Partyflock

Forumonderwerp · 829345

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ga je later trouwen???" voor eenzelfde onderwerp.
Ben benieuwd naar de reacties .. .

van mij hoeft het niet zo . .en zeker niet in de traditionale vorm ..

Laten we eerlijk zijn, aan dat altaar beloof je dingen die je toch nooit kan beloven ! ( je weet nooit hoe het loopt,toch? )
Hiermee prik ik misschien voor een hoop dames ( en ookvoor mezelf ) een zeepbel lek. . want als ik in love ben wil ik toch het liefst ook dat me wijffie me belooft dat ze noooiiiittt meer bij me weggaat . . .

But hearts can change like seasons and the wind ..

Anywho . . .TROUWEN !! ja of nee en waarom !!

Uitspraak van Analamöbe op dinsdag 22 november 2005 om 10:22:
dat vindt ik de geboorte van je kids....

mee eens maar trouwen ook.
nou nee
eigelijk totaal geen behoefte aan

I want it all or nothing at all

kortom als ik ga trouwen, wil ik een bruiloft met werkelijk alles erop en eraan

maar ik ga denk ik toch niet trouwen
hypocriete onzin is het

bovendien kan ik zelf ook wel een briefje schrijven dat ik bij hem hoor ed
die hoeft geen paar duizend euries te kosten :9
Zeker weten dat ik wel wil trouwen!! :jaja:
Wanneer weet ik niet, maar ik wacht rustig af.
laatste aanpassing

ik wil wel trouwen!! over een paar jaartjes:)

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Met mijn mannetje wil ik altijd trouwen (L)
Jah!! Wil cker wel trouwen. Niet in de kerk of wat dan ook. Gewoon in het stadhuis en daarna een enorm knalfeest. Geweldig toch!!!

Uitspraak van *LRH* op dinsdag 22 november 2005 om 10:43:
hypocriete onzin is het

:/
Ja tuurlijk .... nu nog niet, maar ooit wil ik wel trouwen ja .... vet mooie jurk en dan besloten feestje voor familie en vrienden en dan naar Hawai en daar lekker saampies het gaan vieren en daar ook trouwen samen :d

Ja :cheer:

ooit :nocheer:
Ik hoop ooit wel een keer te trouwen..
Trouwen, ja ooit vast wel hoor..

Ben daar nog niet echt mee bezig moet ik zeggen, wat dat betreft denk ik eerder aan kinderen dan aan trouwen.

Raar is dat, want ik wil eigenlijk wel eerst trouwen en dan kinderen... Niet om de traditie, maar meer omdat bepaalde dingen dan al automatisch geregeld zijn. Als je niet getrouwd bent en een kind krijgt moet je toch dingen vast gaan leggen..

Ja..

:D:D:D:Dja ik ga 16-6-2006 trouwen:D:D:D:D
Dat is heel persoonlijk...

Ik ben al 12,5 jaar samen met mijn lief en heb geen boterbriefje nodig om onze liefde te bezegelen :D

Bovendien vind ik het belachelijk wat een bruiloft allemaal kost en dat voor 1 dag die als een roes aan je voorbij gaat... (en ja ik weet je kunt ook gratis trouwen op maandagochtend en geen bruidsjurk aan etc. maar als ik iets doe dan doe ik dat goed O:) )

Misschien als we ooit kids hebben dat we willen trouwen maar dan zou ik onze familie en wat beste vrienden mee op reis nemen en dan in het buitenland (op een mooi wit strand) trouwen (y)
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 22 november 2005 om 12:13:
Dat is heel persoonlijk...

Ik ben al 12,5 jaar samen met mijn lief en heb geen boterbriefje nodig om onze liefde te bezegelen :D

Bovendien vind ik het belachelijk wat een bruiloft allemaal kost en dat voor 1 dag die als een roes aan je voorbij gaat... (en ja ik weet je kunt ook gratis trouwen op maandagochtend en geen bruidsjurk aan etc. maar als ik iets doe dan doe ik dat goed O:) )

Misschien als we ooit kids hebben dat we willen trouwen maar dan zou ik onze familie en wat beste vrienden mee op reis nemen en dan in het buitenland (op een mooi wit strand) trouwen (y)

Kijk (y) zo zie ik het nu ook :) je kunt het toch nooit met zekerheid zeggen, dus waarom op deze vraag ook een zeker antwoord geven..ik zie allemaal wel wat er gebeurd... :d
Ik wilde ook nooit trouwen.Maar vorig jaar 6 December is het er tog van gekomen.Meer in het belang van de kids,huis enz.

We zijn dan ook getrouwd op maandag ochtend(gratis) en in spijkerbroek!.Voor ons hoefde al die tierelantijntijes niet!.Daar hou ik helemaal niet van.

We zijn dan ook getrouwd op maandag ochtend(gratis) en in spijkerbroek!.Voor ons hoefde al die tierelantijntijes niet!.Daar hou ik helemaal niet van.

Ik ben ook gratis getrouwd in normale kleding in een paar minuten tijd...

alleen hier was het op dinsdagochtend :D
laatste aanpassing

:yes: