Partyflock

Forumonderwerp · 824484

Is een driedelig pak een do of een don't bij een gozer?

hmm ligt aan de situatie

een mooi pak is altijd goed :yes: voor m&v! duur/niet duur, chique of trendy maakt niet uit/is goed, als het maar zit :P
Zeker een 'Do' :jaja:
Ligt aan de gelegenheid.

Mannen in pak zijn wel erg :kwijl:
Maar mannen in een mooie spijkerbroek & leuk shirtje ook.

Als het maar niet zo'n pak is wat van opa of papa is ge-erfd en al 30 jaar in de kast hangt.. Beetje trendy pak > Mooi chocoladebruin met groen overhemd (Y)
ja mannen in een mooi modern pak is zeer zeker "do"

Nah, geen driedelig, beetje oubollig vind ikzelf

Persoonlijk vind ik dit erg mooi
totally do !!!!
mannen in pak doen em zwaaaaar!
zekers! maar kheb maar 1 pak en das een gala pak haha :P zou wel willen in een pak rond lopen beetje met je mobieltje zwaaien en de buisiness man uithangen :D
laatste aanpassing
jazekers :K

do :jaja:

Mits het een goedzittend pak is een DO.

Do (Y)
man in pak kan echt wel :kwijl: zijn hoor! :D

maar niet iedereen in er lekker in.. ;)

Artiest Sarah
ja DO :yes:

vooral de pakcombinaties vind ik mooi ...daar zou ik m'n vriend ook wel een keer in zien....maar vrees dat het pak dan niet al te lang aan blijft ;)

Kijk en oordeel zelf maar....

Alleen de bovenste is een pak

Overigens wel leuke jasjes die van D&G (Y)
Bij sómmige mannen kan een pak echt woest aantrekkelijk zijn.. O:)
Mannen in pakken zijn absoluut DO! Alleen een voor een 3-delig moet het wel de juiste gelegenheid zijn, dus niet naar werk of zo, zoals Donner, altijd in 3d :nee:
Ik vind don't, ik vind het echt heel lelijk.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 21:26:
Alleen de bovenste is een pak

Klopt maar ik vind de combinaties eigenlijk nog mooier. Met een leuke jeans erbij en nette schoenen eronder.
Is ook niet verkeerd hoor ;)
Gewoon een mooi jasje op een spijkerbroek kan ook :kwijl: zijn. Moet nog steeds mijn vriend zover zien te krijgen. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

Dit vind ik nou weer minder. Is op zich wel mooi maar ik vind een moderner pak veel mooier. Gewoon iets met kleuren of eventueel afwisselen met een mooi gekleurde blouse eronder. Niet gewoon saai zwart.
laatste aanpassing

Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 11 november 2005 om 20:42:
Gewoon een mooi jasje op een spijkerbroek kan ook :kwijl: zijn. Moet nog steeds mijn vriend zover zien te krijgen. :kwijl: :kwijl: :kwijl:

:yes:

Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 11 november 2005 om 20:42:
Dit vind ik nou weer minder. Is op zich wel mooi maar ik vind een moderner pak veel mooier. Gewoon iets met kleuren of eventueel afwisselen met een mooi gekleurde blouse eronder. Niet gewoon saai zwart.

Ja je moet wel een beetje je fantasie hierbij laten gaan ;)
Ik vind het met kleur ook wat moderner en zakelijker overkomen dan dit eigenlijk. Maar was ook maar een voorbeeldje ;)
Dit vind ik wel heel (y). Die mag wel bij me langskomen. :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 20:48:
Ja je moet wel een beetje je fantasie hierbij laten gaan
Ik vind het met kleur ook wat moderner en zakelijker overkomen dan dit eigenlijk. Maar was ook maar een voorbeeldje

Ja, dat begrijp ik. Dit ziet er erg saai uit. Draagt mijn opa van 80 ook weleens. :gaap:
do supersexy maar moet bij je passen

Twee delig, als in blouse en pantalon?

ja driedelig is met giletje en dat vind ik wat ouwelijk.. :no: