Nou duidelijk toch?
Ik hoop wat mooie auto's te zien!!
of de
Ook liev
staan weer mooie autos tussen
Ik wil m hebben
Van de 144 rijdende zijn er 90 normale straat auto’s, 29 rally wagens, 24 stuks omgebouwd naar “evolution specifications” (verbeterde remmen, ophanging enz. plus een door Hart Motorsport getunede 2,1 liter BDT-E met 550 pk)
Om over ECHTE pk's te praten
idd
vind btw een rallywaardige s1 UR quattro ook 40x vetter klinken als n ferrari
let op die die boze neus van de audi voor de bocht issie treurig omdat ie vind dat hij er te langzaam in gaat na de bocht gaat die grote bek open en tanden naar voren: taste some dust
al die ferrari's verliezen het in de sprint tege een goede ur quattro
ik ben pleite!
laatste aanpassing
Ik maak een gruwelijke vergissing.. sorry
Het videofragment heeft het magazine EVO gemaakt van hun test van de Speed 12 op het South Circuit van Silverstone. De auto is al erg snel ondanks dat de motor waarschijnlijk begrensd is op zo'n 5750rpm en de Speed 12 niet de volledige 880pk levert. Even ter vergelijking een Ferrari Enzo heeft 660 pk...
De 880 pk worden geleverd door een 7,7liter V12 die is opgebouwd uit 2 Speed Sixes.
Ik moet zeggen dat die Audi ook wel gruwelijk is.....maar dat neemt niet weg dat het niet mijn mooiste auto is en dat hij waarschijnlijk in mijn ranglijst op plaats 55 komt, net boven de Golf 4....
Ferrari heeft goede prestaties, maar ik vind het voor de rest echt 10x niks, dan vind ik zo'n audi toch leuker!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 15:26:
ik = audi geil en dan met name de UR quattro heb hele lading van die zooi
Mijn pa was vroeger monteur voor jan de rooy toen die nog rallycross deed rijden
zij hebben ook een hele tijd met een audi quatro gereden ik heb er een heel plakboek vol van echt gave bak is dat