6873x bekeken
Pffff alle plaatjes die ik krijg staat bank of england, nergens zie ik gouvernment of.... staan. Heb wales al geprobeerd, het is wel een engels biljet toch?
Geen England, wel Great Britain. Als je op zoek gaat naar dat exacte biljet kom je er wel.
Kathy Roberts, Powerlifting Competitions and Honors
Kathy is drugfree and did not use a bench shirt to push up 250 pounds. ...
July 1998, American Powerlifting Association (APA), 1st place in the 181 lb. ...
www.giftofstrength.com/powrlift.htm - 23k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Kaarten uit mijn privé collectie
Gekregen in juni 1995. Welcome to Helsinki Map. Viking Line, 1996. ... Schaal 1:25000.
-- Gekocht op 17 juli 2004 om 12:05:05 voor € 19.99 van De Slegte ...
www.iwriteiam.nl/Kaarten.html - 14k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Dochtermaatschappijen
Ook ons voornemen om de in december 1995 voor debiteuren naar 37% verlaagde ...
Op 1 juni volgde de benoeming van de heer Leendert Budel tot Department ...
www.parbo.com/information/dsb2.htm - 49k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Dit zijn mijn hits, ik heb ingetikt 1st july 1995+pounds, 1-7-95 enz en met en zonder + tussen 1995 en pounds maar ik krijg alsmaar mevrouw de powerlifster als eerst!
Kathy is drugfree and did not use a bench shirt to push up 250 pounds. ...
July 1998, American Powerlifting Association (APA), 1st place in the 181 lb. ...
www.giftofstrength.com/powrlift.htm - 23k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Kaarten uit mijn privé collectie
Gekregen in juni 1995. Welcome to Helsinki Map. Viking Line, 1996. ... Schaal 1:25000.
-- Gekocht op 17 juli 2004 om 12:05:05 voor € 19.99 van De Slegte ...
www.iwriteiam.nl/Kaarten.html - 14k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Dochtermaatschappijen
Ook ons voornemen om de in december 1995 voor debiteuren naar 37% verlaagde ...
Op 1 juni volgde de benoeming van de heer Leendert Budel tot Department ...
www.parbo.com/information/dsb2.htm - 49k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Dit zijn mijn hits, ik heb ingetikt 1st july 1995+pounds, 1-7-95 enz en met en zonder + tussen 1995 en pounds maar ik krijg alsmaar mevrouw de powerlifster als eerst!
Nee, ik heb alles geprobeerd, zoeken op internet, zoeken naar pag. in het ned, pag uit ned.. ik baal, eerder had ik ook al totaal andere hits dan anderen. Ik dacht dat dat niet kon?
check je pm schat!
Wow.. das wel erg vaag
Dus hier krijg jij mevrouw de powerlifster als eerst?
hier kan je het plaatje zien..
Dus hier krijg jij mevrouw de powerlifster als eerst?
hier kan je het plaatje zien..
laatste aanpassing
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er wordt gerotzooid met mij google dus? Zalik de link kopieren waar ik op kom als ik op jouw link klik? kijken waar jij terecht komt?
Ps ik heb het antw nu wel (thanx voele
) maar voor latere search is t toch wel leuk als ik het zelf kon!
http://www.google.nl/search?q=1st+july+1995+pounds&meta=
Dit is wat er in mijn adr. balk staat als ik op jouw link klik
Ps ik heb het antw nu wel (thanx voele
http://www.google.nl/search?q=1st+july+1995+pounds&meta=
Ja dan heb je toch de goeie link.De eerste van die banknotes is het.
donateur
Vreemd ik heb er geen last van gehad.Flashing moment had dit probleem ook!
Die heeft er voor gezorgd dat ik nu nog steeds wakker ben, en met een maat van me dit spel aan het spelen ben.
Maar waarom is het mogelijk om 2 verschillende antwoorden te geven op een vraag.
Dat moet een bug zijn.
Heb je trouwens een tip voor vraag 23
Vind het beetje vreemd, is dit een bug ofzo?
Ik heb wel een vermoeden hoe het komt. Je antwoord wordt gebruikt om een url op te bouwen. Als het antwoord goed is bestaat de file, als hij fout is niet (daarom krijg je ook 'page not found'). Daarom zullen je als je antwoord geeft op een andere vraag soms een sprong kunnen maken. (eigenlijk zit het iets ingewikkelder, omdat hij soms ook nog van directory verspringt, maar dat doet voor het principe niet zoveel af)
laatste aanpassing
Wat je zegt klopt volgens mij niet. Omdat wanneer dat zo zou zijn, je bij level 1 het antwoord zou kunnen geven van level 23 en dus dan naar level 24 zou gaan.
Maar dat werkt niet. Probeer maar.
Komt vanwege de directory sprongen. Bekijk de source van een pagina maar, als variabele 'y' niet leeg is wordt die als nieuwe directory gebruikt. Het werkt dus alleen bij dezelfde antwoorden die in dezelfde directory staan.