Partyflock

Forumonderwerp · 824753
6 volgers · 40686x bekeken

Waarschuw beheerder
Hebben jullie nog filmpjes van hoe mensen dansen op feesten?

Hier een aantal:

Franse Jumpstyle dans:
- http://members.home.nl/steveporter/frenchjump.avi
- http://www.xs4all.nl/~wmbakker/webshare/frenchjump/frenchjump3.avi

Shuffelen:
http://members.home.nl/steveporter/shuffelen.AVI

Hakken ;)
http://www.smokestackdesign.com/temp/hakken.wmv

Fraukje gaat naar Hellbound
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=368&cont=viewLog&s=wmp500
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel kickuh hoor, maar ik hou ook niet zo van die ingestudeeerde danspasjes :d... ik spring liever alle kanten op :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-GF-Annihilator>

Ziet er goed uit... wat het wel is met veel van die pasjes de er cool uitzien... dat je een losse broek aan moet hebben waarbij vooral de pijpen onderaan je broek constant heen en weer bewegen en over de schoenen, daardoor wordt het effect veel cooler.

Ik bedoel ik kan ook wat hip-hop etc, maar als je dat in een korte broek doet ziet het er niet uit :D

Waarschuw beheerder
Ooit als eens staan hakken met een zwembroekje ? :p , dat ziet er ook niet uit hoor.

Thuis vind ik, met mijn piyama met wijde pijpen, mijn 'hakken' ook wel geslaagd, echter durf ik die broek niet aandoen om uit te gaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WauZR op dinsdag 31 januari 2006 om 14:46:
Wel kickuh hoor, maar ik hou ook niet zo van die ingestudeeerde danspasjes ... ik spring liever alle kanten op laatste aanpassing 31 januari 2006 14:50

Ik jump er ook maar wat op los. Het coole aan die pasjes is wel , dat als je ze synchroon kan doen in groep, dat het er zo cool uitziet voor de omstaanders :)
Waarschuw beheerder
Zou wel trendy zijn in een zwembroek en dan vooral natuurlijk een ballenknijper naar een hardcore feestje :D

Waarschuw beheerder
ziet er mooi uit dat shuffelen!
ben zelf ook een beetje aant oefenen, maar zou het leuker vinden om het eens met iemand te doen die het echt kan..

Iemand hier die les wil geven ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uithangbord op woensdag 25 januari 2006 om 22:21:
http://home.planet.nl/~put00171/blabla.wmv

Hij heeft er een paar leuke moves bijzitten ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:17:
http://dl2.dumpalink.com/media/2uZDDTSwMznX/w1Uk73FPcAJp.wmv

Muziek op de achtergrond is ook mega goed

HAHAHAHA deze 2 zijn leuk joh (Y)(Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 14:45:

Ik zie hier niks :S ik hoor alleen maar wat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben al aan t leren shiffelen :cheer:
Waarschuw beheerder
JA maar Shiffelen is makkelijker dan Shufflen ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb hier net ook even geprobeerd en het is voor mij echt niet mogelijk om het zo aan te leren. Die basispas is een makkie , maar dat kruisen van die voeten :s Zelfs met 2 krukken lukt het me nog niet recht te blijven...

Maarjah, ik ben dan ook heel slecht in dansjes aanleren :$

Misschien kan een shuffelende PF'er eens een initiatie geven/opnemen :D op de komende hardbass ofzo :)

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 21:31:
Misschien kan een shuffelende PF'er eens een initiatie geven/opnemen op de komende hardbass ofzo

Zou leuk zijn :) Denk toch dat je ze meer vindt op techno-feessies...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:09:
Zou leuk zijn Denk toch dat je ze meer vindt op techno-feessies...

hmm,mss op In Qontrol dan???:p
Me hun Techno zaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op dinsdag 31 januari 2006 om 21:18:
JA maar Shiffelen is makkelijker dan Shufflen laatste aanpassing 31 januari 2006 21:18

hahaha:P

mensen die kunnen shuffelen en naar qlimax gaan ?

Waarschuw beheerder
Kan misschien iemand die kan 'skiën' zoals deze mensen ( http://www.flodur.nl/temp/fransestampdans.wmv ) , eens een 'stappenplan' maken voor de beginnelingen onder ons :)

Zoals dit (onjuiste) voorbeeld dus :

http://users.pandora.be/anni/pics/ski.jpg

:p
Waarschuw beheerder
Wel vet al die filmpjes:D
Die Melbourne shuffle van die gast met die pet ben ik ook aan het oefenen hier maar is heel moeillijk:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 21:22:

zwaar te gek :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
binnekort maar is ff meeten met een aantal shufflers op awake of iets dergelijks :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 11:27:
Kan misschien iemand die kan 'skiën' zoals deze mensen ( http://www.flodur.nl/temp/fransestampdans.wmv ) , eens een 'stappenplan' maken voor de beginnelingen onder ons

dan ben ik uw leraar
Waarschuw beheerder
Heb ik één vraag aan de leraar:
Bij dat skiën, raak ik de grond aan met mijn tenen als mijn been naar voren gaat?

