Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Als je het niet lekker vindt smoke dan niet...
Hou je nutteloze reacties ff voor je graag. Als jij het lekker vind om een droge bek te hebben of een smerige teersmaak in je bek te hebben moet jij weten...maar denk dat de meeste het toch met me eens zijn dat wat drinken erbij erg prettig is.
Hou je nutteloze reacties ff voor je graag. Als jij het lekker vind om een droge bek te hebben of een smerige teersmaak in je bek te hebben moet jij weten...maar denk dat de meeste het toch met me eens zijn dat wat drinken erbij erg prettig
De smaak van wiet is toch waar je het voor doet....teersmaak is zeker niet de bedoeling! En als je wat vaker blowt krijg je niet zo´n droge cholera bek hoor!
Maar misschien moet je volgende keer je blaadjes en takjes eruit halen en wat minder shag dr in doen!
De smaak van wiet is toch waar je het voor doet....teersmaak is zeker niet de bedoeling! En als je wat vaker blowt krijg je niet zo´n droge cholera bek hoor!
Maar misschien moet je volgende keer je blaadjes en takjes eruit halen en wat minder shag dr in doen!
tjah vebannen om niks beetje jammer......
maarjah wat kan je dr aan doen niet veel..(helaas)
als dr nou gespot werd met enge ziektes oke......maar dit vind k niet echt een overtreding ...
k bedoel......
blowen mag toch...(noujah in iedergeval gedoogd)
dit dan mag je t dr toch ook wel over hebben..
maarjah zal wel aan mij liggen.....
En wiens hielen heb jij gelikt om je ban op te heffen?
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is afgekeurd door een medewerker.
rofl