Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat zeg jij he...
maar ligt eraan met wie...
Ik ben ook best wel stevig en ik merk wel dat de jongens voor de kippenbotjes gaan
dat zeg jij he...
maar ligt eraan met wie...
okok**lebber op zn BEKKIEJ
*** enne
![]()
zo goed?
dat ze voor kippen-botje's en graten pakhuizen gaan
ik heb tot nu toe weinig anders gezien dan dat ze voor kippen-botje's en graten pakhuizen gaan
klopt!!maar jah der zijn blijkbaar (hier op de chat) nog boys die stevig ook wel wille !!
uhm, op je page zie je er echt niet stevig uit meid en je hebt een knap koppie
zeker weten.
wat heb je nou aan die kippebotjes???
er zitten wel leuke tussen hoor zeker
maar ik heb liever wat houvast. (zeker niet verkeerd bedoeld)
je ziet er echt wel lekker uit hoor
ben niet gemaakt om te ''handelen'' met complimentje's denk ik...
Thanx...
Jongens kom maar op ben na 20 maand weer zo vrij als een vogel haha
Jongens jullie moeten er toch wel wat voor doen.
Respecteren en om je geven en vooral eerlijk zijn, heel lief doen
ik voel me heel erg aangesproken
goed bezig ... alleen jammer dat dat altijd nog maar moet blijken...
niet lullig bedoeld hoor
tis makkelijk praten over het internet
Anne ..
Jij bent niet stevig.. !!
AL denk je dat zelf!!
Uitspraak van Gewoon-suus op maandag 13 februari 2006 om 22:59:
Als je zelf maar lekker in je vel zit kom je ook leuker over hoe dik of dun je bent
en das t moeilijke in deze maatschappij als je je eenmaal lkkr in je vel voelt dan doet de maatschappij weer iets waardoor alles weer weg vaagt
Dat is zeker zo maar daarom zijn er ook zoveel meiden die net iets te mager zijn en dan vooral de meiden van een jaar of 14/15 die het modebeeld volgen
Als je daar eenmaal over bent en schijt aan iedereen krijgt zie je waarschijnlijk wel opeens de mensen die je leuk vinden
maar der zijn ook genoeg die het nog niet toe willen geven
daar ben ik wel noeuwschierig naar waarom jongens liever een slanke meid willen dan een stevige meid terwijl het kwa karater niks uit maakt of je nu slank of dik bent je bent zo als je bent
hahaha zou wel een goeie zijn