Partyflock

Forumonderwerp · 827941
874x bekeken

Waarschuw beheerder
heej!

ik ben druk bezig om een voorkantje te maken voor n verslag, en nu wil ik gwoon ff een logo maken in photoshop, maar ik snap er helemaal niets van!

is er iemand die me kan helpen??
iig hoe ik de 1e stappen moet zetten???
alsvast super super super bedankt!!!

(K) hannie
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suzanne1985 op woensdag 21 december 2005 om 16:19:
Hoe kan ik die lasers vloeibaar door ons heen laten gaan?

Vloeibaar door jullie heen laten lopen????

Verklaar uzelf nader.

Waarschuw beheerder
Ja ik denk altijd maar als je met zsulke programma's wilt en gaat werken zorg dan wel dat je weet waarvoor ze gemaakt zijn.
Waarschuw beheerder
Photoshop op zich is niet moeilijk, je moet alleen de basis doorhebben. Wat het lastig maakt is dat er zo gigantisch veel instellingen zijn, en dat je weet dat ze er zijn, maar wat de combinatie van al die verschillende instellingen doet daar kan je alleen maar achter komen door het uit te proberen. Maar de basis is vrij simpel.

Dan vind ik Illustrator nog ingewikkelder.

Waarschuw beheerder
JE meot ook geen logo maken ine en programma dat je niet kent, tenminste niet als je weinig tijd hebt.

Waarschuw beheerder
Ik weet nog een goeie voor photoshop tutorials: www.websitemaken.be (Y) Meeste is wel voor photoshop CS geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 13:30:
zie hier ... geen verstand!!!

Ik weet heus wel dat 'r andere programma's zijn waar dat "beter" mee kan. En waarom zou je een beeldbewerkingprogramma alleen voor beeldbewerking mogen gebruiken? Jij hebt toch ook niet alleen sex om kinderen te krijgen?

"Nee ook omdat 't lekker is.." Ja dat heb ik nou ook bij photoshop.. er zitten gewoon opties in die in andere programma's niet zitten of minder snel zijn (voor mij)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aerosoul op woensdag 18 januari 2006 om 16:45:
En waarom zou je een beeldbewerkingprogramma alleen voor beeldbewerking mogen gebruiken? Jij hebt toch ook niet alleen sex om kinderen te krijgen?

Das een verglijking die echt nergens op slaat. Wie zegt dat sex alleen is voor kinderen maken? En wat heeft sex te maken met een programma?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aerosoul op woensdag 18 januari 2006 om 16:45:
En waarom zou je een beeldbewerkingprogramma alleen voor beeldbewerking mogen gebruiken? Jij hebt toch ook niet alleen sex om kinderen te krijgen?

wat een gigantische waardeloze opmerking!!!!!

dat jij een brief maakt in photoshop maakt jou kortzichtig

amateur

je bent Grafisch vormgever ? heb je hier een diploma voor? eerlijk zijn...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Och dat had ik niet eens gezien!!! Nou schaam je dan helemaal diep!!!!!

Ik denk niet dat ie een diploma heeft tuinman ;). Tenminste niet daarvoor, anders had ie nooit zo'n opmerking gemaakt.

MAar het is wel een heel leuk programma idd ;).