Betreft: | evenement: Cocoon, donderdag 29 december 2005 om 22:30 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 19:38:Waar is die vvk?
Als die er al is dan zal dat wel Concerto, Outland of Killa Cutz zijn as usual. Heb nog niks over voorverkoop gelezen
Tracklisting van de sound of the 6th season.
Dat doet ie toch niet. Kijk eens naar die CD, we krijgen gewoon weer van die hitjes minimal en techno voorgeschoteld.
Sven is alleen de echte Sven als hij in Deutschland draait, een 7 uur set bijvoorbeeld.
CD 1
01. Adonai Elohim - 2000 And One
02. Gary Martin - Turkish Tavern
03. Innersphere aka Shinedoe - Phunk
04. Akzidenz Grotesk - Isbjörn
05. Hugg & Pepp - Snabeln
06. Gabriel Ananda - Ihre persönliche Glücksmelodie
07. Väth vs. Rother - Komm (Gregor Tresher RMX)
08. T.Raumschmiere - Sick like me (Motor RMX London)
09. Nitzer Ebb - Join in the Chant (X Press 2 RMX)
10. Gregor Tresher - Still
11. Extrawelt - Zu Fuß
12. Mathew Jonson - Marionette
CD 2
01. Jay Haze - I Can Love You feat. D:exter
02. Isolée - Pillowtalk
03. Alex Smoke - Don't see the point
04. Ali Khan - Fudgebuster Bear
05. Tommie Nevada - New Settlers
06. Konrad Black & Ghostman - Medusa Smile (Don't look back...)
07. Sten - Hitchhiker
08. Ruede Hagelstein - Wave
09. Etiop - Next Step
10. Sunaj Assassins - Cold callin'
12. Lawrence - Swap (Carsten Jost Dub)
13. Serafin - Hasenmatt
01. Adonai Elohim - 2000 And One
02. Gary Martin - Turkish Tavern
03. Innersphere aka Shinedoe - Phunk
04. Akzidenz Grotesk - Isbjörn
05. Hugg & Pepp - Snabeln
06. Gabriel Ananda - Ihre persönliche Glücksmelodie
07. Väth vs. Rother - Komm (Gregor Tresher RMX)
08. T.Raumschmiere - Sick like me (Motor RMX London)
09. Nitzer Ebb - Join in the Chant (X Press 2 RMX)
10. Gregor Tresher - Still
11. Extrawelt - Zu Fuß
12. Mathew Jonson - Marionette
CD 2
01. Jay Haze - I Can Love You feat. D:exter
02. Isolée - Pillowtalk
03. Alex Smoke - Don't see the point
04. Ali Khan - Fudgebuster Bear
05. Tommie Nevada - New Settlers
06. Konrad Black & Ghostman - Medusa Smile (Don't look back...)
07. Sten - Hitchhiker
08. Ruede Hagelstein - Wave
09. Etiop - Next Step
10. Sunaj Assassins - Cold callin'
12. Lawrence - Swap (Carsten Jost Dub)
13. Serafin - Hasenmatt
Als hij net zo'n set gaat neerzetten als op SMS Pfff, dan maakt hij mij héél gelukkig
Dat doet ie toch niet. Kijk eens naar die CD, we krijgen gewoon weer van die hitjes minimal en techno voorgeschoteld.
Sven is alleen de echte Sven als hij in Deutschland draait, een 7 uur set bijvoorbeeld.
De voorverkoop van Sven Väth begint zaterdag a.s.
De voorverkoopadressen:
- Boudisque, Haringpakkersteeg 10/18
- Killa cutz, Nieuw Nieuwstraat 19/D
- Concerto, Utrechtsestraat 52-60
- Outland records, Zeedijk 22
De voorverkoopadressen:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 20:47:Iemand die adresjes in utrecht weet?
Kaarten zijn niet in Utrecht te koop, alleen bij de voorverkoopadressen in A'dam (thanks Frinzy voor de info) of aan de deur zelf die avond. Maar ik gok dat het druk gaat worden dus dan moet je toch even op en neer naar A'dam als je er graag bij wil zijn..
