Partyflock

Forumonderwerp · 826763
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste tijd heb ik regelmatig in tijdschriften en op tv dingen gezien over Synchrone, een product van L'Oreal, waar je tijdelijk (ongeveer 60 dagen) "krullen" (het is meer slag eigenlijk) in je haar kan krijgen.

Ik ben m'n haar aan het laten groeien, en als het lang genoeg is lijkt me dit wel wat..

Heeft iemand er ervaring mee?

Voor & Na:
[img width=231 height=231 cacheid=000abdee001f2922ca8dc9621a01135bb7]http://nl.lorealprofessionnel.com/img/identical/idees/cheveux_colores/no_limit/F2_AVANT_231_231.jpg[/img][img width=231 height=231 cacheid=000abdf7001f29343ef5a4b01a01135bb7]http://nl.lorealprofessionnel.com/img/identical/idees/cheveux_colores/no_limit/F2_300_300.jpg[/img]

Renate Verbaan heeft het ook:

[img width=486 height=632]http://www.kapsalonelise.nl/renateverbaansynchronec.jpg[/img]

http://www.kapsalonelise.nl/synchronerenateverbaan.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 16:04:
Boefje, jij hebt het over een ouderwetse permanent.

nee zeker niet!!!!

40% highlights).

En dat is het hem juist!!!.....als iemand meerder x high light heeft laten zetten zit je hier al heel snel aan!

Nadeel is gewoon dat je nooit kun nagaan hoe veel en hoe vaak ze het gehad hebben.Mensen kijken vaak alleen naar een kortere periode en niet op bv 2jaar teug in lang haar zit dit er nog steeds in!!!

Of ben je het niet met me eens?

En op natuurhaar... pakt het helaas niet.laatste aanpassing 1 december 2005 16:05

:no:idd maar ook daar zijn andere mogelijkheden voor:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Boefje:p op donderdag 1 december 2005 om 16:48:
En op natuurhaar... pakt het helaas niet.laatste aanpassing 1 december 2005 16:05

idd maar ook daar zijn andere mogelijkheden voor

das balen, ik wil het ook, moet ik het perse eerst gaan verven dan...

slaat ook nergens op, sorry snap het niet :no:

Waarschuw beheerder
euhm nee ik snap het ook niet, eerst wordt er gezegd dat je het alleen op natuurhaar moet doen omdat je anders je haar verneukt en in een andere post staat dat het niet pakt op natuurhaar?
Waarschuw beheerder
Heb mn haar wel geverfd.. Al aantal jaren gewoon rood of donker bruin enzo.. Dat kan dan wel gewoon?? Lijkt me wel erg leuk namelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heleeentje op donderdag 1 december 2005 om 20:34:
Heb mn haar wel geverfd.. Al aantal jaren gewoon rood of donker bruin enzo.. Dat kan dan wel gewoon?? Lijkt me wel erg leuk namelijk..

:yes: das geen probleem!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
coool.. Nu nog een kapsalon hier in de buurt vinden waar ze dat doen.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funky Boefje:p op donderdag 1 december 2005 om 16:48:
En dat is het hem juist!!!.....als iemand meerder x high light heeft laten zetten zit je hier al heel snel aan!

Hmm nou voor mij niet geschikt dus ben ik bang, ik heb van nature blond haar, heb het een jaar donker gehad en vorig jaar rond deze tijd helemaal laten ontkleuren om weer blond te worden.. En nu ben ik dus weer donker..

Alleen van dit al had mn haar een enorme klap gehad, het was echt ff niet gezond, de onderkant moest er steeds af omdat het dood was... Nu ziet het er weer goed uit, het groeit ook weer goed, dus ik denk dat ik er dus niet aan moet beginnen, anders kan ik weer van voor af aan beginnen....

Waarschuw beheerder
Kleur en permanent(Synchrone of niet)samen,is een kwestie van een goede kapper, met daarbij juiste produkten gebruiken voor thuisgebruik.

Zeker geen Hennaverf en produkten van Pantène en Fructis gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op vrijdag 2 december 2005 om 11:11:
ik heb van nature blond haar, heb het een jaar donker gehad en vorig jaar rond deze tijd helemaal laten ontkleuren om weer blond te worden.. En nu ben ik dus weer donker..

:no:niet aan beginnen!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 14:36:
Kleur en permanent(Synchrone of niet)samen,is een kwestie van een goede kapper, met daarbij juiste produkten gebruiken voor thuisgebruik.

idd helemaal mee eens:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer ik heb zelf geblondeerde haren.. het leek me wel leuk :(

Mja of et uberhaupt wel blijft zitten als je super stijl haar hebt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op vrijdag 2 december 2005 om 22:12:
Mja of et uberhaupt wel blijft zitten als je super stijl haar hebt??

ja dat wel.....maar niet doen met je geblondeerde haartjes!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funky Boefje:p op vrijdag 2 december 2005 om 22:41:
maar niet doen met je geblondeerde haartjes!!!

nee nee :P die zijn al kapot genoeg geweest haha :D

Waarschuw beheerder
Lijkt me wel x leuk..
Is x wat anders.. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heleeentje op donderdag 1 december 2005 om 12:38:
Ben echt overal aant zoeken.. Maar nog geen kapsalon in Amersfoort gevonden die t ook gebruikt.. Btje jammer want wil t echt laten doen!!

als je er 1 vind, laat het mij ook even weten aub :D