Partyflock

Forumonderwerp · 823230
1 volger · 26519x bekeken
Betreft: evenement: Zalinaz, zaterdag 29 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Sinds enige tijd is er een nieuwe discotheek in Etten-Leur.
Van sommige mensen hoor ik dat het er wel leuk is, mooi uit ziet en goede muziek.. van anderen hoor ik precies het tegenovergestelde..

Zijn er hier mensen die er al geweest zijn, en zo ja, wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jacq op donderdag 19 januari 2006 om 19:27:
Je zou de dj boot naar het grote podium moeten verplaatsen. Zo krijgt de dj veel meer contact met het publiek! En dan is de sfeer ook beter

Ben ik met je eens, DJ zit daar verkeerd en is op deze manier bijzaak! Moet midden voor het publiek staan en iedereen opzwepen en niet ergens in een hoekje naast de deur.
Waarschuw beheerder
Ik zal ook eens wat zeggen hier, tis kort maar krachtig.

De basis is dj, muziek, geluid. Als dat niet in orde is kan je nog zoveel doen maar een club zul je dan nooit worden.
Waarschuw beheerder
jammer dat ze alleen r&b boven draaien ;) want in roosendaal e.o. draaien ze gewoon nergens R&B echt zonde vind ik dat.. voor de andere soorten muziek ( niet echt mijn smaak) kun je al terecht bij tenten zoals the-site la vie, el corazon etc, en nou bij zalinaz dus ookal.. maar toch boven bij zalinaz is het goed om te doen :D eindelijk ergens waar er een beetje r&b gedraaid word :D
Artiest DNL
Waarschuw beheerder
Jolanda: Het podium word aangepast! fluo staafjes etc is een beetje kinderdisco he.. Maar ik zal het balletje op spelen

Sannetje, Rnb is hot ja, maar zal nooit werken in de grote zaal, daar is het niet knus genoeg voor. In de grote zaal word zeker niet dezelfde muziek gedraaid als de tenten die jij opnoemt! Rnb moet gewoon in een knusse ruimte gedraaid worden, anders komt het niet over.

Jaqc: De dj staat nu op zich erg goed, als die op het podium zou moeten komen is dit technisch niet haalbaar, geloof me op mijn woord, echt NIET. Trillingen van het podium is niet weg te halen met een paar freefloatjes of een dergelijke oplossing, de naald blijft niet eens op de plaat liggen.

De basis is belangrijk ja, maar wat is de basis? Ik vind het publiek de basis, anders staat dj, lj en de dansers ook voor niets. Ik werk vanuit het publiek.

2 everybody, zalinaz is gewoon een andere tent dan de tenten die om ons heen zich profileren. Januari is nu eenmaal een slechte maand in elke zaak, voor ons valt het gelukkig nog mee. We hebben geen slechte avonden gehad en leuke hoogtepunten.

Wat mij het meest dwars zit is de openingstijd van de grote zaal, daar heb ik wat gedachtes op gemaakt. Als je nu binnenkomt is het een grote lege zaal, ik zou liever eerst in het grandcafe willen beginnen en in de bovenzaal, lekker drankje, een beetje dansen op rnb en commerciele muziek, en in het grandcafe groovy tunes, de mainroom gaat gewoon later open dan, en is dan ook eerder gevult met mensen die al een opgewarmt zijn.

Eigenlijk moet ik dit soort dingen niet vertellen hier, maar daar heb ik het schijt aan, ik vind het belangrijk dat jullie ook met je ideeen kwijt kunt. `Er wordt zeker iets mee gedaan, het podium verandert sowieso, marco v wordt voorgelegt, andere djs zijn geboekt en zo kunnen we snel uit de maand januari. Ik zie op dit forum allemaal mensen die echt wel verstand hebben van uitgaan, dus ik vind het leuk dat er ook serieus wordt gereageerd!

Commentaar krijg je natuurlijk altijd als je erom vraagt,
Echt slecht gaat het niet met zalinaz, we hebben echt nog een goede maand gehad gezien concurentie, een top tent wordt je niet in 4 maanden, maar ik geloof wel dat zalinaz beter gaat lopen binnenkort.
Things can only get better!

Hee girls and guys, ff weer slap ouwehoeren hierzo want ik moet ook ff tijd hebben dit te verwerken en te verwoorden. Fijn weekend alvast, en tot in zalinaz!

Daniel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op vrijdag 20 januari 2006 om 23:56:
Het podium word aangepast!

cool :D ben benieuwd!!!

