1 volger · 27880x bekeken
| Betreft: | evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00 |
nee hoor, even op het einde naar buiten...was wel lekker eigenlijk werd ineens keiwarm boven!!
gelukkig maar dan
donateur
De lama's zijn cool 
Ik ga nog dit jaar kennis maken met Zalinaz.. A.s. zaterdag. En nee, niet vrijdag als Marysol komt (Roosendaal wordt doodgegooid met flyers van Zalinaz) maar gewoon lekker zaterdag na het werk!
Dus dat voornemen om in 2006 naar Zalinaz te gaan voor de eerste keer valt dus al in duigen, net als de rest van mijn voornemens vrees ik
Ik ga nog dit jaar kennis maken met Zalinaz.. A.s. zaterdag. En nee, niet vrijdag als Marysol komt (Roosendaal wordt doodgegooid met flyers van Zalinaz) maar gewoon lekker zaterdag na het werk!
Dus dat voornemen om in 2006 naar Zalinaz te gaan voor de eerste keer valt dus al in duigen, net als de rest van mijn voornemens vrees ik
Ja De Lama's zijn inderdaad supercool, en ben nog verwend ook, want zo'n opname duurt dus geen half uur zoals de uitzending, maar dik 2 uur! 
Maar wel jammer dat ik er gisteravond niet bij kon zijn in Zalinaz, maar denk dat ik er het eerste weekend van januari weer zal zijn hoor, al die verjaardagen ook in december, pff
Maar wel jammer dat ik er gisteravond niet bij kon zijn in Zalinaz, maar denk dat ik er het eerste weekend van januari weer zal zijn hoor, al die verjaardagen ook in december, pff
Technotrixx zaterdag is toch veel vetter
laatste aanpassing
Marco Remus, Miss Djax en Rude Awakening
zegt me allemaal nix
ej maark moet weerus gaan werken nu!!! greetz
januari pas mini???
Ja waarschijnlijk wel, a.s. zaterdag een dubbele verjaardag (als ik tenminste niet meer ziek ben)
En op kerstavond ga ik waarschijnlijk helemaal niet uit..
Met Oud en Nieuw zal ik er ook niet zijn, dus ja dan wordt het automatisch al januari, sorry..
verdiep je er maar eens in dan
ik heb wel meer en betere dingen te doen dan dat hoor
sorry..
ik kan ook geen gat in me agenda vinden voor 'n avondje Zalinaz
ik ben niet boos op jullie, alleen een beetje teleurgesteld...
werkse
tnx, kben alweer klaar...
Beetje lauw publiek
denk ook niet dat het een tent is voor mensen van jou leeftijd
ik heb wel meer en betere dingen te doen dan dat hoor
dan maak je maar tijd
ik doe me best hoor
tnx, kben alweer klaar...
heb je jezelf kunnen vermaken
Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Tent zelf...
Komt redelijk luxe en alternatief over..
Beneden behoorlijk wat lichteffecten, goed geluid..
Muziek..
Beneden Techno en de wat hardere techno, alternative sound..
Boven R&B, maar verwacht geen top-40 R&B, ook aparte sound..
Publiek...
Begin van de avond relax...
Einde van de avond, knokken, sos-mannetjes e.d.
Conclusie..
Echt wel de moeite waard... Zekers als je eens "Wat anders" wil..
denk ook niet dat het een tent is voor mensen van jou leeftijd
Pfffffff.......
Ach ja als je gewend bent in de kinderdisco uit te gaan!
In de VETSTE clubs van Nederland komen mensen van alle leeftijden en niemand die zich daar druk over maakt.
Maar ja meissie daar ben jij nog niet aan toe denk ik
Geeft niet hoor........
En Zalinas
laatste aanpassing
Dit topic loopt hard zeg
Binnenkort deel II
jaja goed bezig jij
In januari kom ik weer een keer langs!
ook pas in januari
dan maak je maar tijd
geen idee waark dat vandaan moet halen
heb je jezelf kunnen vermaken
altijd
knokken?? hebk wat gemist
en sos, tja ik moet zeggen dat ik het daar nog niet heb zien gebeuren, maar uiteraard gebeurt het daar wel! overal gebeurt dat!!! is gewoon zo! maar normaal gesproken zie ik dat mensen spullen innemen en dat zie ik hier niet!!!
@ jacq
Je hoeft niet boos te worden hoor! twas geen aanval ofzo...
Alleen het lijkt me als je 40 bent en in een club komt waar de leeftijd min. 18 is, dat het dan minder leuk kan zijn!!!
Ik heb al behoorlijk wat discotheken gezien en ook oudere leeftijden tegengekomen... heb ik nix op tegen, maar in zalinaz zie ik dat gewoon niet zo... daar ligt het meer tussen de 20 begin 30 denk ik... dus kan me dan voorstellen dat je het dan niet leuk vind!
