| Betreft: | evenement: Innercity, zaterdag 17 december 2005 om 21:00 |
Moet je eigenlijk verder nog iets doen want ik heb nu dat bedank bericht gehad en daar staat een play en en stop teken boven maar deze doen niks moet je hier nog iets mee of kan je de site gewoon sluiten ?
kan iemand mij dan misschien ook ff helpen nu ik zo mooi dat lijste had gemaakt.. want ik begrijp echt nit hoe ik aan die stukjes muziek moet komen of die namen in moet vullen..
Uhhm godver ...ik kan die zong niet downloaden ...hoe kan dat nou
Dan moet je de tracks naar de goede positie slepen.
Volgorde: paars - oranje - rood - geel - groen - blauw
Dan klik je op Play, en zie je linksboven een groen lampje branden, en op de plek waar de tracks stonden voor je ze sleepte staan nu 3 pijltjes >>>
klik daar op en controleer je adresgegevens...
En klaar!
Als jij nou onverhoopt niet mocht winnen en ik wel krijg je een van mijn kaartjes hoor!
Ff opnieuw inloggen op coloursofmusic
dekeuV! ik zit nu op die ftp-link van je(denkik) maar hoe nu verder, mn gewone gebruikersnaam? en welk wachtwoord?
Nee eerst de gebruikersnamen bij de kleuren invoeren, dan komen pas die vlakken vrij die nu nog niet beschikbaar zijn. Pas als ze lichtgrijs worden kan je een track er naartoe slepen, maar dan moet je wel eerst de usernames hebben ingevuld door op de pianotoetsen te klikken.