Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu ID&T 94 opstaan, ook wel leuke cd, ook met zowel hardcore als trance.. jammer dat het zo uit elkaar gegroeid is tegenwoordig, al die stijlen.. het kan heus wel goed bij elkaar passen!

Opbouwende mixen die met zachtere stijlen beginnen en steeds harder worden zijn ook een genot om naar te luisteren :jaja:
Waarschuw beheerder
Tja dat zeg je nou wel, maarja als ik op een feest sta wil ik toch hakkuh horen, ook aan het begin van de avond :D Kijk het zou wel leuk zijn als je bijvoorbeeld weer eens een goa- en een drum 'n bass zaal had op feesten, dan kan je afwisselen wanneer je dat zelf wil (dat vond ik altijd zo leuk aan Mysteryland).
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets bedoelde ik ook min of meer.. :)

Maar vind t ook wel iets hebben, eerste set op de avond, met rustige ouwe trance of oldskool beginnen.. en dan steeds harder, lekker opbouwend.. lekker naar een climax toe werken :jaja:
Waarschuw beheerder
Mjah ik weet het niet. Dat is wel leuk binnen een set zelf, maar op een avond mag het van mij van het begin af aan knallen hoor (a la Pandemonium). Maar ik zou wel een keer een Dj willen zien die in zijn set van trance naar terror gaat ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Of denk aan die set van Promo op Thunderdome Live - Mysteryland '98.. zoiets bedoel ik ;)

Prophet draait ook vaak zulke setjes voor zover ik weet :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op donderdag 8 december 2005 om 20:45:
Maar vind t ook wel iets hebben, eerste set op de avond, met rustige ouwe trance of oldskool beginnen.. en dan steeds harder, lekker opbouwend.. lekker naar een climax toe werken

écht mixen hoor ik allang niet meer.
Een stukje van een plaat laten horen, in een plaat die bezig is. En dat aan aantal keer, om 'm er vervolgens in te laten komen.
Dit soort sets hoorde je vaak in '93, '94 en 1995, echt top!

Het nu is al jaren platen aan elkaar over laten lopen...
Maar dit interesseert niet iedereen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mij wel... Ik wil toch echt gemix horen, anders kunnen ze net zo goed een CD opzetten...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:01:
Een stukje van een plaat laten horen, in een plaat die bezig is. En dat aan aantal keer, om 'm er vervolgens in te laten komen.

Dat is wel lekker ja, in plaats van alleen maar het laatste stukje over te laten gaan in een nieuw nummer. Toch zijn er nog wel Dj's die dat doen hoor, ook met drie draaitafels...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Idd.. jammer dat het tegenwoordig lijkt / is, alsof de dj's er zich makkelijk vanaf maken.. beetje plaatjes laten overlopen.. en that's it.. makkelijk geld verdienen zo.. ze zijn niet voor niets aan de top gekomen.. als ze het vroeger zo konden/deden, waarom nu dan niet meer? :S
Waarschuw beheerder
Omdat ze lui zijn geworden en hun geld toch wel krijgen :) Klinkt lullig maar het is nou eenmaal zo, ze hoeven zich niet meer te bewijzen ofzo... Begrijp me niet verkeerd, ze doen nog steeds hun best wel denk ik, maar ik geloof niet dat ze echt helemaal tot het uiterste gaan of durven te experimenteren met mixen enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk aan een Buzz Fuzz... 8)

Hoe die de laaste tijd draait op feesten.. :X
Waarschuw beheerder
Dat was ook degene die ik in mijn hoofd had ja :O Maar hij kan het nog wel hoor, als ie echt wil ;)
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 18:45:
vindt 92 t/m 95 zo wie zo beste periode geweest, maar das voor iedereen persoonlijk.