Ik ga in ieder geval binnenkort alvast een kaartje scoren
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 01:08:Maar ik gok dat het druk gaat worden dus dan moet je toch even op en neer naar A'dam als je er graag bij wil zijn..
Damn
Kaartjes worden wel duurder zo ...
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:02:Sven is alleen de echte Sven als hij in Deutschland draait, een 7 uur set bijvoorbeeld.
Daar ben ik het niet mee eens dude... was je ckers vorig jaar december niet in de poema... hij had de tent anders aardig op stoom.... dikke avond gehad...
maarja je moet ook een beetje geluk hebben om een magische set van sven te krijgen
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 12:02:Sven is alleen de echte Sven als hij in Deutschland draait, een 7 uur set bijvoorbeeld.
Daar knalt ie er in 7uur ook heel wat hitjes doorheen hoor. Maar op een of andere manier mag hij dat wel, vorig jaar op Blauer See was ie zo gigantisch slecht maar iedereen vond het geweldig, puur alleen al door zn hele houding, maar op bijv. Love family Park of Blauer See heeft Vath op een of andere manier toch iets magisch.
En die setjes van een uur of 2 vind ik nooit wat van hem, die man moet je gewoon 5uur + geven dan geht's los.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 20:23:En die setjes van een uur of 2 vind ik nooit wat van hem, die man moet je gewoon 5uur + geven dan geht's los.laatste aanpassing 3 december 2005 20:26
idd als je een paar keer een set van minimaal 5 uur hebt meegemaakt wil je niets anders meer , Hij is gewoon de Godfather
Uitspraak van Minimaliseren69 op zaterdag 3 december 2005 om 20:48:idd als je een paar keer een set van minimaal 5 uur hebt meegemaakt wil je niets anders meer
Liever 5 uur hawtin als vath
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:52:heb net mijn kaartje binnen, bij concerto, daar hadden ze nu nog 2 kaartjes, dus het gaat erg snel! Snel kopen is mijn tip!
Zo dat is wel erg snel inderdaad. Ik ga morgen ook maar even kijken dan.. Mag niet gebeuren dat dit uitverkoopt zonder dat ik een kaartje heb..
Uitspraak van Faz op maandag 21 november 2005 om 12:02:
Ik gok dat jij niet op i techno bent geweest. Echt, die gast draaide toen echt werelds. Hele tent op zun kop
Dat zal best maar mij was het veel te druk daar, Magda en Hawtin it was!
Maar over 11, daar ga ik niet meer heen. Veel te lang wachten, geluid staat veel te zacht, veel te druk op de dansvloer(komt ook door de indeling). Door de weeks is 11 leuk maar in het weekend is het niet aan mij besteed.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:52:heb net mijn kaartje binnen, bij concerto, daar hadden ze nu nog 2 kaartjes, dus het gaat erg snel! Snel kopen is mijn tip!
erg irri dat die kaarten alleen in a'dam te koop zijn
welke is vlakbij cs?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 11:37:Ok 4e is dus ook uitverkocht.. gewoon kut dus!laatste aanpassing 9 december 2005 11:42
Aaaargh!
En jij was nog wel degene die deze topic starte...
Ik heb medelijden met je...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 18:22:Aaaargh!
En jij was nog wel degene die deze topic starte...
Ik heb medelijden met je...
Nou inderdaad, dank je . Ik vind mezelf ook wel zielig..echt al m'n vriendjes en vriendinnetjes die er heen wilden gaan hadden nog geen kaarten..
Er is zelfs waarschijnlijk niet eens deurverkoop..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 19:28:Ik vind mezelf ook wel zielig..
Maar hoe kan dit nu? Je woont zelfs in amsterdam!
Druk gehad natuurlijk...
Ik heb geluk gehad dat een vriend van mij kaartjes ging kopen hiervoor in amsterdam.
Gister had hij er nog 8 gehaald. Dacht daarom dat je overdreef...
Dus niet...