nou daar heb ik nou net nie zoveel last van 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:18:Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Nee hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:18:Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Ik heb er ook altijd last van als ik ongsteld ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:18:Waarom ben je altijd het geilste als je ongesteld bent?
ik ben altijd geil, echt niet alleen wanneer ik ongesteld ben hoor...thnx for sharing!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:20:omdat je gewoon geneukt wil worden en er maar weinig kapiteinen zijn die over de rode zee gaan
Dus het is bijna het onmogelijke?
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:21:Nee hoor
ik heb nu al medelijden met John
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:22:Dus het is bijna het onmogelijke?
Het onmogelijke en onbereikbare is toch altijd iets of iemand wat je het liefste wilt?
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:22:Dus het is bijna het onmogelijke?
neej hoor, er zijn kapiteinen die over de rooie zee gaan........maar die zijn er niet veel.....gelukkig
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:23:neej hoor, er zijn kapiteinen die over de rooie zee gaan........maar die zijn er niet veel.....gelukkig
Waar herken ik ze aan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:23:ik heb nu al medelijden met John
Hahaha hoezo?
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:24:Waar herken ik ze aan
tja, nympf mannen zijn moeilijk te herkennen.......mij herken je namelijk ook nooit
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:25:Hahaha hoezo?
vrouwen die ongesteld zijn zijn vaak dubbel zo geil en willen 10x meer sex dan normaal
Maar ja, geloof dat John er zelf ook wel pap van lust
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:28:lekker man, zo'n rooie klats
niks mis mee,ik ga er altijd met m'n smoel op..
veel koolhydraten en ijzers in die zots..
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 16:30:waarom ontvang ik dan geen pb'tjes van jullie, ik ben de beroerdste niet hoor!
Idd, als je dus maar gaat pb-en enzo..dan is dat de stap naar beroerdheid..