Same here... koffers iedere keer vol met die "troep". :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op donderdag 8 december 2005 om 21:23:
Maar hij kan het nog wel hoor, als ie echt wil

En als ie nuchter / 'clean' achter de draaitafels staat 8)

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Al wat meer bekend over de line-up en lokatie?
Waarschuw beheerder
Graag gedaan meiden! :P :D
Waarschuw beheerder
Daarna nog één keer een feest geweest volgens mij en toen was het daar afgelopen

Na die hellraiser nog meerdere feesten hoor pik.. O.a. Planet Hardcore en Hellfire :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op donderdag 8 december 2005 om 23:48:
O.a. Planet Hardcore

Die kon ik me ook nog herinneren. ;) Was naam kwijt. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 23:01:
Al wat meer bekend over de line-up en lokatie?

nog niks:(

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is eerder gezegd:

Uitspraak van Remco op zondag 13 november 2005 om 20:17:
Vergunning voor de SPH schijnt eind vorige week te zijn afgegeven. Nieuws wordt deze of volgende week officieel bekend gemaakt.

Dus ik vraag me af wat de bron is en waarom er nog niets over gezegd is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:02:
wat de bron is

ik vraag me af wie die vergunning afgegeven heeft :x

Artiest The basehead
Waarschuw beheerder
Het is wel klote maar toch ook wel weer spannent dat we nog niks weten???

Ik hoop I.S.P.?????

ze zijn gestopt maar toch misschien nog 1 keer!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 01:02:
Dus ik vraag me af wat de bron is en waarom er nog niets over gezegd is

Bron klopt iig niet.
Want er is nog steeds niks bekend gemaakt zoals wordt beweerd.

Meeste mensen roepen maar wat.

Ik vind het ook jammer dat niemand van de mod's ff aangeeft op basis van welke informatie het feest is toegevoegd, want toen ik een feestje wou toevoegen was dat een hoop gezeur dat er een flyer of site als bewijs zou moeten zijn. Maar in dit geval zie ik geen van beide.

Waarschuw beheerder
precies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPEEDLOADER op donderdag 8 december 2005 om 23:48:
Na die hellraiser nog meerdere feesten hoor pik.. O.a. Planet Hardcore en Hellfire

Yep! en Messengers of Doom! ..en er zijn nog een paar feesten afgelast toen der tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 18:20:
Zou iemand rechten hebben op de naam Hellraiser ?
Ik zou het niet weten...

Stond dus in ID&T magazine. Er stond zoiets van dat de organisator van de oude Hellraiser nu nog in de schulden zit omdat de huidige hellraiser de boel heeft 'overgestolen'. Dit omdat hij voor de commercie geen patent heeft aangevraagd. Hoe het precies zit weet ik niet, maar dat hij nog in de shit is dat wil ik wel geloven. Maar goed echt belangrijk is dat ook weer niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 21:01:

Het nu is al jaren platen aan elkaar over laten lopen...
Maar dit interesseert niet iedereen..

Nou dat is niet geheel waar want ik heb een set van Dano & Lenny Dee van het jaar 1993 live @ Hellraiser en dat is ook plaat na plaat. Het is gewoon een beleving en tegenwoordig zijn er ook wel dj's die mixen. Bijvoorbeeld Vince en DJ Rude. Het kan zijn dat rondom die periode meer de beleving hebt dat er gemixt werd en dat heb ik ook wel. Maar ja ik stond dan ook wel in de Robinson met een Pavo en een Gizmo.. echte klasse DJ's.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 9 december 2005 om 09:46:
Ik vind het ook jammer dat niemand van de mod's ff aangeeft op basis van welke informatie het feest is toegevoegd, want toen ik een feestje wou toevoegen was dat een hoop gezeur dat er een flyer of site als bewijs zou moeten zijn. Maar in dit geval zie ik geen van beide.

en dat is dus gewoon ronduit triest. PF is een grote vriendjes politiek. Ik probeer ook een artieste naam bij een profiel te krijgen maar ik krijg constand 1001 redenen dat dat niet zomaar gaat. Terwijl er zoveel dj's zijn die nooit hebben opgetreden en toch als dj erin staan :X Maar antwoord geven op een gewone vraag is altijd te moeilijk. Kom maar op met die waarschuwing :[
Waarschuw beheerder
als het in sporthallen zuid gegeven word , hoeveel mensen passen der dan in? we zitten nu op de 1657 bezoekers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op vrijdag 9 december 2005 om 14:30:
als het in sporthallen zuid gegeven word , hoeveel mensen passen der dan in? we zitten nu op de 1657 bezoekers

ligt eraan hoeveel hallen ze open gooien, voor alle 3 zekers meer dan 10000..dr moeten ernog aardig wat bij ja. Mss overtuigd ze dat :)
Waarschuw beheerder
Kan iemand dat artikel wat in het id&t magazine stond over hellraiser hier plaatsen.

