Partyflock

Forumonderwerp · 829577
Waarschuw beheerder
Ik kan die banner nie vinden hoor, moet je heel die site afspeuren voordat je em eindelijk hebt? ik weet t antwoord al maar dat kan je niet zo ff invoeren, beetje jammer hoor.
xxx
Waarschuw beheerder
Ja, ik ook wat is het? een fout of hints?
Waarschuw beheerder
hahaha heb er alweer een mail achteraan gekregen of ik de vorige mail weg wil gooien omdat er prive dingen instaan

had het al weg gegooid O:) O:)
Waarschuw beheerder
Geen idee of het wel onbedoeld is. Toevallig dat een groot gedeelte van de mail over de 'Trackz' gaat en dat je na iedere assignment een zin krijgt met het woordje 'Track(z)' erin...
Nu na de 5e assignment een quote van Sherlock Holmes (detective), misschien iets te maken met 'iets zoeken'?
Het zijn maar ideetjes...

(Wat een rotspel :P)
Waarschuw beheerder
jaja de 5e assignment oeeeh
Waarschuw beheerder
around whitch year did dj jean start spinning?

iemand enig idee
Waarschuw beheerder
zal ik het zeggen?
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:
Waarschuw beheerder
ok ok een hint alleen dan..

niet de jaren '70 '90 of 2000
Waarschuw beheerder
pfffff nu wil ik die kaarten winnen ook hoor ok met de medeflockers dan die nu ook meespelen O:)
Waarschuw beheerder
ja cker wel :D met z'n allen een meeting houden en elkaar bedanken voor de antwoorden :cheer:

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gferwaonokn op zaterdag 26 november 2005 om 22:03:
Geen idee of het wel onbedoeld is. Toevallig dat een groot gedeelte van de mail over de 'Trackz' gaat en dat je na iedere assignment een zin krijgt met het woordje 'Track(z)' erin...

Dat heeft er weldegelijk mee te maken het is een opdracht tussendoor en ik vermoed dat het de daadwerkelijke opdracht is.

De vragen heb ik tot nu toe allemaal netjes beantwoord, maar het echte spel zit hier achter.. ik geef jullie 1 tip mee: zonder hummer ben je niets .... :D

Waarschuw beheerder
doneer mij ook gelijk wat geld voor die hummer john :P

Waarschuw beheerder
ow nog een hint :P kijk dat filmpje op www.trackz.net ff
Waarschuw beheerder
verder dan de hummer kom ik niet, inlognaam sylvia en paswoord? wat is de server?
en die laatste webcam, wat is dat?
zijn jullie al verder?

Waarschuw beheerder
http://www.trackz.net/security voor de mensen die het nog steeds niet snappen, ik denk dat de volgende hints nog komen, want 4 is bij deze opgelost, dus bewaar je mail.

We hebben de ftp server al gechecked daarop komen we niet binnen, verder hebben we gechecked waar al deze shit op geregistreerd staat: Yahoo (whois) daar worden we niet wijzer van wel duidelijk is dat t weblog, de hummer site, en trackz.net allemaal op naam staan van dezelfde persoon beetje overtollige informatie maar toch ;)

We zaten al per ongeluk op id-t.com in te hacken.. ach kan je hebben als je een spelletje zit te spelen en geen duidelijkheid hebt over de regels.. de ftp server is in ieder geval niet te benaderen met het meegeleverde wachtwoord...
Waarschuw beheerder
ja ok.. ik snap het niet grrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miauwdy op zondag 27 november 2005 om 01:09:
ja ok.. ik snap het niet grrr

:x :x ik ook niet O:)
maar begrijp dat iedereen dat lange mailtje heeft ontvangen vol met prive info, of ben ik nu toch helemaal blond en snap ik het ECHT niet O:)

pffff rotspel :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op vrijdag 25 november 2005 om 20:51:
"Watch the traps on the trackz."

"Watch the wave: wave the trackz."

"To track or not to track...
That is the question..."

"Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."
-Sherlock Holmes (by Sir Arthur Conan Doyle, 1859-1930

"Victory goes to the player who makes the next-to-last mistake."
- Chessmaster Savielly Grigorievitch Tartakower (1887-1956)

heb ze weer ff op een rijtje gezet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op zondag 27 november 2005 om 11:18:
maar begrijp dat iedereen dat lange mailtje heeft ontvangen vol met prive info

ja, en dat was volgens mij echt een foutje en heeft nix met het spel te maken hoor.. al kan je er wel info uithalen natuurlijk over dat hele trakz gebeuren..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op zondag 27 november 2005 om 12:43:
gheghe

Vooral ook dat ene stukje:

Ik zit aan de kalmeringsmiddelen, anders trek ik het
niet. Maar praat er alsjeblieft met niemand over. Mocht ik een beetje afwezig
zijn, dan weet je waar het door komt. Tot morgen.
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, dat iedereen dat mailtje gekregen heeft is al kut voor d'r.. dat iedereen het natuurlijk ook leest is helemaal kut..

maar om het nou ook nog op een forum te zetten vind ik wel heel zielig voor d;r..

we weten allemaal wat erin staat.. maar vind het een beetje matig om stukken te gaan quoten hier haha

(hoewel je wel een vrij onschuldig stuk hebt uitgekozen ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op zondag 27 november 2005 om 13:08:
hoewel je wel een vrij onschuldig stuk hebt uitgekozen )laatste aanpassing 27 november 2005 13:08

Precies, en geen namen ;)
Anders zou ik het hier niet plaatsen he, dit kan overal vandaan komen, en diegenen die weten waarover het gaat die hebben het mailtje toch.

En wij zijn Nederlanders, we kijken Big Brother, vinden Soaps leuk, willen reality TV. Nouja niet iedereen, maar 50% van het programma aanbod is gebaseerd op Voyeurisme. (alleen dan niet op seksueel gebied) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op zondag 27 november 2005 om 13:10:
Anders zou ik het hier niet plaatsen he, dit kan overal vandaan komen, en diegenen die weten waarover het gaat die hebben het mailtje toch.

heb je een puntje.. ;)

Uitspraak van DeKeuv op zondag 27 november 2005 om 13:10:
Nouja niet iedereen, maar 50% van het programma aanbod is gebaseerd op Voyeurisme.

nou, iedereen kan z'n lol op nu dan 8)

want er stond me toch een partij dirt in die mails hahahaha
Waarschuw beheerder
Nou dat mailtje hoort volgens mij toch echt wel bij het spel hoor :)

Volgens mij is het niet zo makkelijk om een mailtje met prive-info aan 5000 mensen te sturen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Colonel Sanders op zondag 27 november 2005 om 13:14:
Nou dat mailtje hoort volgens mij toch echt wel bij het spel hoor

echt niet.. er staan echt dingen in die geen ene fuck met het spel te maken hebben.. dingen die écht heel prive zijn..

Volgens mij is het niet zo makkelijk om een mailtje met prive-info aan 5000 mensen te sturen

ja hoor..

gewoon dat mailtje nemen, die algemene erboven typen en hem eerst alleen naar die ene persoon willen sturen..

bijv even afgeleid zijn, terugkomen en dat mailtje zien staan, en ipv dat ene mail adres de mailinglist aanklikken..

tadaaaa..

heb dat zelf ook wel eens gehad.. iets wat naar 1 iemand moest niet bij nadenken en op mailinglist klikken..
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat mailtje hoort volgens mij toch echt wel bij het spel hoor

En dan de volledige naam erbij zetten, lijkt me niet.
Waarschuw beheerder
Oke STEL dat jullie gelijk hebben, dan nog vind ik die foto's op dat weblog er behoorlijk in scene gezet uitzien!

Op de openingsparty zijn dus welgeteld 5 a 6 man :flower:

Het gaat er bij mij niet in, sorry...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tish je bent een doos als je denkt dat het echt per ongeluk verstuurd is; het hoort zeker weten bij het spel want ik ben er al doorheen, als je alles netjes stap voor stap afgaat kom je op een andere website terecht waar je wederom kan inloggen met je innercity gegevens.

Ik zit zelf al op de volgende website maar daar houdt het spoor voor mij ook even op .. zonder hummer ben je nietsss... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op zondag 27 november 2005 om 13:21:
En dan de volledige naam erbij zetten, lijkt me niet.

weet wel zeker van niet hahaha haar blogadres staat er nml ook bij :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 13:35:
Tish je bent een doos als je denkt dat het echt per ongeluk verstuurd is

:bloos: ik ook dan :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit zelf al op de volgende website maar daar houdt het spoor voor mij ook even op .. zonder hummer ben je nietsss...

Nu begin ik te twijfelen 8)

Ohjee
[img width=487 height=630]http://img294.imageshack.us/img294/169/munchdekeuv3jn.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Wel petje af wat een energie ze erin gestoken hebben in die game! :jaja:

Zelfs bij Autoweek online heeft ie een stukje,haha goed in mekaar gezet!