Uitspraak van secretdj op vrijdag 20 januari 2006 om 23:56:
fluo staafjes etc is een beetje kinderdisco he..

tis maar een voorbeeldje he! mijn ervaring is dat mensen gifts toch altijd wel geinig vinden!!! (kheb ze vaak genoeg uitgedeeld)

En wat je zegt, er wordt in dit topic lekker serieus meegedacht :D vind ik ook wel leuk!!! (Y) daar kan tenminste wat mee gedaan worden!!

vanavond geen zalinaz voor mij :( moet nogal veel doen voor school... dusja heb morgen men vrijetijd hard nodig...

Voor iedereen die wel gaat, veel plezier!!!
greetzzz
Waarschuw beheerder
dj dnl voor mij is die muziek wel hetzelfde als bij bijvoorbeeld, la vie. the site, en el corazon, allemaal muziek waar ik niet van hou, dusja mijn mening, tuurlijk is het goed dat de r&b boven gedraaid word, maar jammer dat die zaal dan zo laat opengaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 11:31:
En wat je zegt, er wordt in dit topic lekker serieus meegedacht vind ik ook wel leuk!!! daar kan tenminste wat mee gedaan worden!!

mee eens!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo makkelijk is het inderdaad niet om in een paar maanden tijd een toptent weg te zetten. Tegenwoordig moet je je toch onderscheiden en dat doet Zalinaz in ieder geval!

Thema avonden werkt niet. En zeker niet als je iedere week een andere stijl aan gaat meten. Dat trekt geen vast publiek en dan ben je gewoon bezig om je eigen graf te graven.

En inderdaad wat goede club, techno en electro avonden zou niet verkeerd zijn. Weet zeker dat er in deze regio veel mensen zijn die daarvoor naar Etten-Leur komen. Maar dat kan ook aan mij liggen omdat trance mij niet echt ligt.

Met zulke avonden trek je in ieder geval hetzelfde publiek aan. Want het trance en techno publiek (om maar even in hokjes te plaatsen :P) ligt toch niet erg ver van elkaar vandaan denk ik. In ieder geval qua leeftijd niet.

Een avond met de residents en een grote naam er bij uit de club wereld. Als je dat elke week zo doet trek je toch meer publiek denk ik.
Waarschuw beheerder
Roberto en jacq: in de roos!

Jolanda: waar heb je die fluo sticks dan uitgedeeld? in discotheken die zich in het zelfde niveau van zalinaz bevinden? Dus als ik jacq een fluostaafje geef is zijn avond helemaal gered?

Gifts zijn leuk, maar je moet wel oppasssen wat je geeft of wat de prijsvraag is. Ik word niet warm van een gratis drankje of een kleine gift, als een discotheek ipod's gaat verloten onder bezoekers dan spreek je mij aan! ik ben gek op ipods haha! Alles van apple eigenlijk.

En jolanda, als jij er bent is de avond al voor vele gered hoor haha!

Fijn weekend iedereen!

Waarschuw beheerder
Weet niet hoe de vrijdagavonden zijn...
Maar misschien toch alles richten op de zaterdag?
Waarschuw beheerder
Tot vanavond, weer eens, voor de verandering;) O:)
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af wat de doelgroep van Zalinaz eigenlijk is?
Wat is de bedoeling daar???
Je moet die tent toch optimaal kunnen benutten........
Het heeft in ieder geval de potentie als je het mij vraagt:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op zaterdag 21 januari 2006 om 15:11:
waar heb je die fluo sticks dan uitgedeeld? in discotheken die zich in het zelfde niveau van zalinaz bevinden? Dus als ik jacq een fluostaafje geef is zijn avond helemaal gered?

nogmaals... twas maar ff een voorbeeld! je kan ook hele andere dingen doen!!! zeg niet dat zalinaz fluo's moet gaan uitdelen :no: je kan vast iets passends vinden voor deze doelgroep ;) waar je jacq der avond wel mee red :P haha

Uitspraak van secretdj op zaterdag 21 januari 2006 om 15:11:
En jolanda, als jij er bent is de avond al voor vele gered hoor haha!

uhu yeah right :no: hahaha zot!!! toch wel jammer dan dat ik er vanavond niet ben:P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 15:24:
Weet niet hoe de vrijdagavonden zijn...
Maar misschien toch alles richten op de zaterdag?

Lijkt me ook slimmer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben toch bang dat je er niet aan ontkomt om "hardere" stijlen te programmeren wil je je tent 'n beetje staande houden in deze buurt ;)

Waarschuw beheerder
En waarom niet?

Het grootste deel van het uitgaanspubliek heeft die standaard discotheekjes ook wel gezien en verwacht wat meer kwaliteit.
Waarschuw beheerder
donateur
krijg de indruk dat meerendeel van het stappubliek hier in de buurt toch stamppubliek is ;)

Waarschuw beheerder
Er zijn ook genoeg mensen in de omgeving die van andere muziekstijlen houden hoor! alleen ken je die waarschijnlijk niet trip_o omdat dat niet in jou naaste omgeving is...

Ik ben ook juist blij dat er eindelijk wat anders is dan enkel die hardere stijlen... even de grens over en je word er mee dood gegooid!

Btw kijk eens in de matrixx op andere avonden als de stampavonden... dan is het ook volle bak hoor!! alleen heel ander publiek :)

Ppff ik ben vandaag trouwens echt veeeeel te vroeg wakker... 9 uur... haha hebk nog nooit gehad volgens mij op zondag!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg dat je met "harderere" stijlen niet meteen naar hardstyle cq hardcore moet grijpen ;)

ik doel meer op hardere techno of trance ;)

Waarschuw beheerder
ok dan hadk je idd verkeerd begrepen!
Waarschuw beheerder
donateur
geeft niks Jolanda ;)

Waarschuw beheerder
waarom noemt iedereen mij hier toch zo bij men voornaam :S
Waarschuw beheerder
donateur
sorry Moongirl83 :P

zo beter jolanda? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 22 januari 2006 om 15:53:
sorry Moongirl83

zo beter jolanda?

haha doerak!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 16:26:
haha doerak!

ik prefereer de term schobbejak B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 17:14:
En tip voor meiden: als iemand iets doet, schakel de uitsmijters ff in en dan vliegen ze er zo uit!(zo kunnen ze het publiek ook beter uitfilteren zeg maar)

Kijk wij staan er dus niet voor niets, we lopen regelmatig rond, maken een praatje met de mensen of ze klachten of opmerkingen hebben, die horen we graag zodat we meestal direct (of de week daarop) actie kunnen ondernemen. Dit alles om het zo vlot mogelijk te laten verlopen en plezier te garanderen...
Met het losse handjes verhaal zijn we bijna klaar maar helemaal voorkomen kun je het niet dus MELDEN ALS ER IETS IS!!! BVD. Mzzlsss

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op dinsdag 17 januari 2006 om 19:38:
daar heb je uitsmijters voor bij de deur imo

Wij noemen het liever "Gastheer"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja en liever geen fluitjes, fliet fluit jengel jengel!!
Waarschuw beheerder
Qua stylen zal zalinaz anderZ blijven, gisteren was duidelijk te merken dat de maand januari -die overal eigenlijk wel slapjes is- voorbij is, niet dat het zo heel slecht was, maar mensen riepen iets te snel, zalinaz gaat, net als elke andere tent in de regio SLECHT. Gisteren was het echt super gezellig en druk, de bovenzaal ging om 00:00 al open, en ik heb net als de wat hardere techno ook leuke hoogtepunten gehad op house en op trance classics. Het kan altijd harder breder, neit harder, dieper, meer , minder en wat dan ook.. Maar het draait toch 1000% op het publiek wat er binnen komt. Gisteren was de gemiddelde leeftijd lekker hoog, en het was gezsellig publiek wat lekker danste.

Ik had verwacht dat we toch last zouden krijgen tot een uur of 1 van zero76, maar dom om dat te denken moet ik toegeven.

Het publiek was echt super!

tot volgende week zaterdag!
Waarschuw beheerder
donateur
Gister was gezellig! Gemiddelde leeftijd lag idd opvallend hoog!
Al vond ik de muziek vorige week bter... Was ietsje commercieler voor mn gevoel, daar ben ik meer van geloof ik, is wat beter dansbaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op zondag 22 januari 2006 om 19:17:
Gister was gezellig! Gemiddelde leeftijd lag idd opvallend hoog!
Al vond ik de muziek vorige week bter... Was ietsje commercieler voor mn gevoel, daar ben ik meer van geloof ik, is wat beter dansbaar...

he maatje was wel gezellig dat we weer met ze alle zijn gegaan
maar de muziek is echt niet mijn ding!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 20:29:

Vind ik ook, was gezellie met heel de groep! :yes:
Vond de muziek gister idd ook iets minder, wel ok, maar vorige week was leuker... Toen heb ik de halve avond op de dansvloer gestaan, nu draaiden ze hier en daar een leuk nummer, maar echt contant was het niet...

Volgende week maar weer eens een avondje met zn allen stampen he ;)
Waarschuw beheerder
@ DNL: wat dta betreft kunnen Zero76 en ZalinaZ makkelijk naast elkaar bestaan :) Als het goed is is de maand februari voor mij wat rustiger dus dan kna ik even bijkomen in de Zalinaz ;)
Waarschuw beheerder
Snap ik P, totaal geen concurentie hoor, andere doelgroepen en ik zie je wel in zalinaz!

de muziek was niet commercieler dan normaal maar dieper, voor de een is het leuke muziek en voor de andere kutmuziek, daar onderscheid zalinaz zich weer met andere mee. Wel heb ik afgelopen zaterdag breder gedraaid dan normaal, steeds ga ik iets dieper net zolang het publiek uit zijn dak blijft gaan, en pieken doe ik niet altijd met commerciele platen. Zo zal het elke week hopelijk anders zijn, dat is wel mijn bedoeling.

massel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 20:29:

hee maatjes het was idd gezellig met z'n allen maar idd het is ook niet echt mijn ding nee maar wel leuk om zo eens naar toe te gaan toch.
Zaterdag gaan we idd weer lekker stampen ook weer met z'n alle heb er echt zin in:)
Waarschuw beheerder
Maarre wat vond JP van Marco V?? :D

Waarschuw beheerder
hehe nou jullie hebben mij niet gemist zo te lezen:P:P:P

Dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen als ik aankomende zaterdag weer niet aanwezig ben ;P

Ik ga nu weer verder met leren... dus ben weer weg!
Waarschuw beheerder
Ja dat soort dingen kan alleen over pm natuurlijk he pieter

spreek je!

en jolanda a.s. zaterdag er weer niet bij? Je had afgelopen zaterdag al heel wat gemist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op dinsdag 24 januari 2006 om 16:05:
en jolanda a.s. zaterdag er weer niet bij? Je had afgelopen zaterdag al heel wat gemist!

i know i know... maarja moet nu gewoon die tentamens halen, dan ben ik er hoop ik vanaf!!! dan liever 2 weekenden niet stappen... dan nog een keer die tentamens moeten maken!!!
Waarschuw beheerder
Zo het is rustig hier B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha, ja Jolanda heeft tentames, en nu is het forum rustig hahaha..

a.s. zaterdag hoop ik dat het weer zo druk als de vorige x word, kan ook haast niet anders, de maand januari is nu echt bijna voorbij..

massel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van secretdj op vrijdag 27 januari 2006 om 00:09:
haha, ja Jolanda heeft tentames, en nu is het forum rustig hahaha..

lach maar...

ik lach als ik strax men diploma op zak heb ;)
Waarschuw beheerder
En dan krijg je een relaxte baan, en dus meer knaken, en dus meer zuipen in de Zalinaz, iedereen blij! :D

Waarschuw beheerder
ja dat hoop ik wel ja dat ik een relaxte baan krijg ;) al moet ik zeggen dat onderwijs niet echt relax is hoor hahaha moet wel flink wat doen!!!

en zuipen doek nie aan ej:P:P:P maar gezellig word het wel;) haha nog 1 weekje en dan ga ik weer en dan word het grote party :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
het is weer gedaan met de rust hoor :no:

:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op vrijdag 27 januari 2006 om 17:59:
het is weer gedaan met de rust hoor

ik zie het... Trip_O is er ook weer... wat een drukte meteen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 18:30:
ik zie het... Trip_O is er ook weer... wat een drukte meteen!

gezellig he (L)

:P
Waarschuw beheerder
Ik lach al een tijdje hoor Jo, maar ik gun het je van harte, weet zeker dat je een goede en strenge juf wordt!

x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op vrijdag 27 januari 2006 om 18:35:
gezellig he

heel gezellig:P

Uitspraak van secretdj op vrijdag 27 januari 2006 om 18:48:
Ik lach al een tijdje hoor Jo

:O weet niet of ik dit nu wel positief moet opvatten??:O

maar ik gun het je van harte

toch wel:O

weet zeker dat je een goede en strenge juf wordt!

haha das fijn dat je dat zeker weet... en hoezo nou weer streng:O ben heel lief O:) hehe