Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 3 december 2005 om 14:41:
Maar vage herrie is ook wel lekker..

Hmmm ... memories ... Manu le Malin @ Digital Overdose :lief: ... wist niet wat ik meemaakte toen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij weet je nu nog steeds niet wat je allemaal meemaakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zo m'n momenten O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 3 december 2005 om 15:05:
Ik heb zo m'n momenten

en vanavond is er weer een
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 15:49:
en vanavond is er weer een

Dat is wel te hopen ja

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
gold ik zie je zeker bordeaux rode aus broek blauw met witte aus jasje van 94 en ruffneck t shirt en zwart met witte afgehakte maxen

Waarschuw beheerder
mensuhhhhh we gaan hakkuhhhhhhhh
Waarschuw beheerder
Pffff kippe vel krijg ik ervan als ik trug denk aan de Digital Overdose party's in de jaren '90

Ik was er veel van de partij..altijd klapte het er daar goed tegen aan in de main stage...maar mn mooiste party daar was mn 2de party...en mn 1ste party in sporthalle zuid 26 Aug 1995 Thunderdome vs Hellraiser :respect: van af toen dacht ik...dit smaakt na meer ;)

Ik kan van geen een feest daar iets negatiefs over zeggen want het was elke keer weer :bounce:

Mja misschien het enige min puntje dat je soms goed verdwaald was met alle verschillende area's en gangen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien is die hier al geplaatst, maar ik kwam op soulseek dit linkje tegen:

http://files.filefront.com/Hellraiser+++The+History+1992+1995mpg/;4104783;;/fileinfo.html

Hellraiser_-_The_History_1992-1995.mpg
410.68 MB (430,627,904 Bytes)

Klik...en geniet :)

[edit] rechtstreeks linken werkt blijkbaar niet, maar als je onderstaande link copy/paste zou hij het wel moeten doen:

files.filefront.com/Hellraiser+++The+History+1992+1995mpg/;4104783;;/fileinfo.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben zeer benieuwd hierna..:yes:

hoor alleen maar positieve dingen dus kan niet misgaan:D

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op soulseek the prophet live @ Sporthallen-Zuid 1993 en Dano & Lenny D live @ Hellraiser Belfast 1993 en wat digital overdose video's staan voor de geinterresseerde :)
Waarschuw beheerder
Jammer dat het alleen niet in SHZ zelf zal worden gehouden (uit zeer betrouwbare bron) anders was ik er zeker wel bij geweest om wat memories op te halen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Punk op zondag 4 december 2005 om 18:27:
Jammer dat het alleen niet in SHZ zelf zal worden gehouden (uit zeer betrouwbare bron) anders was ik er zeker wel bij geweest om wat memories op te halen

het zou dan leuk zijn als je ons wat meer kan vertellen!!want als het niet door gaat in de sph kunnen wij alvast beginnen met het organiseren van onze eigen illigale versie van de sph!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op zondag 4 december 2005 om 18:52:
het zou dan leuk zijn als je ons wat meer kan vertellen!!want als het niet door gaat in de sph kunnen wij alvast beginnen met het organiseren van onze eigen illigale versie van de sph!!

8) :yes:
Waarschuw beheerder
DO hoort in SHZ en niet ergens anders :RESPECT:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TATTOO WILLEM op zondag 4 december 2005 om 19:57:
DO hoort in SHZ en niet ergens anders

is een feit maar wel leuk om de sfeer en vooral de muziek die voor mij wel typisch SHZ was weer eens mee te maken, als het een goede lokatie is ben ik van de partij hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TATTOO WILLEM op zondag 4 december 2005 om 19:57:
DO hoort in SHZ en niet ergens anders

volkomen mee eens!!en ook de bij passende opstelling!dus niet zo als de laatste keer sph!!met 4vj doeken!!gewoon stellingen en heel veel boksen!!super:) niks meer aan doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 4 december 2005 om 18:52:
het zou dan leuk zijn als je ons wat meer kan vertellen!!want als het niet door gaat in de sph kunnen wij alvast beginnen met het organiseren van onze eigen illigale versie van de sph!!

Mja, valt eigenlijk weinig meer over te vertellen dan dat het niet in de SHZ is!
Kan wel stoer doen hoe & van wie ik dat gehoord heb maar dat komt alleen maar kansloos over. Je hoeft mij niet te geloven maar het is van iemand uit de scene die dat soort dingen wel weet en ze ook zeker weet.

En buiten dat ik het bevestigd heb gekregen is het sowieso al een feit dat er geen feesten meer gegeven mogen worden daar.

Maar mocht jij daar een illegaal feest organiseren dan hoor ik het wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funk Punk op zondag 4 december 2005 om 20:17:
En buiten dat ik het bevestigd heb gekregen is het sowieso al een feit dat er geen feesten meer gegeven mogen worden daar.

ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in dat is algemeen bekend...kutzooi!!maar er waren hier een paar mensen het wel eens om daar een illigaal feest te geven!!of een handtekeningen actie om een vergunning te krijgen voor de sph!!:)er moet toch een manier zijn om aan die vergunning te komen???:)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kunnen ze het dan in vredesnaam een Sporthallen-Zuid Reunion noemen :s
Maar geen sporthallen dan ik ook niet present, leek me leuk om daar weer is te rond te freaken 8) Is alweer lang geleden :yes:
Waarschuw beheerder
Zou jammer zijn als het niet in de SHZ is... Vraag me af of dat kraken echt doorgaat? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heren, ik check het wel even bij een kennis...

Enne...ik weet ook niet waarom ze het een reunie noemen...
Hoe kun je een feest nou een reunie titel toekennen, terwijl de meeste bezoekers van tegenwoordig niet eens weet welke organisatie verantwoordelijk is geweest voor de meest waanzige feesten daar (en elders) ! (Nb: antwoord is 'isp' natuurlijk).

Alle flyers heb ik jaren geleden al weggedonderd, maar kaartjes zijn wat handzamer en zeggen meer dan een flyer, dus die heb bijna allemaal nog.

Een reunie...met bezoekers die een gemiddelde leeftijd hebben van 20 ? Niets mis hoor, met je leeftijd, maar noem het dan niet een reunie...

Ik ga toch ook niet met mijn vader naar de reunie van zijn middelbare school ?!?!?!?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, iedereen valt nogal over het woord "reunie". Misschien niet de meest gelukkig gekozen naam dan, ik denk dat ze het beter gewoon Digital Overdose 2006 hadden kunnen noemen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gold op zondag 4 december 2005 om 21:47:
Vraag me af of dat kraken echt doorgaat?

ok kraken gaat mischien lastig want dat is dan echt inbraak.maar als we nou gewoon een feest voor de deur geven!?en als er wat mensen zijn die zich ervoor kunnen inzetten komen we een aardig eind!!ik ben in ieder geval voor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 21:48:
Heren, ik check het wel even bij een kennis...

Enne...ik weet ook niet waarom ze het een reonie noemen...
Hoe kun je een feest nou een reonie titel toekennen, terwijl de meeste bezoekers van tegenwoordig niet eens weet welke organisatie verantwoordelijk is geweest voor de meest waanzige feesten daar (en elders) ! (Nb: antwoord is 'isp' natuurlijk).

Alle flyers heb ik jaren geleden al weggedonderd, maar kaartjes zijn wat handzamer en zeggen meer dan een flyer, dus die heb bijna allemaal nog.

Een reonie...met bezoekers die een gemiddelde leeftijd hebben van 20 ? Niets mis hoor, met je leeftijd, maar noem het dan niet een reonie !
Ik ga toch ook niet met mijn vader naar de reonie van zijn middelbare school ?!?!?!?!

