Partyflock

Forumonderwerp · 827126

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal...ik kreeg vandaag toch zo slim idee te horen...
Die feestjes zoals Thunderdome en Masters of Hardcore enzo zijn allemaal erg duur. Zo duur hoeft het eigelijk niet te wezen!
Als we nou allemaal eens een keer die feestjes overslaan moeten ze de prijzen allemaal wel omlaag gooien. Bedoel 45 euro om alleen al aanwezig te mogen zijn is toch belachelijk!?
Heb het er wel voorover maar kan net zo goed naar een klein feestje daar heb ik evenveel lol!!! En daarvan is de entree hooguit eens een keer 20 euro!!!
Dus boycotten die handel!!!

Eens of niet?
Waarschuw beheerder
Ik boycot ze al een tijdje...ga enkel als ik bijvoorbeeld gastenlijst krijg...maar ze krijgen geen cent meer van mij voor de entree... :)

De kosten kunnen best wat gedrukt worden...vooral op promotie...daar gaat onzinnig veel geld in om... :/

Artiesten mogen hun kosten ook best drukken...vooral dj's met een grote naam...draaien kost veel geld my ass...krijgen meer dan genoeg gratis platen...niet zeuren dus...waar haal je het lef vandaan uberhaupt? :/
Onbekende dj's...daar kost het veel geld voor! Die krijgen nog minder geld ook dus...

Zowieso...waarom zou een grote naam meer krijgen dan een onbekendere dj? Stel ze draaien dezelfde plaatjes en mixen die ook identiek in...is het dan niet ontzettend achterlijk dat je alleen vanwege een bepaalde status meer krijgt?
Achterlijke sterrenstatus...heeft meer fout dan goed gedaan...daardoor stijgen die prijzen ook steeds... :[

Zulke achterlijke bedragen voor dj's zijn naar mijn mening toch ook echt wel tot op bepaalde hoogte ontzettend respectloos tegenover producers...die dus minder verdienen ondanks dat zij juist het brein achter de producties waar het publiek op gaat zijn...die een dj als je erover nadenkt dus enkel op de platenspeler legt en afspeeld...

Ook al die poespas eromheen (zoals een TE gelikte en overmatige decoratie) hoeft niet...scheelt ook alweer in de prijs...
Zelfs al is het een euro of 10-15...

Iedereen die dan vervolgens mauwt dat de decoratie niet goed is enzo gaat toch echt om totaal de verkeerde reden naar een feest en aan zulke personen dient totaal geen waarde gehecht te worden... :yes:

Dankzij zulke lozers betaal je o.a. dus ook zoveel...je betaald gewoon meer omdat er mensen zijn die veel waarde hechten aan die crap eromheen...
Eerlijk he? 8)

Nee...mensen die over een tijdje toch weer verdwenen zijn uit de scene zijn veel belangrijker dan mensen die daadwerkelijk van de muziek houden... (y)
Daarom zijn die prijzen zo hoog...die zijn makkelijk op te lichten en daarbij kan je alles de strot in pushen...slikken doen ze toch wel...
Daar word jij als liefhebber de dupe van...wen er maar aan in deze tak van de hardcorescene... :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Iedereen die dan vervolgens mauwt dat de decoratie niet goed is enzo gaat toch echt om totaal de verkeerde reden naar een feest en aan zulke personen dient totaal geen waarde gehecht te worden...

Nou bedankt he miep! :s Dat jij zo uber-underground bent wil niet zeggen dat andere mensen ook maar zo moeten zijn. Dikke decoratie is gewoon onlosmakelijk verbonden met grote evenementen. Dat de een het minder boeiend vind dan de ander is ook best, maar wie ben jij in hemelsnaam om ff te zeggen dat "mensen als wij" met de verkeerde reden naar feesten gaan en zorgen voor de hoge kosten??

Alleen gaan als je op de gastenlijst staat duid eerder op "geen liefhebber zijn van"...zo van : als het geld kost hoeft het niet" :s

succes met je uber-underground leven (echt gaaf joh!) :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben ook geen liefhebber van die muziek op die feesten...daarom kom ik ook alleen als ik op de gastenlijst sta... ;)

Ik heb ook gewoon geen zin om meer te betalen (en niet zo'n klein beetje ook dus helaas) voor het feit dat bepaalde mensen zo lekker kunnen geilen op dingen die er niet toe doen...

Maar veel plezier met het opgelicht worden verder...als je daar plezier aan beleefd... (y)
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel is trouwens de mensen (en die zijn er helaas meer dan zat) die als de decoratie niet goed is gaan zeuren dat een feest daarom minder goed is...dat is mauwen om de decoratie...terwijl dat soort dingen niet bepalen hoe goed een feest is natuurlijk... ;)

Dan zit je toch echt om de verkeerde redenen op een feest...
Voor zover ik weet gaat het iig om de muziek in de eerste plaats... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik boycot moh en id&t al sinds 99'
maak voor sensation black uit zondering

de rest valt mee is mijn meening