Partyflock

Forumonderwerp · 823996

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Dit is wel heel heftig

Zie agenda 29 april 2006.

Herinnerd u zich deze nog nog nog?

[img width=640 height=480]http://www.youareonpicture.nl/memberfotos/6194/kh06wwvgs5ydvbcv2ntfnkdk87ypdv.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Bring that shit back one more time ;) Wel steigers en niet zoals laatste keer ;) Laatste keer :S Klinkt als gister maar alweer 6 jaar terug...
Waarschuw beheerder
donateur
pff als ik aan gisteren (want zo kan het voelen) terug denk:
"die hitte, lekker voor de box staan en zwaar uit je dak gaan". :lief:
Waarschuw beheerder
jaja het feest der feesten! digital overdose/hellraiser party's waren echt moddervet (y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 23:02:
Oud kaartje en 24+!!

Dacht het ff niet vriend!! Er zijn er zat -net als ik- die deze tijd neit meegemaakt hebben, omdat we daar nog te klein voor waren :D (ik was 13jaar)

Dus de menssen die enorm veel van deze stijl houden -net als ik :P - moeten hier ook cker heenkunnen.

Wel ben ik het ermee eens dat ze Pogopinguins niet binnen moeten laten. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hopelijk is het feest wel van ISP!

Waarschuw beheerder
aanwezig

Waarschuw beheerder
opzich lijkt het me wel cool. als het dan ook een DO line up wordt en niet een of andere rige / offensive line-up / AoD line up.

maar wat al eerder gezegd wordt, zoals vroeger wordt het niet meer...zie die nieuwe hellraisers van Rige. dus misschien beter dat het maar niet gehouden wordt.
Waarschuw beheerder
leuk weetje voor verzamelaars van leuke weetjes:

het schijnt dat de sporthallen zuid na de editie's van digitale overdosis 12 centimeter is verzakt!!

en dan hebben we het over 12 centimeter!!

dat is best een stuk zakken,

het is een gerucht dat in de wandelgangen ging, weet niet of het ooit bevestigd is...

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 17:19:
eindelijk es een x weer Sporthallen zuid feestje

Nou morgenavond is er sowieso weer eentje in die stijl :bounce: Kan niet wachten. 11 juni deed me al aardig denken aan the good old days in Sporthallen-Zuid mede door wat voor een lokatie de Amsterdam Studio's is en dat zal deze keer nog wel meer zijn vermoed ik :) Pandemonium here we come! :yes: Ben trouwens wel benieuwd hoe ze die Digital Overdose reunion willen gaan aanpakken. Laat me graag verrassen in ieder geval als oude Digital Overdose bezoeker! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 4 november 2005 om 10:20:
het schijnt dat de sporthallen zuid na de editie's van digitale overdosis 12 centimeter is verzakt!!

:respect:
Waarschuw beheerder
ik zie dat er nog geen lokatie bekend ik heb wel een tipie als het niet in de sporthallen zuid kan ....
quelderduyn den helder ..tipie
Waarschuw beheerder
zal toch niet hetzelfde als vroeger worden :no: heel erg koel en zou willen dat het in shz is :/ maar denk zo aan multigroove en dan 1 van de andere locaties in a'dam, toch niet hetzelfde of evenaarbaar :/
Waarschuw beheerder
lijkt me sterk dat ze het sporthallen zuid reunion noemen en t dan ergens anders gaan geven. Beetje goedkoop zou dat zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op donderdag 3 november 2005 om 21:38:
SHZ moet een herrinering blijven

zie al voor me dat er van die pogo-wazi`s in die tempel lopen

dan gaan ze er met bruut geweld weer uit :yes: no mercy

Waarschuw beheerder
begin hier gewoon bijna van de kwijlen
Waarschuw beheerder
dit was toch wel een van me favo plekjes in SHZ

lekker op de balustrade hangen en kijken naar die duizenden mensen die aan het hakken waren

