Partyflock

Forumonderwerp · 828266

:D

ik ga vanavond heb er echt zin in :D

we zitte in vak 407 op de derde rij
wel aan de kant van t podium echt relaxt :cheer:

K ga ook vanavond! :D
Veel plezier meid, maar dat zal wel lukken! ;)
Uitspraak van Heleeentje op vrijdag 23 juni 2006 om 21:27:
Heb ze verstuurd

heb ze thuis gehoord haha heerlijk dat gezang van het publiek :P

ik heb er ook een paar zo :P

pfff twas echt MEGA mooi!! :D:P
Zeker weten he!! Zn concert van Berlijn is nu op Veronica! Echt vet om te zien :D
ik zie het whoeheo geweldig maar vond mooier om er bij te zijn :P

moet er wel bij zeggen dat ik het hier in ned mooier vind ook keuze vna nummers :P
deze ken ik geen 1 van wat ie nu zingt :P
maar ebn geen die hard fan :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Heleeentje op zaterdag 24 juni 2006 om 10:42:
Beter!! Ga je zitten of staan?? Vond staan super vet, maar heb niet zo veel zin om weer de hele dag in de rij te gaan zitten Dus ben blij dat we nu lekker zitplaatsen hebben.. ook leuk!

Echt wel staan, dat is wel het gaafste! :yes:
Jammer dan dat ik weer een hele dag in de rij moet zitten, dat heb ik er wel voor over... ;)
Uitspraak van Hyp op zaterdag 24 juni 2006 om 22:35:
Echt wel staan, dat is wel het gaafste!
Jammer dan dat ik weer een hele dag in de rij moet zitten, dat heb ik er wel voor over...

is ook zo ben ik met je eens maja net meegedaan aan sms actie voor kaartjes voor morgen ben benieuwd :P

robbie is gaaf, ik ga de volgende keer dat in nl is zeker ook heen!!! (maar dat duurt waarschijnlijk nog even)
ben net aan het kiijken maar volgends mij geeft hij in berlijn weer concert volgend jaar

dus tja zou dat ook niet heele rg vinden haha
Had net stukje gezien op tv :)

wat een concert zeg
echt te vet gewoon

ROBBIE WILLIAMS :respect:

Whaaaa Stond gwn vooraan bij het hek te krijsen!! Heb er ook een nacht gelegen pff... maar op alles na was het het allemaal waard!!! Hij is zo'n Sweety!! Het was egt SUPERRR!!! :D:D:P

Nahh niet normaal hoe ver mensen zijn gegaan om vooraan te willen staan! Bij de ingang brak je je nek over luchtbedden, kussens,dekens, pompen, stoelen, en voedsel pakkette waarmee je heel Somalie kon voeren! Heeel overdreven!

Ik ben 4 uur in de middag gaan rijden en k heb ook vooraan gestaan met n wit armbandje!

Het was helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!! (Y)
En we hadden een van de allermooiste zitplaatsen van heel de Arena!!

:cheer: Go Robbie!!!! :cheer:
Woeeiii wij gaan strakjes!! Super veel zin in weer! kijken of we nu wel een digi cam mee naar binnen kunnen sneaken..
ik ga straks heb echt mega veel zin!!!!

weet echt niet of ik goede plaatsen heb hahahaha

volgens mij 3e rangs ofzo....

ik zit in vak 403 rij 18
nog ff stomme vraag, mn kaart zit vol smurrie, weet echt niet wat het is, behalve die strook aan de zijkant met die barcode,

die scannen ze toch neem ik aan?
Jah ze scannen m gewoon.. Dus niks aant handje :)
pfffff gelukkig hahahaha

schrok me dood, alles onder de smurrie best een stuk slecht leesbaar, behalve die strook zeg maar met barcode,

:D
Hahaha dat zou kut zijn hey. Dat je voor de deur staat en ze denken dat ie nep is ofzo :P Maar bij mij scande ze m gewoon.. dus moet goedkomen dan toch denk!

Have fun iig! Staat je echt een super concert te wachten! :D

Is in België naar z'n concert geweest...was echt helemaal geweldig :respect: op het Belgische volk na(wat een saai gedoe...nergens was überhaupt aan te zien dat het om een concert van robbie williams ging..en je moest ook niet proberen bij een liedje even te gaan staan, wij zaten dus, want dan werd je vriendelijk verzocht weer heel gauw te gaan zitten... :@)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 15:41:
wij zaten dus, want dan werd je vriendelijk verzocht weer heel gauw te gaan zitten... )

:o das kut zeg!! Gelukkig dat dat hier anders is..
ROBBIE ROCKS!!!

no doubt about it!

heerlijke show:P

(L)
Pffff ben net thuis en het was weer een super show!!! Zo vet!! Plaatsen waren perfect!! Konden hem super zien :D Zou zo nog een keertje gaan haha :P
Ik ben ook net thuis. We hadden echt mazzel stonden in het voorste vak!!