Ben wel benieuwd wat er over in stond.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op vrijdag 9 december 2005 om 14:11:
PF is een grote vriendjes politiek.

Daar begint het idd steeds meer op te lijken ja :(
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 9 december 2005 om 09:46:

Ik heb dat ook aangekaart, en er wordt gezegd dat 'DE'organisatie het zo wilt:/
lekker vaag allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op vrijdag 9 december 2005 om 14:11:
PF is een grote vriendjes politiek.

Het hele leven is een grote vriendjes politiek ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedcore For Life op vrijdag 9 december 2005 om 15:31:
Kan iemand dat artikel wat in het id&t magazine stond over hellraiser hier plaatsen.

Ben wel benieuwd wat er over in stond.

Kan me voorstellen. Ik heb hem niet meer liggen en op internet kan ik het ook ff 123 niet snel vinden.
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook niet meer merkte ik toen ik hem net zocht :/ Ik had hem meegenomen op vakantie naar Spanje (het was het juli/augustus nummer) en ben bang dat ie daar is achtergebleven...
Waarschuw beheerder
ID en T magazine... wat is dat :S ? Ik ken alleen hun Thunderdome magazine :$

trouwens, is er hier geen pc techneut; die in de PF-site kan inbreken en in de database kan gaan wroeten om te checke wat daarin staat over dit feest :P ? of ben ik nu echt onzin aan het lullen :D

Waarschuw beheerder
donateur
en dat is dus gewoon ronduit triest. PF is een grote vriendjes politiek. Ik probeer ook een artieste naam bij een profiel te krijgen maar ik krijg constand 1001 redenen dat dat niet zomaar gaat. Terwijl er zoveel dj's zijn die nooit hebben opgetreden en toch als dj erin staan Maar antwoord geven op een gewone vraag is altijd te moeilijk. Kom maar op met die waarschuwing

je zegt gewoon waar het op staat...
ben zelf ook een paar keer bezig geweest om dingen juist te krijgen, maar blijkbaar denkt PF beter te weten...
as if.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:03:
ben zelf ook een paar keer bezig geweest om dingen juist te krijgen, maar blijkbaar denkt PF beter te weten...
as if.......

en we proberen alleen hier met z'n alleen een heus house-archief aan te leggen met haar eigen volgelingen... :X

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 15:57:
er wordt gezegd dat 'DE' organisatie het zo wilt

En je merkt dat het werkt: allerlei specula(as)ties en geruchten die oplaaien.
Wij raken geinteresseerd en / of enthousiast, en zij kunnen stiekem een beetje meekijken of er genoeg animo is en aan welke vraag en welke eisen van het potentiele publiek zij moeten gaan voldoen.

En los daarvan is het misschien voor henzelf niet zeker of de locatie die ze voor ogen hebben uiteindelijk uberhaubt wel mag o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:38:
genoeg animo

Uitspraak van [AT]-DaShadow op vrijdag 9 december 2005 om 14:30:

Uitspraak van KK from B op vrijdag 9 december 2005 om 15:00:
ligt eraan hoeveel hallen ze open gooien, voor alle 3 zekers meer dan 10000..dr moeten ernog aardig wat bij ja. Mss overtuigd ze dat

ouwehh, één keer een nieuwsberichtje op PF zetten met dit feest dat het in SPH is met de nodige zalen en aankleding, en één keer een berg digital overdose A4 flyer boekjes van 8/12 pagina's uitdelen op het eerst komende feest. dan denk ik dat we wel genoeg mensen hebben :X :P ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrorsmurfin op vrijdag 9 december 2005 om 19:08:
stukke ongeduld

we hebben geen geduld!!;)gek he!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je had er bij moeten zijn.. dan snap je het wel.
Waarschuw beheerder
donateur
tja uh kan der niets aan doen ;D
Waarschuw beheerder
donateur
ja mensen !!! ik heb toch echt infomatie dat het in de SHZ gehouden wordt....... (y)