig wakker maken anders bijt ze hahaha!

Uitspraak van miguelo:) op donderdag 12 januari 2006 om 23:32:
is ie lief dan ? wat voor een mix is dat..

Ik heb geen idee wat ze precies is...maar er zit wel iets van een ducktolling retriever en een ierse setter in volgens mij :D

Uitspraak van miguelo:) op donderdag 12 januari 2006 om 23:32:
wat een kalf !! mooi beest hoor

Ja ze is echt heel erg mooi....maar vergeleken bij onze reu Dragan (helaas alweer 4,5 maand overleden :cry: ) is ze maar een kleintje.
Hij was echt enorm......mijn allessie:
[img width=360 height=480]http://img.photobucket.com/albums/v623/bonobo/digitalefotos066.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bof (L) Bert op donderdag 12 januari 2006 om 23:58:
maar vergeleken bij onze reu Dragan (helaas alweer 4,5 maand overleden )

mooi klote..altijd kut als je een dier verliest (f)

deze is wel iets groter volgens mij prachtig beest (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op vrijdag 13 januari 2006 om 00:02:
mooi klote..altijd kut als je een dier verliest

Ja echt superkut....mis hem nog steeds echt heel erg!

Uitspraak van miguelo:) op vrijdag 13 januari 2006 om 00:02:
deze is wel iets groter volgens mij prachtig beest

Hij woog in zijn topdagen 93 kilo....en zijn kop kwam op mijn heup...was lekker makkelijk aaien :D maar zijn karakter was onbeschrijfelijk mooi,echt een zeldzaam geweldige hond!

Maar Roma weegt evengoed ook nog 65 kilo.....Tsja....het zijn gewoon machtig mooie grote honden die Mastino's!!
Voor mij nooit een ander ras meer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bof (L) Bert op vrijdag 13 januari 2006 om 00:16:
Hij woog in zijn topdagen 93 kilo....en zijn kop kwam op mijn heup...was lekker makkelijk aaien maar zijn karakter was onbeschrijfelijk mooi,echt een zeldzaam geweldige hond!

wat een gewicht jezus !

mijn oom heeft 5 mastino napolitano's op curacao...hij had er 1 die woog ik geloof rond de 105 kg niet normaal wat die beesten kunnen wegen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wow 5 !!!!! :O :O :O

Wil ik ook wil ik ook wil ik ook :lief: Heb je foto's???

Ja het zijn echt gigantische honden.....maar ik moet wel zeggen dat we Dragan wel af hebben laten vallen hoor,is gewoon niet goed voor de gewrichten zo zwaar!
Dus toen we geen shows meer deden en hij ook nog geopereerd moest worden hebben we zijn gewicht terug laten komen tot in de 70.

Maar mijn god zeg...105 kg....gigantisch!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bof (L) Bert op vrijdag 13 januari 2006 om 14:33:
Heb je foto's???

zal aan hem vragen of ie wat foto's kan sturen :d

niet goed voor de gewrichten zo zwaar!

nee idd das niet echt goed maar als de bouw goed is kunnen ze dat gewicht wel aan volgens mij..

gewicht terug laten komen tot in de 70.

is beter denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op vrijdag 13 januari 2006 om 18:54:
zal aan hem vragen of ie wat foto's kan sturen

:yes: doe maar ffies alsjeblieft....niets leuker als foto's kijken van dit soort kanjers :D

Uitspraak van miguelo:) op vrijdag 13 januari 2006 om 18:54:
nee idd das niet echt goed maar als de bouw goed is kunnen ze dat gewicht wel aan volgens mij..

Jawel op zich wel...maar de gewrichten e.d. slijten wel gewoon sneller en dan krijg je weer artrose en dat soort ellende.
Ik heb ze liever wat minder mooi en vol maar dat ze wel langer bij me zijn!

Mmmhhzz..wel een beetje een eenzaam topicje geworden hé alleen wij zo saampjes :( niet dat ik je niet gezellig vind hoor ;)
Vertel nog eens wat meer van de lekkere rotstreken die die puber van je uithaalt :D!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zeer zeker in mijn top3 rashonden ja. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bof (L) Bert op zaterdag 14 januari 2006 om 16:45:
Mmmhhzz..wel een beetje een eenzaam topicje geworden hé

jaaa erg jammer :yes: waar zitten ze allemaal ??:p

Uitspraak van Bof (L) Bert op zaterdag 14 januari 2006 om 16:45:
Vertel nog eens wat meer van de lekkere rotstreken die die puber van je uithaalt

streken als weg proberen te lopen:yes: onze andere hond lastigvallen terwijl deze lekker ligt te snurken...mij proberen te overmeesteren laast wou ze echt totaal niet luisteren..en ook als ik zeg tegen haar dat ze op de plaats moet gaan liggen kijkt ze me aan...ze gaat gewoon niet op haar plaats pas als ik mijn stem verhef gaat ze..ook met moeite hoor. maar volgens mij heb ik het nog aardig makkelijk met haar hoor wel eens dingen van andere mensen dat de hond alles sloopt in huis..heeft shiva nog nooit gedaan gelukkig :d

ow en die foto's van die mastino's duurt wel ff mijn oom zit nu op curacao lekker vakantie houden :p heerlijk..

(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op zondag 15 januari 2006 om 12:52:
waar zitten ze allemaal ??

hier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 18:16:
Uitspraak van 100% DANGER !! op zondag 15 januari 2006 om 12:52:
waar zitten ze allemaal ??

hier

En hier :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 18:16:
hier

hallo :p

(f)

Uitspraak van WENDY26J op zondag 15 januari 2006 om 18:21:
En hier

hallo :p

(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier
Waarschuw beheerder
honden moet je uitlaten. opzouten dus
Waarschuw beheerder
haha..8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 16 januari 2006 om 01:04:

Ik loop met liefde zo'n 8x per dag buiten met mijn honden.!! EN doe ikhet nit dan mijn ouders wel..

De liefde die je terug krijgt, het plezier want je met je hond hebt etc is meer waard dan even de benen strekken en de hond zijn behoeften laten doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 16 januari 2006 om 01:04:

is goed voor je :yes: lekker wandelen in het bos...bij het water heerlijk...

:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey mensen mijn lieve bono wort vanmiddag ingeslapen gvd
5 jaar oud
heeft iets aan zn achterpoten waar hij nie aan geholpen ken worre.. hij heeft veel pijn kan nie meer op zn achterpoten blijven staan.. tis nie om aan te zien..
hoop voor jullie t alle goeds met je mooie honden er komt er bij ons geen meer helaas,,, bono ik zal je missen lieverd...wil je m zien hij staat bij mn eigen inbreng
Waarschuw beheerder
Ow wat vreselijk voor jullie :cry: ik weet hoeveel pijn het doet om je beste maatje te verliezen!
Hij is echt een prachthond om te zien!

Heel veel sterkte en succes vanmiddag :flower:

Weet je ook wat hij dan heeft aan zijn achterhand??
Waarschuw beheerder
donateur
ohhh wat klote...moet er niet aan denken heeel veeel sterkte vanmiddag..

(f)
Waarschuw beheerder
Ze dachten lymphe konden t in oisterwijk niet vinde zouden weer doorgestuurd worden naar andere arts..hebben t eerst met prednison en anderemedicijnen verlicht..maar t help echt niet..en om aan 2 benen te laten opereren is te veel en alles wat er nog bij komt dus hebben we de keuze moeten maken je krijgt er zo veel sores mee..onze eerste rotweiler max heeft ook zo veel gehad en veel geld aan operaties gespendeerd..dat wenu tog deze keuze hebben moeten maken..en dat is verdomde moeilijk..op de foto ken je zien dat zn achterpoten vocht in zit en dat is op dit moment groter als een tennis bal aan allebei de potenecht verschrikkenlijk om te zien...dus er wort wa af gebrult ba bah tis tog je familie lidje he... we hebben gewoon pg gehad met allebei de rottis...en ok nog eens wat je van prednison nie kan krijgen want heel zn buik is hard en ze hadden al gewaarschuwd dat t dan ook zn nieren aan kan tasten.. nou...ik hou jullie op de hoogte
Waarschuw beheerder
Hey Allemaal!!!

