| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Van mij hoeft dat niet trouwens want ik vind de A'dam Studio's echt vet
Mysteryland Bussloo vergeet ook niemand meer vanwege de blubber.
Maar dan moeten ze wel iets aan die blauwe shit op de vloer doen
lekker underground gevoel creert het
Ach man, tis toch weer wat waardoor je het altijd in je hoofd blijft houden?! Mysteryland Bussloo vergeet ook niemand meer vanwege de blubber
henny v en elke k zou ook wel leuk zijn in chillout maar eigenlijk vond ik de manier van pandemonium nog een stukje beter. beetje chillen met oldskool beatz.
Andere locatie?
Mag toch hopen dat dat een grapje is....
Toch niet echt he?
weet ook van niks.
En zou niet weten waarom
in Utrecht heb je ook Central Studio's = bijna dezelfde locatie als 020 studio's
Dat zei iemand paar dagen geleden hier in t topic 'benieuwd waar de volgende editie word gehoude'
Pandemonium hoort in Amsterdam
Denk gewoon weer in de Amsterdam Studio's
Uitspraak van Perfect Blood op dinsdag 8 november 2005 om 16:35:
Mooi zo
toch nog ergens over eens
Hoeft niet want op Enzyme Incubation stond ie ook onder Ruffneck maar draaide die als D'Spyre
Jou kwam ik trouwens ook nog tegen toch?
Weet iemand hoe dat nr heet met dat tetris melodietje wat Frantic Freak draaide?
Simstim, Tellurian, Delirium, Voodoochild Waldo, The Fly en Partyraiser zou ik wel eens op Pandemonium willen horen