Partyflock

Forumonderwerp · 827684
Waarschuw beheerder
heerlijk!!

bijna nergens haargroei,
klein en ze zien er vaak zo sensueel en lief uit:d

mee eens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 10:58:
aziatische meisjes hebben geen bil en geen tieten... plus ze kunnen niet neuken. trust me!

geen bil.. net genoeg:p

of hou je meer van z'n getto booty ? net als beyonce of JLo

Waarschuw beheerder
howiepowie, ik heb zat chinese meiden gescoord :)
en vet investeren is bull... er zijn zat aziatische meiden die los willen gaan.. zo zie je soms dat er flink gebruik gemaakt wordt van de condoom automaat in bunnik tijdens een asianparty.. er wordt zo nu en dan zelfs gesexed in de wc's.. (maar wel weinig, dus niet elke keer ofzo). ennuh..

as. asianparty in Bunnik (1e vrijdag van oktober), komt er een groepje uit Duitsland... dus duitse asians/asian wannabe's (gewoon pure duitsers die van asians houden). het is een soort organisatie in duitsland die asianparty's houdt (net als in nederland www.humanentertainment, ook een asianparty organisatie is), en die heeft als uitje bunnik gekozen... dat gebeurt ook soms dat in NL hier een busje gaat naar een Duitse Asianparty...

aantal sites van organisaties van asianparty:
http://www.asianvibes.de/
www.veryazn.nl
www.humanentertainment.nl (Bunnik)

en zo zijn er nog veel meer hier in europa... alleen ik ken ze niet :P ik hoop dat jullie een keer naar zo'n asianparty gaan, ipv van alleen van die plaatjes showen en erover fantaseren/praten ^^
Waarschuw beheerder
haha mar dan moet ik alleen :p

heb een uitzonderlijke smaak tegenover mijn vrienden :p

Waarschuw beheerder
denk dat van dit forum wel een paar mensen die willen, gewoon samen gaan :P haha, en eens ff een kijkje nemen... dan zal ik wel tijdens entree met jullie meegaan.. anders lijkt het alsof het een samenzwering van jullie is, geen enkel aziaat met jullie mee :P
Waarschuw beheerder
hoe staan die aziaatjes tegenover de nederlander dan op z'n party?

Waarschuw beheerder
gewoon open, er zijn zat niet-asians op een asianparty, je kan zeggen 15-20% is niet-asian.. bar-personeel allemaal NL en uitsmijters ook NL. er komen soms zelfs een aantal NL meisjes.. je moet gewoon ff rondkijken op die www.humanentertainment.nl en dan bij foto's kijken, zie je precies wat voor soort mensen komen (kan je leeftijd ook schatten etc..)
als jij mensen "niet lastigvalt", is er niks aan de hand, ze gaan niet lomp ofzo tegenover jou doen omdat jij niet-asian bent, snap je? is gewoon een feestje waar "veel asians" komen...

Waarschuw beheerder
foto's van niet-asians op een asianparty:

[img width=300 height=400]http://www.humanentertainment.nl/fotos/04082006/003.jpg[/img]
[img width=300 height=400]http://www.humanentertainment.nl/fotos/04082006/006.jpg[/img]
[img width=400 height=300]http://www.humanentertainment.nl/fotos/04082006/007.jpg[/img]
[img width=300 height=400]http://www.humanentertainment.nl/fotos/04082006/011.jpg[/img]
[img width=400 height=300]http://www.humanentertainment.nl/fotos/04082006/015.jpg[/img]

ik denk dat je nu wel een beeld hebt ervan? en er zijn nog tientallen foto's die ik als voorbeeld kan gebruiken, maar dat wordt teveel om te posten:P
Artiest Sora
Waarschuw beheerder
wat wordt er zoal gedraaid op zo'n asian-party?

Waarschuw beheerder
r&b, trance, 2 zalen. er is een lounge... soms karaoke daar bij lounge..

r&b zit altijd vol...

