| Betreft: | locatie: the-site |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 18:39:maar hij moet maar ff tijd maken voor ons eh dana?
leutig trouwens da jullie ma kom!
dat vind ik nou ook ja..en hij hebt nu ook een excuus om naar zino te gaan dus..
Dat is egt niet de bedoeling.Mja jullie brengen me weer aan het twijfelen
das inderdaad de bedoeling ja.. da we je aan het twijfelen brengen
goed van ons eh Dana?
hij heb een druk weekend
maar hij is wel nieuwsgierig wie er dan ook komt
dus je zal zien... hij zal er wel zijn zondag
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 17:29:maar hij is wel nieuwsgierig wie er dan ook komt
dus je zal zien... hij zal er wel zijn zondag
ja dit kans mag hij gewoon niet missen,zal k maar zo zegge..
Uitspraak van (p.s. je kan de dames wel teleurstellen das niej erg...maar mij niej eej!!!Kantonese Rockbroer(
op vrijdag 3 maart 2006 om 18:08:
nee niks dervan
ons kan ie helemaal nie teleurstellen
jou best wel or
maar dana en mij nie
haha
nee or rich.. je moet het zelf weten
maar Dana en ik weten wel waar jij zondagochtend zit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 20:27:nee ik ben je schatje..
Das nog beter.
Uitspraak van (haha hoe moek anders geintroduceerd worden tot de gepen man??Kantonese Rockbroer(
op vrijdag 3 maart 2006 om 21:15:
haha dus ik zie zondagochtend?
Ja jullie laten mij geen keus.hehe
Ik ga zaterdagavond eerst slapen en dan hoop ik op tyd wakker te zijn.Dan wip ik nog wel ff binnen.
Ja jullie laten mij geen keus.hehe
Ik ga zaterdagavond eerst slapen en dan hoop ik op tyd wakker te zijn.Dan wip ik nog wel ff binnen.
haha gij ben helemaal een mooie
we geven je wel een keus
alleen we weten toch wel da je kom
want we kennen je al langer als vandaag
en je ben wel optijd wakker or..
anders doen Dana en ik jou wel wakker bellen
haha
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 23:17:ga ook meer eens binnenkort in tilburg kijken
moe je doen
stik gezellig joh
Uitspraak van actief op woensdag 8 maart 2006 om 06:09:schraaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeee tent!!!! Stelletje kut GHB'ers!!!Ik hoop dat ie dicht blijft!!!!!!!!!!!!
als je verders niks zinnigs te melden heb blijf dan hier weg ok?
want er kom ook niks zinnigs uit bij jou
en daarbij als je er zo over denkt dan is dit forum nie
voor jou bedoeld
Uitspraak van actief op woensdag 8 maart 2006 om 07:27:pfff ik quote het gastenboek van de site van wendy als je goed kijkt
maargoed
euhm meneertje kroket
die site is niet van mij
heb hier alleen maar ff die url geplaatst
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 18:17:en wat gaan we allemaal vant weekend doen..??
ja wa gaan we doen?
wou je vrijdag naar de zino DanTjuh?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 21:03:wou je vrijdag naar de zino DanTjuh?
nee lekker op tijd naar bed..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 18:17:en wat gaan we allemaal vant weekend doen..??
weet nie, maar zal zaterdag avond wel weer in belgie belanden haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 22:28:haha je begin op rich te lijken
die zegt da ook altijd
nee rich begint op mij te lijken..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:07:nee rich begint op mij te lijken..hij neemt gewoon een goeie voorbeeld van mij..zoude meer mensen moeten doen..
haha
o nee rich zeg elk weekend dat ie het rustig ga doen het weekend en dan doet ie da toch weer nie
maar afgelopen weekend heeft ie zich rustig gehouden eh
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:17:o nee rich zeg elk weekend dat ie het rustig ga doen het weekend
lijkt me hetzelfde hoor..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 17:40:zo vaak zie ik je toch nie sgaaat...laatste aanpassing 9 maart 2006 17:41
is maar goed ook denk haha