Partyflock

Forumonderwerp · 823230
1 volger · 25578x bekeken
Betreft: evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Sinds enige tijd is er een nieuwe discotheek in Etten-Leur.
Van sommige mensen hoor ik dat het er wel leuk is, mooi uit ziet en goede muziek.. van anderen hoor ik precies het tegenovergestelde..

Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Franky Dux op woensdag 29 maart 2006 om 16:03:
Vanaf 8 April is Zalinaz Restyled !!!!

Area 1:
dj`s : Franky Dux aka Franco Da Vinci
Music: - Groove / Trance / Techno / Jump / Retro-classics

Area 2:
dj`s : Funky Steve & D.N.L
Music: Urban / Eclectic / House / Latin / Classics

info www.zalinaz.nl

laatste aanpassing 29 maart 2006 16:03

THE MASTER HAS SPOKEN...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:05:
Uitspraak van moongirl83 op woensdag 29 maart 2006 om 16:04:
ik let er niet op, maar ik zie het... ik heb er oog voor denk... maar als ik het niet zie dan vertellen ze het me wel

Dan nog is het hoe je ermee omgaat he.. Tis zooooo zonde je avond erdoor te laten verpesten!
Ik zeg altijd maar zo: gezelligheid maak je zelf, en dat moet je koesteren

En als je het ziet, meld het dan AUB ff...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:05:
Dan nog is het hoe je ermee omgaat he.. Tis zooooo zonde je avond erdoor te laten verpesten!
Ik zeg altijd maar zo: gezelligheid maak je zelf, en dat moet je koesteren

gezelligheid maak je ook zelf... maar ik kan me behoorlijk ergeren aan mensen die ik ken die dan aan de shit zitten of ineens blijken te dealen, daar hoef ik niet bij te staan... en hoef ik niet mee om te gaan...
En vind het triest dat mensen alleen maar op die manier kunnen feesten... Ik hou niet van FAKE... dus ook niet van FAKE gezelligheid..

Ik wil echte gezelligheid... zoals in bijv. Zalinaz!!
Waarschuw beheerder
maar heb iig wel super veel zin in vrijdag..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mikeTH!JSson op woensdag 29 maart 2006 om 16:08:
maar heb iig wel super veel zin in vrijdag..

kweeet nog niet of ik wel ga...
eerst verjaardag en ben beetje ziek en enorm veel hoesten, dus doe misschein rustig aan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:07:
gezelligheid maak je ook zelf... maar ik kan me behoorlijk ergeren aan mensen die ik ken die dan aan de shit zitten of ineens blijken te dealen, daar hoef ik niet bij te staan... en hoef ik niet mee om te gaan...
En vind het triest dat mensen alleen maar op die manier kunnen feesten... Ik hou niet van FAKE... dus ook niet van FAKE gezelligheid..
Ik wil echte gezelligheid... zoals in bijv. Zalinaz!!

Hmm ik denk dat de gezelligheid niet Fake is van die mensen, hooguit wat verhoogd.. Maar jaaaa.. Ieder zn eigen mening he!
Zolang de mensen niet vervelend worden, of mij ermee lastig gaan vallen, moet iedereen het lekker voor zichzelf bepalen ;)
Ik heb al die zooi niet nodig, vermaak me zo ook wel! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:08:
kweeet nog niet of ik wel ga...
eerst verjaardag en ben beetje ziek en enorm veel hoesten, dus doe misschein rustig aan!

Hoop echt van wel meis, heb geeeeen zin om in mn uppie te gaan! :(:(
Krijg niemand mee vanuit Zeeland, iedereen zit met werk enzo de volgende ochtend.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:09:
Zolang de mensen niet vervelend worden, of mij ermee lastig gaan vallen, moet iedereen het lekker voor zichzelf bepalen

en dat doen ze bij mij dus wel :S
En ik hou er niet van dat ze naast me staan te snuiven of te slikken e.d.
maarja drugs zal ik altijd wel discussies over blijven houden met mensen...

Hoop echt van wel meis, heb geeeeen zin om in mn uppie te gaan!
Krijg niemand mee vanuit Zeeland, iedereen zit met werk enzo de volgende ochtend..

ik beloof nix... en hangt ook af van de verjaardag tot hoelaat dat duurt en of ik daarna nog puf/zin heb etc...
ik moet op zaterdag ook werken he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:14:
En ik hou er niet van dat ze naast me staan te snuiven of te slikken e.d.

leuk is anders ja, maar ja...

maarja drugs zal ik altijd wel discussies over blijven houden met mensen...