Waarschuw beheerder
aziatische meisjes hebben geen bil en geen tieten... plus ze kunnen niet neuken. trust me!

dat is niet waar! :no: ik had vroeger een Aziatische vriendin en die kon neuken als de beste! :yes: :D :respect: En ze hebben zeker wel bil en tieten! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 11:31:
ik hoop dat jullie een keer naar zo'n asianparty gaan, ipv van alleen van die plaatjes showen en erover fantaseren/praten ^^

ja want alleen plaatjes is niet genoeg ik kan ook wel constant plaatjes plaatsen maar dat heeft geen zin, zo krijg ik geen contact met mooie Aziatische vrouwen, als je alleen naar plaatjes kijkt is alleen maar pure zelf verheerlijking, maar alles moet ook in de praktijk aan bod komen! Het spreek woord luidt immers wie A zegt zegt ook B :D

Waarschuw beheerder
Ik Vind aziatische vrouwen niet zo aantrekkelijk ze [img width=57 height=43]http://www.ozzworks.nl/images/Smilies/ozz/kano.gif[/img]maar een eindje weg.

Waarschuw beheerder
little_chink, ik was laatst naar bunnik. ik vond het echt bagger man... allemaal rondrennende kleine meisjes en jongetjes van 14 jaar. alle jongetjes hebben lelijk haar en bijna iedereen ziet er vaag uit. house zaal... ff serieus, die kan echt niet. ik werd bijna aangevallen door die azn meisjes daar... maar de leuke die ik zoek zijn echt saai en mensen schuw. die kreeg ik gewoon niet aan de praat... alleen een äar vietnamese mooie jikkies die wat wilden maar ik vind ze niet zo super... ik zeg dit, i´ve had better. hollandse meisjes zijn het leukst.

Waarschuw beheerder
bunnik komen over algemeen jonge mensen ja... hahah , in r'dam zijn meer voor studenten dus 20+++.. maar die leuke meiden, zijn vaak bezet als ze naar bunnik gaan , ze gaan daar echt geen vriendje ofzo zoeken... gewoon gezellig avondje uit met vrienden/vriendinnen...
maarja dan krijg je weer dat sommige mensen uitgaan voor gezelligheid en andere mensen om iemand te scoren...
als je echt leuke aziatische cihck wil , moet je gwoon naar azie zelf gaan, naar de armste dorp gaan en de knapste dochter uitzoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:39:
little_chink, ik was laatst naar bunnik. ik vond het echt bagger man... allemaal rondrennende kleine meisjes en jongetjes van 14 jaar. alle jongetjes hebben lelijk haar en bijna iedereen ziet er vaag uit. house zaal... ff serieus, die kan echt niet. ik werd bijna aangevallen door die azn meisjes daar... maar de leuke die ik zoek zijn echt saai en mensen schuw. die kreeg ik gewoon niet aan de praat... alleen een äar vietnamese mooie jikkies die wat wilden maar ik vind ze niet zo super... ik zeg dit, i´ve had better. hollandse meisjes zijn het leukst.

bijna aangevallen door een AZN meisje hoe kan dat nou dan? Wat was er gebeurd dan?

Waarschuw beheerder
Niet alleen in Bunnik AZN party's! Sinds kort ook in Outland te Rotterdam. En natuurlijk eens in de zoveel tijd in de Escape te A'dam. Maar moet eerlijk zeggen dat die feestjes niet echt mijn ding zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 23:24:
bijna aangevallen door een AZN meisje hoe kan dat nou dan? Wat was er gebeurd dan?

ach hou op. ik kende het hele meisje niet... via via voorgesteld en voor ik het wist werd ik door 10 kleine jonge meisjes geschuurd... ben bijna weggerend want ik vind ze lijken op smeagol hahaha my precious!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 21:40:
als je echt leuke aziatische cihck wil , moet je gwoon naar azie zelf gaan, naar de armste dorp gaan en de knapste dochter uitzoeken.

hallo, gaat het een beetje? ben je aan de drugs ofzo? zo hopeloos ben ik echt niet hoor dat ik zon actie moet gaan uithalen.

wat mensen wel niet doen voor een chickie...

Waarschuw beheerder
hahaa, zijn zat traditionele aziaten die iemand moeten hebben van hun eigen cultuur, als hier geen geschikte is, dan moet je naar je land van herkomst.
hopeloos of niet, zo zijn die mensen opgevoed en soms zitten er hopelose mensen tussen ja, van die dikke lelijke lol...

Waarschuw beheerder

nou nou nou, wel eens afgevraagd of misschien wel aan jou kan liggen? met zo'n instelling zou geen een aziatisch meisje jou trakteren op iets lekkers...