Ik denk dat ze het "reunion" noemen omdat de organisatie jaren geleden falliet is gegaan, en nu dus een reunie organiseert ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Waar het om gaat, is dat er mensen zijn die beweren op feesten geweest te zijn, terwijl een simpele rekensom uitwijst dat zij toen 8 waren ofzo...
Kom ook weleens mensen tegen die beweren op feesten geweest te zijn die;
A) verplaatst waren (en daar geen opmerking over geven. sterker nog; die zeggen, écht in dié hal en op dié datum geweest te zijn...)
B) of erger...geweest zijn naar feesten die helemaal nooit doorgingen !
De enige reunie die ik meegemaakt heb, waren die van Lloret de Mar in de Central Studios te Utrecht, tijdens Ghosttown 17-09-1994.
Toen ik in 1995 naar Happy Nation in de Vechstebanen ging kwam ik nog een aantal oude bekenden van eerdere feesten in Vechtsebanen tegen (92/93).
Maar ook dit waren er heel weinig. En logisch, de meeste waren een stuk ouder geworden en gingen al vanaf 91/92 t/m 1993. Die zaten echt niet te wachten op 1995...
Zo is nu ook.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheGabber op zondag 4 december 2005 om 22:10:
Ik denk dat ze het "reunion" noemen omdat de organisatie jaren geleden falliet is gegaan, en nu dus een reunie organiseert

Dus een reunie met die 3 kerels van 'isp' ?...
Lekker druk zal het worden !
Als ik hun was zou ik ook wat techniek inhuren van destijds.
Wordt het toch nog een dolle boel !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vind dit dus errug jammer om te horen. Maar moet nog uit officiele kanalen blijken, dusss...

Een feest in 1 naam Sporthallen Zuid en Digital overdose noemen en vervolgens wordt het bezoekadres niet Ijsbaanpad?

Is een typisch geval van jammer dan, maar dan zit ik niet echt te springen om naar dit feest te gaan, wordt dan dus een 'standaard' Thunderdome/MOH/Nightmare feest.

Hiervan hebben we er al genoeg, lijkt me derhalve een beetje misbruik maken van de naam en faam van vroeger!
Woordkeuze is dan inderdaad niet erg gelukkig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:13:
Dus een reunie met die 3 kerels van 'isp' ?...
Lekker druk zal het worden !

waar slaat dat nou op?
De naam van het feest kan toch gebaseerd zijn op het reuneren van de organisatie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:11:
Waar het om gaat, is dat er mensen zijn die beweren op feesten geweest te zijn, terwijl een simpele rekensom uitwijst dat zij toen 8 waren ofzo...
Kom ook weleens mensen tegen die beweren op feesten geweest te zijn die;
A) verplaatst waren (en daar geen opmerking over geven. sterker nog; die zeggen, écht in dié hal en op dié datum geweest te zijn...)
of erger...geweest zijn naar feesten die helemaal nooit doorgingen !
De enige reunie die ik meegemaakt heb, waren die van Lloret de Mar in de Central Studios te Utrecht, tijdens Ghosttown 17-09-1994.
Toen ik in 1995 naar Happy Nation in de Vechstebanen ging kwam ik nog een aantal oude bekenden van eerdere feesten in Vechtsebanen tegen (92/93).
Maar ook dit waren er heel weinig. En logisch, de meeste waren een stuk ouder geworden en gingen al vanaf 91/92 t/m 1993. Die zaten echt niet te wachten op 1995...
Zo is nu ook.

als je nou eerst is verteld over wie jij het hier hebt??en laten we de moed erin houden laten we nou maar gewoon hopen dat het door gaat ipv alleen een beetje zeuren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een reunie hoeft niet te zijn dat het om mensen gaat ;) maar bijvoorbeeld een reunie van het feest.. daarbij hoeven niet altijd dezelfde mensen aanwezig te zijn.. en dat betekend ook niet dat er geen buitenstaanders aanwezig mogen zijn.

kortzichtige koeie!

Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat mijn laatste post toch niet serieus nemen he ?..
Natuurlijk heb je gelijk; Ze noemen het maar hoe ze willen !
Hellraiser is in ieder geval niet meer van 'isp', maar van Rige...
Misschien is het nu ook wel een andere organisatie die het organiseert...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op zondag 4 december 2005 om 22:40:
als je nou eerst is verteld over wie jij het hier hebt??en laten we de moed erin houden laten we nou maar gewoon hopen dat het door gaat ipv alleen een beetje zeurenlaatste aanpassing 4 december 2005 22:41

Volgens mij ben ik het geweest die vanmiddag even via Marja van pf wat rechtgezet heb inzake een hellraiser te quelderduin die nooit doorging...

Nog wat voorbeelden:

*RaveWorld - Maasvlakte - Rotterdam - 21-08-1994 (originele ovaal-vorm flyer was al gedrukt en kaartverkoop was reeds gestart)
(op last van het gemeente bestuur) werd verplaatst en gehouden in de Energiehal - Rotterdam - 24-09-1994
-de wintertijd werd die nacht ingevoerd en er werd gewerkt met zichtbare stempels om buiten te komen. (Dit koste je FL. 5,00)
-de hal was opgesplitst; er hing een groot zwart doek; 3/4 hardcore, 1/4 mello

*Mad Max - The Rave Warrior - Central Studio's - Utrecht - 03-12-1994 heeft nooit plaats gevonden !
(originele vierkante/rechthoekige-vorm flyer was al gedrukt, maar kaartverkoop is nooit gestart)
(dit alles wegens openbare orde verstoringen waaronder tientallen auto inbraken, maar zeker het overlijden van een jongen uit Wijk bij Duurstede, tijdens Technnofobia - Central Studio's - Utrecht - 05-11-1994, tevens het laatste feest ooit van de toenmalige samenwerkende organisaties; Dance 2 Eden en Live & Direct)

*Hellraiser - Quelderduin - Den Helder - 10-12-1994 werd verplaatst en gehouden in Marcanti Plaza - Amsterdam - 30-12-1994 !
(vierkante flyer was gedrukt en kaartverkoop was reeds gestart)
(op last van de burgemeester)

*Trip 2 Dreamland - Erotic City Part II - Vechtsebanen - Utrecht - 27-04-1996 heeft nooit plaats gevonden !
(originele rechthoekige-vorm flyer was al gedrukt en kaartverkoop was reeds gestart)
(op last van de burgemeester)

Organisaties (uit het verleden) die partyflock blijkbaar niet kent...

-isp: Hellraiser/immortality/Digital Overdose - 1992 t/m 1999

-Live & Direct (i.s.m. Dance2Eden) Ghosttown/Mad Max/Trip 2 Dreamland/etc. - 1992 - 1994

Tevens was het de Energiehal, maar er zijn mensen die beweren dat het de Energiehallen waren. Echter, ik en velen met mij, hebben die andere hallen nooit kunnen vinden...

Das toch raar ?
Maar 'no hard feelings', dit is gewoon een forum..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 21:48:
Hoe kun je een feest nou een reunie titel toekennen, terwijl de meeste bezoekers van tegenwoordig niet eens weet welke organisatie verantwoordelijk is geweest voor de meest waanzige feesten daar (en elders) !

Lekker sceptisch...:/ Misschien probeert iemand wel weer de tijden van toen te laten herleven en er dus niks nieuws van te maken. Vandaar misschien geen DO2006 zoals we ook al een Thunderdome 2nd Generation hebben?

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:43:
Hellraiser is in ieder geval niet meer van 'isp', maar van Rige...
Misschien is het nu ook wel een andere organisatie die het organiseert...

Zucht... :/ Vierde keer al, Digital Overdose is niet dezelfde merknaam als Hellraiser en ligt dus niet per definitie bij Rige, Art of Dance of Kingsize! Of ben ik nou zo dom? ;-) Heb ook maar wat gestudeerd... :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:48:
-Live & Direct (i.s.m. Dance2Eden) Ghosttown/Mad Max/Trip 2 Dreamland/etc. - 1992 - 1994