Hmm is geen discussie, meer "van gedachten wisselen';)

ik beloof nix... en hangt ook af van de verjaardag tot hoelaat dat duurt en of ik daarna nog puf/zin heb etc...

:O :(:(:(:(:(:(:(

ik moet op zaterdag ook werken he!

Hoelaat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:15:
Hoelaat?

2 uur...
maar ik moet dit weekend ook nog aan men scriptie zien te werken...
En wil men ventje ook nog graag zien :)

Maar goed misschein kom ik wel, alleen weet ik dat nu nog niet :O snappie!! maar ik hou je wel op de hoogte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:21:
2 uur...
maar ik moet dit weekend ook nog aan men scriptie zien te werken...
En wil men ventje ook nog graag zien

Snap ik..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:21:
Maar goed misschein kom ik wel, alleen weet ik dat nu nog niet snappie!! maar ik hou je wel op de hoogte!

Is goed!
Ik ben nog steeds bezig om mensen over te halen mee te gaan, maar jemig valt niet mee :O
En zit nog steeds met mn Hardbasskaartje! :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:23:
Is goed!
Ik ben nog steeds bezig om mensen over te halen mee te gaan, maar jemig valt niet mee
En zit nog steeds met mn Hardbasskaartje!

tis allemaal wat he... dat uitgaan:O
wat ga je zaterdag eigenlijk zelf doen?:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 16:36:
wat ga je zaterdag eigenlijk zelf doen?

Euhm nou ja als ik mn kaartje niet verkocht is, zal ik dus naar Hardbass "moeten" :( Tja ik weet ook niet!
Als ik mn kaartje verkocht heb, dan ga ik niets doen denk ik.. Geen idee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:43:
Euhm nou ja als ik mn kaartje niet verkocht is, zal ik dus naar Hardbass "moeten" Tja ik weet ook niet!

ok... kga zaterdag denk niet stappen... ff rustig aand oen... kan het niet gebruiken ziek te worden! en tja moet veel voor school doen:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 16:43:
Euhm nou ja als ik mn kaartje niet verkocht is, zal ik dus naar Hardbass "moeten" :( Tja ik weet ook niet!

Ik wil wel meegaan ;) Maarreee, Ja, je moet in het bestand van Zillion / frank zitten, dan krijg je emails met details. Zal eens kijken voor je, dan stuur ik je wel info !

Ziet er leuk uit, de nieuwe line up ! "Groove / Trance / Techno / Jump / Retro-classics" Het is wel van alles wat, ben benieuwd of het gaat aanslaan !!! Ik vind dat wel leuk in ieder geval, een beetje afwisseling...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qaptain Quark op woensdag 29 maart 2006 om 15:58:
the-clubs.be is in handen van een NL-er die ook C-dance bezit.

Die man kwam altijd op de kartbaan in Roosendaal b)

Uitspraak van Franky Dux op woensdag 29 maart 2006 om 16:03:
Vanaf 8 April is Zalinaz Restyled !!!!

Elke zaterdag? :/

Ik zie nog wel of ik vrijdag ga en zaterdag moet ik eerst werken *leve de horeca* :nocheer: .. In ieder geval ga ik vrijdag én zaterdag NIET alleen :nee:

Waarschuw beheerder
heb geeeeen zin om in mn uppie te gaan!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:15:
In ieder geval ga ik vrijdag én zaterdag NIET alleen

dan gaan jullie toch samen??? haha ;D :[

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat mij gaaf zou lijken (overigens totaal niet haalbaar): David Guetta in Zalinaz :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:46:
Weet je wat mij gaaf zou lijken (overigens totaal niet haalbaar): David Guetta in Zalinaz :D

zo kan ik nog wel 30 namen opnoemen :jaja: ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op woensdag 29 maart 2006 om 17:49:
zo kan ik nog wel 30 namen opnoemen

Ja maar..

