Een vrouwtje die bij bij me werkt
ik vind Thaise vrouwen heel mooi en lief, en ik weet er alles van omdat ik vroeger een Thaise vriendin had, alleen jammer genoeg zijn we uitelkaar, en na die tijd zijn we jammer genoeg niet bevriend gebleven, maarja het was mijn schuld ik was te kwaad, enzo en ik zei verkeerde dingen, ik heb ontzettend veel spijt ervan dat ik zo tegen haar deed, maarja nu is het te laat ben ik bang, want ik hoor nooit meer wat van haar, maar ik dacht toen bij mezelf het zou zonder zijn, dat de contact met de Thaise vrouwen voorbij zou gaan door die ontzettend stomme fout van mij wat ik gemaakt had, dus wat deed ik toen, ik ging op zoek en ik moet eerlijk zeggen ik heb al heel wat mooie lieve Thaise vrouwen ontmoet!
ontmoet nooit thaise vrouwen mag alleen dromen
mare zie je da meisje nog wel is ?
maar zie je haar nie soms gewoon op straat of kom je haar nergens zo tegen?
of kun je haar niet per ongelijk/expres tegen komen?
dan moet ik bij haar op visite he!
neej als je een plek weet waar ze vaak komt,.. daar langs gaan met een smoes haar gewoon relax aanspreken
vragen hoe ut nou gaat,. keer je excuses aanbieden voor je gedrag van vroeger (kort maar kragtig , zeker nie over doorgaan)
verder goed gesprek voeren over haar wat ze doet school werk etc,..
en dan zeggen dat je weer moet gaan (voor zij dat doet) mar wel vragen of ze keer ergens iets wil gaan drinken om verder bij te kletsen,.. alles gewoon heel onschuldig en niet proberen te versieren (ok misschien keer zeggen dat ze er nogsteeds zo goed uit ziet )
en wie weet wil ze wel keertje met je wat gaan drinken je hebt iig niks te verliezen
hmm ja maarja de vraag is waar gaat ze vaak heen, maar die tips die je me gaf daar kan ik wel wat mee!
hey zeg alleen dat ik dat gehoord heb
nooit geweest
enne wel met zelfvertrouwen he
meer zeggen: dan gaan we wat drinken , ipv zullen we wat gaan drinken
snappie
enne nie te hard proberen van te voren gewoon instampen van als ze wel wat wil drinken , leuk , als ze het nie wil ook goed
te graag willen schrikt ze af (zeker vanwege je verleden met haar)
Hoop dat het ook niet zo opgevat is..
ierie he zo'n kut dorp
ierie he zo'n kut dorp
ik ken het
mooie vrouwtjes
ik woon in een stad, wat net een stad is, maar voor mij is het gewoon een dorp, vaak is het zo is het zo en zo groot, dan valt het onder een stad, maar voor mij is een stad gewoon iets waar alles is, en ook qua vrouwen, Latina's, Asians, Cauasians, Negeroide meisjes ga zo maar door, en hier is het alleen maar, blanke vrouwen en een heel heel klein beetje negeroide vrouwen maar daar is het ook mee gezegt
ag ik woon in een gehugt altijd dezelfde mensen