geile wijven
geile wijven
Ja volgens mij normaal heh
Valt er wat te versieren bij jou dan?
Valt er wat te versieren bij jou dan?
Natuurlijk niet alle aziaatjes zijn hot. Er zitten wel hele mooie bij....
Moet wel eerlijk zijn dat Nederlandse meiden het wel winnen van de aziatjes als het gaat om body....
ik vind dat zulks gezeik he, het is altijd zo het moet zo het moet zo, je moet perse die ras hebben die geloof, dit en dat, ben je dat niet dan doei! Doei doei!, wat een ongelofelijk gezeik man, sommige mensen zetten zich van anderen af omdat ze die en die en die geloof hebben, wat maakt dat nou uit? Als de een in god gelooft laat die gene in god geloven, gelooft de ander in boedha laat die gene in boedha geloven, als je in god gelooft en je meisje in boedha dan gaan ze bijelkaar weg, vette bullshit, we zijn allemaal mensen, we zijn gelijken niks anders! Ik vind het lullificatie van de bovenste plank
die keus is aan je zelf.....ik in iedergeval niet hahaha.....tenzij het een hele leuke familie is .
Hmm moet ik me nou aangevallen voelen? Niet dat ik het niet met je eens ben hoor. Maar mijn opmerking over 'Begin nooit wat met een Molukker', moet je met een korreltje zout nemen Toch is het vaak wel zo, dat wanneer je wat met een Molukker/Molukse hebt, je ook bij wijze van wat met zijn/haar familie hebt. Enfin, je snapt me wel
dat kan ik niet zeggen, er zijn zoveel mooie vrouwen op deze wereld, hou me niet aan één bepaald typ, dat zou wel erg saai zijn toch???
dat is persoon weer anders, de een houd van dit soort meiden de ander van dat soort meiden, de een houd zich aan 1 type, de ander weer aan andere types