Waarschuw beheerder
die gast generaliseert, hij ziet 1 lelijk aziatisch meisje, hij denkt direct, ze zijn allemaal lelijk

Waarschuw beheerder

Maar AsianManiac wel, trust me!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:02:
ach hou op. ik kende het hele meisje niet... via via voorgesteld en voor ik het wist werd ik door 10 kleine jonge meisjes geschuurd... ben bijna weggerend want ik vind ze lijken op smeagol hahaha my precious!

dat is ook wat ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 12:00:
Maar AsianManiac wel, trust me!!

niet teveel bil hoop ik ;p
(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:46:
nou nou nou, wel eens afgevraagd of misschien wel aan jou kan liggen? met zo'n instelling zou geen een aziatisch meisje jou trakteren op iets lekkers...

hallo, gaat het? ff serieus... azns zijn over het algemeen meer preuts dan westerse meisjes. dat weten we allemaal dus ontken het niet...

Waarschuw beheerder
ik ontken...
de aziatische meisjes die ik ken zijn over het algemeen niet vies van een partijtje bedworstelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 14:04:
ik ontken...
de aziatische meisjes die ik ken zijn over het algemeen niet vies van een partijtje bedworstelen.

jou wou zeggen dat de meeste azn girls zo zijn?
sorry maar je moet ff eerlijk zijn... jullie zijn dan niet doorsnee... en als het zo is... stuur ze maar een keer langs mij dan merk ik dat vanzelf wel hihi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 14:05:
jou wou zeggen dat de meeste azn girls zo zijn?
sorry maar je moet ff eerlijk zijn... jullie zijn dan niet doorsnee... en als het zo is... stuur ze maar een keer langs mij dan merk ik dat vanzelf wel hihi

ik weet het niet, misschien zit er wel iets in ons drinkwater ;p...

wil niet lullig zijn, maar denk niet dat jij door de voorrondes komt hihi
Waarschuw beheerder
ich liebe asian chicks :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 14:57:
wil niet lullig zijn, maar denk niet dat jij door de voorrondes komt hihi

vind ik niet erg... ben vast niet hun type en hun niet de mijnes!

Waarschuw beheerder
AsianManiac = cute :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 14:04:
ik ontken...

hmm, hun bedden kraken soms zeker? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op maandag 11 september 2006 om 15:04:
ich liebe asian chicks

ich auch :yes:

Waarschuw beheerder
sorry maar ik vind ze niet zo.

Waarschuw beheerder
In mijn ervaring heel lief,voorzichtig en niet bijdehand.
Dat is meer wat in me opkomt met aziatische vrouwen.
Maar ook dat ligt aan de persoon, maar de meerderheid is echt zo.

Lekker?
Meestal niet zo sexy ofzo.
Als ik met een aziatische in bed lig te sexen tuurlijk maar ik vind ze normaal op straat gewoon mooi ipv lekker

Als ik een mooie aziatische zie voel ik me zo lekker alsof ik weet in de baarmoeder zit;)

Meestal gaat er niet zo'n gedachte door me heen zoals sjezus wat een lekkere kont, nee das meer met zuid amerikaanse bonitas haha(Y)

Ciao
Waarschuw beheerder
haha.. sja ich liebe 8th street latinas also!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Subculture op maandag 11 september 2006 om 20:42:
haha.. sja ich liebe 8th street latinas also!

Latina madchen sind auch sehr sexy :P

Waarschuw beheerder
hollandse meisjes zijn het leukst!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:38:
ff serieus... azns zijn over het algemeen meer preuts dan westerse meisjes. dat weten we allemaal dus ontken het niet...

Heb je het over de nieuwe generatie ofzo? Hangt er ook vanaf hoe je bent opgegroeid. Tuurlijk is het cultuur van de chinezen wat conservatiever, net als heel veel andere culturen trouwens.

Trouwens, je hebt ook westerse meisjes die preuts zijn ;)

Waarschuw beheerder
nevermind.

Waarschuw beheerder
Half aziatisch, met een scheutje ander bloed, lekker lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 12:57:
hollandse meisjes zijn het leukst!

zijn ook leuke meiden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 17:57:
sorry maar ik vind ze niet zo.

geeft niks, de een houd van dit en de ander houd van dat, en de ander maakt het niks uit!
Waarschuw beheerder
meer foto`s,
minder gelul ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vieuxmaster op donderdag 14 september 2006 om 13:41:
meer foto`s,
minder gelul

in andere woorden niet lullen maar de topic met foto's vullen
Waarschuw beheerder
Genoeg leuke aziatische chicks rondlopen.
Waarschuw beheerder
wause chinezen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatsu op donderdag 14 september 2006 om 22:07:
Genoeg leuke aziatische chicks rondlopen

tell me where tell me where! :P :9 :kwijl: