| Betreft: | evenement: Total sickness, zaterdag 14 januari 2006 om 19:00 |
Ik ben nog naar jullie op zoek geweest ook
ben echt heeeeeeeeeeeeel veel mensen tegengekomen waarvan ik niet wist dat ze gingen maar jou en bies heb ik niet gezien
hahaha jah theo in de wc.. WAAR ZIJN KAATJE EN BIES???
ben ik niet meer zo agressief en 2 dan lijkt het me stug dat dan mn hak vol met bloed zit ( meer mn kop ofzo ). Lijkt er meer op dat ik aangereden ben mn rug/kont is ook behoorlijk beurs
whahahaha ik ben er inmiddels achter
De meeste bulten en blauwe plekken komen van het voetballen met een blikkie waarbij we wat fanatiek werden en zwaartekracht vooral mij ook tegenwerkte
Het blikkie vond ik trouwens terug vanochtend in mn jaszak
Waarom mn poot onder het bloed zat en ik omgekeerd in bed lag met al mn kleren aan ben ik ook achter.
Mn onderslaper stak een stuk van onder bed vandaan en toen ik achter de computer vandaan kwam wankelde ik en ramde keihard met mn hak de punt van die onderslaper. Daardoor is mn poot opengeknald en ikzelf achterover gedonderd in mn nest, nadat ik toen een paar keer in mn kussen gebeten heb omdat het nogal pijnlijk was ben ik in slaap gedonderd
tja da's theo stijl whahaha
nee maar normaal maak ik t ook nooit ZO bont, maar dit weekendje was weer erg fout
T is de laatste tijd wel raak, nou toch maar ff een tijdje wat rustiger gaan doen
De meeste bulten en blauwe plekken komen van het voetballen met een blikkie waarbij we wat fanatiek werden en zwaartekracht vooral mij ook tegenwerkte
Waarom mn poot onder het bloed zat en ik omgekeerd in bed lag met al mn kleren aan ben ik ook achter.
Mn onderslaper stak een stuk van onder bed vandaan en toen ik achter de computer vandaan kwam wankelde ik en ramde keihard met mn hak de punt van die onderslaper. Daardoor is mn poot opengeknald en ikzelf achterover gedonderd in mn nest, nadat ik toen een paar keer in mn kussen gebeten heb omdat het nogal pijnlijk was ben ik in slaap gedonderd
ik ben de 14jan van god los theo
want om 12 uur wordt ik een kwartje jammer genoeg dus dat wordt lekker
Ik ben er alleen niet bij
maar dat maak ik de editie erop weer goed
das wel me bedoeling ja
hahhaa
Ik ben er alleen niet bij
maar dat maak ik de editie erop weer goed
Zie je, ik heb mn best gedaan
ik had me al opgegeven met DJ RaZoR voor een dj contest in ijzendijke en toen kwam pas de datum voor total sickness
gewoon vervoer regelen theo aka bierjunky
maar t ziet er gewoon naar uit dat het niet gaat lukken
Deze vrijdag wordt nog leuker Op een feessie draaien wat tot half 3 duurt en dan maar wachten op de 1e trein, wij zijn die hard dj's
dat vond ik ook idd