haha dan moet bert je maar moe maken whaha!!
whahahhahahhaha lekker antwoord weer!!!
haha denk ook wel is aan birte.. gun het haar wel haha
Hahahaha.....jij hebt voorspellende gaven denk ik Bis
Maar toen ik wakker werd dacht ik wel meteen aan jou en je geheime liefde
Ja Bis, vertel....wie neuk je?
Oh....... Dan kan ik het dus niet zijn. Ik doe daar niet aan. Broek uit! Lul zien! Hehehehehehe!
Hahahahahahaha........nee dan denk ik inderdaad niet dat jij het bent
Bis valt op lieve romantische meisjes
Dat ben ik niet
daarom zal het ook nooit wat worden tussen ons!!
Ben jij net zo erg als ik?!
wat een ongelooflijke gave dobermann heb jij zeg hoe oud is ie ?
Onze hond is nu ruim 10 weekjes. Groeit als kool!
Hahahaha.....jij hebt voorspellende gaven denk ik Bis heb inderdaad met dank aan Bert heerlijk geslapen
haha heb het je van harte gegund!
Maar toen ik wakker werd dacht ik wel meteen aan jou en je geheime liefde Dus niet zo flauw..................vertel!!!!!!!!!!!
ik vind het heel lief dat je zo nieuwsgierig bent.. maar kan het nog niet zeggen.. heb het haar beloofd.. en wil deze eerste vertrouwensband niet breken!
Ja Bis, vertel....wie neuk je?
de liefde bedrijven heet zoiets haha.. ja ben erg romantisch aangelegt!! al doe ik me soms niet zo voor haha..
Bis valt op lieve romantische meisjes,daarom zal het ook nooit wat worden tussen ons!!
ja idd.. hou van dat lieve, knusse en houden van gevoel haha
echt gaaf beestje grote poten niet normaal volgens mij heb ik je wel eens zien lopen met je hondje
Spreek je me de volgende keer even aan? Ik loop veel met haar op de Vischmarkt.
Mij maak je niet blij met honderden kaarsjes en een urenlang voorspel ben meer van de aktie laatste aanpassing 8 december 2005 11:47
Ik ook!!!
*ben geloof ik iets TE enthousiast*
laatste aanpassing
Spreek je me de volgende keer even aan? Ik loop veel met haar op de Vischmarkt.
haha is goed zal ik doen
Ik wil gewoon meteen keihard van achter gepakt worden. Jaaaaaaaaaaaaa!
hmm zo kan het ook natuurlijk
en waar maak je jou dan wel blij mee ??
Nou in ieder geval niet met ellelange gedichten en gitaarmuziek en meer van dat soort "romantische" shit!
En gelukkig weet mijn mannetje precies waar ik wel van hou
ik vind het heel lief dat je zo nieuwsgierig bent.. maar kan het nog niet zeggen.. heb het haar beloofd.. en wil deze eerste vertrouwensband niet breken!
Oke...snap ik best wel....maar PB me dan
Ik ook!!! Ik wil gewoon meteen keihard van achter gepakt worden. Jaaaaaaaaaaaaa!
*ben geloof ik iets TE enthousiast*
Hahahahahahahhaa
jaaaah, heb alles niet doorgelezen....
maar mn oudrs hebben n kruising van n rottweiler met n rhodesian ridgeback. hij heeft de bouw van n rottweiler alleen issie iets hoger en heeftie n bruine vacht.
t karakter kan niet beter! superlief dier en vet gehoorzaam. helaas is hij af en toe iets te waaks geweest (paar lichte bijtgevalletjes), maar dat is nu al stukken minder.

en t bijzondere aan m is, is toch wel dattie scheel is, nog nooit gezien bij n hond...
maar mn oudrs hebben n kruising van n rottweiler met n rhodesian ridgeback. hij heeft de bouw van n rottweiler alleen issie iets hoger en heeftie n bruine vacht.
t karakter kan niet beter! superlief dier en vet gehoorzaam. helaas is hij af en toe iets te waaks geweest (paar lichte bijtgevalletjes), maar dat is nu al stukken minder.
en t bijzondere aan m is, is toch wel dattie scheel is, nog nooit gezien bij n hond...
Nou in ieder geval niet met ellelange gedichten en gitaarmuziek en meer van dat soort "romantische" shit!
Nou ik als technicsdraaitafel beoefenaar kom vast niet aangekakt met een zielig liedje en gitaar whaha.. draai dan wel een "Loving you" remix voor haar haha
Oke...snap ik best wel....maar PB me dan ik vertel echt niets door
sorry maar ook dat zal niet gaan.. dan verbreek ik alsnog mijn woord en dan ook nog is achter haar rug om!.. zou wel erg cheap zijn ofniet..
Ja mij ook! Ik ben toch heel lief? Ik vind toch dat je altijd een hond moet kopen met een stamboom? Dan mag ik het toch ook weten???
haha nee sorry.. hopelijk gaat het niet lang meer duren...
Dit duurt al veel te lang! Vertel! Ik ga anders zelf wel op zoek.
Nee ga niets vertellen.. niet totdat het echt wat gaat worden.. en hopelijk duurt dat niet lang meer haha.
heb het haar beloofd dus zal dat niet gaan breken!
en bisbee wat vind jij van dit mixje hierboven ?
Tja... beetje lullige vraag!
1: Ben een ras rottweiler liefhebber en fokker
2: Mijn voorkeur gaat echt uit naar de Molloserachtigen!
3: het is geen raszuivere hond. dus tegenstrijdig in dat waar ik voor streef..
dus het ziet er wel leuk uit.. maar mijn smaak en hond zal het nooit zijn.
Tja... beetje lullige vraag!
haha ja ik weet het sorry
Ik weet het! Heb even rondgeneusd maar ben erachter!!
https://partyflock.nl/user/170932
laatste aanpassing
Nee ga niets vertellen.. niet totdat het echt wat gaat worden.. en hopelijk duurt dat niet lang meer haha.
heb het haar beloofd dus zal dat niet gaan breken!
Oke Bis......dan hoop ik maar dat het echt SNEL wat gaat worden tussen jullie
En dan stop ik nu maar met zeuren.....ik wil niet dat je meisje zometeen denkt dat je wel hele achterlijke vrienden hebt en we haar zo afschrikken dat ze jou niet meer wilt
haha ja ik weet het sorry
kan wel zeggen dat ik het een lief en mooi hondje.. maar dan lieg ik mezelf en een ieder voor want het is al algemeen bekend hoe ik over kruizingen etc.. denkt!
dus blijf hoe dan ook bij mijn standpunten1
ohh neee
laatste aanpassing 8 december 2005 12:39
haha dat zou wereldnieuws zijn als het wel zo was...
laatste aanpassing
Ik weet het! Heb even rondgeneusd maar ben erachter!!
https://partyflock.nl/user/170932
Whahahahhahahahhahahah.......echt hoor Elize....jij bent hilarisch
haha ja idd dat is ze.. de vrouw van me dromen!!
Hahahahaha.....ik dacht dat jij een betere smaak had
want het is al lagemeen bekend hoe ik over kruizingen etc.. denkt!
klopt
haha dat zou wereldnieuws zijn als het wel zo was...
als dat zo is heb jij de komende paar jaar veel te doen haha check haar profiel maar eens
volgens mij allemaal zwaar mishandelde honden ofzo is ook wel weer goed van haar natuurlijk
Oke Bis......dan hoop ik maar dat het echt SNEL wat gaat worden tussen jullie
dat hoop ik ook.. we hebben spoedig een date.. en wil haar hartje zo graag veroveren haha..
dan kun je het ons tenminste vertellen!!
echt als het kan dan zal ik het van de daken roepen van blijdschap haha
ik wil niet dat je meisje zometeen denkt dat je wel hele achterlijke vrienden hebt en we haar zo afschrikken dat ze jou niet meer wilt
Nou als ze me vrienden niet goed vind dan zal zij mij ook niet goed genoeg vinden haha
dat hoop ik ook.. we hebben spoedig een date.. en wil haar hartje zo graag veroveren haha..
Ow dat is leuk
DAT kun je toch wel vertellen
hoe bedoelt u ?
Is eigenlijk wel een heel lang verhaal en is al uitgebreid besproken in een topic.....wat ik nu dus niet meer kan vinden helaas
En ik mag toch hopen dat dat U van je niet zo bedoeld is
volgens mij allemaal zwaar mishandelde honden ofzo is ook wel weer goed van haar natuurlijk
honden die idd werden mishandeld doordat mensen het nodig achten om maar een hond te kopen bij een handelaar.... en later zeggen dat ze het beestje daar hebben gekocht om medeleven te tonen!
terwijl ieder aanschaf van zo´n hond de handelaar alleen maar meer motiveert om verder te gaan met het mishandelen misbruiken van kleine onschuldige puppies..
vandaar dat ik streef voor alleen raszuivere rashonden!dan weet je als fokker en eigenaar dat de pup uit liefde voor het ras is voortgekomen...
laatste aanpassing
mijn hond is 2 keer zwaar aangevallen toen ze 6 maand was door een leonberger ( kut beest ) maar goed ze was er bijna geweest ze had inwendige onsteking in haar hoofd pff wat een kut tijd was dat zeg maar alles is goed gekomen gellukig
2de keer was ik met haar aan het fietsen ze liep netjes naast kwam er een herder aan gerend en pakte haar zonder pardon
heb ik haar gelijk los gelaten herder paar opdonders verkocht
wat een drama zeg..en nu heeft ze vette trauma's aan over gehouden nu is het wel wat beter maar half jaar geleden moest ze echt niks weten van andere honden die groter als haar waren`echt jammer..
2de keer was ik met haar aan het fietsen ze liep netjes naast kwam er een herder aan gerend en pakte haar zonder pardon
Ow dat is leuk vertel....wat gaan jullie doen????
DAT kun je toch wel vertellen ???
we gaan spoedig samen uit stappen en leuke dingen doen.. en hopelijk gaat het dan gebeuren haha!
hoop dan dat ze zwicht voor mijn stoere.. maar ook zo lieve en zachte karakter haha
zal iig erg me best doen om haar te overtuigen...
laatste aanpassing
vandaar dat ik streef voor alleen raszuivere rashonden!dan weet je als fokker en eigenaar dat de pup uit liefde voor het ras is voortgekomen...
ja okee begrijp ik maar je weet niet waar je pup terecht komt die mensen kunnen heel leuk overkomen en alles maar hoeft niet te zeggen dat ze goed zijn voor het hondje..
zal iig erg me best doen om haar te overtuigen...
Gaat je vast wel lukken hoor mop
ja okee begrijp ik maar je weet niet waar je pup terecht komt die mensen kunnen heel leuk overkomen en alles maar hoeft niet te zeggen dat ze goed zijn voor het hondje..
Ligt aan de selectie die je als fokker zelf doet!!
Veel goede fokkers komen ook eerst eens even op visite voordat ze een pup mee krijgen en komen daarna ook nog meerdere malen langs om te kijken of alles goed gaat!!!
je koopt geen pup van een 750,- euro of zelfs meer om er niets leuks mee te doen!
je gaat alleen naar een rasfokker omdat je ergens van overtuigd bent..
en koopt je daar een pup omdat je echt van het ras houd.
ga maar naar asiels of wat dan ook.. je zult haast nooit een echte raszuivere hond met papieren aantreffen in een asiel!
en de reden waarom is omdat men geen rashond koopt uit dommigheid.. maar pas na er echt over na te hebben gedacht!
ga maar naar asiels of wat dan ook.. je zult haast nooit een echte raszuivere hond met papieren aantreffen in een asiel!
en de reden waarom is omdat men geen rashond koopt uit dommigheid.. maar pas na er echt over na te hebben gedacht!
ja klopt helemaal gelijk
kan wel zeggen dat ik het een lief en mooi hondje.. maar dan lieg ik mezelf en een ieder voor want het is al algemeen bekend hoe ik over kruizingen etc.. denkt!
achja, k ben ervoor om zoveel mogelijk het dierenasiel leeg te halen. dus deze komt daar ook weg.
kruising of niet, boeit me niet. de dankbaarheid van mn maatje dat ik hem bevrijd heb uit t asiel betuigt hij nog elke minuut...