Ik droomde dat ik telefonisch gestalkt werkt..
weet er verder niet veel van alleen dat ik bang was in me droom..
en zaterdag droomde ik dat een man ons achtervolgde met de auto, hij was opeens weg wij reden verder en later zagen we mensen zonder hoofd mensen zonder been enz.
ja, heb wel vaker van die vage dromen haha
maar meestal herinner ik ze niet..
Ik droomde over mijn (toekomstige) huisje..was wel verry nice! Compleet met mijn droom inrichting enz enz.
mja..ff sparen nog
Laatste tijd onthou ik wel grote stukken van allerlei verschillende dromen op 1 nacht.. 's ochtends weet ik ze nog wel, maar later op de dag vervaagt het allemaal.. Maar dat ze altijd vaag zijn is een ding dat zeker is!
dat ik kon vliegen... maar niet in de normale vliegvorm maar in de schoolslag...
hahaha dat heb ik ook vaak gedroomd!
en dat ik dan kei hard moest gaan rennen en dan springen en dan vloog ik.. kon niet vanuit stilstand
Dat mn vader niet langer dan 2 jaar zou leven terwijl die nog maa 40 is...
En onze valkparkiet waar ik zo'n ongeloofelijke hekel aan heb was gekloond.. nog zo'n rotbeest in huis haha
over mijn kippen dat ze zouden worden geruimd door de vogelgriep...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 19:58:
ik werd achtervolgt door een kudde miere kwas egt bang moes renne voor me leven maar steeds kwame ze korterbij..na zeker 10km hebbe moete renne voor me leven hadde de mieren mij te pakke..HELP HELP riep ik..toen kwam leuf miene beste vriend en schopte alle mieren dood.ik overleefde het drama