Om nog even op je opmerking terug te komen, het publiek vind ik zeker niet lauw!!!!
laatste aanpassing
Dat heb ik nou ook nog nooit gezien daarzo!
sos, tja ik moet zeggen dat ik het daar nog niet heb zien gebeuren, maar uiteraard gebeurt het daar wel
Ook niet gezien, en ook niet gemerkt, dus wat dat betreft..
daar ligt het meer tussen de 20 begin 30 denk ik
Yep, ik voel me eindelijk een keer niet echt "oud" daar, de gemiddelde leeftijd in Zalinaz vind ik perfect!
Sorry meis, can't help it! Heb elders "verplichtingen"....
en sos, tja ik moet zeggen dat ik het daar nog niet heb zien gebeuren, maar uiteraard gebeurt het daar wel! overal gebeurt dat!!! is gewoon zo! maar normaal gesproken zie ik dat mensen spullen innemen en dat zie ik hier niet!!!
Was op de bovenverdieping.. Niet zo schokkend, maar was wel ff knokken...
ah vandaar dak het niet gezien heb... heb niet zoveel boven gestaan zaterdag
Sorry meis, can't help it! Heb elders "verplichtingen"....
i know
Tent zelf...
Komt redelijk luxe en alternatief over..
Beneden behoorlijk wat lichteffecten, goed geluid..
Muziek..
Beneden Techno en de wat hardere techno, alternative sound..
Boven R&B, maar verwacht geen top-40 R&B, ook aparte sound..
Publiek...
Begin van de avond relax...
Conclusie..
Echt wel de moeite waard... Zekers als je eens "Wat anders" wil..
Techno in Zalinaz
Je hoeft niet boos te worden hoor!
Ik ben niet zo gauw boos hoor.
Wat ik alleen jammer vind in de Zalinas is dat het publiek voor het over grote deel vooral staat te kletsen.
In een tent als Zalinaz kun je er echt een feest van maken!
Dat bedoel ik met lauw!
dus kan me dan voorstellen dat je het dan niet leuk vind!
Dat heb ik niet gezegt
Volgens mij kan het alleen nog veel beter wanneer iedereen komt om een feestje te bouwen!
En dan maakt het echt niet uit of je 18 of 40 bent
Jammer van het knokken dat het gebeurt is, het gebeurt gelukkig niet zo veel. De sfeer is er ook niet naar vind ik.
Maargoed. ik zie ook dat de gemiddelde leeftijd hoger ligt in zalinaz, daarom draai ik ook lekker breed, afgelopen zaterdag had ik natuurlijk Dazzle (check zijn cd!) voor mij en die draait natuurlijk geen house, dus ik ging maar ff verder in de techno, a.s. zaterdag begin ik weer met house, ik ga ook alvast wat classics weer eens opzoeken voor 26 december, dan draai ik van 2 tot 4, a.s. zaterdag ga ik alvast wat vooroefenen door wat oude knallers te laten horen. Iemand nog house classic wensen? PM ze maar!
De kaartjes voor NYE zijn dit weekend WEL te koop in zalinaz!! Iedereen tot de 17de!
Gr DaNieL
Maargoed. ik zie ook dat de gemiddelde leeftijd hoger ligt in zalinaz, daarom draai ik ook lekker breed, afgelopen zaterdag had ik natuurlijk Dazzle (check zijn cd!) voor mij en die draait natuurlijk geen house, dus ik ging maar ff verder in de techno, a.s. zaterdag begin ik weer met house, ik ga ook alvast wat classics weer eens opzoeken voor 26 december, dan draai ik van 2 tot 4, a.s. zaterdag ga ik alvast wat vooroefenen door wat oude knallers te laten horen. Iemand nog house classic wensen? PM ze maar!
De kaartjes voor NYE zijn dit weekend WEL te koop in zalinaz!! Iedereen tot de 17de!
Gr DaNieL
laatste aanpassing
Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Het is op zich een hele leuke tent,goeie muiziek, maar ik vind er wel geen echte feestsfeer hangen, en dat komt gewoon omdat de meeste mensen staan te kletsen.En niet echt uit hun dak gaan en dat vind ik jammer....
Volgens mij kan het alleen nog veel beter wanneer iedereen komt om een feestje te bouwen!
En dan maakt het echt niet uit of je 18 of 40 bent
En hier ben ik geheel mee eens,ik ben 42..
Idd,knokken?ghegheghe stelde nietveel voor (heb al erger meegemaakt
maar goed, daarna was wel heel de sfeer weg..jammer
Grtjs Thijs.
laatste aanpassing
Ben r een paar x geweest, ene keer wast kickuh, andere keer weinig aan. Voor af en toe wel lachuh, maar het kan echt niet tippen aan The Matrixx, die tent is zoo gruwelijk goed, vooral de xxlerator feestuh als je daar van houdt.
moeten ze natuurlijk wel goede muziek draaien
dat doen ze wel... maarja goede muziek is natuurlijk heel persoonlijk
smaken verschillen, gelukkig
idd gelukkig wel, zou wat zijn, allemaal hetzelfde leuk vinden ppfff

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)