Uitspraak van poupoulossos op donderdag 10 november 2005 om 08:17:Vrouwen achter het stuur hé........
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 10 november 2005 om 13:17:hier nog zo een
wie zegt dat er een vrouw achter het stuur zat?
maar is wel zonde ja..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 16:01:wie zegt dat er een vrouw achter het stuur zat?
Bedoelde meer de manier van parkeren....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 13:51:gaaf!!
Gaver zou geweest zijn als ik degene was die iemand anders inhaalde in dit monster.....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 november 2005 om 16:29:of ik
Over een paar jaartjes....misschien.....
Uitspraak van poupoulossos op zaterdag 12 november 2005 om 16:49:wat staat er the fuck nou als ik een reactie wil plaatsen??????
nou dat vragen ze van je haha
Uitspraak van poupoulossos op zaterdag 12 november 2005 om 16:49:wat staat er the fuck nou als ik een reactie wil plaatsen?????? ---> dit : Wees heel soms ook eens lief tegen je medeflockers!laatste aanpassing 12 november 2005 16:50
dat heb ik dus ook de hele tijd bovenin staan als ik wat wil zeggen!!! HAHAHA
Nou jonges jullie krijgen alle liefde van de wereld van mij... Luv ya all!!!
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op donderdag 10 november 2005 om 13:21:He getver, wat een naar gezicht...
je wilt niet de andere foto's daarvan zien..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 14:14:je wilt niet de andere foto's daarvan zien..
of wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:02:of wel
tis nogal bloederig, weet je het zeker?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:02:kan wel wat hebben
here you go!
bloedvlek op de vrachtwagen en je kan een arm zien zitten Mitsubishi Lancer Evo VIII MR FQ-400

Om te vieren dat Mitsubishi 30 jaar actief is in Groot-Brittannië stuurde de importeur aldaar een Lancer Evo VIII naar de tuner. Daar werd de standaard 2,0-liter turbomotor zo aangepakt dat hij in plaats van zijn standaard 265 pk voortaan 405 pk levert . Het maxium koppel groeide van 350 naar 481 Nm.
Voortaan sprint de auto in 3,5 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid ligt boven de 280 km/u. De Britse importeur levert de auto voor 46.999 pond. “Een Porsche Carrera GT kost hier 330.000 pond en sprint van 0 naar 100 in 3,9 seconden. Een Pagani Zonda doet het in 3,7 seconden. Een BMW M3, toch wel het ijkpunt voor een superauto voor alledag, heeft er 5,3 seconden voor nodig,”
Om te vieren dat Mitsubishi 30 jaar actief is in Groot-Brittannië stuurde de importeur aldaar een Lancer Evo VIII naar de tuner. Daar werd de standaard 2,0-liter turbomotor zo aangepakt dat hij in plaats van zijn standaard 265 pk voortaan 405 pk levert . Het maxium koppel groeide van 350 naar 481 Nm.
Voortaan sprint de auto in 3,5 seconden van 0 naar 100 en de topsnelheid ligt boven de 280 km/u. De Britse importeur levert de auto voor 46.999 pond. “Een Porsche Carrera GT kost hier 330.000 pond en sprint van 0 naar 100 in 3,9 seconden. Een Pagani Zonda doet het in 3,7 seconden. Een BMW M3, toch wel het ijkpunt voor een superauto voor alledag, heeft er 5,3 seconden voor nodig,”
Lotus Sport Exige

Wat krijg je als je een 3,0-liter V6 stopt in een auto die 850 kilo weegt? De Lotus Sport Exige.
De Lotus Sport Exige debuteert op de Autosport International Show. Deze raceauto, waarvan er vooralsnog eentje bestaat, is deels ontwikkeld door RTN, die ook verantwoordelijk zijn voor de Bentley´s die racen tijdens de 24 Uren van Le Mans. Zij zorgden er onder meer voor dat de standaard carrosserie van de Exige is aangevuld met lichtgewicht onderdelen. Het gevolg is dat de Sport Exige met zijn 850 kg, 25 kg minder weegt dan een standaard Exige.
De motor in de Sport Exige is een bij General Motors afkomstige V6 die is getuned tot 405 pk. Het maximale koppel bedraagt 398 Nm. Normaal ligt in de Exige de 192 pk motor die ook wordt gebruikt in de Toyota´s Celica en Corolla T-Sport.
De Sport Exige is 35 cm langer en 10 cm breder dan een standaard Exige. De auto is ontworpen door Barney Hatt en Russell Carr, beiden in dienst bij de ontwerpafdeling van Lotus. In 6 maanden tijd is de auto ontwikkeld.
De Sport Exige is gebouwd in opdracht van een klant uit Zuidoost-Azië. Hij gaat er mee racen in Aziatische klassen. “We hebben geen plannen om meer exemplaren te bouwen, maar de basisstructuur van de auto is ontworpen om te kunnen voldoen aan de regels van raceklassen over de gehele wereld,” aldus Lotus.
Wat krijg je als je een 3,0-liter V6 stopt in een auto die 850 kilo weegt? De Lotus Sport Exige.
De Lotus Sport Exige debuteert op de Autosport International Show. Deze raceauto, waarvan er vooralsnog eentje bestaat, is deels ontwikkeld door RTN, die ook verantwoordelijk zijn voor de Bentley´s die racen tijdens de 24 Uren van Le Mans. Zij zorgden er onder meer voor dat de standaard carrosserie van de Exige is aangevuld met lichtgewicht onderdelen. Het gevolg is dat de Sport Exige met zijn 850 kg, 25 kg minder weegt dan een standaard Exige.
De motor in de Sport Exige is een bij General Motors afkomstige V6 die is getuned tot 405 pk. Het maximale koppel bedraagt 398 Nm. Normaal ligt in de Exige de 192 pk motor die ook wordt gebruikt in de Toyota´s Celica en Corolla T-Sport.
De Sport Exige is 35 cm langer en 10 cm breder dan een standaard Exige. De auto is ontworpen door Barney Hatt en Russell Carr, beiden in dienst bij de ontwerpafdeling van Lotus. In 6 maanden tijd is de auto ontwikkeld.
De Sport Exige is gebouwd in opdracht van een klant uit Zuidoost-Azië. Hij gaat er mee racen in Aziatische klassen. “We hebben geen plannen om meer exemplaren te bouwen, maar de basisstructuur van de auto is ontworpen om te kunnen voldoen aan de regels van raceklassen over de gehele wereld,” aldus Lotus.





![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)



















