Yep rook nu ongeveer 2 pakjes per week als ik niet uitga met uitgaan worden dat er 3 en meestal marlboro, ben van plan om te stoppen en dit keer gaat het lukken!
Neehee
donateur
vandaag pcies 22 weekjes gestopt
nee rook niet maar wil weleens ineens een sigaret opsteken als ik dronken ben... maar dat komt niet zo vaak voor..
2 shag buillen per week en 1,5 pakje cabeliro 30 in het weekend
de rest van de sigaretten rook ik in de auto
moet maar zo denken dood gaan we toch
liever te vroeg dan te laat
Voorheen altijd Marlboro...maar die teringlijers van English Tobacco hebben me nog erger verslaafd gemaakt met die 25st Pall Mall pakkies... 0,75 á 1 per dag..
Net gestopt. Anderhalve week nu. Gaat eigenlijk best makkelijk. Maar nu volhouden. Was al eerder anderhalve jaar gestopt, en toch weer begonnen. Nu hernieuwde poging, kost teveel centjes....
ben iets meer dan een jaar gestopt en bevalt me goed zo!!
rookte altijd stuyvsant ( pff weet nie eens hoe je dat typt!! )
Ik ben weer een poging aan het doen om te stoppen op aanraden van mn internist. ik loop nu snachts te zoeken waar moeders de shag verstopt heeft. Ben hier echt niet sterk genoeg voor ben ik bang.
Ik rook ja en ik wil zo graag stoppen, het probleem is dat als ik wil stoppen moet ik ook niet kopen, maar als ik dat doe ga ik weer van een ander roken en dat is natuurlijk ook geen oplossing omdat als ik een pakje shag op zak heb blijf ik gewoon door roken (3 pakjes per week).
Als ik er dan over ga nadenken, ik vind het eerder vies dan lekker, het maakt me niet gelukkig, ik heb er niks aan, en het kost me 65 tot 70 euro per maand en toch doe ik het.