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe sorry ik wil niemand gaan uitschelden hier ofzo, misschien komt het omdat ik voor mn werk ook met computers bezig ben ofzo maar dit soort dingen ziet er gewoon mooi in scene gezet uit.. het is té nep..

Dat mailtje.. de blog die toevallig net een week geleden op is gezet (heb eventjes onderzocht wanneer de site geregistreerd is) ... trackz.net die nog maar net online is (en gehost bij yahoo.. wat we ook eventjes gechecked hebben)

dan heb ik het alleen nog maar over de data wanneer dingen geregistreerd staan, de volgende stap: kijk eens naar de site trackz.net.. zou jij willen dat je bedrijf zo'n site heeft? ik dus echt niet het komt zwaar amateuristisch over en hééél toevallig loopt de beat synchroon aan het muziekje op de innercity the game website..

t is allemaal te toevallig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 13:41:
Dat mailtje.. de blog die toevallig net een week geleden op is gezet (heb eventjes onderzocht wanneer de site geregistreerd is) ... trackz.net die nog maar net online is (en gehost bij yahoo.. wat we ook eventjes gechecked hebben)

Kompjoetorneurt! :P

Nee je hebt gelijk, de foto's vind ik ook een beetje té gemaakt eruitzien, maarja, ook lullig als t blijkt dat t wél waar is 8)

Waarschuw beheerder
donateur
als het echt waar zou zijn dan zou het zwaar triest zijn, maar heb je het filmpje gezien op die site? Hoe geacteerd dat dat eruit ziet :D de gemiddelde aflevering van goeie tijden is beter geacteerd dan dit :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik kan dat filmpje pas kijken als ik thuis ben :P ben nog op mijn werk haha

[img width=214 height=343 cacheid=000add96001f85726df1e2b81a011a7d0b]http://img513.imageshack.us/img513/6305/rob8ig.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tish je bent een doos als je denkt dat het echt per ongeluk verstuurd is

nou.. ik heb alleen de mails gelezen.. geen weblogs bekeken, geen foto's en filmpjes gezien etc..

vond dat als dat echt van diegene was ik het recht niet had diegenes privacy zo te verneuken..

kennelijk moet je die gene niet hebben om dit spel te kunnen spelen..

geeft maar weer aan wat voor publiek ze dan nu willen trekken..

Waarschuw beheerder
donateur
nounou netjes hoor :D Je bent 1 van de weinigen vrouwen zonder natuurlijke drang tot nieuwsgierigheid blijkbaar ;)

Waarom geeft dit aan wat voor publiek ze willen aan trekken?

Als je je hints een beetje in de gaten had gehouden heb je meerdere keren de melding gezien "Nothing is what it seems, just wait and see how deep the rabbithole goes"...

Waarschuw beheerder
@ Tish:

:s Hoe denk jij het te moeten spelen dan?
Heb jij een beter idee?
Doe je er wel aan mee eigenlijk of niet?

Gegroet,een nieuwsgierige vrouw ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@ my manifesto hoe ver ben jij nu precies?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 14:02:
Hoe denk jij het te moeten spelen dan?
Heb jij een beter idee?
Doe je er wel aan mee eigenlijk of niet?

ik maak gewoon die vragen..

meeste van dit soort spelletjes gaan nooit dieper dan dom vragen beantwoorden..

nu door die andere hints die erbij zaten had ik wel verwacht dat het iets meer was..

maar mensen hun prive rotzooi zo in scene zetten en verwachten dat iedereen gaat proberen uit te zoeken of het dirt van een ander echt is of fake vind ik gewoon erg apart voor een spelletje..

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 14:01:
Waarom geeft dit aan wat voor publiek ze willen aan trekken?

dat je kennelijk dit spel alleen uit kan spelen als je diep gaat zitten graven in mensen hun dirt..
ipv dat links te laten liggen omdat je vind dat dat jouw zaken niet zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op zondag 27 november 2005 om 14:15:
ipv dat links te laten liggen omdat je vind dat dat jouw zaken niet zijn..

at in BB gebeurt zijn eigenlijk ook niet onze zaken ;) en toch kijken er veel mensen naar haha.

Ach ergens heb je gelijk, we wachten gewoon af he!

Waarschuw beheerder
@ Tish ik begrijp jouw standpunt heel goed maar het is en blijft een spel en ik heb het gevoel dat het antwoord dichterbij en makkelijker is dan we denken ;)
Waarschuw beheerder
Dit mailtje krijg je trouwens terug als je een reply-tje stuurt naar dat grietje:

The e-mail account does not exist at the organization this message
was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient
directly to find out the correct address.
<egateway.headoffice.id-t.com #5.1.1>