Nogmaals de beste wensen!

Met Diezel is alles goed. Ze weegt alweer 17 kg!

Ze groeit als kool, is zindelijk, 16 weken oud vandaag en is alweer een poosje van de darmontsteking af. Alles prima dus.

Hieronder een foto van mij en mn meisje van afgelopen 8 december. (toen was ze nog klein)

[img width=640 height=480]http://www.animalcare.nl/dierenarts/puppyparty/1.pup/PUPPYP%7ED.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nou luitjes tis gebeurt nou gaan we maar aan de 5 leuke jaren denken die hij gehad heeft maar wel raar nu na t eten en tijdens t eten...
hij is thuis rustig in geslapen de arst had nog gekeken heel zn lichaam zat vol vocht dit was allemaal presies op tijd om dat de nieren ok nie meeer goed functioneerde

rip lieve bono

Waarschuw beheerder
heb zelf ook een rottweiler gehad
echt een super beest is
was alleen een beetje te waaks
pakte alles wat los en vast zat
Waarschuw beheerder
donateur
veel succes met het verwerken van jullie verdriet (f)(f)

R.I.P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte (F)
Waarschuw beheerder
donateur
vanmiddag even wat foto's gemaakt van mijn hondje :p
[img width=500 height=400 cacheid=000000450020afc86583e7ac1a012d78f3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=S7XKPHBJ[/img]

[img width=500 height=400 cacheid=000000450020afcd3772b9101a012d78f3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QZKHOTOE[/img]
Waarschuw beheerder
mooi
Waarschuw beheerder
@ Cinnekkuh: Ik wens je heel veel sterkte :flower: jullie hebben gedaan wat voor hem het beste was!!

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 16 januari 2006 om 16:51:
Met Diezel is alles goed. Ze weegt alweer 17 kg!

Ze groeit als kool, is zindelijk, 16 weken oud vandaag en is alweer een poosje van de darmontsteking af. Alles prima dus

Hey wijffie :D wat is het toch een poepie om te zien!!
Goed om te horen dat ze helemaal van die ellendige darmontsteking af is :).

@ 100% Danger: Wat een scheetje :lief: ze heeft inderdaad een lekker ondeugend bekkie!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bof (L) Bert op dinsdag 17 januari 2006 om 14:14:
ze heeft inderdaad een lekker ondeugend bekkie!

dat heeft ze zeker :d

Uitspraak van Bof (L) Bert op dinsdag 17 januari 2006 om 14:14:
ellendige darmontsteking

gelukkig wel zeg...ben blij voor je elize..(f)
Waarschuw beheerder
(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) hallo Duke :d
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik gvd weer een bekeuring gehad :s

fietste lekker langs het water met mijn hond ze liep los naast de fiets perfect naast krijg ik een bekeuring gvd !! weer € 50 ofzo ze zijn gek geworden !! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op woensdag 1 februari 2006 om 12:32:
fietste lekker langs het water met mijn hond ze liep los naast de fiets perfect naast krijg ik een bekeuring gvd !! weer € 50 ofzo ze zijn gek geworden !!

en de reden??
Waarschuw beheerder
Dat zijn hond los liep denk ik :( mag natuurlijk niet overal helaas!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op woensdag 1 februari 2006 om 12:32:
fietste lekker langs het water met mijn hond ze liep los naast de fiets perfect naast krijg ik een bekeuring gvd !! weer € 50 ofzo ze zijn gek geworden !!

kan ook niet zomaar hoor zo'n gevaarlijke hond los laten lopen :P

Uitspraak van Bof (L) Bert op woensdag 1 februari 2006 om 16:07:
mag natuurlijk niet overal helaas!!

hier officieel ook niet, maar denk je dat ik me daar wat van aantrek, nou echt niet he. ik betaal hondenbelasting en dan wil ik ook een plek hebben waar de honden lekker kunnen rennen en spelen, nou de enigste plek hier in de buurt mag het officieel eigenlijk niet, maar tot nu toe 1x wat van gehoord en verder niet. aan de andere kant van de stad is er wel een mooie ruimte waar ze los kunnen rennen, maar ja wat heb ik daaraan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas houden ze niet overal rekening met honden en hondenbezitters..

