Vanaf de 1e post die ik zag, iwz
dat wist ik al een tijdje
prachtig
Meteen klaps gegeveng dang?
maarja, bepaalde situatie, bepaalde scenarios, geeft 'n bepaald gevoel, jwt
Vanaf de 1e post die ik zag, iwz
Die van jou heb ik meestal vrij snel door skatjeng....
nope
is snel duidelijk altijd ja
nee jij niet joh
uhuuu van die kippenvel momentjes
hmzzz en doe altijd zo m'n best
gast als het over mij gaat , lach ik je echt uit stumpie
Ten eerste floppen waarom en ik ??
Poep op je hoofd gek met je hersenspinsels van je.
Heb je borderline ofzo gast
Nog iets , als je over iemand praat via internet achter ze rug om....ben je gewoon een grote poepvlek
Gast hou verder lekker je bek over mij , pak een fakking colaatje uit je koelkast en chill um ff
Dwaas , ouwe internet held
Stoer doen voor de chicks ofzo , poepvlek ?
Lach me eigen rot om je ...eerlijk gezegd
nee ik ga altijd op onderzoek uit je weet toch!!
echt wel
ja daarom juist
daar heb je wel de leeftijd voor ja zo te zien , knulletje
Hey Flux, als jij je afgewezen voelt, als jij je in je mannelijkheid voelt aangetast omdat Kwispel en Mary-e nu ineens met Nicky lullen en jij daardoor geen aandacht meer krijgt, prima, is je goed recht, kan ik mij helemaal wat bij voorstellen echt. Maar laat dat dan niet zo overduidelijk blijken hier. En wat je hebt gelezen ging helemaal niet eens over jou, dat is nog het meest trieste van je hele verhaal. dat ging over heel iemand anders. Je bent hier namelijk helemaal niet ter sprake gekomen. Kijk en lees maar eens terug vanaf het moment waarop jij zei dat Kwispel uit je msn lijst kon tot nu. Dan zul je zien dat je met je laatste paar opmerkingen gewoon gigantisch op je plaat bent gegaan en dat je jezelf onsterfelijk voor lul hebt gezet. Nogmaals, maakt niet uit, maar ga dan niet tegen mensen tekeer die er niks aan kunnen doen.
Dan zul je zien dat je met je laatste paar opmerkingen gewoon gigantisch op je plaat bent gegaan en dat je jezelf onsterfelijk voor lul hebt gezet. Nogmaals, maakt niet uit, maar ga dan niet tegen mensen tekeer die er niks aan kunnen doen.
Maarre niet als mensen inneens de pipo uit gaan hangen , en rare paatjes gaan hebben over mij alsof ze me broer zijn ofzo
Gast
vriend
Maarre niet als mensen inneens de pipo uit gaan hangen , en rare paatjes gaan hebben over mij alsof ze me broer zijn ofzo
Dat heb ik nou met mensen die ik niet ken en me ineens
Uitspraak van FLuX op woensdag 6 oktober 2010 om 02:08:
Gast
of
Uitspraak van FLuX op woensdag 6 oktober 2010 om 02:08:
vriend
gaan noemen.
Alleen spreken jouw reacties van toen je er WEL weer was boekdelen, terwijl het (zoals ik al zei) helemaal niet over jou ging.
Al vanaf het moment dat Nicky in beeld kwam hier en de dames minder aandacht voor jou kregen was dat al aan jouw reacties te merken. Maar goed, blijf jij lekker in de ontkenningsfase, doe je goed!![]()
lik je ook als lassi
tuurlijk gastouwe tovernaar
Ook al een glazenbol![]()
En gast noemen mensen je alleen als je uit je nek lult hier in de stad
ik ga weer even verder op msn , daar is het egzelliger als hier , met dat domme gelul over boring shit
Succes met haten en denken te weten waar iemand aan denkt
Jullie moeten samen zown show beginnen , ook over het paranormale , want volgens mij heb je ook een GAVE lassie
En gast noemen mensen je alleen als je uit je nek lult hier in de stad
ik ga weer even verder op msn , daar is het egzelliger als hier , met dat domme gelul over boring shit
je MOER ja op een houten poot met een kickstarter gekkkkkk
hopla en weer verder met de lekkere muziekies
ik vind rijst maar armen voer
Ten eerste woon jij niet in een STAD, maar in 's Gravenhage, EN, zoals de geschiedenis ons heeft geleerd, heeft 's Gravenhage geen stadsrechten dus is het geen stad maar een dorp.
Ten tweede, hoe ze het bij jou in het gat noemen boeit mij geen moer, ik wens gewoon niet aangesproken te worden met gast of vriend. ZEKER niet door mensen die ik niet ken.
Ten derde, er bestaat ook nog zoiets als goed lezen, iets wat jij niet kunt na al die Oh oh Chersobiertjes die je achterover gekeild hebt.
ik vroeg watis heel gezellig