Ik wissel namelijk van 'hinkelend' been als ik ski. :)

Waarschuw beheerder
das idd wel vet als je allemaal :Pshuffelaars:P bij elkaar ontmoet op een feest:D ga zelf nie echt naar feesten waar ze het doen maar anders zou ik zkr ff gaan kijke:D ziet er echt vet uit

maaruhm....dat shuffelen....doen ze dat veel bij techno dan? of zijn maar paar die da kunne?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op woensdag 1 februari 2006 om 18:41:
dan ben ik uw leraar

Dan moet ik nog een feestje zien te vinden waar jij ook heengaat :)

Qlimax.be ?
Project Hardcore.be ?
Q-base ?
Hardbass ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 11:27:
Zoals dit (onjuiste) voorbeeld dus :

Dat voorbeeld is idd al helemaal fout.. Ikzelf heb het een beetje proberen uit te vogelen (tjah.. zit me te vervelen, en het lijkt me wel zwaar kicken om op een volgend jump-feest met een groep exact hetzelfde te doen op snoeiharde bass vol met bier)..

Maar wat ik eruit opmaak is dit:

Startstand: links voor, rechts achter

1. L hakbil, R voor-stap

2. L midden stap, R hakbil

3. L plat achter, R voor tap (hiel naar binnen bewegen)

4. L voor hak, R rechtsmidden buiten plat

5. L hakbil, R voor stap

IS nog verre van perfect, maarja.. Ik ben ook geen dansleraar en ga voor een harddance'ke ook geen uren proberen het onder de knie te krijgen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op woensdag 1 februari 2006 om 20:32:
Maar wat ik eruit opmaak is dit:

Jij wilt mijn benen breken zekers ? :p

't zal op Qlimax oefenen worden dus ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:07:
maaruhm....dat shuffelen....doen ze dat veel bij techno dan? of zijn maar paar die da kunne?

Et zijn er nu nog maar een paar :) Ken er denk ik een stuk of 6. Vette is dat iedereen de basis kent maar niemand shuffelt etzelfde, allemaal andere ehm "technieken" zeg maar...

Waarschuw beheerder
gheghe.....shuffelen is voor mietjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:01:
shuffelen is voor mietjes.

Sowieso... ik lach ze altijd hard uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:01:

Oh Oh Oh , wat een doordachte opmerking weer. De ene vindt het mooi , de andere niet , so what. Het is gewoon moeilijker om aan de leren dan laat ons zeggen skiën of hakken , is het daarom dan voor mietjes ?

Ik durf gerust zeggen dat ik het graag zou kunnen, net als hakken, skiën enz... gewoon los springen is ook leuk , maar het voordeel aan die ingestudeerde dansjes is dat als je ze in groep doet , ze nog mooier ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 14:17:
http://dl2.dumpalink.com/media/2uZDDTSwMznX/w1Uk73FPcAJp.wmv

zij kan er ook wat van

best knap voor iemand met het syndromn van down die in zo kort mogelijke tijd 8 verschillende dieren probeert uit te beelden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:17:
Et zijn er nu nog maar een paar Ken er denk ik een stuk of 6.

shuffelen doen ze al jaren in hollywood dus t zullen er zeker meer zijn als 6 die dat kunnen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 08:49:
Uitspraak van *MilosH* DG! op woensdag 1 februari 2006 om 23:01:

Oh Oh Oh , wat een doordachte opmerking weer. De ene vindt het mooi , de andere niet , so what. Het is gewoon moeilijker om aan de leren dan laat ons zeggen skiën of hakken , is het daarom dan voor mietjes ?

Ik durf gerust zeggen dat ik het graag zou kunnen, net als hakken, skiën enz... gewoon los springen is ook leuk , maar het voordeel aan die ingestudeerde dansjes is dat als je ze in groep doet , ze nog mooier ogen.

Haha, dat was sarcastisch.. Milosh shuffelt elk weekend de benen onder zn lijf vandaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 09:25:
shuffelen doen ze al jaren in hollywood dus t zullen er zeker meer zijn als 6 die dat kunnen

In Hollywood ja? Nja ik doelde ook op mijn nabije omgeving :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 12:46:
Haha, dat was sarcastisch.. Milosh shuffelt elk weekend de benen onder zn lijf vandaan

OK dan :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 12:46:
Milosh shuffelt elk weekend de benen onder zn lijf vandaan

kan hij het me dan niet leren ?
Waarschuw beheerder
donateur
appeltje eitje woonboerdereitje ! (Y)

Waarschuw beheerder
shuffelen doen ze al jaren in hollywood dus t zullen er zeker meer zijn als 6 die dat kunnen

8)...in de hollywood zegt ze...zal wel meer electric boogie/breakpasjes zijn....echt geen shuffletactics/moves hoor...(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik shuffle milos er zeker uit :jaja: :D

Waarschuw beheerder
dat denk ik ook wel ja(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:D tevreden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 20:07:
Qlimax.be ?
Project Hardcore.be ?
Q-base ?
Hardbass ?

uhm nee haha mischien project hardcore ligt eraan bassleader?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op donderdag 2 februari 2006 om 18:12:
bassleader?