*zucht*

Laat me nou even door blijven dromen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 17:46:
Weet je wat mij gaaf zou lijken (overigens totaal niet haalbaar): David Guetta in Zalinaz

die mag van mij ook komen :D:D:D op sensation vorig jaar was die ook top (Y) :respect:

*droom droom* haha
Waarschuw beheerder
donateur
kneiterhard techno-avondje in de Zalinaz lijkt me wel een keer wat B)

Waldhaus & Weichentechnikk bijvoorbeeld (L)
Waarschuw beheerder
David Guetta, WTF!!??:O

Uitspraak van DJ Gino D op woensdag 29 maart 2006 om 16:51:
Maarreee, Ja, je moet in het bestand van Zillion / frank zitten, dan krijg je emails met details. Zal eens kijken voor je, dan stuur ik je wel info !

Thnx!!!

Uitspraak van DJ Gino D op woensdag 29 maart 2006 om 16:51:
Ik wil wel meegaan

Naar Zalinaz, of naar Hardbass?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:23:
die mag van mij ook komen :D:D:D op sensation vorig jaar was die ook top

Shut up.. ik baal er nog steeds van dat ik vorig jaar niet naar Sensation White ben gegaan..

*overigens heb ik mn kaartje voor Sensation Black al in huis*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 19:37:
David Guetta, WTF!!??

ken je hem niet of vind je het nix?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:37:
Shut up.. ik baal er nog steeds van dat ik vorig jaar niet naar Sensation White ben gegaan..

dit jaar ga ik weer O:) en jawel ook david guetta zal weer aanwezig zijn whahaha O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:41:
ken je hem niet of vind je het nix?

Hij had toen ooit es zo´n nummer uit.. The world is mine?
Beetje saai.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 29 maart 2006 om 19:46:
Hij had toen ooit es zo´n nummer uit.. The world is mine?
Beetje saai.....

nou ik kan je een set laten luisteren van sensation white... GEWELDIG!!! maarja je moet er natuurlijk wel van houden! en jou muziek smaak kennende.. zal je het wel nix vinden!:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:51:
en jou muziek smaak kennende.. zal je het wel nix vinden!

hehehe ;)

Waarschuw beheerder
is er eigenlijk een time table bekent voor vrijdag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:51:
nou ik kan je een set laten luisteren van sensation white... GEWELDIG!!! maarja je moet er natuurlijk wel van houden! en jou muziek smaak kennende.. zal je het wel nix vinden!:O

Hij is pasgeleden in la Rocca geweest !!! Evenals Armin van Buuren! Binnenkort komt Sander Kleinerberg ook langs, lijkt me ook wel stoer !

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 19:57:
is er eigenlijk een time table bekent voor vrijdag?

Op de site is niets te vinden ???
Waarschuw beheerder
Zo hoop gemist hier zo te zien :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Jerommeke B) op woensdag 29 maart 2006 om 23:19:
Zo hoop gemist hier zo te zien :O

Nou en of ! Een hele gave party gemist afgelopen vrijdag ! En de discussies over hoe verder te gaan in Zalinaz etc... dus, blijf in de buurt van dit topic :p
Waarschuw beheerder
Chatbox..........

het is maar een kleine hint, vrouwen praten niet alleen te veel, ze typen ook nog te veel :D

Anyway, wie riep er dat Guetta saai was, ga je mond spoelen! Die vent draait het dak er af! Dat is pas een "MASTER" :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op donderdag 30 maart 2006 om 07:30:
het is maar een kleine hint, vrouwen praten niet alleen te veel, ze typen ook nog te veel :D

;)

Uitspraak van Qaptain Quark op donderdag 30 maart 2006 om 07:30:
Anyway, wie riep er dat Guetta saai was, ga je mond spoelen! Die vent draait het dak er af! Dat is pas een "MASTER"

That's me :$ Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit heb horen draaien, ik ken hem alleen maar van die plaatjes die ie uitbracht :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op donderdag 30 maart 2006 om 09:26:
That's me :$ Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit heb horen draaien, ik ken hem alleen maar van die plaatjes die ie uitbracht :O

En dan heb je het wss alleen over de commerciele plaatjes, niet de andere vette tracks die 538 niet "halen". Luister hem eens live als je in de gelegenheid bent, opent ogen ;)
Artiest DNL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op woensdag 29 maart 2006 om 15:58:
the-clubs.be is in handen van een NL-er die ook C-dance bezit. De complex wordt georganiseerd door ene Marijn, een ex the-club.be medewerker die voorheen voor hun de PR deed (of zoiets). Frank uit de Zillion zit tegenwoordig in de laserverhuur (Qlimax, Sensation, e.d.) En naar mijn weten heeft hij (of iig zijn oude management) een dikke vinger in de pap in de Versuz.