Lijkt me niet meer dan logisch, toen bestond PF nog niet dus niemand heeft de organisaties toegevoegd. Feesten submitten zonder organisatie te vermelden is geen probleem, organisatie laten aanmaken heb je echter meer info (contactpersonen, tel.nrs.,postbussen etc.) voor nodig dus dat doet de organisatie meestal zelf. En waarom zouden ze dat doen als ze niet meer bestaan?
Begrijp me niet verkeerd, ik pleit er ook voor dat deze legendarische organisaties aangemaakt worden, denk dat we ons er allemaal maar eens sterk voor moeten maken dat (1) deze organisaties toegevoegd worden en (2) dat al hun feesten gesubmit worden! Dus leef je uit! :P
Waarschuw beheerder
RaveWorld - Maasvlakte - Rotterdam - 21-08-1994 (originele ovaal-vorm flyer was al gedrukt en kaartverkoop was reeds gestart)
(op last van het gemeente bestuur) werd verplaatst en gehouden in de Energiehal - Rotterdam - 24-09-1994
-de wintertijd werd die nacht

kheb het boekje :cheer:

de Energiehal

stond als het goed is toch ook aan de buitenkant erop vrij groot ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:32:
Ik heb alle Digital Overdose boekies nog!

en je hebt ook nog alle edities van thunder en strobe :) (ben ik best jaloers op eigenlijk)

ik kom een keer bij je op de koffie hoor. nemen we al die boekies nog ff door.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het boekje van raveworld maasvlakte '94 wat niet doorgegaan zou zijn :D van digital overdose ook :yes: ben bijzonder flyer geil geweest :$
Waarschuw beheerder
donateur
Niet zeike :D maar feesten b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:22:
ik pleit er ook voor dat deze legendarische organisaties aangemaakt worden, denk dat we ons er allemaal maar eens sterk voor moeten maken dat (1) deze organisaties toegevoegd worden en (2) dat al hun feesten gesubmit worden! Dus leef je uit!

hehe zo mag ik het horen!!jongens we moeten wat doen om dit feest door te laten gaan!!

als de organisatie van "digital overdose reunion'dit leest, MOGEN WE WAT MEER INFO???we maken ons druk;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:36:
en je hebt ook nog alle edities van thunder en strobe (ben ik best jaloers op eigenlijk)

ik kom een keer bij je op de koffie hoor. nemen we al die boekies nog ff door.

Die afspraak staat bij deze! :D
Wordt dan wel een hele grote kan koffie denk ik :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op zondag 4 december 2005 om 23:31:
stond als het goed is toch ook aan de buitenkant erop vrij groot ?

En toch waren er mensen die het niet begrepen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me niet meer dan logisch, toen bestond PF nog niet dus niemand heeft de organisaties toegevoegd.

dus nemen ze alles maar aan ?
de energiehal was ook al tegen de vlakte voor PF er was.
tevens staan de organisaties (alsmede de lokaties) op de flyers, dus... PF aanmaken die handel !

En waarom zouden ze dat doen als ze niet meer bestaan?

Haal dan de Central Studios en de Energiehal eraf, die loktatie's zijn ook weg (althans de energiehal zeker)...

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:36:
en je hebt ook nog alle edities van thunder en strobe (ben ik best jaloers op eigenlijk)

Die heb ik ook nog B)

Met onder andere daarin de reviews op platen waaraan ik meegewerkt heb, en interviews met enkele van mijn maatjes zoals LD en Tumbler 8)

Waarschuw beheerder
donateur

De "Hellraiser Ultimate Hardcore Dance-Events" (HUHDE) werden georganiseerd door een Nederlandse organisatie genaamd "Immortal Sound Productions" (ISP), die later (in begin 1998) hun naam veranderden naar "World Sound Productions" (WSP). HUHDE werd later over-/uitgekocht door Shadowlands, toen TNT, en uiteindelijk de Duitse organisatie "United Hardcore Forces" (UHF) in 1999. Sinds 1992 zijn er meer dan 30 HUHDE feesten gehouden. Uit de feesten zijn allerlei dingen voortgekomen van CD's tot T-shirts (en meer), maar ook allerlei er van afgeleide afgeleide feesten en nep-hellraiserfeesten.