[img width=440 height=292]http://www.face2face-archery.org/jpg/Sporthallen_zuid_boven.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
tsja ... down to memory lane
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WSM op vrijdag 4 november 2005 om 11:26:
lijkt me sterk dat ze het sporthallen zuid reunion noemen en t dan ergens anders gaan geven. Beetje goedkoop zou dat zijn

trust me ;)

lekker op de balustrade hangen en kijken naar die duizenden mensen die aan het hakken waren

jaaah! Ik zat dan net in dat hoekje op de tribune, vlak voor de speakers :d

En die gangetjes zijn er nog steeds hoor maar overdag is het gewoon een compleet ander beeld, kan je je niet voorstellen dat je zo de weg kwijt kon raken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op donderdag 3 november 2005 om 21:38:
SHZ moet een herrinering blijven

Dat roep ik inderdaad ook al in alle topic over SHZ.

Een feestje daar in dit tijdperk, zou alle herinneringen doen verneuken, en dat is wel het laatste wat ik zou willen.

Ik heb jammer genoeg ook bijna niets meer bewaard van toen, op een enkele consumptiebon en 2 foto's na :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 11:50:
Ik heb jammer genoeg ook bijna niets meer bewaard van toen, op een enkele consumptiebon en 2 foto's na

ik heb helemaal niets :O ... alleen flash backs .. naar een groep mensen die ik in geen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN meer gezien heb :|

aan de ene kant zou ik er graag heen gaan ... maar idd .. de herinneringen die daar liggen ... zijn er nog al wat ...

maar het kan altijd erger ... en da's een energiehal reunie ... dan teken ik mijn doodvonnis

Waarschuw beheerder
Leuke tijden gehad in Sporthallen Zuid :):yes:
De feesten daar waren altijd (Y):D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 11:50:
Een feestje daar in dit tijdperk, zou alle herinneringen doen verneuken, en dat is wel het laatste wat ik zou willen.

ik weet wel zeker dat het storm loopt met ouwe bekenden, geen pogo homo's als ze maar dan ook echt de digital overdose stijl draaien, zoals morgen op pandemonium.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WSM op vrijdag 4 november 2005 om 12:19:
digital overdose stijl draaien, zoals morgen op pandemonium.

en daar ben ik dan altijd bang voor ... het wazi publiek daar kijk ik dwars doorheen ... de muziek is voor mij belangrijker ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 13:05:
de muziek is voor mij belangrijker

Juist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op vrijdag 4 november 2005 om 13:14:
Juist

ik weet het wel .. doe alleen graag alsof ik het niet weet :P :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 11:53:
en da's een energiehal reunie ... dan teken ik mijn doodvonnis

elementenstraat, elenmentenstraat, elementenstraat spookt het al jaren door me hoofd,

toen toch maar de naar elementenstraat reunie

valt altijd tegen,

het kan niet meer de tijd is geweest,

mooi geweest vooral,

the good old days never came back again...

maar als het echt in de sporthallen zuid is, twijfel alom

the advisor ;-)
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat baal ik dat ik de laatste editie in de Sporthallen zuid niet kon... :(

Hopen dat dit feestje daar wel weer mag plaats vidnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net weer ff die band die je de laatste keer na afloop kreeg gekeken. Dat stukje met Laurent Ho en dan die camera die op de zaal gericht wordt.

:bounce:

Maar ISP is failliet toch en heeft de naam (samen met Hellraiser) verkocht? Vraag me af wie dit geeft, geen Rige neem ik aan. Krijg je het straks in het Silverdome, of Duitsland natuurlijk :P Daar zijn ze goed in het gebruiken van namen van feesten uit ons land.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op vrijdag 4 november 2005 om 11:40:
dit was toch wel een van me favo plekjes in SHZ

daar stond ik ook meestal voor de boxen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op vrijdag 4 november 2005 om 13:45:
Maar ISP is failliet toch en heeft de naam (samen met Hellraiser) verkocht? Vraag me af wie dit geeft, geen Rige neem ik aan. Krijg je het straks in het Silverdome, of Duitsland natuurlijk :P Daar zijn ze goed in het gebruiken van namen van feesten uit ons land.

dit is vooralsnog onbekend. Dus wordt afwachten wie het is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 4 november 2005 om 13:45:
aar ISP is failliet toch en heeft de naam (samen met Hellraiser) verkocht? Vraag me af wie dit geeft, geen Rige neem ik aan. Krijg je het straks in het Silverdome, of Duitsland natuurlijk Daar zijn ze goed in het gebruiken van namen van feesten uit ons land.

