Jolanda: Het podium word aangepast! fluo staafjes etc is een beetje kinderdisco he.. Maar ik zal het balletje op spelen
Sannetje, Rnb is hot ja, maar zal nooit werken in de grote zaal, daar is het niet knus genoeg voor. In de grote zaal word zeker niet dezelfde muziek gedraaid als de tenten die jij opnoemt! Rnb moet gewoon in een knusse ruimte gedraaid worden, anders komt het niet over.
Jaqc: De dj staat nu op zich erg goed, als die op het podium zou moeten komen is dit technisch niet haalbaar, geloof me op mijn woord, echt NIET. Trillingen van het podium is niet weg te halen met een paar freefloatjes of een dergelijke oplossing, de naald blijft niet eens op de plaat liggen.
De basis is belangrijk ja, maar wat is de basis? Ik vind het publiek de basis, anders staat dj, lj en de dansers ook voor niets. Ik werk vanuit het publiek.
2 everybody, zalinaz is gewoon een andere tent dan de tenten die om ons heen zich profileren. Januari is nu eenmaal een slechte maand in elke zaak, voor ons valt het gelukkig nog mee. We hebben geen slechte avonden gehad en leuke hoogtepunten.
Wat mij het meest dwars zit is de openingstijd van de grote zaal, daar heb ik wat gedachtes op gemaakt. Als je nu binnenkomt is het een grote lege zaal, ik zou liever eerst in het grandcafe willen beginnen en in de bovenzaal, lekker drankje, een beetje dansen op rnb en commerciele muziek, en in het grandcafe groovy tunes, de mainroom gaat gewoon later open dan, en is dan ook eerder gevult met mensen die al een opgewarmt zijn.
Eigenlijk moet ik dit soort dingen niet vertellen hier, maar daar heb ik het schijt aan, ik vind het belangrijk dat jullie ook met je ideeen kwijt kunt. `Er wordt zeker iets mee gedaan, het podium verandert sowieso, marco v wordt voorgelegt, andere djs zijn geboekt en zo kunnen we snel uit de maand januari. Ik zie op dit forum allemaal mensen die echt wel verstand hebben van uitgaan, dus ik vind het leuk dat er ook serieus wordt gereageerd!
Commentaar krijg je natuurlijk altijd als je erom vraagt,
Echt slecht gaat het niet met zalinaz, we hebben echt nog een goede maand gehad gezien concurentie, een top tent wordt je niet in 4 maanden, maar ik geloof wel dat zalinaz beter gaat lopen binnenkort.
Things can only get better!
Hee girls and guys, ff weer slap ouwehoeren hierzo want ik moet ook ff tijd hebben dit te verwerken en te verwoorden. Fijn weekend alvast, en tot in zalinaz!
Daniel