Echt super!!!
Ben zaterdag geweest en het was super!!
Bij de ingang brak je idd je nek over de luchtbedden en voedselpaketten,haha!!
Ik zat bovenin,keek uit over de hele Arena.
Vond de lichtshow onwijs gaaf,jammer dat Robbie zo ver weg was,als er een ander had gestaan had ik het ook geloofd.
Maar door de videoschermen kon je hem heel goed zien!!
Uitspraak van Astrid (l) op maandag 26 juni 2006 om 09:21:

vond ik ook nog wel tegenvallen :(
Was echt super.. stond bijna vooraan, maar 3 mensen voor mij. had echt super uitzicht :D
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Ik ben donderdag geweest, kreeg via m'n werk 2 gratis kaartjes. Was erg cool, dikke showkoning (y)

Uitspraak van Nadi 8) op maandag 26 juni 2006 om 11:04:
vond ik ook nog wel tegenvallen

oh ik vond juist dat het erg goed te zien was daarop!!!

of je moet echt helemaal aan de achterkant hebben gezeten...

ik vond het ook erg vet :D we konden nog redelijk dichtbij komen, veel fotos gemaakt. het duurde wel korter als ik had gehoopt

robbie rocks b) :kwijl:

K ben zaterdag geweest en 't was echt GEWELDIG! :D
Heb nog nooit zoiets vets meegemaakt!
& k kon 't super goed zien, want we stonden in 't eerste vak voor 't podium! (Y)
Uitspraak van Astrid (l) op maandag 26 juni 2006 om 09:21:

denk dat het er wel aan lag waar je pcies zat :D wij zaten best heleemaala chter in :D
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op maandag 26 juni 2006 om 11:17:
Was echt super.. stond bijna vooraan, maar 3 mensen voor mij. had echt super uitzicht

zo vet beter dat lijkt me ook super :D helaas kan ik gewoon niet zo lang staan en ben niet zo gek om al vanaaf smiddags in de hekken te gaan hangen :P

Uitspraak van T-nus op maandag 26 juni 2006 om 11:21:
Ik ben donderdag geweest, kreeg via m'n werk 2 gratis kaartjes. Was erg cool, dikke showkoning

zo dat is beter haha wat voor plaatsen had je gekregen dan ?

die lui die in die skyboxen stonden hadden t ook goed :d
Ik was er gisteren bij en het was echt geweldig!! Stond vanaf 2 uur in de rij, en ik dacht dat ik dan wel ergens in het midden van de zaal zou staan.. Maar ik stond helemaal vooraan! Bij het rondje podiumpje waar hij op kwam, ik kon alles supergoed zien en het was echt ge-wel-dig!

Alleen vond ik de mensen wel een beetje tegenvallen hoor.. Sta je vooraan bij Robbie Williams, stáán ze allemaal gewoon te luisteren. Kom op hee! Dansen, springen, meezingen!
Maar ik heb 't iig naar mn zin gehad ;) Echt helemaal super!
De show was om voordat je er erg in had!
Thuis dacht ik: Jeetje ik ben bij Robbie geweest...

Ben gisteren geweest, vond het echt super! B)

Kwam om ongeveer kwart voor zeven aan bij de Arena, totaal geen probleem met de auto wegzetten, geen rij bij binnenkomst, we stonden echt zo op het veld (Y) Het zicht was overal goed vond ik, zelfs helemaal achteraan. Maargoed we zijn natuurlijk wel een stuk naar voren gegaan, kon alles goed zien :jaja:

Voorprogramma vond ik erg leuk. Basement Jaxx is altijd swingen :) Leuk ook om die twee big momma's zo enthousiast bezig te zien (Y) Mooi podium ook, evenals de show tijdens het concert. Robbie zelf was ook geweldig, top entertainer B) Leuke gezelschap had ik oo, kortom een zeer geslaagde avond! :D
Ik wil terug!! Ben nu 2 keer geweest, maar zou echt zo nog een keer gaan :D En vond staan toch zeker leuker!! Wij zaten in een saai vak, mensen bleven gewoon btje zitten en deden helemaal niet mee.. echt apart..

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 14:12:
Kwam om ongeveer kwart voor zeven aan bij de Arena, totaal geen probleem met de auto wegzetten, geen rij bij binnenkomst,

hmm wij werden zo omgeleid, ik was nog nooit vanaf die kant met de auto bij de arena gekomen!!! en gedwongen dus ook om 8 euri te betalen (je werd steeds maar 1 kant op geleid door die verkeersregelaars) maar goed dat gezeik heb je tegenwoordig overal ... :nocheer:

op het veld werd er lekker meegezongen en gesprongen :D vakzitters zijn saai :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 15:24:
vakzitters zijn saai

Jah echt hè! Had ik niet verwacht opzich.. Maar was blij dak alsnog kaartjes kon krijgen, dus dan maar zitten. En we zaten vet dichtbij.. dus beter dan helemaal niks :)

vakzitters zijn saai

Ik zou altijd voor het veld kiezen ja, en dat hebben we dus ook gedaan, maar ik moet zeggen dat de mensen op de ring ook superenthousiast waren. Van te voren tig keer de wave gedaan en tijdens het concert ook druk in de weer, leuk om te zien :)

en gedwongen dus ook om 8 euri te betalen (je werd steeds maar 1 kant op geleid door die verkeersregelaars)

Ja daar hebben wij ook gestaan, maar dat was wel bekend terrein voor mij :)

En die 8 euro, tja in welke garage of parkeerterrein je hem ook neer zet daar, zo'n bedrag ben je altijd wel kwijt, hoort er nou eenmaal bij inderdaad :)

Baal er wel van dat het nu voorbij is, zolang leef je er naar toe (7,5 maand ofzo) en dan in een avondje zit het er op :D

Wil nog een keer :(
zaten ook wat simpele op de tribune, als je ging staan gingen ze meteen zeiken, zelfs als driekwart van het vak ging staan...

in ons vak niet :D
iedereen stond gewoon en niemand deed er moeilijk over :no:
iedereen mee dansen en zingen :D

Ik ben donderdag geweest het was echt super! maar heeft hij ook elke keer gevraagt of iedereen wilde blazen naar hem? en heeft robbie wel 1x gewonnen met voetballen? ben er wel benieuwd naar of elke avond ook het zelfde was;)

Haha ooh zielig voor m.. maarja wil m wel troosten O:)

eej myrna enne was het leuk ja bij robbie ;) jij en caat zekers helemaal :kwijl: haha ;P