Frank verstraeten heeft geen dikke vinger in het bestuur van versuz, 3 ex producenten weer wel, dat is de link.

Versuz is niet hetzelfde als zillion, maar zillion kan/kon NIET tippen aan de muziek die ze in de versuz draaien. Zillion had elke avond dezelfde playlists, maar dat is ook expres gedaan...

Er dansen niet 2 mensen op club (mike thijsen) en heel de zaal op jump. Het is niet zomaar dat ik als enige resident na de opening over gebleven ben, Dazzle draaide veel harder dan mij en tom leclerqc iets zachter dan mij. Enkel wil je die muziek (house) laten slagen heb je niet alleen de muziek als ingredient! Dan krijg je mensen die wat ouder zijn, en meer verwachten!

Zalinaz restyled:
Dat is ons helemaal duidelijk geworden in alle avonden. Zalinaz wilt nu breder gaan, dus restyled! We gaan niet harder draaien of jump als hoofdgenre, nee, het wordt gewoon helemaal commercieel in de bendenzaal, ik heb daar de laatste weken gehoor aan proberen te geven maar dat is mislukt. Ik kan helaas niet zo commercieel draaien, harder is geen probleem, niet zo moeilijk, bij jump bewegen de mensen nu eenmaal anders dan bij dance.. Een aangezien de muziek in zalinaz restyled bijna 100% herkenbaar moet zijn voortaan, heb ik besloten dat ik een tijd niet meer beneden draai en mijn maatje Frank draait nu dus alleen beneden, commerciel is voor hem no problem, hij heeft zelf een boeking in frankrijk binnenkort! Dus respect!

Ik ga mezelf samen met Steve storten op de eclectic zaal, de bedoeling is dat dat dus echt een eclectic zaal gaat worden! Dus urban/house/latin/crossovers/classics!

Op dit moment is de promotie (neem ik aan) er ook naar dat meer mensen van zalinaz weten, restyled moet leiden tot een volle tent!!

Ik heb een leuke tijd gehad vanaf oktober in de benedenzaal, maar nu is het tijd voor nieuw vlees!

Frank het beste!

gr DNL
Waarschuw beheerder
zalinaz is saai :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !banaantje! op donderdag 30 maart 2006 om 09:56:
zalinaz is saai :(

Want ????

Uitspraak van secretdj op donderdag 30 maart 2006 om 09:54:
een heel verhaal

Hee, bedankt voor je uitleg. Jammer dat je niet meer in de hoofdzaal draait. Ik vond het vorige keer juist hele toffe muziek van je !!! Maar ja, dat komt deel door Cirez D, dan is heel mijn avond weer goedgemaakt :p !!! Mja, het is toch vreemd. Erick E wat niet tot een volle zaak komt, en dan Ben Liebrand waardoor het wel helemaal volstroomt, terwijl de eerste volgend mij toch bekender is, maar ja. Het is zoiezo een moeilijke tijd op het gebied van het uitgaansleven, kijk maar naar de reactie van hierboven... saai ??? Waarom dan ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qaptain Quark op donderdag 30 maart 2006 om 09:39:
En dan heb je het wss alleen over de commerciele plaatjes, niet de andere vette tracks die 538 niet "halen". Luister hem eens live als je in de gelegenheid bent, opent ogen :)

Ga ik zeker doen! ;)

Versuz is niet hetzelfde als zillion, maar zillion kan/kon NIET tippen aan de muziek die ze in de versuz draaien. Zillion had elke avond dezelfde playlists, maar dat is ook expres gedaan...

Hmm ben ik niet met je eens, ik vind dat geen enkele tent kan tippen aan Zillion, op alle fronten..

Ik heb een leuke tijd gehad vanaf oktober in de benedenzaal, maar nu is het tijd voor nieuw vlees!

Jammer Daniel, maar dan kom ik zeker ook eens boven naar je luisteren en kijken hoor! ;)

Ben wel benieuwd naar het vernieuwde Zalinaz!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gino D op donderdag 30 maart 2006 om 10:16:
Het is zoiezo een moeilijke tijd op het gebied van het uitgaansleven

Ja dat is zo, volgens mij weten de mensen gewoon niet wat ze willen.. En hou ze dan maar eens tevreden! :O
Waarschuw beheerder
Er dansen niet 2 mensen op club (mike thijsen) en heel de zaal op jump.

Dit was even een "bij wijze van spreken".. ;)

Op dit moment is de promotie (neem ik aan) er ook naar dat meer mensen van zalinaz weten, restyled moet leiden tot een volle tent!!

dat is grootse reclame en geen flyertjes uitdelen in breda, WC roosendaal of WC ettenleur ;) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zalinaz restyled:
Dat is ons helemaal duidelijk geworden in alle avonden. Zalinaz wilt nu breder gaan, dus restyled!

Ik moet eerlijk toegeven: Toen ik het in de krant vanochtend las, werd voor mij duidelijker wat er nou bedoeld werd met Zalinaz Restyled..
En dat zag er goed uit :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 13:52:
moet eerlijk toegeven: Toen ik het in de krant vanochtend las, werd voor mij duidelijker wat er nou bedoeld werd met Zalinaz Restyled..
En dat zag er goed uit

Krant?!?! Ik woon in Zeeland, staat hier in de kranten natuurlijk nix over Zalinaz in :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op donderdag 30 maart 2006 om 13:59:
Krant?!?! Ik woon in Zeeland

BN/deStem..

Ff kijken of ik wat via internet kan vinden O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Zalinaz is nog steeds op zoek naar klanten
Door Joep Trommelen

Donderdag 30 maart 2006 - ETTEN-LEUR – Eigenaar John Pertijs van discotheek Zalinaz in Etten-Leur is nog steeds niet tevreden over de bezoekersaantallen die zijn afgelopen najaar geopende danstempel op het Trivium trekt. „We waren tot nu toe nog een beetje zoekende“, licht Pertijs toe. „We zijn begonnen met een vrij eenzijdige programmering, voornamelijk club. Nu laten we ook allerlei andere soorten muziek aan bod komen.“ Hij zegt liever niet in het openbaar te praten over de bezoekersaantallen die Zalinaz sinds de opening trekt.

Onder het motto ‘Zalinaz Restyled’ gaat hij vanaf nu breder programmeren in een poging een groter en diverser publiek aan zich te binden. De 80’s en 90’s party van afgelopen vrijdag met dj Ben Liebrand was een voorproefje. Volgens Pertijs verliep die zoals hij wil: „Goed druk, een goede sfeer, een goeie set van Ben Liebrand.“

Er zijn meteen al drie nieuwe soortgelijke party’s gepland: op 23 juni, 22 september en 22 december.

Mogelijk komt er in april een themaparty met muziek uit de jaren tachtig en negentig. De vraag naar dit genre muziek is ook in Etten-Leur groot, meldt Pertijs.

Met de themaparty’s en een ander programmateam wil Zalinaz een nieuwe weg inslaan. De clubavonden op zaterdag blijven de rode draad vormen, maar de muziek zal gevarieerder zijn.

De stijlen uit de meer commerciële dancescene zullen vaker aan bod komen. In ruimte Area 1 van de disco zijn groove, trance, techno, jump en retro-classics te horen van resident Franky Dux. In Area 2 laten Funky Steve en DNL onder andere urban, eclectic, house, latin en classics klinken.

De nieuwe programmering gaat op 8 april van start. Voor morgen vermeldt de Zalinaz-affiche het festijn Jumpmasters met onder andere jump en oldschool classics.

Zaterdag 1 april brengt dj Gregor Salto een mix van soul, latin en jazz met een modern sausje. Zaterdag 8 april is er een Spring & Summer Fashion Show. Zondag 16 april (eerste paasdag) treedt de Vlaamse zanger Eddy Wally op.

Darnaast biedt Zalinaz onder de noemer The Vibe ook iedere tweede vrijdag van de maand plaats aan 16-plussers. Iedere laatste vrijdag van de maand is het in Area 2 Teenage Party voor de jeugd van 12 tot en met 15 jaar. Om de zakelijke markt te bedienen, onder andere met bedrijfsfeesten, heeft Pertijs het bedrijfsonderdeel Zalinaz Events in het leven geroepen.

Bron: BNdestem.nl
Waarschuw beheerder
Ik lees alleen maar de krant af en toe op internet enzo, dus ja. Maar daarvoor hebben we hier een forum ! Ik ben benieuwd wat het gaat worden !
Waarschuw beheerder
Ik wil heel kritisch zijn maar ik houd wijselijk mijn mond :)
Waarschuw beheerder
Ben erg benieuwd :)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:12:
Zondag 16 april (eerste paasdag) treedt de Vlaamse zanger Eddy Wally op.

geweldig haha:P