Dat zou nog eens kunnen ... lineup is niet slecht voor Hardstyle :p en op een half uurtje van mijn deur :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:31:
in de hollywood zegt ze...zal wel meer electric boogie/breakpasjes zijn....echt geen shuffletactics/moves hoor...

echt we:D sjakie betweter maar als jij vind van niet nou dan voor jou lekker niet oke:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 21:19:
echt we sjakie betweter maar als jij vind van niet nou dan voor jou lekker niet oke

Kan wel merken dat jij verstand van dansen hebt zeg, jezus..! 8)
Als je het verschil tussen dat mega-ultra-ubersimplistische, domme, kinderachtige Hollywoodchicken-nogwatdansje en de shuffle niet kunt zien dan mankeer je toch zeer zeker iets aan je ogen! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
na zeg :o LB
Uitspraak van Ed ter Bak op donderdag 2 februari 2006 om 22:33:
Kan wel merken dat jij verstand van dansen hebt zeg, jezus..!

hoor je mij dat zeggen dan?? en ben jij mister verstand van dansen?

Waarschuw beheerder
Geen ruzie maken hee beste nooderburen :)
Waarschuw beheerder
donateur
nee tuurlijk niet:d om zoiets?? haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 22:44:
hoor je mij dat zeggen dan??

Nah, op pf valt er weinig te "horen"..

Ik citeer het volgende:
Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 09:25:

Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 21:19:
echt we sjakie betweter maar als jij vind van niet nou dan voor jou lekker niet oke

Ken toevallig wat mensen die zo achtelijk zijn zich weleens richting Hollywood en vergelijkbare tenten te begeven en die vonden mijn shuffle lijken op dat zgn. Hollywooddansje (pattadans toch?) :/
Heb het een paar keer mogen aanschouwen, het ziet er niet uit en een boel mensen vinden het de shit, hahaha :D De 1e had dat domme chicken dans, weer een ander danste gewoon een paar domme salsa-pasjes en de ander was meer aan het "chillen" met wat neppe cripwalkmoves er tussendoor (wie kent het nog! 8):D) maar dat ken je vast niet! :[

Uitspraak van *Celes* op donderdag 2 februari 2006 om 22:44:
en ben jij mister verstand van dansen?

Nee, dat "hoor" je mij niet zeggen! 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 22:51:
Geen ruzie maken hee beste nooderburen

Alé, toch zeker en vast niet, gij zottekop.. (F):bier:
Waarschuw beheerder
donateur
bla bla
:z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gast! lul toch niet zo dom en neerbuigend zeg... gadver kan ik echt niet tegen.

Ik dans al weet ik hoeveel jaar en ja er zijn een paar ook in holly die dus echt wel kunnen shufflen. Daarnaast kent the shuffle een paar basic moves en iedereen heeft zijn eigen uitvoering ervan.

Verder zijn er ook een aantal in Hollywood die een soortgelijke dans al jaren doen, lang voordat the melbourne shuffle geboren was.
Waarschuw beheerder
donateur
dankU:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op donderdag 2 februari 2006 om 23:47:
Gast! lul toch niet zo dom en neerbuigend zeg... gadver kan ik echt niet tegen.

Dat is dan jouw probleem! (Y):D

Ik dans al weet ik hoeveel jaar en ja er zijn een paar ook in holly die dus echt wel kunnen shufflen.

Wat heeft het feit dat jij al heel wat jaartjes danst er mee te maken dat er in de Holly wat shuffelaars rondlopen? 8)

En de basics bestaan al heel lang, langer dan jij denkt als je dan zo nodig wijs moet doen :) Er zijn ook tig basics en iedereen heeft zijn eigen techniek, tell me about it kerel, hahaha! Duitsers doen hem over het algemeen weer heel anders en vroeger deed men het in de UK weer heel anders dan dat ze dat in Azië en Australië (al jaren tot) vandaag de dag doen (Y)

Verder zijn er ook een aantal in Hollywood die een soortgelijke dans al jaren doen

Idd, ik heb net een ex-Hollywood-bezoeker ff ondervraagd op msn en die wist me te vertellen dat het sinds 2000/2001 al gedaan werd in de Holly, dat klopt en het zijn een soort van eenvoudige shufflebasics volgend deze beste man. Ik geloof hem op zijn woord aangezien hij al heel wat jaartjes danst ;)

lang voordat the melbourne shuffle geboren was

Wanneer is die dan "geboren"? *proest* Als je wijs komt doen, kom dan ook met feiten aanzetten anders wordt je weer met je neusje op de feiten gedrukt! 8)
De shuffle stamt iig af uit het begintijd v/d house, neem dat nou maar van mij aan (Y)
laatste aanpassing