Zo heb ik nog een leuk verhaal over België.
Wij waren daar op vakantie toen mijn Szandor (duitse dog) 2 jaar was (hij is nu 5,5).

Op het vakantiepark hadden ze hondenuitlaatplaatsen.
Helaas houden ze hier geen rekening met een Duitse dog. Deze uitlaatplaatsen zijn vierkante hokken van paaltjes en kippengaas.
Whahaha heb me helemaal suf gelachen om die belgen.
Szandor kon er helemaal instaan maar hij kon zijn kont niet meer keren IN Dat hokje. Hij moest dus ook achterwaarts er weer uit.
Ondertussen betaal je wel voor je hond en die uitlaatplaats dus ik ben naar de receptie gegaan waar zij mij vriendelijk vertelde dat het toch echt in dat hokje moest. Toen ik zo'n miep mee kreeg en die zag hoe het voor mijn hond was zei ze: och a lee dat past toch niet whahahaha

vanaf dat moment mocht hij langs de rand van het park gewoon zijn behoeften doen zonder commentaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:27:
kan ook niet zomaar hoor zo'n gevaarlijke hond los laten lopen

gevaarlijke hond haha :d alles behalve....:p
ach meneer de agent deed zo moelijk ze liep perfect strak naast de fiets als je gewoon langs zou fietsen zie je niet eens dat ze los loopt echte ratten de agenten hier...

maar ik heb geen geel briefje gehad dus....waarschijnlijk krijg ik geen eens een boete als ik hem wel krijg vecht ik hem gewoon aan :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 16:27:
hondenbelasting

heb ik nog nooit betaald :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op donderdag 2 februari 2006 om 09:32:
heb ik nog nooit betaald

wij moeten het wel betalen, maar of we het doen is een ander verhaal, maar daar laat ik me verder niet over uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:08:
wij moeten het wel betalen, maar of we het doen is een ander verhaal, maar daar laat ik me verder niet over uit

hahaha :d

ach is nergens voor nodig je moet gvd voor alles belasting betalen hier :no:

Waarschuw beheerder
Zeker een super ras!!
Krijg volgende week een pup :D
Waarschuw beheerder
ben echt gek op rottweilers! is ook de eerste hond die bij mij in huis komt..
helaas heb ik er nu de tijd en de ruimte niet voor :'( maar op een dag...
Waarschuw beheerder
ja zeker weten :yes:
ik kwijl ook gewoon elke keer als ik er 1 tegen kom :$

maar ik vind wel dat je er echt de ruimte en de tijd voor moet hebben.. is toch zielig anders? dus blijf ik wachten.. hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op dinsdag 14 februari 2006 om 08:31:
ik kwijl ook gewoon elke keer als ik er 1 tegen kom

:X

:d

Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op dinsdag 14 februari 2006 om 08:31:
maar ik vind wel dat je er echt de ruimte en de tijd voor moet hebben.. is toch zielig anders?

ja daar heb je zeker gelijk in.. al ken ik wel mensen die een grote hond hebben die gewoon in een flat wonen als je hem maar genoeg beweging geeft :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miguelo:) op dinsdag 14 februari 2006 om 14:20:
ja daar heb je zeker gelijk in.. al ken ik wel mensen die een grote hond hebben die gewoon in een flat wonen als je hem maar genoeg beweging geeft

dan idd wel ja :yes:
maar ik heb daar gewoon echt geen tijd voor :'( en dan nog vind ik dat kleine dingetje waar ik in zit te klein..
vind het voor mijn konijntje al zielig, kan je nagaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 15 februari 2006 om 11:40:
vind het voor mijn konijntje al zielig

hahaha nee dan kan het echt niet nog ff geduld hebben :d

(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super ras, me vriendin heeft ook een rottweiler echt een schat van een hond