zover ik weet, had arcade (jaja herman heinsbroek) de namen maar heeft art of dance deze gewoon weg "geclaimed", om onder de noemer hellraiser, feesten te organiseren,

wat er met de naam digital overdosis is gebeurd, is mij ook niet geheel duidelijk

maar zolang deze niet gedoponeerd is, mag iedereen onder de naam feesten organiseren

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
kingsize heeft de hellraiser rechten in duitsland, in nederland is dat rige.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 4 november 2005 om 14:40:
rige

is dat geen onderdeel van art of dance?

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
nee dat is geen onderdeel van AOD.... AOD komt uit Amsterdam regio en Rige uit Rotterdam!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 4 november 2005 om 14:57:
is dat geen onderdeel van art of dance?

mzzzl heus niet, volgens mij hebben ze meer te maken
met die rotterdam hoek (midtown,r'dam rec,enzo)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op vrijdag 4 november 2005 om 16:04:
nee dat is geen onderdeel van AOD.... AOD komt uit Amsterdam regio en Rige uit Rotterdam!

whaha zat ff nie op te lette dat er al geantwoord was
Waarschuw beheerder
Ben er zelf dus nooit geweest! (te jong)
maar zie dat er veeeel meer zalen waren met trance ambient
techno etc, hoe ging dat daar? De gabbers ook flink te schuivelen ofzo of kwam er ook echt volk voor tiesto en en die andere dj's????
Waarschuw beheerder
maar goed dat zegt niks dat ze niet kunnen samenwerken,

want bijv. UDC werkt ook samen met mid-town, (wat ik trouwens altijd een rare naam gevonden heb voor een rotterdams bedrijf, gezien de middelste letters mID-Town)

want hoe komt art of dance anders aan de naam masters off hardcore vs. hellraiser..?

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op vrijdag 4 november 2005 om 16:25:
want hoe komt art of dance anders aan de naam masters off hardcore vs. hellraiser..?

Die naam effe te huren!
net zoals laatst met dominator
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op vrijdag 4 november 2005 om 16:40:
Die naam effe te huren!
net zoals laatst met dominator

een naam huren? waarom zou uberhaupt iemand die naam al verhuren? verkoop hem dan gewoon..

nee dat huurverhaal gaat er niet in..

the advisor ;-)
donateur
geld in het laadje zonder er iets voor te hoeven doen... ;)

en de huurder? Die kan lekker voortborduren op de goede naam van iemand anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WSM op vrijdag 4 november 2005 om 11:26:
lijkt me sterk dat ze het sporthallen zuid reunion noemen en t dan ergens anders gaan geven

Lloret da Mar en Salou reunies zijn toch ook nooit in Salou of Lloret?
De Energiehal reunie was ook in Cargo Spijkenisse, ik denk dat dit feest zeker niet in SHZ gehouden zal worden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Kaaaas ! op vrijdag 4 november 2005 om 16:25:
maar zie dat er veeeel meer zalen waren met trance ambient
techno etc, hoe ging dat daar? De gabbers ook flink te schuivelen ofzo of kwam er ook echt volk voor tiesto en en die andere dj's????

Dat was juist zo gaaf, dat mensen stonden te gabberen op hardtrance tussen de tranceliefhebbers.
je had ook een klein zaaltje met keiharde jungle waar iedereen stond te gabberen op jungle.
Beneden had je de ambient chillout waar men helemaal voor pampus lag, daar draaiden ze ook vaak films.
Niks geen ruzie tussen tranceliefhebbers en gabbers
Waarschuw beheerder
donateur
Want hoe komt art of dance anders aan de naam masters off hardcore vs. hellraiser..?

Omdat ze het samen deden ;) Hellraiserzaal werdt door Rige gehost...

Lees maar op diverse sites:

Nederlands grootste hardcore giganten geven samen het grootste hardcore evenement dat Nederland rijk is!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
besef het ook nu pas :O :O :O 29-4 koninginne nacht :respect: meesterlijke datum :respect: